-
Posts
16,364 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
639
Content Type
Profiles
Forums
Events
Gallery
Everything posted by Kavouras
-
Αλλαγή ηχοσυστήματος Chorus σε Concert για A4 B8
Kavouras replied to ianos's topic in DIY - Φτιάξε το μόνος σου
Πολύ χαίρομαι φίλε!!! Καλά ακούσματα από δω και στο εξής -
Αλλαγή ηχοσυστήματος Chorus σε Concert για A4 B8
Kavouras replied to ianos's topic in DIY - Φτιάξε το μόνος σου
Τελικά γιατί δεν είχες ήχο Γιάννη? edit: τώρα το είδα "...αυτό είναι καθαρά κζμα κωδικοποίησης" ΥΓ: Όταν παίξει κανονικά, πες μας κι εμάς τι ήταν τελικά -
Σωστή σκέψη συνονόματε (το σκέφτηκα κι εγώ), αλλά: 1) δεν ήταν τόσο δυνατό το τρακάρισμα. Ήταν στην ουσία ακούμπημα με ~10km/h εμπρός δεξιά. Επειδή όμως είχα την υποψία μήπως κάποιος κόλλησε, τους ελένξαμε πριν τους επανατοποθετήσουμε...(το ζήτησα εξαρχής να γίνει αυτό μόλις κατεβάζαμε τα πάντα από πάνω και μου είπαν ότι θα τους ελένξουμε και αν δε δουλεύει σωστά, θα τον αλλάξουμε - λες να μη θέλανε να βγάλουνε λεφτά ανταλλακτικών? εδώ παρήγγειλα όλες τις πλαστικές βίδες, λες να μη μου φορτώνανε εύκολα 1-2 θερμοστάτες ακόμα?) 2) Επίσης... το τρακάρισμα έγινε το Σεπτέμβριο ενώ η αλλαγή "τρόμπας"/αντλίας νερού έγινε τον Ιούνιο, όπου και από τη 2η κιόλας μέρα άρχισα να παρατηρώ αυτό που έγραψα με την αύξηση θερμοκρασιών (απλά την 1η μέρα δε σκέφτηκα να το τσεκάρω). Δεν έγινα δηλαδή κοντά τα γεγονότα για να πεις "κάτι δεν έγινε καλά στο τρακάρισμα¨...
-
μία ανανέωση σχετικά με το θέμα. Ελένξαμε φύσες κτλ και όλα είναι στη θέση τους. Το πρόβλημα συνεχίστηκε μέχρι που..........κάναμε clear τα σφάλματα ο εγκέφαλος μηχανής και κεντρικών ηλεκτρονικών. βρήκαμε μόνο ένα σφάλμα καταγεγραμμένο όταν μου μετακίνησαν το αμάξι χωρίς εμπρός μούρη για 10 μέτρα (χωρίς φυσωμένα βεντιλατέρ κατά λάθος). Τι σκ@τ@ παίχτηκε δεν μπορώ να καταλάβω... Τώρα πάντως με 15 και 20 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία, πλέον όλα δουλεύουν όπως θα έπρεπε. Αναμονή ως ότου ξαναζεστάνει αρκετά ο καιρός. Ελπίζω να ήταν τόσο απλό το πρόβλημα... Επίσης μέχρι τα Χριστούγεννα προγραμματίζεται και μία ακόμα μικρή αναβάθμιση.
