Jump to content

audicoupes1

Member
  • Posts

    154
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

audicoupes1 last won the day on May 22 2011

audicoupes1 had the most liked content!

About audicoupes1

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Thessaloniki

audicoupes1's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

7

Reputation

  1. Ετσι Θελω... ΓΕΛΙΑ ΠΟΛΛΑ>>>> Λοιπον, επειδη εκτος απο το Αλτσχαιμερ που μου αρχισε και ΞΕΧΝΩ να μπαινω στο Club, αρχισε και η ... αρθροιτιδα και με πειραζει στα δαχτυλα να πληκτρολογω... Ευτυχως το Πορτοκαλι ΖΟΜΠΙ πηγαινει αρκετα ΓΡΗΓΟΡΑ και μου ΤΣΙΤΩΝΕΙ τις ρυτιδες/// χαχαχαχαχχαχαχα εστω και στιγμιαια! Γι'αυτο σας παρακαλω αν 8ελετε να δειτε την ΝΕΚΡΑΝΑΣΤΑΣΗ σε ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΦΟΝΤΟ, επισκεφθειτε το Blog: http://audivirus.blogspot.com/p/mythical-reconstruction-final-stage.html Εκει μπορειτε να βρειτε και αλλα σχετικα θεματα για τα παλια 100αρια... Οπωσ επισης και την εξελιξη του αλλου Coupe S original restoration project... (Αληθεια σας λεω... Δεν προκειται να το πειραξω αυτο ΚΑθΟΛΟΥ>>>> Καλα να περνατε συνφορουμιτες... Θεοδόσης ΥΓ. Αν και OFF TOPIC, σημερα ειχα την ΤΥΧΗ να περασω ολη τη μερα παρεα με τον παλιο-Johnara και το Super DUPER A6 του. Βρεθηκαμε στην ιδια ΕΝΤΑΤΙΚΗ του κ. Κυρλαγκιτση και νομιζω οτι και η δουλεια μας εγινε με τον καλυτερο τροπο αλλα και καναμε πολυ καλη παρεα ολες αυτες τις ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΩΡΕΣ... Σε ευχαριστω πολυ Johny boy... Σου χρωστω βολτα σε καποιο ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ δειλινο με το Coupe S1... χαχαχαχαχχα Ειμαι σιγουρος οτι θα του βγαλεις το ΛΑΔΙ, με επαγγελματικο τροπο!
  2. ΜΡΑΒΟ ΦΙΛΕ!!! Φανταζομαι να μην κρυβεις κατι πιο εντυπωσιακο απο αυτα τα BABES, κατω απο το ... κρεββατι !!! χαχχαχαχαχαχα Αυτα και μονο ειναι ικανα να αφησουν breathless πολλους εδω μεσα....\ Αντε και με ... ενα πονο, κατω απο το καπω... Θεοδοσης .... breathless & speechless
  3. UPDATE No.2... Το γνησιο ρουλεμαν εχει "αλλαξει" απο την ΜΑΜΑ AUDI... Το εχει αντικαταστησει με αλλο (αυτο που πηρα τελικως) πιο ενισχυμενο... Οσοι εχουν 6ταχυτο κιβωτιο με ισχυρους 5κυλινδρους, ας το προσεξουν... Εγω ως ...νεος και μαθητευομενος ΜΑΓΟΣ, ζητησα τον παλιο κωδικο (copy paste απο το φιλμακι/ETKA) και ο κουμπαρος μου εστειλε τον καινουργιο ... Εξω στο εμποριο ομως, τι συμβαινει? Προφανως θα υπαρχει ακομη το πιο αδυνατο ρουλεμαν... Θεοδοσης
