Καλορίζικο παλίκαρε...
Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι πως γίνετε να λένε όλοι οτι δεν τα πιέζουν τα προγράμματα και είναι τόσο μπροστά
απο όλα τα άλλα...
4 αμάξια,σχεδόν κολόνα δλδ είναι μεγάλη διαφορά.
Τωρα ή τα άλλα δεν είναι τα άλογα που τους λένε ή τα δικά του(σου) είναι τόσο πιεσμένα.
Εντελώς φιλικά η παρατηρηση.
Κατα τα άλλα,να είσαι καλά να το χαίρεσε και αυτό είναι η καλύτερη-μεγαλύτερη αμοιβή για τον εκάστοτε επαγγελματία,μπράβο στον Θεολογίτη.