-
Posts
4,476 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
20
Content Type
Profiles
Forums
Events
Gallery
Everything posted by mariosA4
-
My Blue S3 Project - S3 8L
mariosA4 replied to NOEL-S3's topic in Audi Sport Club member's Tuning Projects
όλα καλά θα πάνε μεγάλε θα δείς -
στο ξαναείπα οι ΗΤΑ της garrett είναι πολύ καλές με καλό spool , 1.8 bar με 4η στις 4000 σαλ με στοκ 1800 cc και το μεγάλο καπάκι με εκκεντροφόρους. Φαντάσου δηλ πώς θα δουλέυει με το 63άρι χαμηλά..και έτσι όμως σε αποζημιώνει ψηλά με πολύ δύναμη μετά και τις 7000 σαλ οπότε όλα καλά. Εννοείται ότι θα τα πούμε από κοντά όταν κατέβεις
-
βασίλη αυτό που βλέπεις είναι η αλλαγή ταχύτητας στην οποία το δικό μου κάνει απότομο ανέβασμα γύρω στις 500 στροφές σε κάθε αλλαγή (φαίνεται από το κλείσιμο της πεταλούδας που από το 100% πέφτει στα 10 η λιγότερο) . Οι υπόλοιπη μέτρηση λοιπόν πρέπει να είναι σωστή εφόσον φυσικά μετράει σωστά το πρόγραμμά αυτό. Ενα άλλο καλό που βλέπω είναι ότι όσο ανεβάζω στροφές αυξάνεται και η ιπποδύναμη οπότε το τούρμπο έχει μεγάλο powerbrand ψηλά. Δεν ξέρω βέβαια πόσο ασφαλές θα είναι να στροφάρεις μετά τις 7500 σαλ . έχω όμως βάλει και το fluidampr για το ζύγισμα που σίγουρα βοηθάει ψηλά
-
Ποστάρω ένα τελευταίο log στα 2 bar που έγραψα πρόσφατα . Το αμάξι έχει ακόμα misfires που είναι μάλλον από μπέκ και θέλει ψάξιμο , το log όμως είναι πολύ καλό και ενδεικτικό της δύναμης του μοτέρ. Με βάση το προγραμματάκι τοy Bill μου το βγάζει 400-450 ρόδα ( κάτι μου είπε για 800 .. για να γελάσουμε). Αν κάποιος έχει big turbo θα με ενδιέφερε να μου στείλει ένα δικό του log για λόγους σύγκρισης . Το αμάξι πάντως δείχνει πολύ δυνατό και το σετάρισμα τετρακίνησης - pss9 και RS4 big brake μπρός πίσω μπορώ να πώ ότι ισοροπεί πολύ καλά για τα δικά μου γούστα. Η συνέχεια επί του ...πιεστηρίου... https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AvDN7w0Esy4wdE1KVFlDMTFVWHRlTmF4eVVHYnV2Ymc&hl=el#gid=0
-
αυτό το θέμα με το ντουμάνι δεν ο καταλαβαίνω γιατί γίνεται με τις comp και από'τι γνωρίζω το έχουν και οι presision. Επαναλαμβάνω ότι δε χρησιμοποίησα το restrictor που είχε σεταριστεί και έβαλα ένα μεγαλύτερο χωρίς να βγάλει σταγόνα λάδι πίσω. Άρα κατά τα φαινόμενα οι garrett έχουν πολύ καλύτερο σφράγισμα σε διαρροές λαδιού σε σχέση με τις άνω εταιρίες ασχέτως απόδοσης και τεχνολογίας. Δεν νομίζω ότι γουστάρει κανείς να κυκλοφορεί ένα αμάξι που βγάζει πίσω ντουμάνι και ας βγάζει μερικά άλογα παραπάνω...