  4. UPDATE... Σημερα παρελαβα απο Ingolstadt (με τα μεταφορικα μαζι τα ανταλλακτικα μου στοιχισαν 340 Ευρω, ενω ο εδω αντιπροσωπος ζηταει 726 Ευρω! Εξω στο εμποριο τα βρηκα (Sachs πλατω, LUK δισκο+ρουλεμαν, οπως και τα γνησια Αudi ανταλλακτικα) απο 400 Ευρω μεχρι και 540 Ευρω.) Δισκο, Πλατω και ρουλεμαν για ADU κινητηρα (παντα με 6ταχυτο κιβωτιο ταχυτητων). Να δουμε, ποτε θα ερθει το CRB κιβωτιο... Θεοδοσης
  5. καλα φιλε..., μεχρι να φτασουμε στον αγραφο, εχω ακομηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηηη ηηηηηηηη πολυ δρομο!!! χαχαχαχαχα Εχω ραχισει να μαζευω και τα λεφτα..... !!!! χαχχαχαχαχαχ Step by step...!!! Μη μου λες τετοια.... ειμαι και σε ...κρισιμη ηλικια....? Σε ευχαριστω για αυτα που ....θα με καθοδηγησεις... χαχαχαχχα Τα λεμε, Θεοδοσης
  6. Καλη εβδομαδα να'χουμε, ολοι της Γης οι ...Πειραγμενοι!!! Δεν ξερω για εσας, αλλα για μενα καλα ξεκινησε... Μιλησα στο τηλεφωνο με τον μηχανικο του Master VASP, (1000 ευχαριστω Βασιλη !!! Πολυ προσιτος, πολυ διαθεσιμος και πολυ κατατοπισμενος ο ανθρωπος...!) ο οποιος ουτε λιγο ουτε πολυ μου ειπε οτι να ΞΕΧΑΣΩ εντελως τα σημαδια στα διδυμα γραναζια στην καδενα... !!! Αρκει τα αμυγδαλα και στους 2 εκκεντροφορους στον πρωτο κυλινδρο να ειναι στην ....MIRROR (που λεω εγω!!!) θεση. Εκει, οντως το μεγαλο γραναζι δινει 1/2 του δοντιου ΠΙΣΩ, οπως "πρεπει" να δειχνει .... καθε ADU που θελει να σεβεται τον εαυτο του και τον μαστορα του!!!! Αληθεια, τι .....μακακια και αυτη της AUDI?????? Aλλα νταλλων εκαναν οταν τους φτιαχνανε , φαινεται!!! Τι αλλο να πω!!! Να βαζεις σημαδια και αυτα να μην ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΠΟΤΕ !!!!!!! χαχαχαχχαχαχαχαχχαχαχαχα Και μετα θα πρεπει να τα βαζεις ΜΙΣΟ ΔΟΝΤΙ .... ΕΛΑ, ΛΙΓΟ ΑΚΟΜΗ πιο ΠΙΣΩ....και αλλα τετοιες φαιδρες μηχανολογικες ιστοριες 20βαλβιδης καθημερινης ΤΡΕΛΑΣ...!!!! Και τα AUDI γνησια workoshop MANUALS να μη ΛΕΝΕ ΤΙΠΟΤΑ !!!! Λες και το κανουνε ΕΠΙΤΗΔΕΣ!!! Μετα απο τη σημερινη εξ ΑΘΗΝΩΝ οδηγια του Μηχανικου του VASP, ολα μπηκαν οπως επρεπε να μπουν και απλα παραμενει να "πιστοποιησω" τον εκκεντροφορο εξαγωγης... Σημερα ταιριαξα και το πληρως ανακατασκευασμενο (οχι μονο ρουλεμαν και ψυκτρες/επαφες αλλα και ...ΣΥΛΛΕΚΤΕΣ καινουργιους εβαλα -οχι εγω, αλλα ο καλος μου ηλεκτρολογος !!!-) γνησιο RS2 δυναμο 120Α. Λιγο παιδεμα ειχε για την ευθυγραμμιση των τροχαλιων στροφαλου/δυναμου και αναγωγη διαμετρων τροχαλιων (Η γνησια RS2 τροχαλια στροφαλου -για το λουρι του δυναμου- ειναι γραμμωτη και μεγαλυτερης διαμετρου απο αυτη που τελικως εβαλα, για λογους ...