Jump to content

ianos

VIP Member
  • Posts

    3,155
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    87

Everything posted by ianos

  1. Placebo effect καπετάνιε. Για να καταλάβεις τόσο συγκλονιστική διαφορά από το 29 στο 30 θα πρεπει να είσαι είτε ο Palladin ή ο Schumacher...
  2. Αν ειναι ξερά τα πλαϊνά δεν εχουν ουσιαστικά απόσβεση, δεν λυγίζουν τα πλαϊνά τους, άρα γίνεται βάρκα. Τώρα δεν νομίζω πως τα Michelin ξεραίνονται τόσο εύκολα, αλλα
  3. Αυτή ειναι η διάσταση Βαγγέλη. Δεν υπήρχε σοβαρή αμφιβολία για αυτο. Ημερομηνία παραγωγής ρωτάει ο Γιώργος και μάρκα. Λογικά αφού το αυτοκίνητο ειναι απο leasing λογικά θα εχει αλλάξει λάστιχα στην 4ετια η 5ετια άρα συμβαδίζει με αυτο που σου είπε ο λαστιχας σου (οτι ειναι τετραετίας). Αν τα χιλιόμετρα που έκανε ειναι αναλογικά με τα χρόνια του (δηλαδή περιπου 10-12.000 χλμ το χρόνο) τώρα θα πρέπει να εχουν φορτωθεί με 40-50 χιλιάδες χλμ, αριθμός όχι τόσο μεγάλος για να εχουν γίνει φιτίλια. Όποτε τα κόβω περισσότερο να ειναι ξεραμένα λόγω καιρικών συνθηκών παρά φθαρμένα. Άρα λογικά δικαιολογείται η ξερή αντίδραση σε ανωμαλίες! Φαντάσου οτι τα προηγούμενα λάστιχα που είχα φορέσει όταν είχα αλλάξει ζάντες ηταν Bridgestone. Δεν ηταν φθαρμένα, σχεδον καθόλου παρά τη διετία που τα είχα πανω αλλα ηταν τόσο ξερά που δεν είχαν καμία απορρόφηση κραδασμών. Απο την άλλη τα pirelli που έβαλα μετά, στα 30-40.000 χλμ είχαν γίνει slick... Αλλα δεν είμαι φυσιολογικός άνθρωπος σε οδηγική συμπεριφορά
  4. Καπετάνιε όλα καλά! Ξεκάθαρη η λίστα με το τι χρειάζεσαι! Απλα θα ζητήσω την υπομονή σου επειδή ειναι ζόρικη περίοδος στη δουλειά και θα βαράω 14ωρα για τις επόμενες 10-15 μέρες! Όποτε χρόνος για ψάξιμο, λίγος και μη παραγωγικός!
  5. Γενικά τα Α4 ειναι μαλακό, ειδικά στην έκδοση με τις 16αρες ζάντες και τα μεγάλου προφίλ λάστιχα. Απο αυτά που λες σχετικά με την συμπεριφορά στις ανωμαλίες το οδοστρώματος πιο πολυ μου κανει για πίεση ελαστικών η αμορτισέρ παρά για τα λάστιχα αυτά καθεαυτά. Σε κάθε περίπτωση με 1500€ η λίγο παραπάνω απο βάζεις 18αρες, αντίστοιχα Λαστιχα και αναρτήσεις Υπολογισε περιπου 650€ καινούργιες 18αρες replica, γύρω στα 500€-600 λάστιχα premium μάρκας και γύρω στα 300-350€ αμορτισέρ (μη ρυθμιζόμενα). Τώρα αν τα βάλεις όλα σε έναν προφανώς η τιμή θα μπορούσε να πέσει και κάτω απο 1500. Γενικά πάντως πήγαινε το μια βόλτα με τον πανο, ας σε πάει και αυτός μια βόλτα με το δικό του και βλέπεις τι προτιμάς! Πιο πολεμικό η πιο ήσυχο!!
