Jump to content

Kavouras

Administrator
  • Posts

    16,364
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    639

Everything posted by Kavouras

  1. Ωωωωωω....πες μου ότι θα λυθεί έτσι το θέμα....Μετά ξέρεις εσύ! ό,τι ζητήσεις.... ( )
  2. Καλημέρα Αντώνη, Κι εγώ σκέφτηκα να δώσω απευθείας στο RNS-e με pins ή με γέφυρα και στα δύο (RNS-e + bluetooth). Να σου πω όμως την αλήθεια, προσωπικά δε με νοιάζει για το SDS. Απλά το ανέφερα σε περίπτωση που θέλει κάποιος να βάλει τα (+) και τα (-) και να επιλέξει τι θα βάλει. Μεγάλο θετικό της kufatec είναι ότι σου δίνει τον αντάπτορα με έτοιμη την καλωδίωση και δεν έχεις να ψάξεις τίποτα ή να "φοβάσαι" ότι θα συνδέσεις κάτι που είναι λάθος (σε σχέση με το audi original bluetooth kit, στο οποίο πρέπει εσύ να συνδέσεις τα pins). Αυτό για κάποιους είναι ίσως μεγάλο πλεονέκτημα, αν δεν έχουν ιδέα από ηλεκτρονικά και θέλουν να κάνουν την εγκατάσταση μόνοι τους. Κατά τα άλλα μικρές διαφορές. Αν όμως κάποιος τα καταφέρνει λίγο με ηλεκτρολογικά (να βρει που θα βάλει τα pins), δεν αξίζει να πάρει το kufatec (κατά τη γνώμη μου πάντα). ΥΓ: Ίσως βέβαια και το γεγονός ότι με ενοχλούν τα παράσιτα που ακούω κατά την κλήση να επηρεάζει σημαντικά τη γνώμη μου και γι' αυτό να είμαι κάπως κατηγορηματικός και αρνητικός για το συγκεκριμένο κιτ. Ίσως εγώ απλά να είμαι ο άτυχος. Θα το αφήσω να δουλέψει λίγο, θα προσπαθήσω να συναντηθώ και με τον Dino (νομίζω ότι κι αυτός έχει της kufatec) να δω αν το κάνει σε αυτόν και ΑΝ είναι, θα ζητήσω αντικατάσταση και της μονάδας (πομποδέκτη του bluetooth). Πάντως μου φαίνεται τραγικό να μην έχουν προβλέψει αυτή τη λεπτομέρεια. Είσαι και σε κλειστό μικρό χώρο. Που να βάλεις το κινητό για να το απομακρύνεις? στο πορτ παγκάζ??? (έλεος!!)
  3. update σχετικά με το θέμα. Όλα τα προβλήματα λειτουργίας λύθηκαν όταν ήρθε η σωστή φύσα εκτός από ένα (δυστυχώς): το οποίο περιορίζεται σε αρκετά μικρό βαθμό και ίσως ανεκτικό (αλλά συνεχίζεις να ακούς ψιλο-καθαρά μέσα από τα ηχεία τα παράσιτα του σήματος του κινητού τηλεφώνου). Μετά από σύντομη έρευνα, βρέθηκε ότι τα παράσιτα προέρχονται από την bluetooth συσκευή της kufatec. Κάποια στιγμή που θα έχω χρόνο θα ψάξω να βρω μαγνητική θωράκιση και θα "τυλίξω" τον πομποδέκτη για να μειωθεί. Προστέθηκαν στο 1ο post: -κάποιες φωτογραφίες πριν και μετά. (πώς φαίνεται στο navigation) -ένα επιπλέον αρνητικό που ξέχασα να το γράψω. (το #4 που χάνεις το SDS γιατί το μικρόφωνο συνδέεται στο bluetooth και όχι απευθείας στο RNS-e) -το πρόβλημα ανάγνωσης των ελληνικών από τον τηλεφωνικό κατάλογο.
  4. Ευχαριστώ πολύ Αντώνη. Σημειώνω ότι σήμερα ήρθε η φυσα. Έβγαλα και το ντουλαπάκι (θα προσθέσω και φωτογραφίες στο 1ο post πώς βγαίνει το ντουλαπάκι γιατί το ξέχασα στο DIY ) και αναμένω αναμμένος τώρα....