οικονομιας ΜΗΚΟΥΣ. Οποτε επρεπε να κανω ψαχτηρι σε ενα βαρελι απο μεταχειρισμενες τροχαλιες δυναμων και με τις καταλληλες ροδελες προσαρμογης για να ευθυγραμιστει πληρως ο ιμαντας και να εχειπεριπου την ιδια σχεση μεταδοσης της κινησης, οπως και οι ΜΑΜΑ Rs2 τροχαλιες.... Τωρα εμεινε να προσαμοσω και μια 75 bar αντλια υδραυλικου τιμονιου στη γνησια RS2 βαση υδρ. αντλιας και θα ειμαι ...JET. Η μαμα Rs2 αντλια ειναι 150 bar και μαλλον δεν θα ηταν καλη ιδεα να την χρησιμοποιησω στο υδραυλικο συστημα της παλιας μου υδραυλικης κρεμαγιερας.... Αυτα για τωρα! Και παλι, 1000 Ευχαριστω Βασιλη! Θεοδοσης
  7. ευχαριστω πολυ, Δημητρη, για τα καλα σου λογια... Ο καθενας ειναι με την τρελα του... Και κατι τετοιες τρελες ειναι ωραιες να συμβαινουν... Αρκει παντα, να εχουν και ...HAPPY END!!! χαχαχαχχαχα Ας γυρισω τωρα στον Γολγοθα του Χρονισμου αυτης της ADU μηχανης... Βασιλη, ευχαριστω για το Π.Μ. Αυριο κιολας θα παρω τηλ. και ελπιζω οτι κατι καλο θα βγει... Βρηκα αλλο ενα ...marking στο εκκεντροφορο εξαγωγης.... "034102".... Αυτα... Να 'στε ολοι καλα, Θεοδοσης
  8. Δυστυχως, δεν ειχε τιποτε αλλο επανω του... Οσο και να τον γυρισα δεν βρηκα τιποτε αλλο εκτος απο το οτι σε ενα σημειο εχει ...."Μοn 6" .... καπου αλλου εχει τους 4 κυκλους της AUDI και σε ενα αλλο σημειο εχει ...."13GB" Η "136Β", εαν το διαβαζω σωστα. Αλλα μαλλον ειναι το δευτερο....! Το συνολικο μηκος των αμυγδαλων του εκκεντροφορου εξαγωγης ειναι περιπου 47,5 χιλ. Ενω το αντιστοιχο μετρημα στον εκκεντροφορο εισαγωγης εδειξε μαλλον 46 χιλ. Μηπως απο αυτο το μετρημα μπορεις να τον καταταξεις...; Επιβεβαιωνεις και εσυ οτι τα εκκεντρα των 2 εκκεντροφορων στον ΠΡΩΤΟ ΚΥΛΙΝΔΡΟ πρεπει να βρισκονται σε MIRROR θεση, οπως στις τελευταιες φωτο; Και αν ναι, τι γινεται με τα σημαδια στα "διδυμα" γραναζια της καδενας, που δεν ερχονται στα σημαδια τους; Μπλεξιμο φιλε... Λιγες σκοτουρες ειχες, σου ...φορτωθηκα και εγω....!!! χαχαχαχα Να σαι καλα! Θεοδοσης
  9. ...Για να γυρισω τωρα στο ...πηδημα του ενος δοντιου στον ιμαντα χρονισμου απο το μεγαλο γραναζι χρονισμου εκκεντροφορων... Η κατασταση πλεον εχει ως εξης: α) Η θεση στροφαλου και τροχαλιων στροφαλου παραμενει ΙΔΙΑ, στη σωστη και ενδεδειγμενη θεση, οπως και ΠΡΙΝ. β) Οι θεσεις γραναζιων εκκεντροφορων ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ στα σημαδια τους (εκεινες οι ΚΙΤΡΙΝΕΣ ΤΕΛΕΙΕΣ που βλεπεται στις φωτο...), οπως απαιτει το ΑDU/AAN Audi workshop manual. ΑΠΑΙΤΕΙ να βρισκονται ακριβως απεναντι το ενα απο το αλλο. Δειτε τη φωτο: γ) Η θεση του μεγαλου γραναζιου ιμαντα χρονισμου στον εκκεντροφορο εξαγωγης ΕΙΝΑΙ περιπου 1/2 του δοντιου σε RETARD, οπως συμβαινει ΠΑΝΤΑ σε αυτους του κινητηρες... Δειτε τη φωτο: ε) Τα εκκεντρα (τα αμυγδαλα, που λεω εγω...) των 2 εκκεντροφορων στον ΠΡΩΤΟ κυλινδρο ...