Αν και δεν εχω βάλει εως τωρα,κανονικά θα πρέπει να βγάλεις προφυλακτηρα,μην γινει καμια πατάτα.
Λογικά θα εχεις μεσα το σετ ειδικό τρυπάνι για τις τρυπες,βαλε χαρτοταινία στον προφυλακτηρα
απο την μια ακρη στην αλλη(για να παρεις την ευθεία) και με ενα μετρο πάρε τις αποστάσεις απο αισθητηρα
σε αισθητηρα...Νομιζω οτι είναι ο σωστός τρόπος.
Οσο για την πριζα,λογικά θα έπρεπε να εχει πριζα πισω αλλά προφανός είναι κατοπιν παραγγελίες με πριζα
12V στον χωρο των αποσκευών,οπότε πας σε ηλετρολόγο να σου τραβήξει μια γραμμή απο την μπαταρία
και σου βάζει μια πριζα(αναπτηρα) πίσω και είσαι ετοιμος.
Γνωμη αλλος?