-
καθόλου ή κακή λίπανση σημαίνει ότι το restrictor είχε λάθος διάμετρο , δεν νομίζω ο Μήτσος να ,μην ειχε συνδέσει την παροχή του λαδιού. Αρα είναι 100% ευθύνη του εργοστασίου είτε από ελλατωματικό προιόν είτε από κακή εκτίμηση της παροχής λαδιού με αυτό το restrictor που είχαν σετάρει για το συγκεκριμένο τούρμπο. Τι ζητούν δηλ από τον πελάτη και τα ρέστα? Εγώ πάντως χρησιμοποιώ restrictor 4πλής διαμέτρου από το σετ που μου έστειλες Παναγιώτη xωρίς να έχω κατανάλωση λαδιού ή άλλα θέματα με την garrett
-
το οργανάκι που μετρήσαμε δεν είναι και πολύ σόι για να πώ την αλήθεια οπότε δεν το λαβαίνω σοβαρά υπόψιν σαν νούμερο , αλλά σαν διαφορά μέτρησης πριν και μετά όπου ενω πριν ήταν όλα στ0 9 τώρα ήταν στα 8,5. Όπως και νά'χει φίλε και πάλι καλά να λέω που γλύτωσα τα χειρότερα... Θα μετρήσω συμπίεση με ένα αξιόπιστο όργανο για να δώ τι παίζει ακριβώς και θα επανέλθω . Οι απόψεις δυίστανται όσον αφορά το αν έχει γίνει ζημιά και πού. Αλλος λέει ελατήρια ,άλλος μέταλλα μπιελών κλπ. Ενα είναι το σίγουρο, εγώ μοτέρ όπως έχω πεί σε φίλους δεν ξανανοίγω πάλι για ψύλλου πήδημα. Ας βγάλει πρώτα τα ψωμιά του και βλέπουμε. Σήμερα πάλι το πλάκωσα στα 2μπαρα για να ...στρώσει και μπορώ να πώ ότι τα πάει μια χαρά με την υψηλή πίεση και τραβάει και καλύτερα από πριν ψηλά σε συνδυασμό με το αβάνς που δώσαμε . Αφού βγήκε από την ....εντατική αυτές οι πιέσεις του είναι πλέον παιχνιδάκι
-
Ειχαμε εξελίξεις χθές ... ανεβαίνοντας Αθήμα να περάσω ένα πρόγραμμα για την αστάθεια του ρελαντί και ανεβοκατεβαίνοντας στο Σχιστό υπό βροχή ξαφνικά άρχισα να γράφω με 4η και να πετάω misfires. Στην αρχή νομίσαμε ότι άρχισε να πατινάρει ο συμπλέκτης. Μετά από μια δύο επαναλήψεις και ρίχνοντας μία κλεφτή ματιά στο greddy βλέπω στην οθόνη σταθερή πίεση 4 bar (!!!)και να αναβοσβήνει το alarm. Αφού σταμάτησα λοιπόν να τσεκάρω τι έγινε διαπίστωσα ότι είχε φύγει το ρακόρ που στέλνει πίεση για να ανοίξει το ελατήριο και να δουλέψει το external , με άλλα λόγια δεν είχα διέξοδο διαφυγής των καυσαερίων παρά μόνο από το alarm που υπάρχει πάνω στην βαλβίδα του greddy...ευτυχώς που υπήρχε κι'αυτό γιατί δεν θα έμενε πιστόνι για να θάψουμε... Το αμάξι μετά ρετάριζε για ένα διάστημα μέχρι να συνέλθει απ'τη σφαλιάρα έως ότου έστρωσε η λειτουργία του και τελικά κατέβηκα κάτω σώος. Σήμερα έτρεξα πρωί πρωί να βρώ ρακόρ για το external (μιας και η βίδα χάθηκε...) και αφού έψαξα όλη την Κόρινθο βρήκα τελικά στο συνεργείο ενός φίλου και το έφτιαξα... Έκανα ένα τεστ συμπίεσης για να δώ τι έγινε με τα ελατήρια και τελικά βρήκα μια πτώση 0,5 bar σε σχέση με ανάλογη προχτεσινή μέτρηση στους 3 πρώτους κυλίνδρους, σχετικά αναίμακτη ζημιά αν σκεφτείς το ζόρι που τράβηξε το καημένο.... Γενικά το όργανο έδειξε 8,5 bar στατική συμπίεση στούς 3 πρώτους και 9.1 στον 4ο (τα πιστόνια μου έχουν συμπίεση 9,25 :1) Για το τούρμπο δεν ξέρω τι παίζει αλλά δεν βλέπω ιδιαίτερη διαφορά με πριν Από εντυπώσεις στα 4 bar μπορώ να πώ ότι μου άρεσε... αρκετά Επίσης στα 2 bar είχα μέτρηση σε δικό μου log 317 gr/sec σε 90άρι mafcase από V8 (83χιλ εσωτερική διάμετρος). Θα κάνω και ένα λογκάρισμα για τον Bill να μας πεί πόσα άλογα μας ... απέμειναν
-
κλασσική περίπτωση τελικά το καρούμπαλο στα conti...
-
Μήπως εννοείς το τελευταίο κεφάλαιο του 1ου Τόμου ,mr Bill?
-
Πως μπορω να αφοπλισω τον εργοστασιακο συναγερμο?
mariosA4 replied to NOEL-S3's topic in DIY - Φτιάξε το μόνος σου
πρέπει να έχεις πρόσβαση στα ηλεκτρικά διαγράμματα , τότε γίνεται εύκολα κόβοντας την παροχή ρεύματος -
όχι Βασίλη ,το εγκεφαλάκι της ΑΕΜ κάνει κουφά και το έχω εκτός λειτουργίας ... Θα το τσεκάρω πάλι με την τρόμπα και άν κάνει τα ίδια πάμε για αλλαγή φίλε
-
just for the fun
-
Αυτή η λειτουργία είναι πολύ χρήσιμη και υπάρχει και στο ΑΕΜ κιτ. Εγώ είχα σκεφτεί να δώσω το 12v σήμα σαν είσοδο σε ρελέ που θα κόβει το ρεύμα στο boost controller και έτσι θα έχω πίεση ελατηρίου στην wastegate δηλ 1 bar. Δεν το έχω υλοποιήσει ακόμα αλλά δεν είναι και δύσκολο, μάλλον θα το κάνω μόνος μου