ΕΙΝΑΙ (τελικως...) ΑΚΡΙΒΩΣ σε ...MIRROR θεση, οπως παρα πολλοι φιλοι μου εχουν πει οτι ΠΡΕΠΕΙ να συμβαινει.... ΤΩΡΑ ΠΛΕΟΝ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΤΗΝ ...MIRROR θεση... Δειτε τη φωτο: Νομιζω πως τωρα ειναι ...καλυτερα... αλλα ο προβληματισμος μου παραμενει... εστω και μικροτερος.... Τα σημαδια των ...διδυμων γραναζιων εκκεντροφορων ΔΕΝ ΣΥΜΒΑΔΙΖΟΥΝ ΠΛΕΟΝ ΜΕ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΗΣ "ΜΑΜΑ" ΑUDI... οπου λεει οτι αυτα τα σημαδια ΠΡΕΠΕΙ να ειναι το ενα ακριβως απεναντι απο το αλλο στην...."γραμμη" του κεφαλαριου... Με το πηδημα του δοντιου που εκανα, απλα ...μετατωπισα το προβλημα.... Βασιλη και αλλοι φιλοι....: Εχω κολλησει στο... 8x9=72.... χαχχαχαχαχαχαχα Δεν μπορω να παω παρακατω στο ##μημενο 8x10=80, αν και φανταζει.... ΤΟΣΟ ΜΑ ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΟ !!!! Σνιφ!!! Θεοδοσης
  10. Το μετρημα των εκκεντρων στον εκκεντροφορο εξαγωγης....
  11. Φωτο απο τον εκκεντροφορο εξαγωγης...
  12. Ελπιζω να μην ... γερασετε μεχρι τοτε!!! χαχαχχαχαχα Θεοδοσης
  13. Οχι φιλαρακι, δεν ειπες χαζομαρα... Απλα δεν ειναι εκκεντροφορος απο εκει... Για να καταλαβεις, τα 3 νουμερα "034" ειναι τα τρια πρωτα νουμερα απο πολλα, αλλα οχι ΟΛΑ, καθε ανταλλακτικου των 5κυλινδρων μηχανων... Τα 9 ψηφια/νουμερα/γραμματα, συν τα οποια ...suffix codes oταν αυτα υπαρχουν, ειναι το συστημα κωδικοπποιησης ανταλλακτικων της VAG... Οποτε και αυτος ο γνωστος TUNER στην Αμερικη, θεωρησε καλο και εξυπνο να χρησιμοποιησει το "034" ως LOGO της επιχειρησης του, αφου, ασχολειται σχεδον αποκλειστικα με τις βελτιωσεις των ΠΕΝΤΑΚΥΛΙΔΡΩΝ ΜΗΧΑΝΩΝ... Οι εκκεντροφοροι καποιες φορες δεν ειναι φτιαχτοι απο τους βελτιωτες, αλλα ειναι οι γνησιοι απλως ...λειασμενοι για να γινουν πιο γωνιωδεις... Θεοδοσης
  14. Γεια σου Παναγιωτη, φιλε μου! Να σου βγουν αμεσως τετοιες....διαβολικες ιδεες για το F102, τεκνο μου!!! χαχχαχαχαχα A! και που εισαι.... μεταξυ μας, ο Βασιλης απλα βρηκε ενα ακομη μαθητη.... χαχαχαχχαχα Σε μια αντιπαραβολη, ο ...Μaster Billy, ειναι καθηγητης πανεπιστημιου και εγω απλα μολις εχς φτασει την ...προπαιδεια στο 8x9=72.... Τι να λεμε τωρα... Εχω "πετυχει" γερμανους που τον ξερουν ως εναν Rs2man!!! Τερμα το γλυψιμο.... χαχαχαχαχχαχαχαχαχαχ Λοιπον, εχω νεα προς ...