-
Λοιπόν...κάνω κι εδώ update. Το Μάιο παρατηρήθηκε κατά το service ότι έχω διαρροή ψυκτικού υγρού, οπότε κλείσαμε ραντεβού και στις αρχές του καλοκαιρού έγινε αλλαγή αντλίας νερού με του νέου τύπου (χωρίς δικό μου έξοδο λόγω επέκτασης εγγύησης). Παρατήρησα έκτοτε μεγάλες θερμοκρασίες λαδιού ακόμα και κατά την χαλαρή πορεία ή μετακίνηση. Παλιά με τα βίας ξενερούσα τους 95-97 βαθμούς όταν δεν πίεζα (ακόμα και με 40 βαθμούς θερμοκρασία περιβάλλοντος), όταν τώρα χτυπούσα το καλοκαίρι 120άρια ενώ ακόμα και σε χαλαρή βόλτα, ήμουν συνεχώς με 100 βαθμούς στο λάδι. Μάλιστα παρατήρησα (όταν έπεσε η εξωτερική θερμοκρασία) ότι φτάνοντας στον προορισμό μου δούλευε το βεντιλατέρ αρκετή ώρα, ενώ σε κάποιες περιπτώσεις δεν λειτουργεί (αν έχω κλειστό το A/C - clima) και με το που σβήσω τη μηχανή ενεργοποιείται... Στην αρχή μάλιστα έλεγα ότι είναι η ιδέα μου γιατί όντως φέτος είχαμε πολύ υψηλές θερμοκρασίες το καλοκαίρι, οπότε έλεγα συνέχεια: έλα...ηρέμησε. Μόλις κρυώσει ο καιρός, θα "στρώσει". Αμ δε όμως... Ακόμα και αυτή την εβδομάδα με 15 και 20 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία, το λάδι έμεινε στους 98 βαθμούς στην κίνηση μέσα στην πόλη (ψιλο-μποτιλιάρισμα). Ελπίζω να μην έχουν κάνει καμιά μλκία στην αλλαγή της αντλίας ή κατά το τρακάρισμα (που λύσαμε τα πάντα μπροστά), ξεχνώντας να κουμπώσουν καμιά φύσσα (πχ βεντιλατέρ ή θερμοστάτη, που δεν έχουν κύκλωμα ελέγχου αλλά μόνο κύκλωμα εντολών)... Ευχαριστώ το Δημήτρη (dikonou) που μου ανέφερε και το δικό του πρόβλημα, ώστε να ψιλο-επιβεβαιώσω ότι δεν είναι η ιδέα μου όλο αυτό... Είμαι στο ψάξιμο για την εύρεση λύσης. ΥΓ: δεν έχω παρατηρήσει αύξηση στη θερμοκρασία νερού της μηχανής γιατί ο δείκτης θερμοκρασίας νερού μηχανής δεν "ανέβηκε" ποτέ πάνω από τους 90 βαθμούς (αλλά όλοι ξέρουμε ότι ο δείκτης αυτός δεν είναι ακριβής και υπάρχει μόνο για να μας προειδοποιήσει για μία μεγάλη αύξηση της θερμοκρασίας (120 βαθμούς και πάνω). Δεν είχα τσεκάρει και με vag-com ώστε να ξέρω τι έπαιζε πριν (και να το ελέγξω με το σήμερα).
-
Φιλαράκι, δώστο μου εμένα μία βόλτα να σου πω αν χάνει από την εξάτμιση αέρα. Ιδανικά μου το δανείζεις όλο το Σ/Κ που μας έρχεται... Θα σου κάνω και τα απαρραίτητα km για λίπανση και στρώσιμο... Από τα προβλήματα, προσωπικά συγκρατώ την διαρροή ρεύματος, το οποίο είναι πολύ σπαστικό πρόβλημα. Στα υπόλοιπα έχεις εντωπίσει τη βλάβη και δε σε φοβάμαι. Με το καλό να είναι ετοιμοπόλεμο το θηρίο
-
Ευχαριστώ πολύ Ντίνο!!! Ευχαριστώ πολύ Στέφανε. Εσύ που είσαι της...."στροφοδιαδρομής" (αν έχω καταλάβει καλά), θα την χαρείς πάρα πολύ και άσε τους "ευθειάκηδες" να μετράνε τα....