-
Posts
4,476 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
20
Content Type
Profiles
Forums
Events
Gallery
Everything posted by mariosA4
-
είχα πάρει μία μηχανική από Β5 S4 κατά λαθος από ebay.de , λές να έχει διαφορά? Ούτε και ξέρω που βρίσκεται όμως..
-
My Blue S3 Project - S3 8L
mariosA4 replied to NOEL-S3's topic in Audi Sport Club member's Tuning Projects
έχω μπεί στον πειρασμό να δώ πόσο θα κερδίσει σε spool η δικιά μου με το 63άρι hotside και τις αλουμινένιες φτερωτές ... απότι ξέρω είχε ένα στην Κύπρο ο dog. Μαλλον θα το δοκιμάσω όταν το βάλω κι'εγώ συνεργείο -
δεν υπάρχει συμβατότητα σε καλωδίωση με κάποια πχ μεγαλύτερη σαν τη δικιά μου, το χεις ψάξει?
-
για το αβάνς που δεν ανεβαίνει δεν ευθύνονται οι ανοχές ή τα JE αλλά κάποια μούφα που έγινε ή στο ρεκτιφιέ ή στο στρώσιμο από bore wash λόγω υπερβολικά πλούσιας ρύθμισης... Θα δείξει όταν ανοιχτεί το μοτέρ . Δεν παίζει 18 μοίρες αυτή τη στιγμή ,απλώς είπα ότι ανέβασε μέχρι 18 και όχι παραπάνω λόγω knock στους κυλίνδρους 1 & περισσότερο στον 2 ( φαίνονται από το αυξημένα volt στη μέτρηση με vag com νομίζω στο block 27). Αυτή τη στιγμή δουλέυει σε πιό ήπια ρύθμιση μέχρι να βρούμε τι φταίει και να μπούν οι μεθανόλες. εδώ μία φωτό από τον κολιέ που αλλαξα :
-
εξω διάβασα ότι από τις παρενέργειες του ψεκάσματος μεθανόλης νερού είναι και η καταστροφή της πεταλούδας οταν το μπέκ είναι κοντά στην τελευταία. Λάβε το υπόψη σου αν έχεις πάλι πλαστικιά... όσον αφορά τον καθαρισμό σε έδρες και αυλούς είναι νομίζω από τα μεγαλύτερα + του ψεκασμού νερού-μεθανόλης ασχέτως ιπποδύναμης
-
My Blue S3 Project - S3 8L
mariosA4 replied to NOEL-S3's topic in Audi Sport Club member's Tuning Projects
εγώ του το είπα ότι έχω 82άρι μαντέμι,πιστεύω όμως ότι θα βγεί καλή η comp μήτσο -
εγώ έχω αφήσει ανοχές στα JE για νίτρο ( τη μικρότερη δηλ από τις τρείς..) Ποιός ξέρει, μπορεί να κρύψω καμιά μπουκαλίτσα κοκα κόλας σε καμιά Μητσο-κόντρα... ( Πάνω από 10 οι Μήτσοι....) Οσον αφορά τη μεθανόλη βασικά εγώ τη βάζω για προστασία και χαμηλότερες θερμοκρασίες εισαγωγής και μοτέρ μιάς και το ιντερκούλερ μου είναι του κ@λου Βασίλη. Τώρα το κατά πόσο θα το εκμεταλευτούμε είναι θέμα του προγραμματιστή και του μοτέρ που όπως ανέφερα δεν πολυσηκώνει αβάνς.. οι εκκεντροφόροι που φοράω είναι οι 3651 που δουλεύουν καλά στο μεσαίο φάσμα που με ενδιέφερε περισσότερο μιάς και είναι και για καθημερινή χρήση
-
δεν έχει νοήμα Δημήτρη, όλα τα συγχρονα water meth έρχονται με δοχείο με μετρητή που σου δείχνει μέσα σε οθόνη αν τελειώνει ή οχι. Επιπρόσθετα το self diagnose της ΑΕΜ αν δεν δουλέψει η τρόμπα σου βγάζει βλάβη - αυτό όσον αφορά την περίπτωση να μην δουλεύει η τρόμπα όπως ανέφερε ο Βασίλης . ο μηχανικός μου έριξε μια ιδέ να βάλουμε το παγούρι στο εσωτερικό του φτερού και με στόμιο από παγούρι VW με τάπα να το γεμίζουμε από το εσωτερικό του μοτέρ - δίπλα στο στόμιο του παγουριού των υαλοκαθαριστήρων. Ετσι απεγλωβίζεται το προτπαγκάζ να βάζεις ότι θέλεις και αποκλείεις την πιθανότητα κάτι βαρύ η αιχμηρό να μετακινηθεί πρός στο παγούρι και να το τρυπήσει σε ενδεχόμενη μεταφορά βάρους. βέβαια κάτι "βαρύ" μπορεί να σκάσει και στο φτερό...
