Jump to content

Legend

Administrator
  • Posts

    10,640
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    40

Everything posted by Legend

  1. Πολύ καλή και προσεγμενη δουλεια, μπραβο Περίανδρε
  2. όχι ρε Πέριανδρε, γιατι να το σβήσουμε? Όχι, δεν υπάρχει πρόβλημα. αυτο που είπα είναι να είναι πιο ολοκληρωμένο το DIY.
  3. Θα παρακαλούσα αν ειναι δυνατόν, να διορθωθεί το DIY μετα τις υποδείξεις του τίμου, έτσι ώστε να είναι πιο κατάλληλο και έγκυρο. Ειλικρινα χαίρομαι που παραθέτετε τις παρατηρήσεις σας όλοι για να βγεί ένα σωστό αποτέλεσμα
  4. Να και ένα από τα project που δείχνουν ''βάθος'' και μου αρέσουν τρελά! Να που και σε μοντέλα του 75 μπορείς να κάνεις ''ομορφιές''. Να που βρήκε ο βασίλης τον Διόσκουρό του! Είμαι σίγουρος ότι ο σπύρος δεν το έχει δει ακόμα :worthy: παιδια, απλά Υ.Γ.: Βάλτε με στην πρίζα να κάνω turbo και εγώ το DKW.... :hysterical:
  5. Αν και ή8ελα σας να το δείξω ολοκληρωμένο, μπήκα στον πειρασμό να σας δείξω μια φωτό! Το αποτέλεσμα της δουλειάς φαίνεται σιγά σιγά και πραγματικά είναι εντυπωσιακό! Βέβαια οι φωτογραφίες το αδικούν, γιατι οι λεπτομέρειες δεν φαίνονται, αλλά δείτε το και όλα τα άλλα από κοντά! Τελικά το ασχημόπαπο γίνεται κύκνος! πιστευω πρίν το πάσχα να έχω τελιώσει
  6. Φίλε Δημήτρη, δεν έχω λόγο να μιλήσω! respect! :worthy: :worthy:
  7. Όντως φίλε σίμο, κάνω λίγο υπομονή ακόμα! Το αυτοκίνητο έχει μπει στο τελικό στάδιο του restoration και φτιάχνεται και το τελευταίο και πιο σημαντικό κομμάτι του! Το βάψιμο και το βγάλσιμο των σκουριών - χαλασμένων μερων του F102! Η δουλεια που κάνει ο φανοποιός είναι απλά ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ! Ελάχιστος στόκος στα μέρη που υπάρχει πρόβλημα και υποδειγματική δουλεια στα προβληματικά σημεία! Η δουλεια δε που έκανε στο -χαλια- πορτ παγκαζ ήταν πραγματικά απίστευτη! Το επάνω μέρος έχει ολοκληρωθεί και μένει το βάψιμο, απομένει το κάτω - και πιο δυσκολο κομμάτι - το οποίο 8α ασχοληθει μόλις τελιώσει το επάνω μέρος! δείτε και φωτό να καταλάβετε το μέγε8ος της δουλειας!
  8. Δεν λες πάλι καλα που ήταν κλειστές οι πόρτες γιατι την Παυλίνα 8α την ψάχνατε σαν τον Παλαιοκώστα :hysterical: 8α το γύριζε πίσω με 30.000 χιλιόμετρα!
  9. Η συνάντηση βέβαια έγινε και μεγάλη επιτυχία! Τι και αν ήταν σε επιφυλακή ο θωμάς, τι και αν ξεκίνησα απο Χορευτό και είχα ταξίδι, ο κόσμος όλος γύρισε, εμεις συναντηθήκαμε! Τσακίσαμε τα καημένα τα τσιπουρακια στη παραλία στο Βόλο και μετά πήγαμε στις Μηλιές στο Πήλιο! Τρελή παρέα, πολύ πλάκα και βέβαια γνωρίσαμε και τον guss που μας έδειξε και το απίστευτο Q5 το οποίο είναι απλά ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ! Να ευχαριστήσουμε τα παιδια για την φοβερή παρέα, και τους περιμένουμε πως και πως στην Αθήνα! ΦΩΤΟ αναμένονται !!!!
