-
Posts
16,364 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
639
Content Type
Profiles
Forums
Events
Gallery
Everything posted by Kavouras
-
η "πουστιά" είναι οι μικρές εργασίες όπως "φίλτρο υγρού υαλοκαθαριστήρων" (τυχαίο το παράδειγμα )
-
με χαρά να σε γνωρίσουμε!!! (μονοήμερη εκδρομή 01/10 - κυριακή)
-
Παίδες, να θυμίσω το post σχετικά με την έδρα αλλά και η μικρή συζήτηση που έγινε? (εδώ) ΥΓ: μην τα κάνω copy-paste
-
Καλησπέρα σε όλους, υπάρχει κάποιο μέλος με Α5 (ανεξαρτήτως κινητήρα ή κίνησης) που να έχει πάει να μετρήσει το αμάξι του σε πλάστιγγα ή με άλλο τρόπο? Ξέρω ότι υπάρχουν sites που λένε το βάρος, αλλά δε λένε όλη την αλήθεια και επιπλέον θα ήθελα μία ακρίβεια, με κάποιον που έχει πάει πραγματικά να μετρήσει το αμάξι του (Α5 coupe). Γι' αυτό και το post.
-
έτσι.....όταν ξέρεις και που μένει ο μηχανικός σου και τι πρόγραμμα έχει τις επόμενες μέρες στο μαγαζί του, πλέον το μόνο που μένει είναι να κανονίζετε Πέμπτες-Παρασκευές κρασάκι με οικογένεια να τα πείτε.
-
Πατάς; Ω μλκια. Λάθος τοπικ
-
Αγορά μεταχειρισμένου A4 απο συγγενή
Kavouras replied to Audakias135's topic in Audi A4/A4 Cab/S4 (Πλαίσιο B8)
δε θα αγόραζα μεγάλο αμάξι "έτσι". μεταφέρεις ένα μεγάλο όγκο και βάρος χωρίς λόγο (δεν το χρειάζεσαι). +1 για το bold... συν τα όποια θέματα που τυχόν εμφανιστούν. -
Αγορά μεταχειρισμένου A4 απο συγγενή
Kavouras replied to Audakias135's topic in Audi A4/A4 Cab/S4 (Πλαίσιο B8)
να απαντήσω με κάποια "σύνεση" στο post σου, γιατί βλέπω ότι κι εσείς έχετε μπερδευτεί. Από τη στιγμή που δεν ξέρεις, πρέπει να του συμπεριφερθείς σα να είναι αμάξι ξένου όσον αφορά τη μηχανή. Το καλό είναι ότι αφού είναι γνωστός σου, ξέρεις αν το αμάξι έχει τρακάρει (και δυστυχώς αν πάρει σασί, είναι το μόνο που δε φτιάχνεται όσα -λογικά- λεφτά κι αν πληρώσεις). Από την άλλη, να κάνω τη βλακώδης ερώτηση και να πω το χρειάζεται τόσο μεγάλο αμάξι ο αδερφός σου? Αν ναι, προχώρα σε έλεγχο σε δικό σου μάστορα ή ιδανικά στην αντιπροσωπεία. Βέβαια για την κατανάλωση λαδιού δύσκολα θα βρεις κάτι, αλλά σε ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ μεταχειρισμένο, είναι ένα ρίσκο που το παίρνεις. Τέλος, αν δεν τον ενδιαφέρει ο χώρος ο επιπλέον που προσφέρει το Α4 σε σχέση με το leon, μπορεί να κοιτάξει σε κάτι άλλο. Αντιλαμβάνομαι πως είναι να έχεις "βαρεθεί" το αμάξι που έχεις στην κατοχή σου είτε γιατί το έχεις πολύ καιρό είτε γιατί απλά σταμάτησες να το γουστάρεις. ΥΓ: με 12.000€ και ΑΝ δεν χρειάζεται τους χώρους (πορτ-παγκάζ βασικά) του Α4 Β8, μπορεί να πάρει πολύ καλό Α3 8Ρ (πάλι 5θ), by the way και μάλιστα αρκετά καλά εξοπλισμένο.... ΥΓ2: τα 12.000€ από μόνα τους δεν είναι παράλογη τιμή για τη χρήση, τα km που έχει κάνει κτλ, αλλά δεν παύει να είναι "νορμάλ" χρήματα για το μεταχειρισμένο αμάξι που θέλετε να αγοράσετε. (όλα στο car.gr με λίγα σχετικά km κτλ, ξεκινάνε από 11.000€) -
