-
Posts
10,640 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
40
Content Type
Profiles
Forums
Events
Gallery
Everything posted by Legend
-
Πέτρο, κάθε εμπόδιο και καλό! μην χαλιέσαι με πράγματα μικρα! Η οικογένειά σου να είναι καλα και όλα τα άλλα θα γίνουν!
-
DIY: fog trims-νικελ δαχτυλιδια στους προβολεις Α4 Β8
Legend replied to kefisvw's topic in DIY - Φτιάξε το μόνος σου
Η εφαρμογή ακόμα και στον Κέφη δεν είναι η ιδανική, το είπε ο χριστιανός! Αν μου λες ότι δειχνει τέλειο, γιατι όχι? -
DIY: fog trims-νικελ δαχτυλιδια στους προβολεις Α4 Β8
Legend replied to kefisvw's topic in DIY - Φτιάξε το μόνος σου
Ντίνο, σε προειδοποιώ! Αν κάνουν 8α πάρεις 2 σετάκια και θα με πάρεις τηλέφωνο να τα φτιάξουμε το ΝΟΥ σου -
DIY: fog trims-νικελ δαχτυλιδια στους προβολεις Α4 Β8
Legend replied to kefisvw's topic in DIY - Φτιάξε το μόνος σου
Να κάνω μια μικρή χαζούλα ερωτησούλα και εγώ? Σε Α3 Sportback pro - facelift ''κάθονται'' αυτά τα νίκελ? -
Ωραίος ο Bill... Έχω την εντύπωση ότι 8α τρώει πολύ πολύ κόσμο εδώ μέσα...
-
Όντως, πολύ καλή δουλεια, μπράβο lol
-
Ιστορικό Επισκευής 21/04/2010 -Αλλαγή μπαταρίας ΟΚ -Βουλωμένο σωληνάκι που έφερνε την Βενζίνη OK -Εσωτερικός Κεντρικός κα8ρέπτης ΟΚ -Επισκευή φρένων (φερμουϊτ - τακάκια - μποσικα στο πεντάλ) OK -Κα8αρισμός ψυγείου - μιλάμε για πολύ βρώμα. OK εκκρεμεί η αλλαγή με παραφλού ΟΚ -Επισκευή καρμπιρατέρ. OK -Αλλαγή ελαττωματικού κολάρου κυκλώματος καλοριφέρ - Σωστή τοπο8έτηση υπολοίπων. OK -Αλλαγή Αντλίας Βενζίνης. OK -Ντίζα - σίδερο γκαζιού. ΟΚ με εξαιρετική πατέντα του m.electronic -Ξεκλείδωμα ντεπόζιτου βενζίνης και βγάλσιμο της παλιάς - ξε8υμασμένης. ΟΚ -Αγορά στηριγμάτων υαλοκα8αριστήρων. ΟΚ -Αλλαγή Μπουζί ΟΚ -Βγάλσιμο όλων των άσχετων πατεντών του προηγούμενου ιδιοκτήτη. OK -Αλλαγή πλατινών. Έγινε Χρονισμός ΟΚ και εγκαταστάθηκε η τάπα πλατινοφόρου -Επισκευή Επιλογέα ταχυτήτων. ΟΚ -Αλλαγή φίλτρου βενζίνης ΟΚ αλλάχτηκε για 2η φορά - και 3η φορά και 4η φορά! 3/5/2008 και 5η φορα πολλά σκουπίδια από το ντεπόζιτο -Πλύσιμο. 3ο πλύσιμο ΟΚ -Ελαστικά. ΟΚ -Αλλαγή διάστασης απο 165/13 σε 165/80/13 ΟΚ -Πυροσβεστήρας ΟΚ -Αλλαγή Σπασμένου Τζαμιου πίσω αριστερα ΟΚ -Αγορά Κουκούλας ΟΚ -Βιολογικός κα8αρισμός ΟΚ "κα8αρισε" ο Αρίστος -Γενική Επισκευή Ηλεκτρικών (Ηλεκτρολογος) - ΟΚ -Επισκευή Φλοτέρ ένδειξης καυσίμου. (γεια σου ρε Μάνθο Δοκτωρα) ΟΚ -Βγάλσιμο παλιάς κεραίας και εγκατάσταση της νέας κεραιας στο κατάλληλο σημείο (το εργοστασιακο).ΟΚ -Τακτοποίηση καλωδίων στον 8όλο της μηχανής. ΟΚ -Επισκευή - ανακατασκευή μοτέρ καλοριφέρ και ψυγείου καλοριφέρ.