άλογά τους στις ευθείες! Πετυχημένο!!! Το -0,5 το ήθελε πάντως σήμερα που το ξανα-παρατηρούσα. Μη σου πω ότι θα περιμένω και αν είναι θα το κατεβάσω ακόμα -0,5 πόντους (αν δεν κάτσει άλλο). Για την επισκευή της Sline ανάρτησης, δυστυχώς (ή μήπως "ευτυχώς" κρίνοντας από το αποτέλεσμα? ) όπως μου είπαν 3 μαγαζιά που επισκευάζουν αναρτήσεις, η Sline (αμορτισέρ της sachs όπως είδαμε όταν τα βγάλαμε) δεν επισκευάζεται ή.... για να το πω σωστά: μπορεί να την ανοίξουμε, να επισκευαστεί αλλά να μην "κλείσει" καλά και να χάνει η μπουκάλα (μιας και δεν είναι φτιαγμένη για να επισκευάζεται) και σε κάθε περίπτωση εγώ θα πλήρωνα εργατικά+υλικά. Συν του ότι με την επισκευή κανείς δεν μπορούσε να μου πει ότι θα πετύχουν ακριβώς τη σκληρότητα-απόσβεση (bound-rebound) της "original" Sline ανάρτησης (μπορεί να βγει πιο σκληρή ή πιο μαλακή ή το rebound να είναι πιο μαλακό κτλ). Γενικά δηλαδή θα μπαίναμε σε πειραματισμούς, οπότε η λύση της επισκευής απορρίφθηκε μέσα στις πρώτες 3-4 μέρες που ψαχνόμουν. Όσο για το αν "τρώει λάστιχο", θα χρειαστεί να περάσουν κάποια km για να σου πω. Θεωρητικά όμως λόγω του ότι οι τροχοί πατάνε και στο έδαφος πάλι με τις εργοστασιακές γωνίες, θεωρώ ότι η φθορά των ελαστικών θα είναι η ίδια με πριν. (εκτός αν εννοείς ότι θα το χώνω περισσότερο στις στροφές, οπότε.......-> )
-
Δημήτρη, ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Η αλήθεια είναι ότι και το προηγούμενο αμάξι έφυγε "χαρτί" από τα χέρια μου. Δε θέλω να πάρει ο άλλος κάτι από μένα και να με βρίζει μετά. Και όσο αναφορά την αλλαγή οχήματος: Ε φίλε, μετά από 2 με 3 έτη, προγραμματίζω αλλαγή οχήματος. Μετά τα 6-7 έτη αρχίζει να πέφτει πολύ η αγοραστική του αξία, οπότε αν δεν το δώσεις εκείνη την περίοδο, το "παντρεύεσαι" ή το δίνεις "κοψοχρονιά". Βέβαια στο τέλος, άλλα προγραμματίζεις και άλλα έρχονται (πως να κάνεις προγραμματισμό στην κ@λοχώρα??? ), οπότε ακόμα μαζεύω και "εύχομαι" μέχρι να έρθει η ώρα της αλλαγής. Τέλοσπάντων. Όσο κι αν δε θέλω να σκέφτομαι ότι θα έρθει η ώρα που θα "πρέπει" να το δώσω (το έχω αγαπήσει αυτό το αμάξι και το έχω φέρει ακριβώς στα γούστα μου και δε θέλω να το αποχωρηστώ ), πρέπει να είμαστε ρεαλιστές. Δεν μπορώ να το κρατήσω "για πάντα"...
-
Θανάση, Μετρήθηκα χθες: 98% και 99% (πίσω και μπροστά αντίστοιχα) με τη ρύθμιση στο αμορτισερόμετρο για "σπορ" ανάρτηση. (μου είπε ότι έχει σημασία και ότι το αμορτισερόμετρο είναι πιο απαιτητικό στις αποσβέσεις - με την "σπορ" ρύθμιση είχα μετρηθεί και πριν) Και για να τα λέμε όλα, η απόσβεση στην Sline ανάρτηση ήταν ικανοποιητική ως πολύ καλή θα έλεγα. Δεν θα την άλλαζα αν δεν είχε αρχίσει να τα "φτύνει" το πίσω δεξιά αμορτισέρ. (έβγαζε 87% αλλά παρατηρήσαμε πως άρχιζε να ξερνάει λαδάκι - είδαμε υγρασία περιμετρικά της μπουκάλας) Μπορεί να έβγαζε και 1 χρόνο (=16.000km) ακόμα χωρίς κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα, αλλά μετά σκέφτηκα ότι θα πλησίαζε ακόμα περισσότερο η ώρα της αλλαγής του οχήματος και ουσιαστικά θα πλήρωνα μία ανάρτηση για να τη χαρεί ο επόμενος (ιδιοκτήτης). Και εκτός αυτού, καθώς θα τα έφτυνε μονομερώς το ένα από τα δύο πίσω αμορτισέρ, θα είχα θέμα και με την ασφάλεια του αυτοκινήτου. Γι' αυτό και έγινε η "επίσπευση" της αλλαγής της ανάρτησης και λόγω του "απότομου" (δεν ήρθε προγραμματισμένα), ήμουν αρχικά ανάμεσα στο να ξαναβάλω την sline (900€ καινούρια τη βρήκα τοποθετημένη - χωρίς ελατήρια, μιας θα κράταγα τα υπάρχοντα δικά μου τα οποία μετρήσαμε και δεν είχαν πάθει τίποτα) και στην bistein PSS10. Ε...