Ειλικρινά, ποσώς με ενδιαφέρει τι θα βγάλει από άλογα από τη στιγμή που εμένα μου αρέσει στο δρόμο , αλλά επειδή έχω μπλέξει σε παρέα "πειραχτήρια", μάλλον στο επόμενο dyno θα είμαι πάνω για το χαβαλέ. Πιο πολύ θα με ενδιέφερε να έβλεπα ένα διάγραμμα απόδοσης για να δω που ίσως αξίζει να αλλάζω ταχύτητα ή που είναι το βέλτιστο εύρος στροφών για "πάτημα" ή δίνει τα μέγιστα κτλ. @dikonou φιλαράκι, εγώ έχω 142.000km και είμαι κομπλέ με κατανάλωση λαδιού. relax
-
Κοίτα, πάλι υπάρχει πτώση (θα μαμαγε αν κραταγε πίεση 1,7 μπαρ στον κόφτη ), αλλά φυσικά καμία σχέση με ΙΗΙ και κ03. Πολύ λιγότερο αισθητή. Επίσης ναι, έχει σημαντική διαφορά, απλά πιστεύω ότι το θέμα είναι να έχεις spool από πολύ χαμηλά και για όσο γίνεται μεγαλυτερο φάσμα στροφών. Από την άλλη, τα κυβικά είναι ίδια, οπότε για να πάρεις άλογα, αναγκστικά μετατοπίζεσαι πιο ψηλά σε φάσμα στροφών. ΥΓ: ίσως όλα να είναι θέμα συνήθειας. Μεγαλώσαμε κιόλας, πέρασαν και 8+ χρόνια χρήσης. Δύσκολα γέρικο σκυλί να μάθει σε νέα κόλπα και τα σχετικά. ΥΓ2: το κάναμε περισσότερο θέμα από όσο είναι και είναι ίσως το μόνο αρνητικό της τουρμπίνας αυτής. Απλά επειδή το σχολιάζουμε... ΥΓ3: η "γυναίκα" πλέον φοβάται όταν πατάω τέρμα γκάζι (την πήγα μία βόλτα να δει πώς πάει - μόνη της το ζήτησε), άρα κάτι κάναμε πιστεύω
-
που το στηρίζεις αυτό Πρίγκιπα? Γιατί δηλαδή το "πρέπει"..... Σήμερα έκανα ένα άνοιγμα πάλι 3η-4η. Απλά χαμογελάω ακόμα. Πάντως το lag (το λέω και το ξαναλέω, sorry*) σε οδηγεί να είσαι μόνιμα πάνω από 3500rpm αν οδηγείς γρήγορα. *οδηγώντας το (αυτόματο) αμάξι (μου) για σχεδόν 8,5 χρόνια με turbo που είχαν spool από χαμηλά, είναι κάτι που μου "χτύπησε".
-
Συγνώμη. Τωρα το είδα. Δρομο ρυθμισαμε αλλα όπως εγραψα και στον Τασο, ειχαμε υψηλές θερμοκρασίες εισαγωγης. Σε dyno θα ηταν ακομα χειρότερα τα πραγματα. Γενικα το lag ειναι αισθητό αλλα αποζημειωνεσαι μόλις φτασεις τις 3500rpm. Ηδη στο low που το οδηγώ τωρα, εχω πιεση 1,5 bar στις ~3500 και 1,2 ή 1,3 ( δεν το εχω προσέξει καλα) στις 7100 (αλλαγή ταχύτητας). Επίσης παρατήρησα οτι δε σηκωνει θερμοκρασίες καυσαερίων ευκολα όπως με την ΙΗΙ με αποτελεσμα η εξατμιση να μην πυρώνει ακομα και με (πολυ) υψηλές ταχύτητες ταξιδιού (=καθολου μα καθολου θόρυβος απο εξατμιση!!! Σούπερ δηλαδή!!!) Τωρα που ειμαι εκδρομή, έδωσα το αμαξι σε φίλο και έκατσα συνοδηγός. Ακομα και στη χαμηλή πιεση μαζεύει τα χιλιόμετρα αέρα σε σημειο που αγχώνει (εμενα ως συνοδηγό) μιας και λόγω dsg, με το που σηκώσει πιεση, δε νιώθεις τίποτε αλλο απο ενα σταθερό σπρώξιμο-τράβηγμα. Επίσης χαζοσπινιαρισματα και νευρικότητα που ειχα με ΙΗΙ, χάθηκαν. Ευχάριστο αυτο σε πολυ μεγάλο βαθμό. Κοινώς, το τελικό πόρισμα ειναι: με άρεσε σε λεω η νέα τουρμπινα, παρόλο το αισθητό lag σε σχεση με ΙΗΙ και κ03! (Που θα λέγανε και κάποιοι φίλοι μου στα βόρεια :-) ) ΥΓ: γενικα ειμαι ταξίδι (απο μεσημέρι Παρασκευης) με την οικογένεια τωρα οποτε καγκουριλικια κομμένα!