-
εννοείται ότι το πρόγραμμα θα φτιαχτεί για να δουλεύει με τη μεθανόλη μετα το 1.5 bar όμως. Το βασικό είναι να δουλέψει το ασφαλιστικό της ΑΕΜ ,να δώσει εντολή δηλ να ρίξει πίεση σε περίπτωση δυσλειτουργίας ή αδειάσματος του ρεζερβουάρ της μεθανόλης .Μάλιστα για να σιγουρευτώ ότι θα δουλέψει δίγουρα θα φτιάξουμε κάποιο έξτρα safe mode μηχανικό ή προγραμματιστικό να είμαστε σίγουροι.
-
βασικά έχω ακούσει ότι ο 1.8t τρελαίνεται στα 2 - 2.2 μπάρ και θέλω να δώ τι θα κάνει σε αυτές τις πιέσεις. Από κεφαλή είμαστε οκ , από αβάνς δεν πάμε καλά λόγω knock... θα δείξει το πράγμα στην πορεία .. από μεθανόλη σε μία συντομη μελέτη στο διαδύκτιο μόνο η ΑΕΜ έχει ασφαλιστικό για διαρροές και δυσλειτουργίες με αυτοδιάγνωση και μπορεί να συνδεθέι με το boost controller ρίχνοντας αυτόματα την πίεση οπότε μάλλον είμαστε προς τα κεί. Επίσης δεν σκοπεύω να χρησιμοποιήσω κάτι άλλο από 50-50 σε αναλογία και όπως μου έλεγε και ο μήτσος(Νοελ) μόνο μετά το 1.5 βar όπου τελειώνει και ο χάρτης του maf για ασφάλεια και οικονομία στη μεθανόλη
-
Μητσάρα αμα σηκώσω 3 bar με τα F5dpor χωρίς μεθανόλες θα λειώσει καμιά ακίδα και... Είχα κιάλλο θέμα παρεπιπτόντως ... μου πέταγε τη σωλήνα της υποπίεσης που δίνει πίεση στο σερβο με αποτέλεσμα να διαπιστώσω ότι δεν έχω υποβοήθηση στην κατηφόρα απ'το βουνό.....Ούτε και γώ θυμάμαι πόση πίεση πρέπει να έβαλα για να σταματήσω ,κόντεψα να καβαλήσω το πεντάλ ... Τόπιασα με τάιράπ μέχρι να αντικαταστήσω το όλο σύστημα που ήρθε από το Β5 και δεν ταιριάζει ακριβώς θα τραβήξω μια φωτό απ'τον κολιέ πουδείχνει πολύ καλός και μάλλον θα αντικαταστήσω και τους υπόλοιπους αν και δεν έχω διαροές προς το παρόν
-
σήμερα άλλαξα τον κολιέ της πεταλούδας με ένα βιομηχανικού τύπου γιατί μου πέταγε συνέχεια το κολλάρο και διαπίστωσα μεγάλη αλλαγή....Βασικά το τούρμπο έχανε πίεση από κει με αποτέλεσμα να στροφάρει παραπάνω για να κρατήσει την ζητούμενη πίεση ... Τώρα πλέον τρώς σφαλιάρα καλή στις 4000 και γεμίζει καλύτερα παντού... αμα φυτέψουμε και τις μεθανόλες τότε θα αρχίσει το γλέντι....
-
το μεράκι έχει σημασία αν και εμένα μου αρέσει η πιο stealth εμφάνιση. Καλή συνέχεια φίλε
-
My Blue S3 Project - S3 8L
mariosA4 replied to NOEL-S3's topic in Audi Sport Club member's Tuning Projects
αντε με το καλό με το νέο έτος να τελειώσουν επιτέλους τα μαστορέματα φίλε -
εννοείται ότι θα ελέγξω πρίν ανοιχτεί τα μπουζί και τουςπολλαπλασιαστές ,είναι καινούργια όμως bill.... το αμάξι αυτό ( και γενικώς όποιος έχει κάνει τέτοιες αλλαγές )το παντρεύεται χωρίς δυνατότητα διαζυγίου, αυτό ήταν γνωστό εκ των προτέρων... Τώρα περίπτωση να γυρίσω σε κάτι νορμάλ θα το συζητούσα όταν θα αρχίσουν να τρέμουν τα χέρια μου...