ΟΚ -Ρυ8μιση φώτων - αποκατάσταση αριστερού φαναριού. ΟΚ -Αλλαγή - Αυτόματου. ΟΚ -Επισκευή δυναμό. ΟΚ -Αλλαγή λαμπών φλας ΟΚ -Τοπο8έτηση Ραδιοκασετόφωνου Εποχής - Λαμπάκι απο τασάκι ΟΚ -Επισκευή αναπτήρα αυτοκινήτου ΟΚ -Έλεγχος Ηχείων. ΟΚ -Αριστερή Πλαφονιέρα ΟΚ -Τοπο8έτηση αυθεντικής κόρνας στο κατάλληλο σημείο και λειτουργία αυτής. ΟΚ -Επισκευή - ανακατασκευή μοτέρ υαλοκα8αριστήρων ΟΚ -Ανακατασκευή original κυκλώματος στα πιτσιλιστήρια (βγήκε το ηλεκτρικό μοτέρ και δουλεύει η φουσκα στο ταμπλώ) ΟΚ -Μοκέτες Κα8αρισμός (η original μοκετα έχει μπει στο πορτ μπαγκαζ).ΟΚ -Kα8αρισμός ντεπόζιτου - κλείσιμο διαρροών - βάψιμο. ΟΚ ευχαριστώ τον King! -Κατασκευή μεταλλικών σημάτων στα τάσια - Επισκευή ΟΚ έφτιαξε ασημένια ο bookmaker !!! -Επισκευή και φτιάξιμο κλειδαριας τριγώνου αριστερού και δεξιού τριγώνου στις μπροστινές πόρτες ΟΚ -Επισκευή συστήματος επιλογέα στο σαζμαν ΟΚ -Τοποθέτηση Aux In στο ράδιο ΟΚ -Αλλαγή Βαλβολίνων ΟΚ -Αγορά Owners manual ΟΚ -Επισκευή - Βγάλσιμο σκουριών - Βάψιμο ζαντών. ΟΚ -Τοποθέτηση εμπρός δεξιου και αριστερού φλας (ευχαριστώ για το δωράκι Θεοδόση - audicoupes1) ΟΚ -Αλλαγή Λάστιχων στις πόρτες - παρά8υρα.ΟΚ -Κάλυψη του κάτω μέρους με προστατευτικό υλικό ΟΚ -Επισκευή ψαλιδιών ΟΚ -Επισκευή πρόσθιων θόλων ΟΚ -Κα8αρισμός - Βάψιμο Ταμπούρων πίσω. -Νικέλωμα διαφόρων μηχανικών μερών - εξωτερικών διακοσμητικών. -Ενδεχόμενη αλλαγή δίσκου πλατώ - άνοιγμα μηχανής. ΟΚ -Ενδεχόμενη αλλαγή φτερωτής. ΟΚ (αλλάχτηκε 2η φορά) -Επισκευή φούσκων μπιλιοφόρων. ΟΚ -Επισκευή εξάτμισης - λείπουν λαστιχακια συγκράτησης. ΟΚ -Επισκευή Βάσεων μηχανής ΟΚ -Επισκευή Μηχανισμών τζαμιών. ΟΚ -Επισκευή Ταπετσαρίας ταμπλό και εταζέρας. -Νικέλωμα στεφανιών - τασιων ΟΚ -Επισκευή κυκλώματος εξαερισμού και λύση του προβλήματος των καυσαερίων στην καμπίνα. ΟΚ -Αλλάχτηκαν οι πυκνωτές των πολλαπλασιαστών με μεγαλύτερους και ισχυρότερους. ΟΚ -Έγινε έλεγχος στα μπουζί (κατάξανθα - τέλεια καυση) και μεγάλωσα την απόσταση των ακίδων που κάνουν την ανάφλεξη (λόγω της αλλαγής των πυκνωτών) από 0.6 σε 0.7mm. ΟΚ -Αλλάχτηκε το φίλτρο βενζίνης. ΟΚ -Επισκευάστηκε το πορτάκι του συνοδηγού που δεν έκλεινε ΟΚ -Ευθυγράμμιση - Ζυγοστά8μιση.ΟΚ η ζυγοστάθμιση -Αγορά Service Manual. ΟΚ -Σκουριές: βγάλσιμο σκουριών στο πορτ παγκάζ- καμπίνας - σασι. ΟΚ -Αλλαγή σπασμένης βαλβίδας όπισθεν ΟΚ -Βάψιμο πορτ παγκαζ - καμπίνας - σασι. ΟΚ -Επισκευή Διαρροών του συστήματος ψύξης, αλλαγή τάπας ψυγείου, teflon και αλλαγή ελλατωματικού σωλήναΟΚ -Επισκευή αντλίας νερού λαδιού ΟΚ -Αξιολόγηση απο ΦΙΛ.Π.Α. ΟΚ! -Πινακίδες ΦΙΛ.Π.