Jump to content

Vaggoss3

Member
  • Posts

    358
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Vaggoss3 last won the day on January 26 2013

Vaggoss3 had the most liked content!

About Vaggoss3

  • Birthday 09/26/1981

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    thessaloniki

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Πεζο2

Vaggoss3's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

14

Reputation

  1. Δημήτρη με πορωσες πάλι !!!!! Θέλω βόλτα είσαι ασταματητος Φιλαρακι Δεν υπαρχει καλύτερο συναίσθημα απο το να δουλεύεις πάνω στο αυτοκίνητο σου για μήνες με μεράκι κ έρχεται η στιγμη που γυρνας την μίζα κ παίρνει μπρος ...
  2. Αν τον στρωσεις καλα πιστευω θα αντεξει. Θελει 1000-1500 κμ στρωσιμο καλο ομως
  3. Οταν φτάσεις στο σημείο που θα πει αμάν ο δίσκος , υπάρχει η επιλογή να κανεις τον ίδιο κεβλαρ και τον αφήνεις οργανικό. Θα βγει πολύ φτηνά κ αν τον στρωσεις σωστά δεν θα κάνει κιχ. Ο εξαφτερος θα σε κουράσει πολύ
  4. Εσυ Τυχερουλη το χεις ακούσει κιόλας
  5. Δυστυχώς είναι το πρώτο μεγάλο τουρμπο που χρησιμοποιώ κ δεν έχω κάποιο μετρό σύγκρισης για να μπορω να εκφέρω γνώμη. Η δύναμη που βγάζει είναι παρα Πολύ απότομη Αλλα σε Αυτό παίζουν ρόλο κ τα κυβικά . Ενδιαφερομαι τελευταία για κάποια απο τις μεγάλες gtx μιας κ πολλα παιδια εδω στο φόρουμ έχουν μείνει ευχαριστημενα απο αυτές . Είχα μια άτυχη στιγμη με την comp νόμιζα ότι έβγαζε ντουμανια Αλλα Τελικά έκανε γωνία ο σωλήνας απο τα επιστρεφομενα της. Διορθωθηκε κ τωρα είναι μια χαρα .
  6. Σε ευχαριστω Πολύ μεγάλε κι Εγώ γουστάρω Πολύ τη δουλεια που έκανες στο πριονι σου Ελπίζω να μας δωθεί ευκαιρία να τα δούμε κ απο κοντά
  7. Μιας κ μολις ξανα αλλαξα για 3η φορα δισκο, (ο πρωτος διδισκος ελιωσε, ο δευτερος διδισκος κεβλαρ εγινε σκονη πριν συμπληρωσει 1000κμ και πλεον ειμαστε σε 2 5φτερους με μεταλλικα τακακια) ειπα να βγαλω καμια ολοκληρωμενη φωτογραφια πριν καταπιει και τον νεο δισκο κ το βαλω φωτια εγω ο ιδιος . καλη σας μερα
  8. Καλησπέρα σας. Αν και έχω καιρό να κάνω κάποια ενημέρωση για το προτζεκτ μου λόγω προσωπικών μου προβλημάτων , έχει προχωρήσει αρκετά και είναι θέμα ημερών να κυκλοφορήσει το αυτοκίνητο. Η πλεξούδα προσαρμόστηκε κανονικά κ τα πάντα δουλεύουν ρολόι, οτι ζητούσε ο εγκέφαλος του το δώσαμε και δεν υπάρχει κανένα λαμπάκι αναμμένο ή κάποιο σφάλμα. Η δουλειά που έγινε είναι απλά καταπληκτική κ το αμάξι είναι λες και βγήκε απο το εργοστάσιο. Την παρασκευή τελείωσε κ η εξάτμιση, 76αρα μαζι με καταλύτη ΕΥΡΟ5 για να δουλεύουν κ οι 4 λάμδα σιλανσιέ για είναι όσο πιο αθόρυβο γίνεται, μπήκε το ιντερκούλερ σωληνώσεις κτλ κτλ και μείνανε 2-3 μικροπράγματα για να γίνει κ το πρόγραμμα. 