μετά είπα να κάνω την υπερβολή μιας και 1 φορά θα αλλάξω ανάρτηση αν βάλω την PSS10 και δε θα ξανα-ασχοληθώ. Αυτά σχετικά με τις προσωπικές αναζητήσεις. Στο ζουμί: Μετά από περίπου 2000+km από την τοποθέτηση της ανάρτησης, συνεχίζουν να έρχονται μόνο θετικές εμπειρίες, κάτι που με χαροποιεί ιδιαίτερα. Ξέρω ότι γίνομαι λίγο κουραστικός και ίσως κοινότυπος αλλά πραγματικά δεν υπάρχει καμία επαφή σύγκρισης πατήματος πριν (sline) και μετά (PSS10). Πραγματικά πλέον μπορώ να πω ότι: με αυτή την ανάρτηση το αμάξι δεν ξέρει τι κάνει!!! Τα έχεις όλα σε πολύ καλύτερο βαθμό από πριν και χωρίς να θυσιάζεις κάτι (πχ άνεση ή κράτημα)! Τη συνιστώ ανεπιφύλακτα, αν το "οικονομικό" δεν είναι πρόβλημα. Και ένα update σχετικά με τη ρύθμιση της ανάρτησης: 1. Μέτρησα και πάλι το αμάξι και είναι πλέον ευθεία με το έδαφος (όπως προτείνει ο κατασκευαστής -της ανάρτησης- για το Α3). Στο μάτι είναι λίγο περίεργο (όπως ήταν και πριν) γιατί οι δύο θόλοι δεν είναι στο ίδιο ύψος (ο πίσω είναι πιο "ρηχός" στο μάτι από το εμπρός με αποτέλεσμα να νομίζεις ότι το αμάξι είναι "σούζα", ενώ στην ουσία είναι ευθεία με το δρόμο). Παρατηρήθηκε επίσης ότι το αμάξι έκατσε ομοιόμορφα 0,5 πόντους από την αρχική μέτρηση όταν πρωτοβάλαμε την ανάρτηση. Οπότε...όποιος τη βάλει, να έχει υπόψη του ότι θα πέσει περίπου μισό πόντο από εκεί που θα το ρυθμίσει. Εγώ αυτό το -0,5 πόντους ακόμα, το πήρα θετικά (δεν το ξαναψηλώσαμε) και να πω την αλήθεια μου, μου αρέσει περισσότερο. Απλά ξαναρυθμίσαμε γωνίες για να ξαναέρθουμε (έστω αυτό το ελάχιστο) στα εργοστασιακά πλαίσια. 2. μάλλον θα τη σκληρύνω λίγο δοκιμαστικά, βάζοντάς τη μία σκάλα πάνω (από το "3" στο "4") και στους δύο άξονες για να πάρω λίγο καλύτερη αντίδραση όταν είσαι σε στροφοδιαδρομές με πολλά km/h. Σημειώνω ότι το αμάξι δε θέλω να γίνει τελείως "τραπέζι", γιατί όσο σκληραίνεις τα αμορτισέρ, τόσο πιο απόλυτο γίνεται το αμάξι κάτι που σημαίνει ότι ανεβάζεις μεν το όριο στις στροφές, αλλά το αμάξι συγχωρεί πλέον και πολύ πιο δύσκολα και αν γλιστρήσει, χρειάζεται πολύ καλό "χέρι" για να το επαναφέρεις...
-
Βαγγέλη εγώ ΓΕΝΙΚΩΣ δε λάμβανα push notifications....Αλήθεια, πώς το ενεργοποιείς?
-
Δεν το κατάλαβα Θανάση. 87% ήταν η απόσβεση στα παλιά αμορτισερ και φυσικά με σωστά φουσκωμένα λάστιχα (γιατί πολλοί το ξεχνάνε αυτό όταν πάνε για μέτρηση). Ναι, το ξέρω ότι ήταν σε πολύ καλή κατάσταση αλλά το πίσω δεξί αμορτισέρ άρχισε να "ιδρώνει" (ξερνάει λαδάκι) το καλοκαίρι και παρότι η μέτρηση της απόσβεσής του ήταν πολύ καλή, ήταν το έναυσμα για να αλλάξω και ανάρτηση. Καταρχήν πριν βάλεις μία καινούρια ανάρτηση πρέπει να κάνεις το κλασσικό τεστ: την πατάς με το χέρι (ή με πρέσα σιγά-σιγά) προς τα μέσα μέχρι τέρμα και το έμβολο πρέπει να βγει μόνο του προς τα έξω. Σε μένα λειτούργησε σωστά σε όλες τις επαναλήψεις (εγώ έκανα 20 σε κάθε ένα από τα τέσσερα) Τώρα την ανάρτηση δεν την μέτρησα στο αμορτισερόμετρο. Ούτως ή άλλως σε 15 μέρες θα πάω πάλι στο μαγαζί για ελέγξουμε τα μεγάλα παξιμάδια που κρατάνε τα ελατήρια στο επιλεγμένο ύψος. Αλλά αυτό δεν έχει να κάνει με τη μέτρηση των αμορτισέρ.... Μάλλον κάτι άλλο θα εννοείς.