  10. καλα βρε, γιατι δεν μου είπες τίποτα? έγώ φίλε έχω βρει μια τρελή κρυψώνα στο πήλιο!!!! κρίμα!
  11. Ότι και να γράψω για το αυτοκίνητο 8α το αδικήσω, όπως το κάνουν και οι φωτό! Όπως επίσης δεν μπορώ να περιγράψω το μεράκι του Δημήτρη... Είναι τιμή μας που έχουμε ένα τόσο άξιο άτομο στην παρέα μας!!! Απλά και μόνο, ένα Μπράβο
  12. Θα είμαι εκει λέμε! ΟΛΕ!
  13. Ιστορικό Επισκευής 18/02/2009 -Αλλαγή μπαταρίας ΟΚ -Βουλωμένο σωληνάκι που έφερνε την Βενζίνη OK -Εσωτερικός Κεντρικός κα8ρέπτης ΟΚ -Επισκευή φρένων (φερμουϊτ - τακάκια - μποσικα στο πεντάλ) OK -Κα8αρισμός ψυγείου - μιλάμε για πολύ βρώμα. OK εκκρεμεί η αλλαγή με παραφλού ΟΚ -Επισκευή καρμπιρατέρ. OK -Αλλαγή ελαττωματικού κολάρου κυκλώματος καλοριφέρ - Σωστή τοπο8έτηση υπολοίπων. OK -Αλλαγή Αντλίας Βενζίνης. OK -Ντίζα - σίδερο γκαζιού. ΟΚ με εξαιρετική πατέντα του m.electronic -Ξεκλείδωμα ντεπόζιτου βενζίνης και βγάλσιμο της παλιάς - ξε8υμασμένης. ΟΚ -Αγορά στηριγμάτων υαλοκα8αριστήρων. ΟΚ -Αλλαγή Μπουζί ΟΚ -Βγάλσιμο όλων των άσχετων πατεντών του προηγούμενου ιδιοκτήτη. OK -Αλλαγή πλατινών. Έγινε Χρονισμός ΟΚ και εγκαταστάθηκε η τάπα πλατινοφόρου -Επισκευή Επιλογέα ταχυτήτων. ΟΚ -Αλλαγή φίλτρου βενζίνης ΟΚ αλλάχτηκε για 2η φορά - και 3η φορά και 4η φορά! 3/5/2008 και 5η φορα πολλά σκουπίδια από το ντεπόζιτο -Πλύσιμο. 3ο πλύσιμο ΟΚ -Ελαστικά. ΟΚ -Αλλαγή διάστασης απο 165/13 σε 165/80/13 ΟΚ -Πυροσβεστήρας ΟΚ -Αλλαγή Σπασμένου Τζαμιου πίσω αριστερα ΟΚ -Αγορά Κουκούλας ΟΚ -Βιολογικός κα8αρισμός ΟΚ "κα8αρισε" ο Αρίστος -Γενική Επισκευή Ηλεκτρικών (Ηλεκτρολογος) - ΟΚ -Επισκευή Φλοτέρ ένδειξης καυσίμου. (γεια σου ρε Μάνθο Δοκτωρα) ΟΚ -Βγάλσιμο παλιάς κεραίας και εγκατάσταση της νέας κεραιας στο κατάλληλο σημείο (το εργοστασιακο).ΟΚ -Τακτοποίηση καλωδίων στον 8όλο της μηχανής. ΟΚ -Επισκευή - ανακατασκευή μοτέρ καλοριφέρ και ψυγείου καλοριφέρ.