Jump to content

mariosA4

Member
  • Posts

    4,476
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    20

Everything posted by mariosA4

  1. τα λάστιχα είναι τα 17άρια οπότε δεν με πολυνοιάζει γιατι θα αλλαχτούν σύντομα Bill
  2. εγώ είμαι 4κίνητος οπότε καταλαβαίνεις τι παίζεται.... εχω όμως πάνω ακόμα τα 17άρια. Οταν τα αλλάξω σε 18 τουλάχιστον θα δώ τι παίζει. Δεν έχω θέμα κρατήματος πάντως με την pss9 αι τις αντιστρεπτικές τηςH&R είναι τραίνο
  3. εχω ένα θέμα με τον μαμα εγκέφαλο στην λειτουργία του adaption βασίλη. Πρίν είχα πρόγραμμα στρωσίματος και το δούλευα μόνο mafless (αλλο αν έγώ τού δωσα να καταλάβει...) τώρα με τον maf δουλευει σωστά και διαβάζει σωστά το μίγμα αλλά θέλει ακόμα δουλειά . Σήμερα το απόγευμα σηκωσα 2 μπαρο και ο ήχος ήταν απερίγραπτος ενώ έγραψε όλη τη 2α μέχρι τις 7500 σαλ . Τελικά αυτό το μοτέρ μόνο μετά τα 2 μπάρ έρχεται στα ίσια του...
  4. περάσαμε και το πρόγραμμα τελικά με όχι και τόσο ικανοποιητικά αποτελέσματα καθώς ο εγκέφαλος δεν κάνει adaption σε λειτουργία μαφ παρά μόνο mafless. Επίσης υπα΄ρχει και ένα θέμα από τη λειτουργία τν επιστρεφόμενωνμε το απότομο αφημα του γκαζιού που μερικές φορές σβήνει, ελπίζω όλα αυτά να λυθούν μετά το 15άυγουστο Από εντυπώσεις τώρα ,η λειτουργία έχει στρώσει και δείχνει πολύ ζωντανό τουλάχιστον μεχρι το 1.5 bar που δουλέυω μέχρι στιγμής, να δούμε και στο 2μπαρο τι θα παιχτεί... Από ήχο μάλλον πρέπει να έχουν στραβώσει από την πίεση τα ελάσματα στην μίλτεκ γιατί άν ανοίξεις τέρμα θυμίζει κάθετη εφόρμιση mecermit 109 -βομβαρδιστικού του 2ου Παγκόσμιου πολέμου....
  5. τι είπες τώρα ρε Βασίλη ,δεν ξέρεις ότι από Ελλάδα -Αγγλία είναι 3 φορές πιο ..μακριά???
  6. καλά πλάκα θα έχει αν το αλλάξεις να πάρεις πάλι Α4 Αγγελε.... Ούτε χορηγός να ήσουνα
  7. Μη μου το λές εμένα γιατί και οι δύο τσέπες είναι ...λαδωμένες Bill... δεν στεριώνει φράγκο
  8. έχεις σκοπό να περάσεις τον ισθμό..πετώντας Αγγελε
  9. ρε συ bill μας δουλεύεις ... εγώ το ξεσκίζω και ανέτοιμο....
  10. σε τρώει ο κ@λος σου για κόντρα κύριε Γιώργο βλέπω Αστα μόνο θόρυβο κάνει και αυτός είναι download from F1.... με 3η είναι, δεν είναι όμως ακριβώς lag αυτό που βλέπετε απλώς πάτησα από τις 4000 και μετά
  11. συμφωνώ φίλε , από βδομάδα πάω για πρόγραμμα και είδωμεν.... πάντως παρότι το external είναι μέσα ,μόλις φουσκώσει ακούγεται από μακριά... αν κατέβεις φέρε και κανένα σουβλάκι.. από το πάνω ράφι...
  12. χάλια βίντεο από κινητό αλλά μιά γέυση από ήχο miltek sport ψηλά όπως και το στροφάρισμα της 3076 πίεση γύρω στο 1.5 bar http://tinypic.com/u...xOHHYh4l5k2TGxc
  13. δηλ ποιόν θα ..λαδώσεις για να μην πληρώνεις άλλο Bill?
