o,τι οχημα και να ειχα απο παντα μεχρι τωρα ανεξαρτητα τη μαρκα και την κατασταση του κινητηρα ειχε αυτη τη διαφορα θερμοκρασιας μεταξυ νερου και λαδιου... δε θεωρω οτι αυτο ειναι ενδεικτικο της καλης ή κακης καταστασης ενος μοτερ.... ειναι ενδεικτικο ομως της ηλιθιοτητας αυτων που εξεφεραν αποψη βασισμενοι σε αυτο για το μοτερ σου.
οσο για το debate εναλλακτη/ ψυγειο κλπ γι αυτο εβαλα '' '' αυτα στο αρχικο ποστ στη λεξη ψυγειο
προφανως οσο το λαδι ψαχνει να βρει την θερμοκρασια του μετα την ψυχρη εκκινηση δεχεται θερμοτητα απο το νερο και βοηθιεται να ζεσταθει μια ωρα αρχύτερα(καλο αυτο) και στη συνεχεια οταν ξεπερασει το λαδι τη θερμοκρασια του νερου αποβαλλει προς το νερο θερμοτητα και συγκρατιεται σε χαμηλοτερες θερμοκρασιες(καλο και αυτο)
στην αρχη λοιπον ο εναλλακτης ειναι φουρνος και μετα γινεται ψυγειο οσο αφορα στο λαδι ή το αναποδο οσο αφορα στο νερο μουχαχα
οποτε το ψυγειο νερου που θερμαινει τον αερα που περνα απο μεσα του πως να το λεμε? ψυγειο νερου ή φουρνο αερα?