ΟΚ -Ρυ8μιση φώτων - αποκατάσταση αριστερού φαναριού. ΟΚ -Αλλαγή - Αυτόματου. ΟΚ -Επισκευή δυναμό. ΟΚ -Αλλαγή λαμπών φλας ΟΚ -Τοπο8έτηση Ραδιοκασετόφωνου Εποχής - Λαμπάκι απο τασάκι ΟΚ -Επισκευή αναπτήρα αυτοκινήτου ΟΚ -Έλεγχος Ηχείων. ΟΚ -Αριστερή Πλαφονιέρα ΟΚ -Τοπο8έτηση αυθεντικής κόρνας στο κατάλληλο σημείο και λειτουργία αυτής. ΟΚ -Επισκευή - ανακατασκευή μοτέρ υαλοκα8αριστήρων ΟΚ -Ανακατασκευή original κυκλώματος στα πιτσιλιστήρια (βγήκε το ηλεκτρικό μοτέρ και δουλεύει η φουσκα στο ταμπλώ) ΟΚ -Μοκέτες Κα8αρισμός (η original μοκετα έχει μπει στο πορτ μπαγκαζ).ΟΚ -Kα8αρισμός ντεπόζιτου - κλείσιμο διαρροών - βάψιμο. ΟΚ ευχαριστώ τον King! -Κατασκευή μεταλλικών σημάτων στα τάσια - Επισκευή ΟΚ έφτιαξε ασημένια ο bookmaker !!! -Επισκευή και φτιάξιμο κλειδαριας τριγώνου αριστερού και δεξιού τριγώνου στις μπροστινές πόρτες ΟΚ -Επισκευή συστήματος επιλογέα στο σαζμαν ΟΚ -Τοποθέτηση Aux In στο ράδιο ΟΚ -Αλλαγή Βαλβολίνων ΟΚ -Αγορά Owners manual ΟΚ -Επισκευή - Βγάλσιμο σκουριών - Βάψιμο ζαντών. ΟΚ -Τοποθέτηση εμπρός δεξιου και αριστερού φλας (ευχαριστώ για το δωράκι Θεοδόση - audicoupes1) ΟΚ -Αλλαγή Λάστιχων στις πόρτες - παρά8υρα.ΟΚ -Κα8αρισμός - Βάψιμο Ταμπούρων πίσω. -Νικέλωμα διαφόρων μηχανικών μερών - εξωτερικών διακοσμητικών. -Ενδεχόμενη αλλαγή δίσκου πλατώ - άνοιγμα μηχανής. -Ενδεχόμενη αλλαγή φτερωτής. -Επισκευή φούσκων μπιλιοφόρων. -Επισκευή εξάτμισης - λείπει λαστιχακι συγκράτησης. -Επισκευή Μηχανισμών τζαμιών. ΟΚ -Επισκευή Ταπετσαρίας ταμπλό και εταζέρας. -Νικέλωμα στεφανιών - τασιων ΟΚ -Επισκευή κυκλώματος εξαερισμού και λύση του προβλήματος των καυσαερίων στην καμπίνα. ΟΚ -Ευθυγράμμιση - Ζυγοστά8μιση.ΟΚ η ζυγοστάθμιση -Αγορά Service Manual. ΟΚ -Σκουριές: βγάλσιμο σκουριών στο πορτ παγκάζ- καμπίνας - σασι. ΟΚ -Βάψιμο πορτ παγκαζ - καμπίνας - σασι. ΟΚ -Επισκευή Διαρροών του συστήματος ψύξης, αλλαγή τάπας ψυγείου, teflon και αλλαγή ελλατωματικού σωλήναΟΚ -Αξιολόγηση απο ΦΙΛ.Π.Α. ΟΚ! -Πινακίδες ΦΙΛ.Π.Α. ΟΚ! ΕΤΟΙΜΟ Το διάστημα που πέρασε δυστυχώς δεν είχα πολύ χρόνο να ασχοληθώ με το αγαπημένο project μου και έχω κάνει λίγα πράγματα. Οι τελευταίες κινήσεις που έχουν γίνει είναι η αλλαγή βαλβολίνων και η αγορά του owners manual απο το e-bay.