  5. Ντίνο, γι' αυτό το κόψαμε φίλε. Ούτε το μικρόφωνο χωρούσε να περάσει από την τρύπα και ούτε και το βίσμα. Πιστεύω ότι και σε σένα έχουν κάνει κάτι αντίστοιχο για τον ίδιο λόγο. (ή σου έχουν μεγαλώσει την τρύπα στην πλαφονιέρα. άλλος τρόπος δεν υπάρχει.
  6. κοντός ψαλμός αλληλούια. Σήμερα το απόγευμα παραλαμβάνω τη σωστη φυσα, Αν κάτι οφείλεται στη λάθος φύσα, θα το διορθώσω στο 1ο post (για να είμαστε δίκιοι και σωστοί),
  7. Καθώς το έφτιαχνα, πάτησα καταλάθος υποβολή αντί για φόρτωση αρχείων/φωτογραφιών.... Φωνάξαμε ένα αλβανό που έσκαβε δίπλα να μας βοηθήσει λίγο και καταλάθος τραβήξαμε και τα χέρια του στις φωτογραφίες.
  8. Παραθέτω κύριοι το DIY για την εγκατάσταση του κιτ της KUFATEC σε Audi A3 8Ρ που φοράει RNS-e. Αναφέρω ότι ο καθένας που θα προσπαθήσει να επιχειρήσει κάτι ανάλογο στο δικό του όχημα με βάση το συγκεκριμένο DIY, πράττει με δική του ευθύνη και ο γράφων δεν έχει καμία ευθύνη σε περίπτωση βλάβης. Λίγο υπομονή στο άνοιγμα των φωτογραφιών γιατί τις ανέβασα σε 5ΜΡ ώστε να μπορείτε να δείτε με λεπτομέρεια κάτι που θέλετε. Θα χρειαστούμε απαραίτητα τα παρακάτω υλικά: 1. ειδικά κλειδιά για να βγάλουμε το ηχοσύστημα: 2. το κιτ της kufatec που περιλαμβάνει: -τη μονάδα του bluetooth -την ειδικά φύσα/αντάπτορα που κουμπώνει πάνω στην εργοστασιακή φύσα του αυτοκινήτου και δίνει τροφοδοσία στη μονάδα bluetooth και δίνει σήμα στo RNS-e (ήχος μικροφώνου + φωνή στα ηχεία) -το μικρόφωνο (εγώ ζήτησα κατά την παραγγελία το κιτ να έρθει εξαρχής με το χωνευτό μικρόφωνο που μπαίνει μέσα στην πλαφονιέρα. Κανονικά το κιτ έρχεται με μικρόφωνο που μπαίνει κάπου εξωτερικά και όχι χωνευτό) 3. σταυροκατσάβιδο, 4. ένα λεπτό και μικρό ίσιο κατσαβίδι 5. μαύρη μονωτική ταινία 6. ένα κατσαβίδι torx ΞΕΚΙΝΑΜΕ: Βήμα 1ο: Βγάζουμε το κλειδί από τη μίζα και βεβαιωνόμαστε ότι το ηχοσύστημα είναι τελείως κλειστό Βήμα 2ο: βγάζουμε προσεκτικά με τα ειδικά κλειδιά το RNS-e τα οποία τοποθετούμε στις 4 τρύπες που έχει το RNS-e: Βήμα 3ο: Αφού βγάλουμε το ηχοσύστημα, ξεκουμπώνουμε όλες τις φύσες που έχει πίσω το RNS-e Βήμα 4ο: και συνδέουμε τον αντάπτορα της kufatec και πάνω σε αυτόν την μονάδα του bluetooth. προαιρετικά, συνδέστε και το μικρόφωνο και το RNS-e να κάνετε ένα τεστ ότι η φύσα και τα λοιπά εξαρτήματα λειτουργούν σωστά. (Δείτε στο τέλος του post τα συμπεράσματα γιατί το λέω αυτό!!). Βήμα 5ο: παίρνουμε το λεπτό ίσιο κατσαβίδι και τυλίγουμε την άκρη του με μαύρη μονωτική ταινία ώστε να μην χαράξουμε ή κάνουμε ζημιά στο αμάξι και το βάζουμε εκεί που δείχνουν τα βελάκια στην πλαφονιέρα ώστε να ξεκουμπώσει το διαφανές πλαστικό. Μετά τραβάμε και ξεκουμπώνουμε (βγαίνει λίγο δύσκολα γιατί είναι κουμπωτό) και το