Α. ΟΚ! ΕΤΟΙΜΟ Αααααα, κρουαζιέρα θα σε πάααωωω...Νο5 Μετά από πολύ καιρό, αποφάσισα να κάνω ένα μικρό σερβις στο ''blue cloud'' μου, μετά τον εξουθενωτικό αγώνα πλοήγησης που είχα την προηγούμενη Κυριακή και βέβαια προετοιμάστηκα για το ταξιδάκι της Πρωτομαγιάς! ΟΛΕ ΛΕΜΕ! -Αλλάχτηκαν οι πυκνωτές των πολλαπλασιαστών με μεγαλύτερους και ισχυρότερους. -Έγινε έλεγχος στα μπουζί (κατάξανθα - τέλεια καυση) και μεγάλωσα την απόσταση των ακίδων που κάνουν την ανάφλεξη (λόγω της αλλαγής των πυκνωτών) από 0.6 σε 0.7mm. -Αλλάχτηκε το φίλτρο βενζίνης. -Επισκευάστηκε το πορτάκι του συνοδηγού που δεν έκλεινε και τώρα πια ο συνοδηγος μπορει να μπαίνει άνετα στο αυτοκίνητο -Τέλος βιδώθηκε (γιατι αν έχετε το θεό σας είχε ξεβιδωθεί από τους κραδασμούς!) το επάνω μέρος του καρμπυλατέρ! Το ευχάριστο είναι ότι είδα διαφορά στα ανοίγματα και γενικότερα απέκτησε περισσότερη ''σπιρτάδα''. Ετοιμοι για Λουτράκι Υ.Γ. Να ευχαριστήσω τον φίλο μου m.electronic για τις πολύτιμες συμβουλές του και την βοήθειά του
-
DIY: fog trims-νικελ δαχτυλιδια στους προβολεις Α4 Β8
Legend replied to kefisvw's topic in DIY - Φτιάξε το μόνος σου
Ωραίος ο παίχτης Μαγκια -
Ρένο, τα λόγια είναι περιττά. Απλά και μόνο Respect!
-
Ρε τα παιδια απο την Λαρισααααα .... να τα πάλι!
-
Είναι πολύ ωραίο πράγμα να φτιάχνεις το αυτοκίνητό σου. Το ξέρεις, το βλέπεις, το ζεις, ξέρεις ποιό είναι το αδύνατο σημείο του, που θέλει δουλεια, που είναι μια χαρα. Δεν ξέρω για όλους τους άλλους, αλλα η γνώση του να ξέρεις τι ακριβώς γίνεται στο αυτοκίνητό σου δεν είναι μικρή υπόθεση, πόσο μάλλον σε ένα σύγχρονο αυτοκίνητο που είναι πολυπλοκότερο. Well Done λοιπόν ευχομαι και εγώ με την σειρά μου και μπράβο στον Πανίκο (ΟΛΕ ΛΕΜΕ!) για το θάρρος και θράσσος ( ) που έχει δείξει όλο αυτό τον καιρό με το να ασχοληθεί με ένα πράγμα που και κουβέντα να το έκανες, δεν σου έβγαινε , το σκεφτόσουν πολύ για να το δεις να φτιάχνεται στο μυαλό σου και τώρα πια απομένουν οι λεπτομέρειες για να γίνει πραγματικότητα... Τώρα λοιπόν που τελειώνεις το Α4, ετοιμάσου να ασχοληθείς με το πως βάζουν τούρμπο σε δίχρονα... ευκολάκι
-
Η εβδομάδα που πέρασε, μου επιφύλασσε μια δυσάρεστη έκπληξη... Διαρροή νερού απο την αντλία νερού - λαδιού. Το συγκεκριμένο κομμάτι είναι από τα πλέον σπάνια και δυσευρετα στο αυτοκίνητό μου καθώς δεν υπήρχε ανταλλακτικό ούτε στην Γερμανία ύστερα από κάποιες επαφές που είχα και βέβαια είναι το μοναδικό ανταλλακτικό που δεν το φοράει κανένα DKW εκτός από το συγκεκριμένο μοντέλο (στα παλαιότερα DKW το λάδι πρέπει να αναμυγνύεται στο ντεπόζιτο και το νερό κάνει κύκλωμα