  14. τι είναι αυτα που λες μαρι χαζια? εγώ σε μία φωτό σε είδα και μου το έπαιζες ΝΑΠΟΛΕΟΝΤΑΣ!!!! :hysterical: :hysterical: Εχω ΠΕΣΕΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΓΕΛΙΑ ΛΕΜΕ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ ΑΓΓΕΛΟς Ο ΝΑΠΟΛΕΟΝΤΑΣ!
  15. Στο δικό μου το αυτοκίνητο, το τιμόνι είχε 2 εγκοπες στη βίδα και στο μέρος που κάθεται η βίδα, που κατα κάποιο τρόπο είναι το σημάδι. Αν έχετε ενδοιασμους μπορείτε να το σημειώσετε και εσεις με καποιο μαρκαδόρο, κανένα θεμα! Θα προστεθει και αυτό για να τελειοποιήσουμε το DIY. Σωστή η παρατήρηση του the dog σχετικα με την βίδα Το θέμα σχετικα με τον πόλο της μπαταρίας έχει ήδη αναρτηθεί στο DIY Και εγώ για να κάνω το DIY για το Α3, πήρα πληροφορίες απο το DIY του the dog και απο αλλα 2 DIY απο golf V και ενα άλλο Α4 από Αγγλία. Βρήκα την αφορμή λοιπόν να κάνω κάτι και για τα δικά μας τα Α3 8Ρ
  16. Σωστός ο mogofliero! την πληροφορία σου την διασταυρώσα θα γίνει η απαραίτητη προσθήκη Την μπαταρία δεν την αποσυνδέεις μόνο για τα σφάλματα που λύνονται μέσω vag com, αλλά και για την πλήρη απενεργοποίηση του αερόσακου το DIY θα συμπληρωθεί και με κάποιες επιπλέον παρατηρήσεις
  17. Το project είναι έτοιμο! μπήκαν οι απαραίτητες προσθήκες, καλό είναι τα παιδιά που ενδιαφέρονται να το κάνουν να το διαβάσουν απο αρχής! Όλε Λέμε! Ευχαριστώ παιδιά για τα καλά σας λόγια, εύχομαι να βοήθησα (και να βοηθήσω από εδώ και στο εξής) τα μέλη μας και εύχομαι να ακολουθήσουν και άλλα παιδιά κάνοντας το ίδιο. Θα προσπαθήσω να το κάνω και pdf αλλά φοβάμαι ότι η αντιγραφή από άλλα club 8α πάει σύννεφο! Τέσπα, 8α δείξει!
  18. χαχαχαχαχαχα, καλά αυτό ήταν πραγματικά ανέκδοτο! οι 30 φωτό που έχει το κείμενο δεν σε έχουν καλύψει????
  19. Καταρχήν να αναφέρω ΞΑΝΑ την επίσημη προειδοποίηση του φόρουμ: Οι απόψεις που εκτίθενται στην παρούσα ενότητα (ή στις παρακάτω ενότητες) σε σχέση με αντιμετώπιση και επίλυση κάθε μορφής βλάβης, είναι θεωρητικές, δεν έχουν επιβεβαιωθεί, δεν έχουν διαγνωστεί σε εξειδικευμένο και ελεγχόμενο συνεργείο και κατα συνέπεια η χρησιμοποίηση και υιοθέτησή τους, μπορεί να προκαλέσει ατύχημα. Για τους λόγους αυτούς το Audisportclub συνιστά την αντιμετώπιση πάσης μορφής βλαβών και προβλημάτων σε νόμιμο εξειδικευμένο συνεργείο και σε κάθε περίπτωση δεν φέρει καμία απολύτως ευθύνη για τις πιο πάνω εκτιθέμενες στο forum απόψεις. Το συγκεκριμένο