  6. Ο μόνος λόγος για να μην στο ξεκλειδώνουν ειναι τα ανταλλακτικά να ειναι απο κλεμμένο όχημα. Ξεκλείδωμα τα έχω κανει 7-8 φορές σε διάφορες αντιπροσωπείες χωρις πρόβλημα. Αν ειναι κλεμμένο, ζητά αποζημίωση απο τον πωλητη και μην μπλέκεις.
  7. Θοδωρή εχεις πρόχειρους κωδικούς για λάμπες ωστε να ψάξουμε; Βαγγέλη, καλωδιωση δεν θα υπάρχει. Αλλα πάνε μαζί με τα φώτα όποτε δεν μας κομπλάρει. Μεσα στο ντουλαπάκι εχεις κάποια μονάδα του mmi η ειναι άδειο;
  8. Καπετάνιο, φρόντισε γιατί θα αρχίσουμε εκτος απο παϊδακια να ζητάμε και τις κάποιες!!! Χωρις πλάκα τώρα, αν ειναι δεν εχεις footwel, warning κτλ δεν χρειαζόμαστε να δούμε κάτι αλλο. 4 λαμπάκια ειναι στις πλαφονιερες! Απλα σκέψου αν χρειάζεσαι και τα πρόσθετα (ντουλαπάκι κτλ) για να παίξει ολοκληρωμένη παραγγελία!!
  9. Όπως έλεγε κι ένας κρητικος πολλοί απο εδω μεσα έχουμε κανει το αυτοκίνητο τόσες φορές κομμάτια που ειναι σαν να ξεκουμπωνουμε φερμουάρ.Πραγματικά αν δεν εισαι καφρος, δεν εχεις τριγμούς. Μπορεί στα λάδια να μην κατάφεραν πολλά, αλλα στη συναρμογή ειναι κορυφαίοι. Όποτε ξεπερνάς αυτή τη φοβία εύκολα. Πραγματικά δεν θυμάμαι πόσες φορές το έχω λύσει, σίγουρα πανω απο 20, και τριγμούς δεν ακούγεται απο μεσα. Μαλλον για να είμαι ειλικρινής,ακούγεται απο τα πίσω καθίσματα μερικές φορές αλλα ειναι που έχω βαρεθεί να τα ξανακούσω για να βάλω υφασμάτινη ταινία και σπρέι σιλικόνης. Κατα τα αλλα, στο συγκεκριμένο τομέα τα αυτοκίνητα αυτά ειναι απο αλλο πλανήτη. Τι στο δ···· κανεις δεν κοιμάται σε αυτο το club??
  10. Το πιο εύκολο απ όλα ειναι το ντουλαπάκι. 7-8 βίδες όλες κι όλες, μια ασφάλεια, έτοιμη θέση για τοποθέτηση και το μονο που μπορεί να δυσκολέψει έναν αρχάριο ειναι η ασφάλειοθήκη. Τα footwell εχουν μια μανούρα στην καλωδιωση αφού ξήλωσεις όλη την κεντρική κονσόλα για να περάσεις τα καλώδια και τα πλαστικά κάτω απο το τιμόνι για να πάρεις ρεύμα με τη σύνδεση στον εγκέφαλο άνεσης να σε σκίζει αφού πρέπει να εισαι σαν %}%*#{]για αρκετή ώρα ενω τα warnings ειναι σχετικά εύκολα και αυτά με το βαρετό της διαδικασίας που ανέφερα παραπάνω. Οργανωθείτε, Θοδωρή βρες μερα αρχές Ιουλίου και ανέβα λέμε!!