μαύρο καπάκι που φαίνεται στη φωτογραφία (του έχω βάλει περίγραμμα) ώστε να βρούμε τις βίδες που κρατάνε την πλαφονιέρα πάνω στον ουρανό. Παρακάτω φαίνονται οι δύο βίδες (κόκκινα βελάκια) όπου με ένα σταυροκατσάβιδο τις ξεβιδώνουμε. ΠΡΟΣΟΧΗ γιατί η πλαφονιέρα από πίσω έχει ένα σωρό καλώδια όπου δίνουν ρεύμα στα φώτα αυτής: Μετά πρέπει να χαλαρώσουμε λίγο τον ουρανό ώστε να περάσει (σφινωτά) το καλώδιο του μικροφώνου. ΠΡΟΣΟΧΗ: δεν κατεβάζουμε τον ουρανό, δεν ξηλώνουμε τα πλαϊνά. Πάμε λοιπόν στο σκιάδιο του συνοδηγού και βγάζουμε την ταπίτσα που δείχνει η φωτογραφία με τον ίδιο τρόπο που βγάλαμε και το πακάκι της πλαφονιέρας (ίσιο κατσαβίδι με τυλιγμένη λίγη μονωτική ταινία στην μύτη του) Βλέπουμε τη βίδα, όπου και την λύνουμε (τελείως): Βήμα 6ο: Μετά πάμε στο χερούλι ουρανού του συνοδηγού και τραβάμε προς τα κάτω τις δύο ταπίτσες που είναι "κρυμμένες". Δεν χρειάζεστε κατσαβίδι. Απλά τραβήξτε τις από το πάνω όπως δείχνει το βελάκι προς τα έξω και κάτω: Ξεβιδώνουμε αρκετά τις βίδες αλλά όχι τελείως Θυμίζω ότι σκοπός μας είναι να αποκτήσει λίγο "αέρα" ο ουρανός ώστε να μπορούμε να σπρώξουμε το καλώδιο του μικροφώνου μέσα στον ουρανό και να το οδεύσουμε από την κολόνα του συνοδηγού προς την πλαφονιέρα. Βήμα 7ο: Μετά αφού κατεβάσουμε το ντουλαπάκι του συνοδηγού (για δική σας ευκολία, καλό είναι να είναι άδειο ώστε να μην έχει περιττό βάρος), περνάμε τη μονάδα του bluetooth που είχαμε συνδέσει πριν πάνω στη φύσα, στο χώρο πίσω από το ντουλαπάκι. Επειδή όμως δεν περνάει η μονάδα από την τρύπα που έχει στο πλάι, περνάμε πρώτα τη φύσα και μετά κουμπώνουμε (εκ νέου) τη μονάδα bluetooth. Βήμα 8ο: Παίρνουμε στα χέρια μας το πλαστικό της πλαφονιέρας όπου έχει την υποδοχή που μπαίνει το μικρόφωνο και κουμπώνουμε το μικρόφωνο πάνω στο πλαστικό: Όμως επειδή τελικά δεν είναι plug and play το σύστημα, θα χρειαστεί να κόψετε ο καλώδιο και να το ξαναενώσετε γιατί δεν περνάει το βίσμα που έχει το μικρόφωνο (ή και το ίδιο το μικρόφωνο) από την εργοστασιακή τρύπα της πλαφονιέρας: Η τρύπα που πρέπει να περάσει ή το βύσμα ή το μικρόφωνο είναι αυτή: όπου φυσικά είναι αδύνατον να χωρέσει ή το ένα ή το άλλο. Άρα ή έπρεπε να κόψουμε το καλώδιο ή να μεγαλώσουμε την τρύπα. Προσωπικά προτίμησα να κόψουμε το καλώδιο. Επιπλέον το μικρόφωνο που μου στείλανε ήταν λίγο μεγαλύτερο από το εργοστασιακό πλαίσιο όπου κουμπώνει το μικρόφωνο με αποτέλεσμα να χρειαστεί να το κόψουμε και να το λιμάρουμε τη θήκη του μικροφώνου. Βήμα 9ο: Αφήνουμε για λίγο την πλαφονιέρα και πάμε πίσω στο χώρο που είναι πίσω από το ντουλαπάκι και τώρα περνάμε το καλώδιο από εκεί (καλό είναι εκεί να πιάσετε το καλώδιο με πλαστικούς σφικτήρες ώστε να μην "κρέμονται" τα