project έγινε σε 8P Audi A3 SportBack AMBITION. Κόστος: Περίπου 100 ευρώ. Δυσκολία: 50/100 Εκτιμώμενος χρόνος: Περίπου 2 ώρες. Απαιτούμενα ανταλλακτικά: 1. Πλαστικό κάτω κάλυμμα: 8P0 953 512 A 6PS 2. Cruise Control: 8P0 - 054 - 690 1. Αποσυνδέουμε τον αρνητικό πόλο της μπαταρίας και πατάμε φρένο για να φυγουν όλα τα ηλεκτρικα φορτια που μπορει να ειναι αποθηκευμενα στο αμαξι. 2. Χρειαζόμαστε κατσαβίδια τύπου torx (εξαγωνικά) Νο25 & Νο8 όπως και ένα Μ-12 πίπα με ανάλογο κατσαβίδι - εργαλείο απο το DIY του The Dog & Η/Υ (συνηστάται laptop, ο λόγος είναι προφανής...) με εγκατεστημένο το πρόγραμμα VAG COM, όπως επίσης και το καλώδιο ''VAG COM'' έτσι ώστε να είναι εφικτός ο προγραμματισμός μέσω του τελευταίου προγράμματος. 3. Βγάζουμε τα 2 καπάκια αριστερά δεξιά που βρίσκονται πίσω από το τιμόνι, για να μπορέσουμε να βγάλουμε τις 2 βίδες που συγκρατούν τον αερόσακο (torx N25) 4. Αφού ξεβιδώσουμε τις βίδες και απελευθερωθεί ο αερόσακος, 8α δούμε ότι θα εμφανιστεί η φύσσα και η καλωδίωση που κουμπώνει στην κολώνα του τιμονιού. Για να βγεί η φύσσα, τραβάμε προσεκτικά προς τα πίσω την πορτοκαλί ασφάλεια για να απελευθερωθεί η καλωδίωση του αερόσακου. 5. Από την θέση του οδηγού (αν θελετε μπορειτε να σημειώσετε το σημείο που συγκρατείται η βίδα αν και υπάρχουν 2 εγκοπές που η μία είναι πάνω στην άλλη και οριοθετεί το σημείο που πρέπει να ξαναβιδωθεί η βίδα) συγκρατούμε το τιμόνι με τα γόνατα και ξεσφίγγουμε με το Μ-12 την κεντρική βίδα που κρατιέται το τιμόνι. (η βίδα, αν έχει ξεβιδωθει για 3η φορά χρειάζεται αλλαγή, για λόγους ασφαλείας) βγάζοντας και το τελευταίο. 6. Η κολώνα καλύπτεται από 2 πλαστικά καλύμματα. Η πρώτη κίνηση είναι να βγεί το πρώτο το ΕΠΑΝΩ κάλυμμα, πιέζοντας στα σημεία της φωτογραφίας. Αφού ελευθερώσουμε το επάνω μέρος της κολώνας, θα εμφανιστούν 2 βίδες torx No25, τις βγάζουμε και ξεβιδώνουμε και την τελευταία που είναι από κάτω. Ξεβιδώνουμε επίσης το πλαστικό χερούλι του ρυθμιστή ύψους του τιμονιού (2 βίδες torx No25). 7. H επόμενη κίνηση είναι να ξεβιδώσουμε τον εγκέφαλο βγάζοντας την βίδα torx No8 και απελευθερώνουμε το πλαστικό κάλυμμα και αποσυνδέουμε με προσοχή προς τα κάτω την πλακέττα (αυτή βγαίνει πιέζοντας προς τα κάτω από όλες τις πλευρές). Μόλις κατεβεί η πλακέττα, πιέζουμε το λαμάκι προς τα αριστερά για να βγεί και το πάνω κάλυμα του εγκεφάλου. 