  11. Παιδιά ξέρετε, Εγώ σε αυτά μεσα είμαι! Μονο υπολογίστε αλλο ένα πιάτο για τον Μa4nos ωστε να ολοκληρωθεί πιο γρήγορα η διαδικασία (αλλα τρώει πολυ ο άτιμος και δεν ξέρω αν θα βγει ασύμφορη η διαδικασία)!!! Πάντως χωρις πλάκα, για όλα αυτά έχουμε κανει diy. Σαν χρόνος δεν νομίζω να βγει πανω απο 3-4ωρο για όλα με το πιο σπαστικό (κατα τη γνώμη μου) το dremelΙάσωνα στις πόρτες για τα warning lights!! Απλα καλο θα ηταν να παραγγελθούν όλα, να έρθουν, να φτιαχτούν οι καλωδιώσεις και να μένει μονο η εγκατάσταση. Στα ανταλλακτικά που θα χρειαστούν υπολογίζετε και καμία 10αρια κλιπσακια για τις πόρτες. Και αφού θα λυθούν οι ταμπλαδες δείτε μήπως βαλουμε και κρυφό φωτισμό στα χερούλια! Αυτά!!
  12. Δεν έχουμε mmi καρντια μου! Πανω στο κεφάλι σου θα μάθουμε! Γι αυτο περνά καμία βόλτα να γνωριστούμε απο κοντά! Κερνάμε και vagcom!
  13. Η audi προτείνει (η οι αντιπροσωπείες προτιμούν) τα Castrol edge. Τιμή αγοράς απο εξωτερικό προμηθευτή ειναι περιπου στα 10€/lt η περιπου 35 αν πάρεις 4λιτρο. http://www.trade-wind.gr/car/lubricants/brand/castrol.html Πληροφορίες για την μπαταρία μπορείς να βρεις μεσα απο το μενού του mmi, σε concert πατάς το κουμπάκι car και μετά επιλέγεις battery level. Σε mmi δεν ξέρω πως ειναι.
  14. Πρώτα απ όλα καλορίζικο. Ειναι πανέμορφο!! Στα υπόλοιπα τώρα μια απορία: Τα πιστεύεις αυτά που λες;; Ένα προγράμμα, ένα φίλτρο και τέλος.... πραγματικά δεν (χαμό)γελάς όταν τα γράφεις;; Εκτος και αν διαβάζει το forum η γυναίκα σου, όποτε προσυπογράφω όλα αυτά που λες οτι δεν θα πειράξεις ουτε βίδα, κόβουμε την κουβέντα εδω και συνεχίζουμε την συνομιλία μας σε αλλο θεμα που θα ανοίξεις με αλλο username...
  15. Δικινητα / Quattro ίδια φρένα φοράνε. Η διαφορά ειναι απο 1.8 που φοράνε 314mm, σε 2.0 που φοράνε 320mm, σε s4 που φοράνε 345 και rs που ειναι 365 νομίζω... Οι τιμές ειναι για δίσκους/τακάκια.
  16. Μην πας απευθείας να τους κουμπωσεις πανω.ρωτα μια τιμή πρώτα. Υπάρχει ένα promo της audi για αυτοκίνητα 5+ ετών με μειωμένες τιμές. http://www.audi.gr/gr/web/el/service/audi-top-service/smartpack5%2B.html#layer=/gr/web/el/service/audi-top-service/smartpack5%2B/A4/A4-fullservice/A4-diskoplakes.html Ακόμη και με προσφορά εχουν 390€ Για τακάκια και δίσκους 314mm. Σε πολυ γνωστό φρενά, έβαλα τρυπητους δίσκους 345mm με τακάκια στα 320€ αν θυμάμαι καλά. Οι μη τρυπητοι δίσκοι μαζί με τακάκια πήγαιναν στα 280€. Σαφώς οι 312 θα ειναι ακόμη πιο κάτω. Τα πίσω λαμπάκια λογικά αλλάζοντας εύκολα με αντίστοιχα led. Απλα θα προσφέρουν περισσότερη φωτεινότητα. Δεν θα αποκτήσουν ομως το ανάγλυφο εσωτερικό σχήμα που εχουν τα αντίστοιχα μπροστινά Αν θες να φωτίζουν όπως τα παραπάνω, χρειάζεσαι αλλαγη στα φανάρια.
