Jump to content

adui

Δ.Σ.
  • Posts

    11,721
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    31

Everything posted by adui

  1. ένα ενδιαφέρων βιντεάκι για το πως μπορεί ο καθένας να το κάνει!! http://www.youtube.com/watch?v=LxxG4A4OgHI&feature=grec_index
  2. αααουυυυυττττσσσσσσ! αυτο πονεσε!
  3. και όλα αυτά μιλάμε για να μπορέσει να προσπεράσει ένα c3!!
  4. ότι και να λες αριστο εγώ ξέρω ότι τρία θηρία (το δικο σου και άλλα 2, ονόματα δεν λέμε)το c3 ακολουθούσαν και ούτε κουβέντα για προσπέρασμα, άσε που και ο δημητρης στην προσπάθεια του να το φτάσει έσπασε την πεταλούδα! άρε τι φτιάχνει η .....cintroen!!
  5. ερωτηση: εχω διαβασει το εξης: Μπορούμε να ενεργοποιήσουμε μια πρακτική λειτουργία απο το vag com, ώστε όταν στρίβουμε το τιμόνι να ανάβει και το αντίστοιχο προβολάκι ομίχλης μπροστά για να φωτίζει το εσωτερικό της στροφής: 09-Cent. Electronics Coding-07 Long Coding Helper Byte 23 bit 2 (τσεκάρουμε) bit 3-4 στο drop down menu επιλέγουμε 08 "Turn lights via fog lights" κλείνουμε το παράθυρο και μετά πατάμε "Do It". γίνετε στα δικά μας αυτοκίνητα?
  6. τις ειδα τις δαγκανες, εκει που σε περιμενουν, και επαθα πλακα δημητρη, ταψια με ολη τη σημασια της λεξεως, αντε καλοφορετα!!
  7. Αντε γιωργο και θα παραλαβεις απο εκει και το μπουφαν!!
  8. αντε ρε μαριε, καλη αρχη αφου κολλησες και εσυ το μικροβιο!! ελπιζω το καλοκαιρι να με πας εσυ βολτα!!!
  9. στην επιστροφη μας περασαν πλακωμενα, μεσα στα τουνελ στον Αγ.Κων/νο, ενα celica gt4 που εκανε πολυ θορυβο και ηταν φαρδυ λες και ηταν supra χρωματος κοκκινο και καπακι πισω του ενα evo 10 λευκο, πολυ δυνατο και αυτο, και πανω που λεω πως και δεν τσιμπησε ο noel που ηταν πισω, ξαφνικα ακουω την external διπλα μου και φοβηθηκα! οχι που δεν θα τσιμπαγε ο noel. τους πηγε φαλαγγι και στηθηκε με το celica οπου και το ξετιναξε για πλακα και εκει που πηγε να αφηση γκαζι του αναβει τα φωτα το evo, και συνεχισαν μεσα στα τουνελ οπου ο θορυβος που εκαναν ηταν εκκοφαντικος αλλα και πολυ καυ.....κος, δυστυχος βιντεακι δεν προλαβα να βγαλω μια ηταν σχετικα σκοτεινα αλλα επειδη πλακωθηκα και εγω απο πισω τους για να δω τι θα γινει, δεν μπορουσα να τραβαω κιολας! φυσικα και την εφαγε καργα και το evo!!! ψιλολογια δηλαδη!!
  10. και ενα βιντεακι απο το παρκιν του ξενοδοχειου, οπου παρκαραμε εμεις και οι ρουμανοι μονο!
  11. Να σας πω και εγώ με την σειρά μου ότι πιστεύω ότι ήταν μια από τις καλύτερες εκδρομές του club! Απίστευτη συμμετοχή για εκδρομή στο εξωτερικό (21 αυτοκίνητα και 50 άτομα περίπου) . Οι Βούλγαροι δε, είχαν τόσο καλά οργανώσει την εκδρομή, ώστε ανέβασαν αρκετά ψηλά το πήχη για τέτοιου είδους και μεγέθους εκδρομές! Το ξενοδοχείο ήταν από τα καλλίτερα της περιοχής πλήρως εξοπλισμένο με όλα τα καλούδια (θερμαινόμενες πισίνες-jackuzi- χαμάμ ) όπου και πήραν σειρά πολλά από τα παιχνίδια μας! Τα πειράγματα δε έπαιρναν και έδιναν όχι μόνο μεταξύ μας αλλά και μεταξύ των Βουλγάρων και Ρουμάνων φίλων μας και οι ατάκες έδιναν και έπαιρναν με κάποιες να ξεχωρίζουν ! είχαν κλείσει και όλο το γκαράζ, για εμάς, όπου δυο φύλακες φυλαγαν τα καμάρια μας μέρα-νύχτα! Τα τοπία φανταστικά όπως και το ξενοδοχείο catarina, που πήγαμε για την ημερήσια εκδρομή και το pic-nic μέσα στο δάσος με ζωντανή μουσική, που μας είχαν ετοιμάσει οι Βούλγαροι φίλοι