8. Πιέζοντας τα κλιψακια βγάζουμε και το steering wheel angle sensor. [Προσοχή! σε περίπτωση που βγει ένδειξη ABS ή ESP και δεν σβήνει μετα την οδήγηση κάποιων χιλιομέτρων, το συγκεκριμένο part χρειάζεται calibration μέσω vag com ή μέσω της εξής διαδικασίας: Ξεκινάμε το αυτοκίνητο, γυρνάμε το τιμόνι τέρμα αριστερα, τέρμα δεξια, ισιώνουμε το τιμόνι και κινούμαστε με πάνω από 15 χλμ/ώρα. (μιλάμε πάντα για Α3 8P Ambition)] 9. Βγάζουμε και το τελευταίο εγκέφαλο έτσι όπως δείχνει η φωτογραφία 10. Με κατσαβίδι ίσιο (philips) απελευθερώνουμε τον μονό διακόπτη. 11. Τοποθετούμε τον διπλο διακόπτη με το Cruise Control και τον πιέζουμε μέχρι να κουμπώσει. 12. Ξανατοποθετούμε τα πράγματα στην θέση τους αντίστροφα. 13. Προγραμματισμός μέσω Vag Com. Engine01 Coding Βάζουμε τον αριθμό 11463 και πατάμε το κουμπί Do It! & Επιλέγουμε το 16 (Steering wheel Electronics) coding βάζουμε τον αριθμό 0000042 και πατάμε το κουμπί Do It! 14. Έτοιμο! Να ευχαριστήσω πολύ τον φίλο μου Michele A3FSI που μπήκε στο κόπο και με πολύ υπομονή με βοήθησε να τελιώσουμε το project και να γράψουμε αναλυτικά τα βήματα που χρειάζονται έτσι ώστε να τα καταφέρετε να το κάνετε και εσείς χωρίς πρόβλημα! Πιστευω να σας βοήθησαμε αρκετά! Ξαναδείτε αυτό παρακαλώ! Οι απόψεις που εκτίθενται στην παρούσα ενότητα (ή στις παρακάτω ενότητες) σε σχέση με αντιμετώπιση και επίλυση κάθε μορφής βλάβης, είναι θεωρητικές, δεν έχουν επιβεβαιωθεί, δεν έχουν διαγνωστεί σε εξειδικευμένο και ελεγχόμενο συνεργείο και κατα συνέπεια η χρησιμοποίηση και υιοθέτησή τους, μπορεί να προκαλέσει ατύχημα. Για τους λόγους αυτούς το Audisportclub συνιστά την αντιμετώπιση πάσης μορφής βλαβών και προβλημάτων σε νόμιμο εξειδικευμένο συνεργείο και σε κάθε περίπτωση δεν φέρει καμία απολύτως ευθύνη για τις πιο πάνω εκτιθέμενες στο forum απόψεις.
  20. και κάτι άλλο ρε φίλε, στο youtube αυτό το βιντεάκι ------> Εφη Θώδη - Eye Of The Tiger :hysterical: :hysterical:
  21. Θωμάκο φίλε μου, αυτό το αμαξάκι, 8α το κρατήσεις μέχρι να κάνουμε βολτούλα εγώ με το DKW και εσύ με το δικό σου. Και οι δύο 8α έχουμε πινακίδες ΦΙΛ.Π.Α. βεβαίως βεβαίως... Το αυτοκολλητάκι του club έχει την πιο καλή εφαρμογή, σε αυτό το σημείο το έχεις εσυ και ο michele και στα τρίπορτα κολλάει τρελα εκεινο το σημειο Καλά για όλα τα άλλα τι να πω. Τunαρισμένο αλλά με πολύ σωστα κριτήρια... respect 8ελω και εγώ βιντεάκι! 8α σου στειλω υλικό τώρα που έχεις χρόνο! χοχοχο!