χωρίς αντλία, έχει βεβαια πολύ μεγαλύτερα κολλάρα που διευκολύνουν την κίνηση ζεστού - κρύου). Συγκριτικά λοιπόν έχω μεγαλύτερη ανοχή στις μεγαλύτερες θεμοκρασίες και με την μίξη μέσω αντλίας λαδιού χρησιμοποιώ πολύ λιγότερο λάδι.) Με κρύα καρδια και με την αβεβαιότητα για το πόσο και πως θα γίνει η επισκευή της αντλίας καταφερα να την βγάλω. Έχοντας την στα χέρια μου διαπίστωσα ιδιοις όμμασι ότι το ανταλλακτικό ήταν αρκετά πολύπλοκο αν και 100% μηχανικό σαν κομμάτι (είχε μόνο ένα ηλεκτρικό βύσμα που μου έδειχνε στο ταμπλό, αν λειτουργεί ή όχι η αντλία λαδιού, πράγμα πολύ σημαντικό για την λειτουργία του αυτοκινήτου) αφού είχε πάνω του διόδους νερού και λαδιού που κατέληγαν στην πίσω μεριά της φτερωτής, όπου με έναν άξονα και στο τέλος με ένα δίσκο που είχε πάνω του δοντάκια για να κάνει δυνατή την κυκλοφορία του νερού. Επίσης είχε και διαυλους για το λάδι και μία πολύ μικρή είσοδο για την βενζίνη. Ήταν το σημείο που γινόταν η μείξη και προωθούσε το μείγμα στο θάλαμο καύσης. Τέλος απο την πρόσθια μεριά είχε τον θόλο της φτερωτής του ψυγειου μαζί με αυτήν... Ανταλλακτικό με ντέρτι σε λέω... Τελικά μετά από λίγη προσπάθεια κατάφερα να βρώ κάποιον που κάνει επισκευες σε αντλίες και τελικά την επισκεύασε . Το κόστος ευτυχώς δεν ήταν μεγάλο, γιατί του την πήγα στο χέρι έτοιμη αν και ο βαθμός δυσκολίας... ήταν... Μετα από λίγες μέρες λοιπόν την πήρα έτοιμη. Πολύ καλή δουλειά, άψογη θα έλεγα Τα άξιζε τα λεφτά του μέχρι τελευταίου ευρώ Όμως μόλις που ξεκινούσε η διαδικασία συναρμολόγησης... Να συναρμολογηθεί η αντλία πλήρως, γιατι είχα βγάλει κάποια άλλα κομμάτια που δεν είχαν σχέση και είχαν να κάνουν με το δέσιμο της μηχανής και του θόλου της φτερωτής, να κουμπωθεί η αντλία πάνω στην μηχανή και να μπούν τα 4 κολλάρα που ξεκινούσαν και καταλήγαν εκει, να βιδωθει η φτερωτή πάνω και να ασφαλιστούν οι δέκα βίδες που την συγκρατούσαν, να μπει το ελατηριάκι, η ασφάλειά της και η ντίζα του γκαζιου που ανάλογα με το πάτημα άνοιγε την αντλία λαδιού, να μπει το λουρι σωστά και να τοποθετηθεί το ψυγείο μαζί με ένα κλαπέτο που είχε και να μπει επιτέλους το υγρό για να τεσταριστεί η κυκλοφορία. Και όμως... πάλι έσταζε... ευτυχώς ένα από τα κολλάρα είχε κοπεί σε ένα σημείο και ήθελε αλλαγή. Έγινε και αυτή η αλλαγή συμπληρώθηκε το υγρό που έλειπε και είμασταν έτοιμοι! Το αποτέλεσμα ήταν πολύ καλό, άριστο θα έλεγα. Μετα από μια μεγαλη διαδρομή δεν διαπιστώθηκε ίχνος διαρροής και η θερμοκρασία κατα την διάρκειά της ήταν στην ιδανική στάθμη... Μετα απο αυτό δεν φοβάμαι τίποτα! Όλα είναι εύκολα λέμε! ΟΛΕ!