'Υστερα απο συζήτηση με το "επιτελείο" μου αποφασίσαμε να βάλουμε στόχο τα 650 καθημερινά άλογα , χωρίς τρελλά ξεσπάσματα λόγω φόβου μη σπάσει η χελώνα του σασμάν (οριο τα 700) κ του χαλντεξ αν κ υπάρχει δυνατότητα για πολλά περισσότερα.... Είδωμεν ας κυκλοφορήσει πρώτα με το καλό. Το αμάξι θα γίνει όσο πιο καθημερινό γίνεται. Ο κινητήρας που ασχοληθήκαμε είναι απο το καινούργιο το Α3 με τους δύο μεταβλητούς χρονισμούς και η καλωδίωση του είχε πολλές διαφορες σε σχεση με το Σ3 8λ πράμα που έκανε την κατάσταση πολύ δύσκολη. Για αυτό το λόγο κ βρήκα πλεξούδα απο το ΤΤ 3.2 προηγούμενης γενιάς που ταίριαζε με τα όργανα του αμαξιού ακριβώς κ έγιναν όσο λιγότερες αλλαγές γινότανε για να δουλέψουνε κ οι 2 μεταβλητόι χρονισμοί. Το μοτέρ έσκασε κανονικά οι ντίζες του σασμάν προσαρμόστηκαν σωστά ώστε να μπαίνουν εύκολα οι ταχύτητες. Μειονέκτημα ο δίδισκος συμπλέκτης ο οποίος είναι πραγματικός τσιμεντόλιθος. Παρακάτω ανεβάζω μερικές σκόρπιες φωτογραφίες , όσες τραβήξανε τα παιδιά στο συνεργείο και 2 βίντεο από τα 2 πρώτα σκασίματα. Θα ήθελα να ευχαριστησω τους μηχανικούς μου-αδερφούς μου - κολλητούς μου Αντώνη, Χρήστο, Σάββα για την υπέροχη δουλειά που κάνανε. Ασχολούντανε με το αμάξι στον ελεύθερο χρόνο τους ενώ ΔΕΝ έχουν συνεργείο που κάνουν μετατροπές και ΔΕΝ είναι γνωστοί βελτίωτες που φιγουράρουν στα περιοδικά παρόλα αυτα το πιάσανε το αμάξι για χάρη μου κ για αμοιβή για την δουλειά τους μου ζητήσαν ένα τραπέζωμα στο Χάλαρο. Είναι παιδιά που αγαπάνε το αυτοκίνητο , αγαπάνε κ σέβονται την δουλειά τους και ξέρουν πραγματικά τι κανουν.Τους ευχαριστώ θερμά. 1ο ΞΕΚΙΝΗΜΑ 2ο ΞΕΚΙΝΗΜΑ Φωτο απο την τελική μορφή στο μηχανοστάσιο δεν έβγαλα ακόμη θα αναρτήσω σύντομα
  9. 1,2,3,4 ενισχυμενες φουρκετες και γραναζια μαλιστα 2α ειναι απο drw κ ειναι μακρυααααα ... και η οπισθεν μπαινει κανονικα
  10. το χει βαψει μπλε για να ειναι ετοιμο κιολας
  11. Επρεπε να βαλω ακουστικα για να το ακουσω αλλα ετσι ειναι τα μικρα μοτερακια
  12. Σε ευχαριστω πολυ μεγαλε !!!
  13. ΚΑΙ ΕΔΩ κυριοι διατυπωνεται ξεκαθαρα η απελπισια και το σπασιμο στο προσωπο του μηχανικου που δεν χωρανε τα κακομοιρα τα χερακια του λογω στριμοκωλης καταστασης στο μηχανοστασιο. Μπορει να κανεις να φανταστει τις "ευχες" και τα επιθετα που βγαινουν απο το στομα του....
  14. Το διακριτικο MAF PRO M 92mm που διαβαζει με ακριβεια μεχρι 1500 αλογα και συμφωνα με εγγυησεις της εταιρια δεν χαλαει ευκολα
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.