  22. Ιστορικό Επισκευής 16/11/2008 -Αλλαγή μπαταρίας ΟΚ -Βουλωμένο σωληνάκι που έφερνε την Βενζίνη OK -Εσωτερικός Κεντρικός κα8ρέπτης ΟΚ -Επισκευή φρένων (φερμουϊτ - τακάκια - μποσικα στο πεντάλ) OK -Κα8αρισμός ψυγείου - μιλάμε για πολύ βρώμα. OK εκκρεμεί η αλλαγή με παραφλού ΟΚ -Επισκευή καρμπιρατέρ. OK -Αλλαγή ελαττωματικού κολάρου κυκλώματος καλοριφέρ - Σωστή τοπο8έτηση υπολοίπων. OK -Αλλαγή Αντλίας Βενζίνης. OK -Ντίζα - σίδερο γκαζιού. ΟΚ με εξαιρετική πατέντα του m.electronic -Ξεκλείδωμα ντεπόζιτου βενζίνης και βγάλσιμο της παλιάς - ξε8υμασμένης. ΟΚ -Αγορά στηριγμάτων υαλοκα8αριστήρων. ΟΚ Τελικά είναι λά8ος, είναι για F103 -Αλλαγή Μπουζί ΟΚ -Βγάλσιμο όλων των άσχετων πατεντών του προηγούμενου ιδιοκτήτη. OK, έμειναν οι διακόπτες μέχρι να βαφτεί η κονσόλα -Αλλαγή πλατινών. Έγινε Χρονισμός ΟΚ και εγκαταστάθηκε η τάπα πλατινοφόρου -Επισκευή Επιλογέα ταχυτήτων. ΟΚ -Αλλαγή φίλτρου βενζίνης ΟΚ αλλάχτηκε για 2η φορά - και 3η φορά και 4η φορά! 3/5/2008 και 5η φορα πολλά σκουπίδια από το ντεπόζιτο -Πλύσιμο. 3ο πλύσιμο ΟΚ -Ελαστικά. ΟΚ -Αλλαγή διάστασης απο 165/13 σε 165/80/13 ΟΚ -Πυροσβεστήρας ΟΚ -Αλλαγή Σπασμένου Τζαμιου πίσω αριστερα ΟΚ -Αγορά Κουκούλας ΟΚ -Βιολογικός κα8αρισμός ΟΚ "κα8αρισε" ο Αρίστος -Γενική Επισκευή Ηλεκτρικών (Ηλεκτρολογος) - ΟΚ -Επισκευή Φλοτέρ ένδειξης καυσίμου. ΟΚ -Βγάλσιμο παλιάς κεραίας και εγκατάσταση της νέας κεραιας στο κατάλληλο σημείο (το εργοστασιακο).ΟΚ -Τακτοποίηση καλωδίων στον 8όλο της μηχανής. ΟΚ -Επισκευή - ανακατασκευή μοτέρ καλοριφέρ και ψυγείου καλοριφέρ.ΟΚ -Ρυ8μιση φώτων - αποκατάσταση αριστερού φαναριού. ΟΚ -Αλλαγή - Αυτόματου. ΟΚ -Επισκευή δυναμό. ΟΚ -Αλλαγή λαμπών φλας ΟΚ -Τοπο8έτηση Ραδιοκασετόφωνου Εποχής - Λαμπάκι απο τασάκι ΟΚ -Επισκευή αναπτήρα αυτοκινήτου ΟΚ -Έλεγχος Ηχείων. ΟΚ -Αριστερή Πλαφονιέρα ΟΚ -Τοπο8έτηση αυθεντικής κόρνας στο κατάλληλο σημείο και λειτουργία αυτής. ΟΚ -Επισκευή - ανακατασκευή μοτέρ υαλοκα8αριστήρων ΟΚ -Ανακατασκευή original κυκλώματος στα πιτσιλιστήρια (βγήκε το ηλεκτρικό μοτέρ και δουλεύει η φουσκα στο ταμπλώ) ΟΚ -Μοκέτες Κα8αρισμός (η original μοκετα έχει μπει στο πορτ μπαγκαζ).