καλώδια). Με κόκκινο έχω σημαδέψει πώς περνάει το καλώδιο του μικροφώνου: και από εκεί στο πλάι πιέζουμε με το λεπτό κατσαβίδι το καλώδιο και περνάει (χώνεται) στο πλαστικό στην κολώνα. Μόλις φτάσουμε εκεί (στην άκρη του πλαστικού της κολόνας , περνάμε το καλώδιο μέσα στον ουρανό που έχουμε χαλαρώσει. Πάλι με το λεπτό κατσαβίδι πιέζουμε λίγο χαλαρά το καλώδιο για να χωθεί μέσα στον ουρανό και φτάνουμε (το καλώδιο) στην πλαφονιέρα. Βήμα 10ο: Παίρνουμε την πλαφονιέρα στα χέρια μας και την κουμπώνουμε (εκτός αυτοκινήτου). Φροντίζουμε να περάσουμε το καλώδιο μέσα από την τρύπα που είπαμε πριν (της πλαφονιέρας) και να είναι έτοιμο προς επανα-σύνδεση με το καλώδιο που φέραμε από το RNS-e προς την πλαφονιέρα. Πάλι στηρίζουμε κάπως το καλώδιο που έρχεται από το RNS-e προς την πλαφονιέρα, ώστε να μην είναι "χύμα" με κάποια tire-up. Συνδέουμε τα δύο καλώδια και το τελικό αποτέλεσμα δείχνει κάπως έτσι: (έχω σημειώσει με κόκκινο τη διαδρομή του καλωδίου) Κουμπώνουμε την πλαφονιέρα πίσω στη θέση της, βιδώνουμε τις βίδες και κουμπώνουμε και τα καπάκια και το αποτέλεσμα είναι αυτό: (έχω σημειώσει με κόκκινο τετράγωνο και που είναι το μικρόφωνο) Βήμα 11ο: Βάζουμε πίσω στη θέση του το ντουλαπάκι αφού στερεώσουμε από πίσω τη μονάδα bluetooth Βήμα 12ο: Κουμπώνουμε το RNS-e πίσω στη θέση του και προγραμματίζουμε το RNS-e ώστε να αναγνωρίσει ότι έχει συνδεθεί μονάδα bluetooth. Και είμαστε έτοιμοι!!!!!!! Φωτογραφίες από το RNS-e πριν: μετά: και μία σύντομη επεξήγηση του τι βλέπουμε στο μενού του τηλεφώνου: Σχολιάζοντας το αποτέλεσμα από τη δική μου οπτική γωνία: Αρνητικά: 1. Έχοντας εργοστασιακά bose sound system, ο πωλητής μου έδωσε την φύσα που είναι για χωρίς bose (δεν το ήξερα, το ανακάλυψα μετά!!!), με αποτέλεσμα να παίζει το ηχοσύστημα ΧΑΛΙΑ (χειρότερα από το να μην είχα bose) και από τα πίσω ηχεία να ακούγεται ένας συνεχής βόμβος όπου αυξανόταν καθώς ανέβαιναν οι στροφές του αυτοκινήτου (κουλό, το ξέρω!) και όταν άναβε ή έσβηνε κάποια λάμπα, άκουγες και ένα "τακ" (πχ όταν έκανες "φώτα" άκουγες "τακ-τακ") σε αρκετά δυνατή ένταση (όχι όμως τόση που να φοβάσαι ότι θα σου καούν τα ηχεία). Μετά από 2+ ώρες ανακαλύψαμε ότι έφταιγε η φύσα για όλο αυτό και όχι η μονάδα (πχ ήταν καμμένη) ή το μικρόφωνο (πχ βραχυκυκλωμένο/ελαττωματικό). Επίσης παρατήρησα κάποια στιγμή που ήμουν πιο ήρεμος (γιατί όταν έγινε η εγκατάσταση και 5+ ώρες μετά, είχα τα νεύρα μου) ότι στην non-bose δεν είναι απλώς αλλού τα pins, αλλά λείπουν κιόλας κάποια γιατί στην non-bose έκδοση, δεν χρειάζονται (γυφτιά!!! Πόσο να κοστίζουν 5-6 pins??? Έλεος???) Το bluetooth αυτή τη στιγμή το έχω απενεργοποιημένο και περιμένω τη φύσα (αύριο απόγευμα) ώστε να τη βάλω να δω αν δουλεύει σωστά. Όσοι λοιπόν έχετε bose ηχοσύστημα ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΗ ΦΥΣΑ που θα ζητήσετε γιατί έχει σημασία!!!! 