-
Συγνώμη Παιδες. Ρυθμισαμε αλλα λόγω ζέστης θα το ξαναδούμε σε 15 μέρες. Πολυ δυναμη παντού. Εχει γινει πολυ ωραίο. Στο high παίζουμε 1,75 οβερ και 1,4 στις 7100 (αλλαγή). Μπήκε και stage2 στο dsg. Ειδικά το dsg (ενώ ημουν επιφυλακτικός), τελικα ως αποτελεσμα ήρθε εκει που το ηθελα απο οταν πηρα το αμαξι και "βρήκα" τις τρύπες στη λειτουργία του. (Πχ πριν καππιες φορες σε ξεκίναγε άσκοπα με 2α). Άργησα να γράψω Γιατι ολη μερα ημουν στο τρέξιμο και τωρα έκατσα. Εμενα προσωπικά κι ετσι μου αρέσει αλλα ο προγραμματιστής λεει οτι εχουμε δρομο να γινει τελειο και να ξαναβρεθούμε οταν αρχίσουν τα κρύα να τσεκάρουμε καποια πραγματα. Θετικό σημάδι η αντλία μπροστά που δουλευει υποδειγματικά (εχει αλλαχτεί πριν 20.000km φυσικά) για προληπτικούς λόγους). Επίσης δνε εχω misfires. Surging εχω στο high σε χαμηλές στροφές αλλα Λογικο ειναι.
-
Βαλε και καμια απο μεσα!!! ΥΓ: φαινεται αρκετα μαμα. Ειναι;;;
-
Βασικά απλά βιάστηκα να το βάλω (δεν κρατιόμουν) και όπως σε όλες αυτές τις περιπτώσεις, σου κοστίζουν τελικά και πιο ακριβά και σου τρώνε και πιο πολύ χρόνο, από ό,τι θα έπρεπε. Αλλά έλα και στη θέση μου! Να έχεις το τουρμπάκι από το Απρίλιο-Μάιο και να κάθεται στην αποθήκη? Και να μπαίνει και η γυναίκα στην αποθήκη και να σου λέει "αυτήν την βλακεία πότε θα την πάρεις από εδώ να τη βάλεις στο αμάξι να μη μας πιάνει και χώρο?" (το έλεγε σοβαρά!!!) (edit: πατάω και με όπισθεν... ) Τι 2,2? Όχι ρε τρελέ...!!! Με τίποτα τόσο πολύ, εκτός κι αν μου εγγυηθούν ότι μπορώ να το πάω τάπα όλη μέρα χωρίς φόβο. Σαν τούρμπο σηκώνει και 2,4bar over και 2bar κόφτη, αλλά το μοτέρ μου είναι μικρό, θα έχω σίγουρα πολύ surging και.....σίγουρα θα μετράω πατήματα με τα δάχτυλα στο 1 χέρι. Για να είμαι ειλικρινής πάντως και να απαντήσω στο ερώτημα σου, δεν ξέρω πώς θα το ρυθμίσουμε. Μία πρόχειρη σκέψη είναι 1,5bar φλατ παντού για "low" ή 1,7over-1,5κόφτη απλα για να είναι ευχάριστο στο δρόμο. Για το high.....???? Πραγματικά δεν έχω ιδέα.Θα ήθελα να βγάλει άλογα απλά και μόνο για την προσπάθεια των γύρω-γύρω που ασχολήθηκαν να μου βρουν τουρμπίνα, να προγραμματίσουν κτλ, αλλά σίγουρα δε θα είναι από τα "καλά k04-064" ή τα αμάξια που γίνονται "σημαία διαφήμισης", αφού εγώ θέλω σχετικά safe καταστάσεις, δε θέλω θόρυβο και ΣΙΓΟΥΡΑ δε θα αλλάξω το εργοστασιακό τελικό καζανάκι και στα άμεσα πλάνα δεν είναι να αλλάξω και downpipe. Θα ψηνόμουν έτσι για το χαβαλέ ένα 2μπαρ φλατ, αλλά είμαι σίγουρος ότι θα έρχεται από πίσω ο δικηγόρος να μου μαζεύει τα ανταλλακτικά που θα σκορπάνε από το μοτέρ... Βέβαια άλλα παιδιά με στοκ μοτέρ και κ04, έχουν δηλώσει κάτι τρελές πιέσεις*. Θα δείξει. Είναι άγνωστα(?) λιβάδια για μένα. ΥΓ: Ούτως ή άλλως το high το θέλω για χαβαλέ-κόντρες-πειράγματα, όπως είχα και στην ΙΗΙ (high δεν πρέπει να το είχα βάλει 5 φορές και όλες αυτές τις φορές για να δούμε διαφορές πριν και μετά με παιδιά που άλλαξαν σεταπ. Α! Βάλε +1 φορά που το έβαλα στο dyno). *θεωρώ δεδομένο ότι θα έχουν μοίρες έτσι? Τι να το κάνω το 2μπαρο αν έχω 3 μοίρες advance? όχι γιατί είναι 1-2 φορές που "έφτασε" εκεί πάνω έκοψα.
-
Ηλία, το είχε στη μέγκενη αλλά δεν το έκανε όπως περιγράφεις και ήταν θέμα τύχης να κάτσει σωστά το o-ring. Δεν ήμουν όμως από πάνω του 100% κι έτσι δεν ήμουν σίγουρος. Ξέρεις...είναι αυτές οι λίγες φορές που δεν είσαι "από πάνω" και μετά σκάει η μ@λ@κί@ και βρίζεις...? Ε....αυτή ήταν μία από αυτές τις φορές. Θα το κάνω μόνος μου τώρα και θα τελειώσει το πανηγύρι. Απλά τώρα μου την έδωσε διπλά γιατί αν τελικά φάμε "παλούκι", παίζει να μην προλάβουμε να βάλουμε και τα μπεκ, γιατί (προφανώς) το συνεργείο έχει και άλλες δουλειές και εγώ μπήκα χαριστικά εμβόλιμα (του στυλ "έλα...άντε να σε φτιάξω να μη μου στενοχωριέσαι για μλκιες") Τέλοσπάντων, στην τελική ρυθμίζω κι έτσι (χωρίς μπεκ) και τα βάζω μετά.
-
Θα πάω σε φίλο που έχει συνεργείο να με εξυπηρετήσει (δεν ασχολείται πολύ με vag αλλά θα έχω τη "χαρά" να είμαι από πάνω και να γίνει η δουλειά σε στυλ "έρχομαι αύριο" και "δε θα φύγω μέχρι να το φτιάξουμε"). Στο γνωστό συνεργείο που το πάω, θα πήγαινα πραγματικά ευχαρίστως αν δε με έβαζε αναμονή εύκολα 1 βδομάδα κι εγώ να ζω με το άγχος μη σηκώσει πίεση το αμάξι στο ταξίδι και "κλάψουμε" (ίσως και χωρίς εισαγωγικά). Οπότε δεν τον πήρα καν τηλέφωνο. Προτίμησα να λύσω το πρόβλημα εκτός. Δυστυχώς αυτές οι δουλειές των 2-3 ωρών εργασίας για να φτιάξεις κάτι που κάνει 30€, ο μηχανικός που το πας συνήθως (99% των περιπτώσεων) δεν φταίει (γιατί άλλος έκανε τη μλκια), και επιπλέον θες φαση "να σου τύχει σήμερα και να φτιαχτεί τώρα", απαιτεί μία πολύ μεγάλη ευελιξία που δυστυχώς ο Γιώργος (το συνεργείο που το πάω) δεν την έχει τόσο πολύ γιατί απλά έχει πολλά αμάξια. Πολύ μεθοδικός, πολύ καλός στη δουλειά του κτλ, αλλά από τη στιγμή που αποφάσισα να φτιάξω το τούρμπο αλλού (γιατί δεν ήθελα να περιμένω τέλη Σεπτέμβρη και να μείνω χωρίς αμάξι 3 μέρες), αποφάσισα να μην τον εμπλέξω στη μ@λ@κί@ που με δέρνει ώρες-ώρες. ΥΓ: επιπλέον συμπέρασμα? Έπρεπε να περιμένω να βάλω το τούρμπο στο Γιώργο τελικά. Τώρα έχω φάει πάλι αυτές τις 3 μέρες σε μλκιες γύρω-γύρω να φτιάξω αυτά που έπρεπε να ήταν σωστά από την αρχή.