ΟΚ -Kα8αρισμός ντεπόζιτου - κλείσιμο διαρροών - βάψιμο. ΟΚ ευχαριστώ τον King! -Κατασκευή μεταλλικών σημάτων στα τάσια - Επισκευή ΟΚ έφτιαξε ασημένια ο bookmaker !!! -Επισκευή και φτιάξιμο κλειδαριας τριγώνου αριστερού και δεξιού τριγώνου στις μπροστινές πόρτες ΟΚ -Επισκευή συστήματος επιλογέα στο σαζμαν ΟΚ -Τοποθέτηση Aux In στο ράδιο ΟΚ -Επισκευή - Βγάλσιμο σκουριών - Βάψιμο ζαντών. -Αλλαγή Λάστιχων στις πόρτες - παρά8υρα. -Κα8αρισμός - Βάψιμο Ταμπούρων πίσω. -Επισκευή Μηχανισμών τζαμιών. -Επισκευή Ταπετσαρίας ταμπλό και εταζέρας. -Αγορά πίσω φαναριών. -Ενδεχόμενη αλλαγή δίσκου πλατώ - άνοιγμα μηχανής. -Ενδεχόμενη αλλαγή φτερωτής -Επισκευή κυκλώματος εξαερισμού και λύση του προβλήματος των καυσαερίων στην καμπίνα. -Νικέλωμα διαφόρων μηχανικών μερών - εξωτερικών διακοσμητικών. -Ευθυγράμμιση - Ζυγοστά8μιση.ΟΚ η ζυγοστάθμιση -Αγορά Service Manual. -Σκουριές: βγάλσιμο σκουριών στο πορτ παγκάζ- καμπίνας - σασι. απο το πορτ παγκαζ έχουν βγει -Βάψιμο πορτ παγκαζ - καμπίνας - σασι. -Επισκευή εξάτμισης - λείπει λαστιχακι συγκράτησης. -Επισκευή Διαρροών του συστήματος ψύξης, αλλαγή τάπας ψυγείου, teflon και αλλαγή ελλατωματικού σωλήναΟΚ -Αξιολόγηση απο ΦΙΛ.Π.Α. ΟΚ -Πινακίδες ΦΙΛ.Π.Α. ΟΚ ΕΤΟΙΜΟ Μετά τα γενέθλια του Audi Sport Club το σάββατο, συνέχεια είχε μία μικρή τελετή σε μία πιλωτή του Φαλήρου την Κυριακή το πρωϊ. Εγώ και ο φίλος μου ο m.electronic (χρόνια πολλάαα) είμασταν έτοιμοι να δώσουμε ταυτότητα στο δίχρονο δαίμωνά μας! Οι πινακίδες της ΦΙΛ.Π.Α. ήταν στα χέρια μας και έπρεπε να τοπο8ετηθούν στο F102! Ποιος άλλος λοιπόν 8α ήταν ο νονός? Ο μανθούλης! Ιδού και οι αποδείξεις! Αφού λοιπόν κάναμε αυτό το μικρό τελετουργικό, ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ φτιάξαμε και το φλότερ του ντεπόζιτου που με βασάνιζε τόσο καιρό. Η διαδικασία ήταν μαγική αφού λύσαμε το προβληματικό εξάρτημα και το διορθώσαμε!!! Τελικά τίποτα δεν υπάρχει που να μην μπορει να το φτιάξει ο Doctor! Τώρα αυτο που λείπει είναι να πάρω βιβλιαράκι να γράφω το πότε έβαλα βενζίνη γιατι δεν έχει 2η ένδειξη για να κρατάει τα χιλιόμετρα! Θα σημειώνω και το λάδι που του βάζω να σας πώ την ακριβή κατανάλωσή του!!! Όλε λέμε! Δεν χρειάζεται να πώ περισσότερα, απλά όποιος ενδιαφέρεται να ασχοληθεί με αυτού του είδους τα αυτοκίνητα, είναι καλοδεχούμενος στην παρέα μας!
  23. Φίλε μου, αν είναι έτσι τα πράγματα, το μόνο σίγουρο είναι ότι 8α πιάσει το Α2, ας μην είναι στα χαρτιά, άλλωστε το αυτοκίνητο το πήρα για να το κάνω ανακατασκευή. Για Α1... 8α δείξει, 8έλει αρκετο χρόνο -ψαξιμο για αυτό!
  24. Δεν ξέρω αν είναι καλό το νούμερο ή όχι ή η κατηγορία, αλλα κάποια στιγμή το καλό το νούμερο - κατηγορία 8α την πιάσω στα σίγουρα!
  25. Α/3 αν τα λέω καλα!
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.