-
Καλημέρα Άρη, Και τα προηγούμενα αμορτισέρ δεν είχαν πέσει τόσο. 87% απόσβεση είχαν μπρος-πίσω (που θεωρείται πολύ καλό για σπορ-σκληρή ανάρτηση). Γωνιές τροχών (κάμπερ-κάστερ) δεν έχω πειράξει (έχω κρατήσει κι εδώ τις εργοστασιακές τιμές) γιατί....ο κατασκευαστής που σχεδιάσε και έφτιαξε το πάτωμα του Α3 και την ανάρτηση που θα το στηρίζει, ξέρει καλύτερα. Μόλις περάσουν κάποια km (1000km πχ) θα το βάλω στο 5 μπρος-πίσω, να δω τι παίζει, αν και βλέπω ότι ήδη το "3" είναι ιδανικό για πόλη. Τέλος, όπως έγραψα χθες: Γενικά το αμάξι πατάει παντού καλύτερα (είτε πας γρήγορα είτε αργά) χωρίς περιττά κοπανήματα, χωρίς απότομες/άτσαλες κινήσεις ή χάσιμο επαφής τροχού από το οδόστρωμα. Ίσως αυτό είναι που προσπαθώ να περιγράψω: ο τροχός μένει βιδωμένος στο δρόμο ασχέτως ανωμαλιών, ασχέτως ταχύτητα κίνησης ή πόσο πιέζεις το αμάξι. Εντυπωσιακό (κατ' εμέ), μιας και είναι αρκετά δύσκολο να επιτευχθεί αυτό. Ίσως εν μέρει το αποτέλεσμα να οφείλεται στο ότι: - τα νέα αμορτισέρ είναι upside-down... - τα πίσω πλέον είναι αέρος-λαδιού. (τα εργοστασιακά πίσω ήταν λαδιού-λαδιού μάλλον για λόγους κόστους) Προσωπικά τη θεωρώ πολύ ανώτερη ανάρτηση από την Sline (βέβαια κάνει και τα 3πλα λεφτά, οπότε ψιλο-λογικό είναι) και είμαι 100% σίγουρος γιατί θυμάμαι ότι η Sline από την αρχή ήταν: - κάπως ξερή στα κοπανήματα (σε λακούβες που η ανάρτηση δεν προλάβαινε να δουλέψει), - την ένιωθες γενικά σφιχτή μέσα στην πόλη (που οριακά δεν έλεγες ότι κοπάναγε το αμάξι σε αρκετές λακούβες) και - χαλαρή σε ταξίδια με αρκετά km/h (που γι' αυτό θυσιάζεις την άνεση) ή σε στροφοδιαδρομές όπου θα την ήθελες κάπως πιο σκληρή για να μην έχεις "πλεύσεις". Τέλοσπάντων. Αυτά σαν πρώτες εντυπώσεις. Θα γράψω περισσότερα όταν κάνω και κάποια km σε εθνική και σε επαρχιακό δρόμο κινούμενος για αρκετή ώρα γρήγορα και θα έχω πιο ολοκληρωμένη άποψη.
-
Ευχαριστώ πολύ!!!! Βασικά φίλε το πρόβλημά της άνεσης είναι πολύπλευρο. Ακόμα κι αν πεις "στα @@ μου και εγώ γουστάρω να κοπανάει", τι θα πουν οι άλλοι που θα μπουν μέσα για να τους μετακινήσεις σε μεγάλα ταξίδια/εκδρομές? (παιδιά, σύζυγος) Επίσης ακόμα κι αν η οικογένειά σου το ανέχεται γιατί σου αρέσει.... όλο αυτό το κοπάνημα έχει αντίκτυπο σε όλα τα μέρη του αυτοκινήτου, οπότε με μία κούτσουρο ανάρτηση δε θα μου έκανε εντύπωση το αμάξι να αρχίζει να τρίζει ολόκληρο. (αυτό κι αν δεν το θέλω με τίποτα).
