-
Posts
4,476 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
20
Content Type
Profiles
Forums
Events
Gallery
Everything posted by mariosA4
-
εχω ένα θέμα με τον μαμα εγκέφαλο στην λειτουργία του adaption βασίλη. Πρίν είχα πρόγραμμα στρωσίματος και το δούλευα μόνο mafless (αλλο αν έγώ τού δωσα να καταλάβει...) τώρα με τον maf δουλευει σωστά και διαβάζει σωστά το μίγμα αλλά θέλει ακόμα δουλειά . Σήμερα το απόγευμα σηκωσα 2 μπαρο και ο ήχος ήταν απερίγραπτος ενώ έγραψε όλη τη 2α μέχρι τις 7500 σαλ . Τελικά αυτό το μοτέρ μόνο μετά τα 2 μπάρ έρχεται στα ίσια του...
-
περάσαμε και το πρόγραμμα τελικά με όχι και τόσο ικανοποιητικά αποτελέσματα καθώς ο εγκέφαλος δεν κάνει adaption σε λειτουργία μαφ παρά μόνο mafless. Επίσης υπα΄ρχει και ένα θέμα από τη λειτουργία τν επιστρεφόμενωνμε το απότομο αφημα του γκαζιού που μερικές φορές σβήνει, ελπίζω όλα αυτά να λυθούν μετά το 15άυγουστο Από εντυπώσεις τώρα ,η λειτουργία έχει στρώσει και δείχνει πολύ ζωντανό τουλάχιστον μεχρι το 1.5 bar που δουλέυω μέχρι στιγμής, να δούμε και στο 2μπαρο τι θα παιχτεί... Από ήχο μάλλον πρέπει να έχουν στραβώσει από την πίεση τα ελάσματα στην μίλτεκ γιατί άν ανοίξεις τέρμα θυμίζει κάθετη εφόρμιση mecermit 109 -βομβαρδιστικού του 2ου Παγκόσμιου πολέμου....
-
τι είπες τώρα ρε Βασίλη ,δεν ξέρεις ότι από Ελλάδα -Αγγλία είναι 3 φορές πιο ..μακριά???
-
δηλ ποιόν θα ..λαδώσεις για να μην πληρώνεις άλλο Bill?
-
-
Τελικά έβγαλα την βαλβίδα του greddy και την λάδωσα μπάς και δουλέψει και απότι φαίνεται πρός το παρόν δουλέυει . Επειτα έπεσα σε άλλη μ@λ@κία από το μηχανικό.... είχε ξεχάσει να σφίξει το σωληνάκι της υποπίεσης που πάει στο σέρβο πάνω στην εισαγωγή... Το αμάξι λοιπόν ανέβαζε πίεση και την πέταγε από κεί στην ατμόσφαιρα άρα προφανώς υπερστροφάριζε το τούρμπο... Μάλιστα το πήρα χαμπάρι με άγριο τρόπο όταν έπαψα να έχω υποβοήθηση στο τιμόνι... Επειδή όμως είχε ξανασυμβεί και παλιότερα και εχανε από πάλι από κει ήξερα που να ψάξω. Τι να πεί κανείς , καλύτερα να το φτιάχνεις μόνος σου τελικά. Βασίλη to tial εχω πάνω και είναι όντως καλό , αλλά δεν έχω πάνω από 1 bar με 3η στις 4000 σαλ και ξεκινάει να ανεβάζει από τις 3000 σαλ οπότε μάλλον θα δοκιμάσω και το 63άρι να δώ πώς δουλέυει
-
Project Audi A4 B5 800 WHP
mariosA4 replied to Dimitris_Kon's topic in Audi Sport Club member's Tuning Projects
δηλ μιλάμε για τελείως dragster φάση? 1100 κιλά αν φτάσει θα σπινιάρει καιμε 4η... -
δεν την έχω οδηγήσει να σας πώ ,από τα λεγόμενα σας και του Αγγελου πιστεύω ότι πρέπει να είναι καλύτερο για το χαρακτήρα του συγκεκριμένου αυτοκινήτου που έτσι κι'αλλιώς δεν είναι κοντράδικο. Απλώ τώρα δεν λέει να σπρώξω κιάλλα για να γυρίσω σε 3071, μπορεί στο μέλλον αν το γυρίσω σε πιο νορμάλ σετάπ και βρώ κάτι σε καλή τιμή
-
για την ακρίβεια σήκωσα ....3 μπαρο . Ειχε χαλάσει η γ@μημένη βαλβίδα του greddy και σήκωνε πίεση κατα το δοκούν... δεν με πάει πολύ τελευταία δυστυχώς . Απενεργοπόιησα λοιπόν το greddy και αν και mafless εφτιαξε και το ρελαντί !! Βρήκα μία από εβαυ και περιμενω να έρθει να φτιάξω πρόγραμμα. Οσον αφορά την έκρηξη ίσως επειδή είναι και billet η δικιά μου πάντως έχει έντονη ώθηση εκεί στα 2 bar sto overboost. Η 3071 ίσως είναι πιο νορμάλ τούρμπο για καθημερινή χρήση και θα έχει και λιγότερο lag. Δεν έχει προφανώς της διάρκεια της 3076 ψηλά. Για το φούσκωμα θα το τσεκάρω και θα σου πώ
-
ευχαριστώ παιδιά , ακόμα δεν έχει τελειώσει ούτε το πρόγραμμα οπότε δεν μπορώ να βγάλω ασφαλή συμπεράσματα , μόνο εκτιμήσεις σε μικρά ανοίγματα που ελέω και του ελατηρίου της wastegate εκτοξεύεται στα 2 bar. βασίλη αν δεν κατεβάσω απλά δεν προσπερνάω φίλε... το σκαλοπάτι ροπής στις 4000 είναι πολύ απότομο ακόμα και για τετρακίνητο πάντως , υπολογίζω ότι σε 200 σαλ σου δίνει γύρω στα 15 κιλά ροπής οπότε σε στροφή αν δεν προσέξεις έχεις φύγει ευθεία. Σε δικίνητο δηλ αυτό το τούρμπο και με 4η θα σπινιάριζε με τόση έκρηξη ροπής... Ενα άλλο θέμα επίσης είναι ότι δεν σταματάμε.... ελπίζω να βρώ λεφτά σύντομα για 18άρες ή 19άρες μπάς και βάλω τα 8πίστονα να ξεμπερδεύω
-
το κατάλαβα ρε ,πλάκα κάνω απόλα όσα έχω βάλει επάνω, εκέινο που αξίζει περισσότερο είναι εξάτμιση φίλε. Εχει πλάκα πάντως πως μετατρέπεται ξαφνικά ένα οικογενειακό σε φονέα ... Σήμερα σε προσπέραση που έκανα με 3η από 3000 μέχρι τις 4000 έκανε 2 sec λόγω lag , όταν όμως φούσκωσε και κοίταξα καθρέπτη δεν φαίνόταν τίποτε.... Βεβαια το απότομο ξέσπασμα είναι επικίνδυνο ειδικά αν είσαοι ανυποψίαστος.. Στην γυνάικα πάντως δεν το ξαναδίνω αν με πιάνεις