2. πληρώνεις υποτίθεται 300€ για να είναι plug and play (όταν το εργοστασιακό audi bluetooth στο ebay έχει 150-180€), αλλά στην ουσία έπρεπε να κόψεις το καλώδιο για να περάσει μέσα από την πλαφονιέρα. Γιατί να μην είχαν ένα βύσμα ώστε να το συνδέσεις το καλώδιο στο ενδιάμεσο? Προφανώς η άλλη εναλλακτική ήταν να "φάμε" το πλαστικό της πλαφονιέρας που προσωπικά δεν το συζητούσα ΚΑΝ. 3. όταν το τηλέφωνο είναι σε απόσταση 15cm ή μικρότερη από το ηχοσύστημα, ακούγονται τα παράσιτα του σήματος του κινητού τηλεφώνου (σαν αυτά που ακούμε όταν πλησιάζουμε το κινητό μας κοντά σε ηχεία). Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι για να μην το ακούς αυτό, πρέπει το κινητό σου τηλέφωνο να είναι στην πόρτα του οδηγού ή στην πόρτα του συνοδηγού. Αν το έχεις οπουδήποτε αλλού (ακόμα και σε κάποια από τις μπροστινές τσέπες του παντελονιού σου), ακούς παράσιτα (είτε μιλάς από το bluetooth της kufatec είτε απευθείας από τη συσκευή του κινητού σου τηλεφώνου). Εννοείται ότι αυτό δε συνέβαινε και δε συμβαίνει χωρίς το bluetooth (ΥΠΟΘΕΤΩ ότι "φέρνει" η λάθος φύσα τα παράσιτα στα ηχεία). Ας ελπίσουμε ότι η νέα φύσα να λύσει και αυτό το πρόβλημα. 4. αφού το μικρόφωνο παίρνει και δίνει σήμα απευθείας στο bluetooth της kufatec (το οποίο το παίρνει μέσω της φύσας/αντάπτορα της kufatec), δεν μπορείς να έχεις το SDS του RNS-e 5. Αν ο τηλεφωνικός σου κατάλογος είναι στα Ελληνικά, δεν διαβάζονται τα γράμματα, αλλά αυτό δεν μπορείς να το αποφύγεις με κανένα bluetooth kit της αγοράς (από όσα γνωρίζω) Θετικά 6. Αν "εξαιρέσουμε"(?) τα παραπάνω προβλήματα, ο ήχος από το μικρόφωνο είναι πολύ καλός και ακούγεσαι τέλεια, λες και είσαι σε κάποιο δωμάτιο "χωμένος"/απομονωμένος. Ίσως για μένα το μόνο θετικό που βρήκα. 7. Αν έχεις πολυλειτουργικό τιμόνι, έχεις τη δυνατότητα και από το τιμόνι μέσω του DIS να έχεις πρόσβαση στις επαφές σου (που μπορείς να τις διαβάσεις εσύ μόνο αν είναι γραμμένες με λατινικούς χαρακτήρες - αλλιώς τους βγάζει κενούς ή κάποιους άλλους με @ ή άλλα σύμβολα, οπότε άντε βγάλε άκρη), τις χαμένες κλήσεις, ποιούς κάλεσες τελευταίους και (για μένα πολύ σημαντικό) την ευαισθησία του μικροφώνου σε 12 κλίμακες. Θα μπορούσε βέβαια να σου βγάζει τις επαφές σε όλο το DIS και όχι μόνο στο πάνω μέρος (θα βάλω φωτογραφία όταν επανα-ενεργοποιηθεί το bluetooth). ΥΓ: θα επανέλθω με την κωδικοποίηση του RNS-e γιατί δεν κάναμε print-screen. ΥΓ2: ΥΠΕΡ-ΧΙΛΙΟ-ευχαριστώ όλους αυτούς που με βοήθησαν να εγκαταστήσουμε το bluetooth. (Ξέρουν ποιοί είναι αυτοί!)