-
Λοιπόν, μιας και βρήκα χρόνο, να γράψω κάποια πραγματάκια. Πήγαμε να ρυθμίσουμε προχθες και "έκλασε" η wastegate*. Συγκεκριμένα, όταν έβαλα την τουρμπίνα, ο μηχανικός (όχι αυτός που πάω το αμάξι συνήθως) είχε τη φαϊνή ιδέα να "στρίψει" την απόληξη της wastegate σε άλλη θέση (δεν τον βόλετε? δεν ρώτησα). Την ψιλιάστηκα εκείνη την ώρα αλλά είπα ότι αποκλείεται να μην το πρόσεξε. ( στα μούτρα μου! Καλά να πάθω που δεν το έλενξα με τα μάτια μου!) Έτσι όταν το άνοιξε και το ξαναέκλεισε, δεν το πρόσεξε και κάπου έχει μαγκώσει το λαστιχάκι που στεγανοποιεί την wg ώστε ο αέρας να πιέζει το έμβολό της. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα όταν πήγαμε να το σηκώσουμε "λίγο" (=1,7bar δοκιμαστικά), να κοπεί και τώρα το τούρμπο να σηκώνει φουλ πίεση μόνιμα . Δηλαδή με (περίπου) μισό ή 3/4 γκάζι (όχι τέρμα δηλαδή) και 6η στις 3500rpm, αν δεν προσέξεις, σηκώνει 2+bar. Κοινώς από προχθες οδηγώ με το ένα μάτι στο μπαρόμετρο και το άλλο στο δρόμο. Τσεκαρίστηκε ότι είναι το o-ring με το γνωστό σύστημα του "φυσίματος" από το σωληνάκι της wg ( ) και σήμερα πήγα και πήρα το κιτ επισκευής από weber (30 εύρια "κλαμμένα" και χωρίς λόγο τώρα... ). Αύριο θα γίνει η επισκευή της wg σε (φυσικά) άλλο συνεργείο που το έχει φίλος. Παρήγγειλα και κάτι "έξτρα" πραγματάκια έτσι για το καλό (θα μπει που θα μπει στο συνεργείο, ας κάνουμε και κάτι σοβαρό): να τα βάλουμε κι αυτά αύριο... Αν δε βρω χρόνο να ρυθμίσω "τέρμα" ή έστω σε σοβαρή πίεση την Πέμπτη, θα πάμε μετά το Σ/Κ αναγκαστικά λόγω δικών μου προσωπικών υποχρεώσεων. ΥΓ: άρα το πάθημα-μάθημα στην υπόθεση είναι ότι δεν ανοίγουμε το wastegate για κανένα λόγο κι αν ανοιχτεί, να είμαστε 1000% σίγουροι ότι το o-ring πάτησε σωστά. Γ@μώ τους μηχανικούς και την τσαπατσουλιά τους. edit: μαμάει έτσι όπως πάει τώρα βέβαια... Κρίμα που δεν μπορώ να το πατήσω τέρμα τώρα να "κλάψουν" μερικοί στο δρόμο.... (και μετά "ανατίναξη" φυσικά) edit#2: * ρε μπας και δε με θέλει?