-
Ευχαριστώ πολύ φίλε! Η αλήθεια είναι ότι έλεγα πως η Sline είναι η χρυσή τομή ανάμεσα σε κράτημα και άνεση, αλλά τώρα ανακαλώ. Το έχω στην θέση 3 μπρος-πίσω (1=τέρμα μαλακό, 10=τέρμα σκληρό), η ανάρτηση είναι πιο σφιχτή από την Sline, προσφέροντας όμως περισσότερη άνεση, αφού περνάει πλέον το αμάξι πιο γλυκα τις λακούβες. Συγκρίνοντας το πριν και το μετά στην απόσβεση, μπορώ να πω ότι πριν η αντίδραση της ανάρτησης (sline) ήταν πιο ξερή στις εγκάρσιες ή έντονες ανωμαλίες σε σχέση με τώρα (pss10). Για να καταλάβεις, περνάς από λακούβες που πριν το αμάξι ψιλο-κοπάναγε και τώρα είναι λες και δε συμβαίνει τίποτα (πολύ γλυκιά απόσβεση). Και όλα αυτά (ως προς την άνεση) χωρίς χάσω κάπου αλλού όπως να έχω κλίσεις στις στροφές ή "πλεύσεις" σε ανωμαλίες με πολλά km/h ή κάτι άλλο. Σημειών απλώς ότι εγώ μαζί με την αλλαγή ανάρτησης αποφάσισα και άλλαξα και ρουλεμάν τοπ-μάουντ εμπρός (τα οποία έδειχναν σημάδια φθοράς όταν τα πήρα στα χέρια μου), όλες τις βίδες μπρος-πίσω που βιδώνουν τα αμορτισέρ (και στις βάσεις αυτών) και τις βάσεις των πίσω αμορτισέρ (είχε άλλες βάσεις η PSS10 για τα ελατήρια οπότε δεν χρειάστηκε να αγοράσω και τα λάστιχα που πατάνε τα ελατήρια πάνω στο αμάξι), τα οποία κόστισαν περίπου 200€ (μπορώ να κοιτάξω τιμολόγια αν ενδιαφέρει κάποιον). Σταύρο (strivis), Ο κόστος της συγκεκριμένης ανάρτησης στο συγκεκριμένο μαγαζί έχει 1800€ τοποθετημένη (εννοείται συμπεριλαμβάνεται η ρύθμιση της ανάρτησης και η ευθυγράμμιση του οχήματος), οπότε μαζί με τα παραπάνω "συμπράγκαλα" (ρουλεμάν τοπ-μάουντ, βίδες κτλ), μου πήγε κάπου στα 2000€. Όμως από αμάξι σε αμάξι, η τιμή αλλάζει οπότε η συγκεκριμένη τιμή είναι αντιπροσωπευτική μόνο για το πάτωμα του Α3 8Ρ με τις 55άριες μπουκάλες των αμορτισέρ (δηλαδή 1.8TFSI, 2.0TFSI, S3 και ίσως και 1.4tfsi χωρίς να είμαι σίγουρος όμως).
-
Σήμερα τοποθετήθηκε και η ανάρτηση. (έκανε σχεδόν 2 μήνες να έρθει μιας και πλέον δεν υπάρχει ΤΙΠΟΤΑ stock στην bilstein υπό το νέο γενικό εισαγωγέα-αντιπρόσωπο ) Bilstein PSS10 ρυθμιζόμενη σε ύψος και σκληρότητα. Πετύχαμε και το εργοστασιακό (Sline για μένα) ύψος, οπότε αποφύγαμε και το όποιο "ανεπιθύμητο" χαμήλωμα (εγώ δεν ήθελα να χαμηλώσει άλλο το αμάξι). Και μερικές φωτογραφίες: ΥΓ: δεν έχει νόημα να βγάλω φωτογραφίες πριν και μετά, αφού οπτικά το αμάξι έμεινε στο ίδιο ύψος.
-
Εγκατάσταση bluetooth handsfree της KUFATEC
Kavouras replied to Kavouras's topic in DIY - Φτιάξε το μόνος σου
Ζήλεψες αγόρι μου? ΥΓ: φυσικά και μπαίνει. Υπάρχει και εργοστασιακό και της kufatec από όσο ξέρω.