μας! Στην διαδρομή μας περίμεναν και μας συνόδευαν περιπολικά της αστυνομίας στην πορεία μας προς τα εκεί και στην επιστροφή, το κομβόι δε ήταν απίστευτο αφού ήταν πάνω από 70 αυτοκίνητα, η αρχή και το τέλος του ήταν πάνω από ένα χλμ και το κεφαλογυρισμα και ο θαυμασμός των περιοίκων ήταν το κάτι άλλο! (κάποιοι μάλλον μας έβρισαν κιόλας γιατί είχε δημιουργηθεί το αδιαχώρητο στην περιοχή με ουρές αναμονής μέχρι να περάσει και το τελευταίο όχημα)! Να πω εδώ και ένα μεγάλο ευχαριστώ στα μελή από όλη την Ελλάδα (Αθήνα-Κέρκυρα-Πάτρα-Λάρισα- Καβάλα-Ξάνθη-Θεσσαλονίκη-Δράμα-Τρίκαλα ακόμη και από την Κύπρο) που συμμετείχαν στην εκδρομή και έδωσαν το καλλίτερο τους εαυτό. Επίσης να πω και ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους όσους ασχολήθηκαν και οργάνωσαν την εκδρομή, στον Σιμο όπου έκανε ότι καλλίτερο μπορούσε για να πάμε και να γυρίσουμε με ασφάλεια, καθώς και για το γεύμα που μας πρόσφερε στα σύνορα όπου κατέφθαναν όλοι πεινασμένοι αλλά με μεγάλη όρεξη για την συνέχεια της εκδρομής! Πέρασα εγώ αλλά και η γυναίκα μου τέλεια, είδαμε φίλους αλλά γνωρίσαμε και νέα μέλη , γεμίσαμε και τις μπαταρίες μας μέχρι τουλάχιστον το επόμενο RF το οποίο υποσχεθήκαμε να ξαναγίνει και πάλι του χρόνου με την συμμετοχή και άλλων club και από άλλες χώρες!! Θα ακολουθήσουν βιντεάκια και θα ανεβάσω και εγώ μερικές καλές Φώτο αργότερα!!!
  12. οπου και αν πηγαιναμε αλεξ ειμασταν συνοδεια απο περιπολικα της αστυνομιας, οποτε δεν εγιναν ανοιγματα, αλλα μερικα παντιλικια παιχτηκαν απο ......καποιους σε κατι καλα πεταλα και προς το katarina αλλα και προς το βουνο οπου ανεβηκαμε για την φωτογραφηση!!
  13. εχουν καλες βενζινες στην βουλγαρια σιμο? super αμολυβδη εχουν?
  14. nice places and music anani!!!
  15. μανο δωρεαν ειναι με τις απλες καλυψεις! εγω ηθελα ολες τις καλυψεις που εχω και στο κανονικο μου συμβολαιο και αυτες εχουν καποια χρεωση αναλογα με τι θελεις να βαλεις μεσα! ετσι τουλαχιστον μου ειπε ο ασφαλιστης μου ! εθνικη ασφαλιστικη εχω!!
  16. εμενα θα μου ερθει τριτη με τεταρτη! κοστος 50 ευρω!!
  17. για να θυμομαστε λιγο και το FRF 2:
  18. δυστυχως ντινο αν και εχουμε δει αρκετα, κανενα δεν μας εχει ικανοποιηση, το ψαχνουμε ακομα και οταν θα ειμαστε ετοιμοι θα βγει η ανακοινωση, πιστευω συντομα!!!!
  19. το ακουσα απο χλμ μακρυα, και να σκεφτης οτι δουλευη ακομα στο 1 bar!!! αντε καλοταξιδο να ειναι!!! που ειναι να μας τα πει? μαλλον στρωνει τωρα, δεν προλαβαινει.......
  20. πιστευω οτι καλο ειναι να ελεγχετε σε καθε αλλαγη λαδιων ή σερβις, ασχετα με το stage που βρισκεσαι, ειναι πολυ ευκολο και σε γλυτωνει απο μεγαλες φασαριες! το κοστος παντως ειναι μικρο σε σχεση με την ζημια που μπορει να προκαλεσει και ισως ειναι καλο να αντικαθισταται σε καθε σερβις ασχετα με το αν εχει φθορα ή οχι!!
  21. τι εγινε ρε παιδια, δοκιμες στην γειτονια μου και εγω ελειπα? αριστο δεν μου τα λες καλα!! συγχαρητηρια δημητρη για το μερακι, το χρημα και την δουλεια που εριξες οπως και σε ολους τους αλλους συμβαλομένους (δικαστικος ορος για να μην ξεφευγουμε κιολας ετσι? ) στην αναμονη λοιπον για να το δω και εγω και να το ακουσω απο κοντα!!
  22. καλοριζικα δημητρη, κορυφη ειναι , μπραβο!!!
  23. ναι ειναι ενας καλος απο πειραια....να δεις πως τον λενε-πως τον λενε?
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.