  9. Ianos, Είναι λίγο αμφιλεγόμενο το αν μπορούν ή όχι να επανα-δημοσιευτούν εδώ. κυρίως γιατί δεν γράφεται κάπου ευκρινώς ότι απαγορεύεται η ανατύπωση ή επανα-δημοσίευση ολόκληρο το φυλλάδιο ή μέρος του φυλλαδίου των αξεσουάρ. Οπότε προς το παρών τα αφήνουμε. Για τα manual όμως, αναγράφεται σαφώς το παραπάνω νόημα του κειμένου (συνήθως στις πρώτες ή στις τελευταίες σελίδες): Γι' αυτό το λόγο στο 1ο post έσβησα 2 Links.
  10. Κεφαλαιο: ΦΦΦΦΦΦ Μικρο: φφφφφφ Edit: Μιχαλη κι εμενα το βγαζει σωστα. Sent from my briki
  11. μάλλον όταν έκανε backup ο Σωκράτης, είχες τόσα αδιάβαστα. Επέλεξε να στα κάνει όλα διαβασμένα και θα "επανέλθει". ΥΓ: είχα κι εγώ αντίστοιχο πρόβλημα, όπως και ότι μου έβγαζε αδιάβαστα μηνύματα, posts που είχα διαβάσει. Τα μάρκαρα όλα ως διαβασμένα και από τότε όλα καλά
  12. πάτα στην αναζήτηση audi sport club.
  13. Νομίζεις ότι δεν το σκέφτηκα ρε συ Δημήτρη?? Ήταν ταξίδι "αστραπή". Πρόγραμμα: Παρασκευή 17:00 έφυγα από Αθήνα (απευθείας από τη δουλειά), φτάνουμε Κεραμωτή κατά τις 00:00 (με μία ώρα στάση). Πρωί (10:00) Σάββατου περνάμε απέναντι (Θάσο) και στις 16:00 ήταν ο γάμος. Κυριακή πρωί (11:00) πήρα το πρώτο καράβι για Κεραμωτή και στα "καπάκια" έφυγα πάλι για Αθήνα, γιατί Δευτέρα πρωί (σήμερα δηλαδή) είχα ένα σημαντικό ραντεβού. Κοινώς...1500km σε ~48 ώρες. Πιο "αστραπή" ταξίδι δεν πρέπει να έχω ξανακάνει ΥΓ: ευτυχώς που έχουμε καλό αμάξι και δε με κούρασε στην εθνική, παρόλη την (συνολικά) 15ωρη οδήγηση. ΥΓ2: πρόσεξες το χρόνο Αθήνα-Κεραμωτή...??
  14. Αν δε με βάζανε να πληρώσω τσάμπα το 1lt επιπλέον (γιατί έτσι λέει το βιβλίο συντήρησης της audi), τόσο θα μου έβγαινε και μένα. Μια χαρά Δημήτρη!! Ένα update: Ευχαριστημένος πολύ με τις καταναλώσεις και την απόδοση του μοτέρ, όπως είναι σήμερα. 3 άτομα, πορτ-παγκάζ full, αναμμένο A/C (δεν ξέρω αν έχει τόσο σημασία), έπιασα σε ευθεία (προς Θεσσαλονίκη) 246km/h. Σε ψιλο-κατηφόρα είδα 261km/h (έκοψα (στο ίδιο ταξίδι έκανα Αθήνα-Κεραμωτή σε 6 ώρες και 12 λεπτά) Μόνο το over δε λέει να ανέβει στα προηγούμενα επίπεδα, αν και ξέρω ότι δε λέει κάτι από μόνο του. Τέλος, παραγγέλθηκε το bluetooth handsfree για το RNS-e. Έρχεται μάλλον μέσα στην εβδομάδα. Θα ποστάρω και εντυπώσεις μόλις τοποθετηθεί. Ελπίζω μόνο να αξίζει τα λεφτά του, γιατί αλλιώς αλοίμονο σε αυτούς που με ξεσηκώσανε (πάλι)...... all!!!
  15. Να φυγει για DIY ΑΜΕΣΑ. ΜΠΡΑΒΟ Σταύρο!!!!