  17. Cruise control απο eBay βρίσκεις ολόκληρο σετ (ενδεχομένως και μαζί με καλωδιοταινια) με 100€ Περιπου συν μεταφορικά. Μετά χρειάζεσαι τοποθέτηση κωδικοποίηση και το κάτω πλαστικό μέρος της κολώνας του τιμονιού! Λαμπάκια led για τα μπροστινά φλας λογικά υπάρχουν αλλα η αλήθεια ειναι πως εισαι ο πρώτος (απο τους πολλούς περίεργους που έχουμε εδω μεσα) που παραπονιέται για αυτά. Πίσω προφανώς εχεις ηδη led φώτα σε πορείας και φρένα. Το μονο που δεν εχεις ειναι στην όπισθεν, που εξυπηρετούν ειδικά αν βάλεις σκούρα φυμε, και στην πινακίδα που προσωπικά μου ειναι αδιάφορα!
  18. Θοδωρή εισαι κορυφή φιλαράκι! Λοιπόν Βαγγέλη ξεκινά τη λίστα: Ζαντες Τριάκτινο τιμόνι Cruise control Φως στο ντουλαπάκι Footwell Και ο,τι αλλο θες! Η σειρά ειναι τυχαία, όποτε εχεις το ελεύθερο να επιλέξεις το τι θα κανεις πρώτο! Πάντως όπως σου έγραψα και στο μήνυμα, αν μείνεις πολυ καιρό εδω μεσα δεν θα εχεις καλά ξεμπερδέματα! :) Καλώς ήρθες και επισήμως λοιπόν!!!!
  19. Ολόκληρο όνομα Σαλαμινομαχος έχω δώσει μωρέ!!
  20. http://forum.audisportsclub.gr/index.php/gallery/album/667-salaminomachos/ Εδω οι φωτογραφίες σου λοιπόν! Όταν μπω απο υπολογιστή θα τις κάνω και καλυτερα!!!
  21. Εδω το τι λάμπες παίρνει και ένα do it yourself σε βίντεο http://www.uspmotorsports.com/Lighting/LED-Lighting/Audi-B8-Interior-LED-Kit.html Και το diy σε φωτό με περιγραφή: http://www.audi-sport.net/xf/threads/b8-a4-interior-led-upgrade-how-to-pic-heavy.169323/ Δεν εχεις πολλά περιθώρια να καταστρέψεις κάτι εκτος αν πας να τα βγάλεις με κομπρεσέρ!!
  22. Βαγγέλη σου έχω στείλει μήνυμα στο viber, στείλε φωτό να στις ανεβάσω. Για τον βιολογικό μήπως εννοούσε 5 ώρες επειδή θα ήθελε και κάποιον χρόνο να ψιλό στεγνώσουν τα καθίσματα. Εσυ πως το είδες; πιο καθαρό η τα ίδια;;
  23. Λαμπάκια στις πλαφονιερες θα αλλάξεις με τα χεράκια σου. Η μπροστινή ειναι μια βίδα μεσα στη θήκη για τα γυαλιά και βγήκε. Η πίσω δεν ειναι ουτε μια βίδα. Μονο ένα κλιπσακι. Λάμπες led παντού όπου πουλάνε ηλεκτρολογικά η ηλεκτρονικά υλικά. Καλυτερα να ειναι can bus ομως. Εναλλακτικά απο ebay! Αν θες περεταιρω πληροφορίες για το βάλε βγάλε πες να σου στείλω φωτό.
  24. Μη βάλει κανα περίεργο υγρό στην οθόνη μονο. Και εάν κανει κινητήρα να ειναι αρκετά φειδωλός στη χρήση νερού. Προσωπικά δεν θα έκανα καθαρισμό σε κινητήρα αν δεν ήξερα τον άνθρωπο. Εσωτερικά δεν εχει κάτι ιδιαίτερο να προσέξεις. Εξωτερικά αυτο που θα έκανα (και κάνω κάθε χρόνο) αν εχεις όρεξη να ασχοληθείς ειναι να καθαρίσεις την "μπανιέρα" μπροστά απο το παρμπρίζ (κάτω απο τους καθαριστήρες) απο φύλλα κτλ. Καθίσματα εχεις υφασμάτινα η δερμάτινα;;
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.