-
Posts
16,364 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
639
Content Type
Profiles
Forums
Events
Gallery
Everything posted by Kavouras
-
τι εννοείς "τρελό over?" Γιατί τα εργοστασιακά επίπεδα είναι πολύ μακρυά από την λειτουργία του μοτέρ όπως είναι σήμερα... Αλλά εκτός αυτού, αν δεις, το σφάλμα έγινε με 43,9% γκάζι στις 2200rpm. Οπότε...τι over να κάνει σε τέτοια περίπτωση? Η αλήθεια είναι ότι στη ross-tech δεν το έψαξα Γιώργο (ΚεΜ)... ΥΓ: γενικά το αμάξι σηκώνει 1.4over με 5η και 6η,1,3-1,35 με 3η,4η και με 2α ανεβαίνει μέχρι 1,2 (δεν προλαβαίνει για πιο πάνω). ΥΓ2: θα κοιτάξω και αυτά που μου είπες Δημήτρη.
-
συνέχεια στο θέμα του αυτοκινήτου. Μετά από ένα "φύσωμα" για τυχόν σφάλματα, βρήκα αυτό: Δεν ξέρω αν πρέπει να ανησυχώ, αλλά να πω την αλήθεια, δεν βρήκα κάτι ως σφάλμα και επιπλέον εγώ δεν κατάλαβα κάποια δυσλειτουργία... ΥΓ: σκέφτομαι μήπως καταγράφηκε τότε που "πέταξε" και το κολάρο turbo-intercooler (γιατί κοντά στα χριστούγεννα το έπαθα και βράδυ) και κακώς με ανησυχεί, αλλά το σφάλμα δεν καταλαβαίνω πώς συνδέεται (τουλάχιστον από τις δικές μου γνώσεις) με το αναφερθέν συμβάν...
-
Λύθηκε το πρόβλημα? (πάντα ctrl + F5 και δες αν μπορείς να γράψεις στο topic του sky, αλλιώς ενημέρωσέ με)
-
RNS-E : Χάρτες - Λογισμικό - Βελτιώσεις
Kavouras replied to pilotos's topic in DIY - Φτιάξε το μόνος σου
Δεν χρειάζεται να γράφεις την ερώτησή σου σε πολλά σημεία για να λάβεις μία απάντηση, ειδικά όταν έχεις ήδη ανοίξει ξεχωριστό "δικό σου" topic για την ερώτησή σου. Το post θα μεταφερθεί στα offtopic. το συντομότερο. -
RNS-E : Χάρτες - Λογισμικό - Βελτιώσεις
Kavouras replied to pilotos's topic in DIY - Φτιάξε το μόνος σου
μπορείς να πεις αυτό που θέλεις χωρίς να χρησιμοποιήσεις υβριστικές εκφράσεις. Επίσης δεν δίνει έμφαση σε αυτό που γράφεις, παρά μόνο μειώνει την αξία αυτού που γράφεις. -
Σ' ευχαριστώ για το σχόλιό σου. Μετά από τα σχόλιά σας, μάλλον θα βάλω τους εργοστασιακούς, ούτε κάν του S3, μιας και δε θέλω κραδασμούς μέσα στο αμάξι σε "πορεία". Πραγματικά ευχαριστώ πολύ για την προτροπή να μην βάλω τους powerflex, γιατί από ό,τι καταλαβαίνω από τα σχόλιά σας, θα το μετάνιωνα... καλά κάνεις και το σχολιάζεις.
-
ένα μικρό update σχετικά με τη συντήρηση του αυτοκινήτου: Αλλάξαμε λαδάκια στο προκαθορισμένο διάστημα (10.000km) μαζί με φίλτρο λαδιού. Μπήκαν castrol 5w30 longlife III (έχω το μπουκάλι στην αποθήκη για όποιον ενδιαφέρεται για περισσότερες λεπτομέρειες). Δυστυχώς δεν είχαν 0w30 αυτή τη φορά. Επίσης, παρότι επέμενα αρχικά να αλλάξω και φίλτρο βενζίνης (που το έχω 10.000km πάνω), με έπεισαν να μην το αλλάξω (σκεφτόμενος μάλιστα ότι θεωρητικά βάζω καλή βενζίνη στο Α3, συμφώνησα να συμπληρώσει τα 20.000km και βλέπουμε - για το "καθαρή", θα το επιβεβαιώσουμε σύντομα -> Ακούει ο ενδιαφερόμενος??) 160€ το "κουστουμάκι". δε μου φάνηκε και πολύ ακριβό.... Επίσης έπλυνα και το φίλτρο της εισαγωγής. Μετά από σκέψη αντιλήφθηκα ότι ήταν σχεδόν 40.000km άπλυτο (είμαι τραγικός, το ξέρω ). Περιττό να πω τι έβγαλε... Μόνο εγώ δεν ήμουν πάνω στο φίλτρο από ό,τι φάνηκε. Μετά από αυτό, λογικό είναι να έβλεπα maf 165g/s. Τέλος, σημειώνεται ότι σε "πρόχειρο" λογκάρισμα και συγκρίνοντας τα νούμερα (στροφές-g/s) με τα αντίστοιχα του πατήματος, μετράω πλέον 15g/s παραπάνω παντού. Δυστυχώς λόγω κίνησης και κακοκαιρίας, δεν βρέθηκαν οι κατάλληλες συνθήκες για να μετρήσω ολόκληρο φάσμα στροφών. edit: ξέχασα να αναφέρω ότι παρατηρήθηκε μικρό ρήγμα στο δεξί silent block, οπότε προγραμματίζω κάποια στιγμή (σύντομα κατ' εμέ αν και ο μάστορας ήταν πολύ χαλαρός του στυλ "αντέχει άλλα 10.000km αν δε θες να το αλλάξεις και βλέπουμε πάλι τότε). Σκέφτομαι για S3 ή powerflex. Έχει κανείς καμιά ιδέα ποιά είναι καλύτερα?
-
RNS-E : Χάρτες - Λογισμικό - Βελτιώσεις
Kavouras replied to pilotos's topic in DIY - Φτιάξε το μόνος σου
έχει γίνει edit από τον johny, πιστεύω για ευνόητους λόγους. -
RNS-E : Χάρτες - Λογισμικό - Βελτιώσεις
Kavouras replied to pilotos's topic in DIY - Φτιάξε το μόνος σου
δηλαδή? -
RNS-E : Χάρτες - Λογισμικό - Βελτιώσεις
Kavouras replied to pilotos's topic in DIY - Φτιάξε το μόνος σου
Για στείλε ένα Pm με το που βρίσκουμε τους νέους χάρτες -
Ρε μην τους ακούς. Αυτοί είναι ........... κάγκουρες!!!
-
RNS-E : Χάρτες - Λογισμικό - Βελτιώσεις
Kavouras replied to pilotos's topic in DIY - Φτιάξε το μόνος σου
ενδιαφέρον λεπτομέρεια!!!! -
RNS-E : Χάρτες - Λογισμικό - Βελτιώσεις
Kavouras replied to pilotos's topic in DIY - Φτιάξε το μόνος σου
το οποίο είναι? -
Νά τος και ο ianos!!! Υπέροχη η ζάντα φίλε!!! Καλά και ασφαλή χιλιόμετρα να έχεις και μακρυά από κακοτοπιές!! Τώρα....τι έχει σειρά?
-
Λοιπόν, κάνοντας 1 log χθες με δύο πατήματα: revo2 kavouras log.xls Δυστυχώς για κάποιο ανεξήγητο λόγο, δεν μπορεί να διαβαστεί το 115 και 227 κανάλι σε μένα. Το...."ανακάλυψα" όταν χθες που πήγα να κάνω log-άρισμα. Παλαιότερα δούλευε κανονικά, μιας και έχω λογκάρισμα με το 115 και το 227 (με revo1). Μάλιστα το δοκιμάσαμε και δύο διαγνωστικά, σε περίπτωση που το δικό μου έκανε "τα δικά του", αλλά μάταια...