  14. Τελικά έβγαλα την βαλβίδα του greddy και την λάδωσα μπάς και δουλέψει και απότι φαίνεται πρός το παρόν δουλέυει . Επειτα έπεσα σε άλλη μ@λ@κία από το μηχανικό.... είχε ξεχάσει να σφίξει το σωληνάκι της υποπίεσης που πάει στο σέρβο πάνω στην εισαγωγή... Το αμάξι λοιπόν ανέβαζε πίεση και την πέταγε από κεί στην ατμόσφαιρα άρα προφανώς υπερστροφάριζε το τούρμπο... Μάλιστα το πήρα χαμπάρι με άγριο τρόπο όταν έπαψα να έχω υποβοήθηση στο τιμόνι... Επειδή όμως είχε ξανασυμβεί και παλιότερα και εχανε από πάλι από κει ήξερα που να ψάξω. Τι να πεί κανείς , καλύτερα να το φτιάχνεις μόνος σου τελικά. Βασίλη to tial εχω πάνω και είναι όντως καλό , αλλά δεν έχω πάνω από 1 bar με 3η στις 4000 σαλ και ξεκινάει να ανεβάζει από τις 3000 σαλ οπότε μάλλον θα δοκιμάσω και το 63άρι να δώ πώς δουλέυει
  15. θα το ψάξω μάλλον έτσι καλύτερα Βασίλη
  16. δηλ μιλάμε για τελείως dragster φάση? 1100 κιλά αν φτάσει θα σπινιάρει καιμε 4η...
  17. δεν την έχω οδηγήσει να σας πώ ,από τα λεγόμενα σας και του Αγγελου πιστεύω ότι πρέπει να είναι καλύτερο για το χαρακτήρα του συγκεκριμένου αυτοκινήτου που έτσι κι'αλλιώς δεν είναι κοντράδικο. Απλώ τώρα δεν λέει να σπρώξω κιάλλα για να γυρίσω σε 3071, μπορεί στο μέλλον αν το γυρίσω σε πιο νορμάλ σετάπ και βρώ κάτι σε καλή τιμή
  18. Γιατί άπαξ και πατήσεις τα 500 Μήτσε μου δεν ξανακοιτάς πίσω
  19. για την ακρίβεια σήκωσα ....3 μπαρο . Ειχε χαλάσει η γ@μημένη βαλβίδα του greddy και σήκωνε πίεση κατα το δοκούν... δεν με πάει πολύ τελευταία δυστυχώς . Απενεργοπόιησα λοιπόν το greddy και αν και mafless εφτιαξε και το ρελαντί !! Βρήκα μία από εβαυ και περιμενω να έρθει να φτιάξω πρόγραμμα. Οσον αφορά την έκρηξη ίσως επειδή είναι και billet η δικιά μου πάντως έχει έντονη ώθηση εκεί στα 2 bar sto overboost. Η 3071 ίσως είναι πιο νορμάλ τούρμπο για καθημερινή χρήση και θα έχει και λιγότερο lag. Δεν έχει προφανώς της διάρκεια της 3076 ψηλά. Για το φούσκωμα θα το τσεκάρω και θα σου πώ
  20. λές ρε Γιώργο? βασικά στον κοτσαδόρο έλαγα να δέσω κανα ποδήλατο ,εσύ σκέφτεσαι αλεξίπτωτο? Δεν την γλυτώνω την παντόφλα το βλέπω
  21. ευχαριστώ παιδιά , ακόμα δεν έχει τελειώσει ούτε το πρόγραμμα οπότε δεν μπορώ να βγάλω ασφαλή συμπεράσματα , μόνο εκτιμήσεις σε μικρά ανοίγματα που ελέω και του ελατηρίου της wastegate εκτοξεύεται στα 2 bar. βασίλη αν δεν κατεβάσω απλά δεν προσπερνάω φίλε... το σκαλοπάτι ροπής στις 4000 είναι πολύ απότομο ακόμα και για τετρακίνητο πάντως , υπολογίζω ότι σε 200 σαλ σου δίνει γύρω στα 15 κιλά ροπής οπότε σε στροφή αν δεν προσέξεις έχεις φύγει ευθεία. Σε δικίνητο δηλ αυτό το τούρμπο και με 4η θα σπινιάριζε με τόση έκρηξη ροπής... Ενα άλλο θέμα επίσης είναι ότι δεν σταματάμε.... ελπίζω να βρώ λεφτά σύντομα για 18άρες ή 19άρες μπάς και βάλω τα 8πίστονα να ξεμπερδεύω
  22. το κατάλαβα ρε ,πλάκα κάνω απόλα όσα έχω βάλει επάνω, εκέινο που αξίζει περισσότερο είναι εξάτμιση φίλε. Εχει πλάκα πάντως πως μετατρέπεται ξαφνικά ένα οικογενειακό σε φονέα ... Σήμερα σε προσπέραση που έκανα με 3η από 3000 μέχρι τις 4000 έκανε 2 sec λόγω lag , όταν όμως φούσκωσε και κοίταξα καθρέπτη δεν φαίνόταν τίποτε.... Βεβαια το απότομο ξέσπασμα είναι επικίνδυνο ειδικά αν είσαοι ανυποψίαστος.. Στην γυνάικα πάντως δεν το ξαναδίνω αν με πιάνεις
  23. να σαι καλά george , δεν νομίζω όμως ακόμα να ...επιπλέει
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.