  16. το "πρόβλημα" με τους απλούς χρήστες σαν κι εμάς όπου το θέλουμε μόνο για το αμάξι μας, δε θα το κάνουμε ποτέ απόσβεση. Πόσες φορές θα το χρησιμοποιήσεις πια μέσα στο χρόνο? (καλά...δεν είναι και κριτήριο θα μου πεις, γιατί ξέρω παλικάρι που κάνει log κάθε Σ/Κ) Προσωπικά πάντως το πήρα (το κινέζικο), του "ήπια το αίμα" για κανα χρόνο (βρήκα τα πάντα σχεδόν για το Α3 μου όσο αναφορά κωδικοποιήσεις και logs) και τώρα ζήτημα να το βάζω πάνω στο αμάξι πάνω από 5 φορές το χρόνο (κυρίως προληπτικά). Οπότε.... με τη χρήση που του έκανα τότε και του κάνω εγώ τώρα, τα 50€ που έδωσα, είναι οκ και θα τα ξαναέδινα εύκολα. Τώρα 280€ (ή και τα 200€ που κάνει το "φτηνότερο" vcds) δε σου κρύβω ότι μου φαίνονται πάρα πολλά και δεν τα έδινα με την καμία. Κλείνοντας αυτό που επίσης σκεφτόμουν (ήμουν κι εγώ ένα βήμα πριν πάρω γνήσιο vcds) είναι πως όταν με το καλό αλλάξεις αμάξι, αν δεν είναι vag-group θα σου είναι "άχρηστο" το vcds , οπότε ξανα-μπαίνεις στη λογική αν και πότε θα το κάνεις απόσβεση (τονίζω:με προσωπική μόνο χρήση).
  17. Και οι υπόλοιποι στο πηγάδι κατουρήσαμε? pm κι από εδώ, για να..........έχω να πειράξω τον Kem όταν βρεθούμε.
  18. Γενικά οι περισσότεροι αστυνομικοί που έχω εγώ πετύχει είναι "ξηγημένα" παιδιά και όχι "κομπλέξες". (αρκεί να μην τους το παίξεις ότι είσαι κάποιος). ΥΓ: χάλασε = ?
  19. Δεν το κατάλαβα Δημήτρη. Το σπείρωμα ήταν ΟΚ, απλά είχε περίεργο κεφάλι που δεν μπορούσε να το βιδώσει ο Ιανός? (από τις φωτογραφίες που ανέβασε, κανονικό allen μου φαίνονται και οι μεν και οι δε (βίδες). Μπορεί όμως να με ξεγελάει η φωτογραφία. ΥΓ: πολύς λόγος για το τίποτα, απλά μου έμεινε η απορία
  20. Μπορεί να είχες βίδες με σπείρωμα σε ίντσες ή γενικά να ήταν διαφορετικό το σπείρωμα από αυτό που έχει το αμάξι. Σε κάθε περίπτωση, βρήκες άκρη και όλα καλά!
  21. Να συνεισφέρω κι εγώ το...λιθαράκι μου: οι φώτο είναι πριν το..."κάψιμο". ΥΓ: το αμάξι μου είναι (επίτηδες) μέσα στη μπίχλα εξωτερικά. ΥΓ2: next time υπόσχομαι να είναι πιο "φουτουριστικές". ΥΓ3: Γιώργο, θα στις στείλω αύριο σε πλήρη ανάλυση, γιατί εδώ δεν ανεβαίνουν (~6ΜΒ ανά φωτογραφία από όσο είδα)
  22. Τωρα εχει 35αρια... Θα γελασουμε :-P
  23. Ήταν ιδέα δική μου (θέλω copy-right λέμε!!! ), μιας και η evoms πάσχει κάπως σε αυτό το κομμάτι (δεν στηρίζεται σταθερά κάπου, αλλά απλώς κρατιέται μέσα από την τρύπα της θερμοασπίδας -> κουνιέται στις λακούβες και ψιλο-τρίβεται η χοάνη πάνω στο φανάρι. Με αυτή την βάση όμως του Γιώργου, ο χοάνη μένει σταθερή όπου τη βιδώσεις και δεν υπάρχει περίπτωση να "κόψει" ή να σκιστεί από το τρίψιμο) Όσο για το βάψιμο Γιώργο (ΚΕΜ), ή πάρε ένα φτηνό χρώμα για θερμοκρασίες (μην ξεβάψει και είναι άσχημο μετά) ή αν δε βαριέσαι, πάρε ένα ειδικό σπρέι (κάνει γύρω στα 30€) που δίνει και θερμομόνωση. (αυτό το έχω διαβάσει στο vw-club που το έκανε ένα παλικάρι). Επίσης, άστο να στεγνώσει πολύ καλά. Θα...στα πω και από κοντά.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.