Να σας πω και εγώ με την σειρά μου ότι πιστεύω ότι ήταν μια από τις καλύτερες εκδρομές του club!
Απίστευτη συμμετοχή για εκδρομή στο εξωτερικό (21 αυτοκίνητα και 50 άτομα περίπου) .
Οι Βούλγαροι δε, είχαν τόσο καλά οργανώσει την εκδρομή, ώστε ανέβασαν αρκετά ψηλά το πήχη για τέτοιου είδους και μεγέθους εκδρομές!
Το ξενοδοχείο ήταν από τα καλλίτερα της περιοχής πλήρως εξοπλισμένο με όλα τα καλούδια (θερμαινόμενες πισίνες-jackuzi- χαμάμ ) όπου και πήραν σειρά πολλά από τα παιχνίδια μας!
Τα πειράγματα δε έπαιρναν και έδιναν όχι μόνο μεταξύ μας αλλά και μεταξύ των Βουλγάρων και Ρουμάνων φίλων μας και οι ατάκες έδιναν και έπαιρναν με κάποιες να ξεχωρίζουν !
είχαν κλείσει και όλο το γκαράζ, για εμάς, όπου δυο φύλακες φυλαγαν τα καμάρια μας μέρα-νύχτα!
Τα τοπία φανταστικά όπως και το ξενοδοχείο catarina, που πήγαμε για την ημερήσια εκδρομή και το pic-nic μέσα στο δάσος με ζωντανή μουσική, που μας είχαν ετοιμάσει οι Βούλγαροι φίλοι μας!
Στην διαδρομή μας περίμεναν και μας συνόδευαν περιπολικά της αστυνομίας στην πορεία μας προς τα εκεί και στην επιστροφή, το κομβόι δε ήταν απίστευτο αφού ήταν πάνω από 70 αυτοκίνητα, η αρχή και το τέλος του ήταν πάνω από ένα χλμ και το κεφαλογυρισμα και ο θαυμασμός των περιοίκων ήταν το κάτι άλλο! (κάποιοι μάλλον μας έβρισαν κιόλας γιατί είχε δημιουργηθεί το αδιαχώρητο στην περιοχή με ουρές αναμονής μέχρι να περάσει και το τελευταίο όχημα)!
Να πω εδώ και ένα μεγάλο ευχαριστώ στα μελή από όλη την Ελλάδα (Αθήνα-Κέρκυρα-Πάτρα-Λάρισα- Καβάλα-Ξάνθη-Θεσσαλονίκη-Δράμα-Τρίκαλα ακόμη και από την Κύπρο) που συμμετείχαν στην εκδρομή και έδωσαν το καλλίτερο τους εαυτό.
Επίσης να πω και ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους όσους ασχολήθηκαν και οργάνωσαν την εκδρομή, στον Σιμο όπου έκανε ότι καλλίτερο μπορούσε για να πάμε και να γυρίσουμε με ασφάλεια, καθώς και για το γεύμα που μας πρόσφερε στα σύνορα όπου κατέφθαναν όλοι πεινασμένοι αλλά με μεγάλη όρεξη για την συνέχεια της εκδρομής!
Πέρασα εγώ αλλά και η γυναίκα μου τέλεια, είδαμε φίλους αλλά γνωρίσαμε και νέα μέλη , γεμίσαμε και τις μπαταρίες μας μέχρι τουλάχιστον το επόμενο RF το οποίο υποσχεθήκαμε να ξαναγίνει και πάλι του χρόνου με την συμμετοχή και άλλων club και από άλλες χώρες!!
Θα ακολουθήσουν βιντεάκια και θα ανεβάσω και εγώ μερικές καλές Φώτο αργότερα!!!