Εχτές είχα την ευκαιρία να ξανακούσω το τερας...μπορώ ανετα να πω οτι
ο ήχος του είναι πολύ ψαρωτικός και καταλαβαίνεις οτι οταν σηκώσει πίεση
θα γίνει πανικός!!!
Αντε ρε Μητσάρα,κάνε κανα χλμ ντεεεε...
Eμ βέβαια,με τόσες μπυρες και μπριζόλες μεσα στο Σ/Κ,που να βρεις λόγια...
Αλλοι δουλεύουν για σένα και δεν μας είπες τελικά,
πάει χειρότερα ή καλύτερα??