συζητηση και μαλλον εβγαλα ενα πιο καλα τεκμηριωμενο συμπερασμα... Δειτε τις φωτο απο τους εκκεντροφορους και επανερχομαι... Αφου ο Βασιλης τσεκαρισε και τεκμηριωσε τον εκκεντροφορο εισαγωγης (αυτον με τον "034ΑΜ" χαραγμενο κωδικο), δεν θα ασχολη8ω καθολου πλεον με αυτον, για να μην τρωμε χρονο... Ξεκινω με την κατασταση οπως ηταν ο κινητηρας μεχρι σημερα... α) Θεση τροχαλιας στροφαλου ηταν ακριβως στο σημαδι του με το σημαδι του "καθρεπτη" του μπλοκ. β) Θεσεις γραναζιων εκκεντροφορων ηταν ακριβως στα σημαδια τους (εκεινες οι ΚΙΤΡΙΝΕΣ ΤΕΛΕΙΕΣ που βλεπεται στις φωτο...) , ακριβως απεναντι το ενα απο το αλλο, οπως απαιτει και το ΑDU/AAN Audi workshop manual. γ) Θεση μεγαλου γραναζιου ιμαντα χρονισμου στον εκκεντροφορο εξαγωγης ηταν 3/4 του δοντιου σε ΠΡΟΠΟΡΕΙΑ. δ) Ο ιμαντας χρονισμου ειναι ο γνησιος Αudi RS2 -ADU- ιμαντας (Προσοχη: αυτος ο ιμαντας χρονισμου δεν ειναι ιδιος με κανεναν αλλο ιμαντα χρονισμου για αλλους 20βαλβιδους πεντακυλινδρους...) ε) Τα εκκεντρα (τα αμυγδαλα, που λεω εγω...) των 2 εκκεντροφορων στον ΠΡΩΤΟ κυλινδρο ...ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ (τελικως...) ΑΚΡΙΒΩΣ σε ...MIRROR θεση, οπως παρα πολοι φιλοι μου εχουν πει οτι ΠΡΕΠΕΙ να συμβαινει.... Εχουν μια μικρη διαφορα στην κλιση τους... Μεχρι σημερα ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΑΥΤΑ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ...MIRROR θεση.... Και εκει επανω, σκεφθηκα να ...πηδηξω ενα δοντι στον ιμαντα...
  15. Σας ευχαριστω, Βασιλη και Γιωργο για το χρονο που σπαταλατε μενα!!! Γιωργο θα χαρω πολυ να σε γνωρισω και να σε ...ξεναγησω στα ...λημερια μου!!! Με το Βασιλη εχουμε βρεθει στην Αθηνα... Και μαλλον θα κανω πολυ καιρο να τον δω μιας και ειναι στην Αγγλια (η μηπως δεν εισαι?). Και παλι σας ευχαριστω... Βασιλη... Το ξερω οτι μπαινουν αυτοι οι εκκεντροφοροι απο ατμοσφαιρικουσ 20βαλβιδους και μαλιστα τα ζητανε ως βελτιωση ... Αλλα μακροσκοπικα ολοι οι εκκεντροφοροι εισαγωγης απο RR, 3B, 7A, NM καιι απο το Sport Quattro εχουν το γραναζι του διανομεα στην ουρα του. Ολα ειναι πιθανα... ποιος ξερει τι ειχε "τραβηξει" αυτος ο ADU στην Βιεννη.... Μηπως εχει αλλαγμενο μονο τον εκκεντροφορο εξαγωγης, (τον κρισιμο εκκεντροφορο αφου επανω του καθεται το γραναζι χρονισμου...) αυτον τον "ΑΜ"...????? Θεοδοσης ΥΓ> Αυριο θα το ανοιξω το καπακι, anyway, και θα επανελθω με φωτος και μετρηματα αμυγδαλων...
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.