Vaggoss3
Member-
Posts
358 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
3
Content Type
Profiles
Forums
Events
Gallery
Everything posted by Vaggoss3
-
Project Audi S3 8L "BAM"
Vaggoss3 replied to Vaggoss3's topic in Audi Sport Club member's Tuning Projects
Ακριβως και με ενα ντογκ σασμαν να τις βαζεις καρφωτες και να ακουγεται οτι πηγαινει με την οπισθεν χαχαχα εχει κ επιλογη για σειριακο 0.5 βαρ 600 + αλογα ... κυριλλε -
Project Audi S3 8L "BAM"
Vaggoss3 replied to Vaggoss3's topic in Audi Sport Club member's Tuning Projects
Είναι σφυρηλατο Όλο φίλε το αναφέρω πιο πάνω -
Project Audi S3 8L "BAM"
Vaggoss3 replied to Vaggoss3's topic in Audi Sport Club member's Tuning Projects
Αν επισκεφτεις τον φιλο σου θεσσαλονικη θα βρεθουμε σιγουρα, Αναργυρε σε ευχαριστω πολυ φιλαρα θα βγει πολυ δυναμη απο την ολη προσπαθεια -
Project Audi S3 8L "BAM"
Vaggoss3 replied to Vaggoss3's topic in Audi Sport Club member's Tuning Projects
απο το στομα σου κ στου θεου το αυτι -
Project Audi S3 8L "BAM"
Vaggoss3 replied to Vaggoss3's topic in Audi Sport Club member's Tuning Projects
-
Project Audi S3 8L "BAM"
Vaggoss3 replied to Vaggoss3's topic in Audi Sport Club member's Tuning Projects
καλησπέρα σε όλους, Ύστερα απο ενα διαστημα χαλαροτητας λόγω του οτι ο κολλητος μου και μηχανικος μου παντρευτηκε αυτο το σ/κ (να ζησουνε τα παιδια), ξεκινησαμε ξανα δυναμικα και βαλαμε το μοτερ επανω το οποιο μπηκε κουτι. Τα ταχυδρομεια κ γενικα τα απεργειακο κλιμα μας κραταει στην αναμονη καθως περιμενω μπεκ , τον νεο "κωλο" της τουρμπινας και φυσικα το maf της pro M (συγκεκριμενα τον 92mm) ο οποιος λυνει τα χερια σε πολλα θεματα προγραμματισμου , "διαβαζει" μεχρι 1500 αλογα και φυσικα δεν χαλαει ( http://www.promracing.com/mass-air-meters-c-2/pro92-p-6 ). Επισης εχουμε δωσει στο μηχανουργειο διαστασεις του αγωνιστικου δοχειο για να αντεχει την πιεση απο τα επιστρεφομενα καυσιμα και να εχω σιγουρο το κεφαλακι μου. Εβγαλα και μερικες φωτο για να μερακλωσουμε φυσικα χρησιμοποιηθηκαν κ τα καταλληλα αξεσουαρ για να διωξουμε μακρυα το ματιασμα και την κακοτυχια -
Four Rings Fest 2011 - 5η Χρονιά - Σέρρες.
Vaggoss3 replied to zamanf's topic in Πανελλήνιες-Διεθνείς
μπραβο παιδια για την οργανωση , ελπιζω του χρονου να δωσουμε το δυναμικο παρον κ οσοι πικραμενοι δεν μπορεσαμε να ερθουμε ΥΓ θα ερθουμε δυναμικα ομως -
Project Audi S3 8L "BAM"
Vaggoss3 replied to Vaggoss3's topic in Audi Sport Club member's Tuning Projects
Το σετ απ απο τον 1.8 το πηρε ενα παιδι και μου εμειναν πιστονια (γιατι τελικα χρειαστηκε 81.5μμ λογω ρεκτιφιε) οι εκκεντροφοροι η τουρμπινα και ο custom διδισκος της 034 motorsport ο οποιος ενδεχεται να ταιριαζει στο 3,2 αλλιως η εταιρια το δεχεται πισω και να μου στειλει το καταλληλο. Εφυγε πολυ χρονος και πολυ χρημα αυτες τις μερες κι εχω αγχωθει αρκετα λογω οτι οι 3.2 πασχουν στις βαλβιδες , τα αυτακια τους στραβωνουν ευκολα. Αργοτερα μολις ανασυνταχθω λιγο θα ασχοληθω και με τη κεφαλη. Τα λαδια που πρεπει να αλλαζω ειναι 10 - 50 και μου προτειναν μια μαρκα που δεν συγκρατησα .. Μενουν τωρα σωληνωσεις και καποιες λεπτομερειες που θελουν μηχανουργειο μιας κ θα αλλαξω τον .58 κωλο της τουρμπινας και θα βαλω .83. Επισης τα γραναζια της 1ης της 2ας και 3ης αλλαχτηκαν με ενισχυμενα της PAR motorsport ελπιζω να αντεξουν αν και εχουνε βγει πλακες για την χελωνα του σασμαν.. συνετη χρηση λοιπον.. -
Project Audi S3 8L "BAM"
Vaggoss3 replied to Vaggoss3's topic in Audi Sport Club member's Tuning Projects
μολις ηρθε απο το ρεκτιφιε οι κυλινδροι ητανε σε πολυ καλη κατασταση δεν ειχανε κουρμπα οποτε μπηκανε σε μαμα διαστασεις σφυρηλατα πιστονια je και arrow μπιελες, τριμεταλλικα καρμπον μεταλλα βασεις VF το καπακι δεν το πειραξα φυσικα . Το κιτ της HGP ειναι μονοδρομος ειναι η κορυφη σε αυτα τα μοτερ εξου κ η εισαγωγη εγκεφαλος με προγραμμα ετοιμος καταφθανει, ουφ ... -
Project Audi S3 8L "BAM"
Vaggoss3 replied to Vaggoss3's topic in Audi Sport Club member's Tuning Projects
-
Μπορεις καλλιστα να χρησιμοποιησεις το 2ο μπλοκ για να ετοιμασεις κατι πιο extreme και με την ησυχια σου χωρις να σε πιεζει τιποτα
-
Αυτά είναι ο πιο HARDCORE κινητηρας της Audi κατ εμε. Αψογη δουλεια μεγαλε !
-
Project Audi S3 8L "BAM"
Vaggoss3 replied to Vaggoss3's topic in Audi Sport Club member's Tuning Projects
δεν θελω πολυ να κανω εναν προφυλακτηρα ιντερκουλερ τετοια λεγε μου μονο -
Project Audi S3 8L "BAM"
Vaggoss3 replied to Vaggoss3's topic in Audi Sport Club member's Tuning Projects
πιστευω οτι σε μια εβδομαδα θα ειναι ολα ετοιμα εκτος απροοπτου, απλα μια ερωτηση θελω να κανω, με πληροφορησανε πως τα μαμα ιντερκοολερ απο το Σ3 αν αλλαξει η συνδεσμολογια τους και αντι σε σειρα που ειναι, συνδεθουν ξεχωριστα, κανουν δουλεια μεχρι 600 αλογα, ισχυει? -
Project Audi S3 8L "BAM"
Vaggoss3 replied to Vaggoss3's topic in Audi Sport Club member's Tuning Projects
εγινε μια μικρη αλλαγη στα σχεδια μου και πουλησα το προτζεκτ μου, θα επανελθω με ενα νεο με κινητηρα τον γνωστο 3,2 -
Project Audi S3 8L "BAM"
Vaggoss3 replied to Vaggoss3's topic in Audi Sport Club member's Tuning Projects
και στον ΒΑΜ το ειχανε καταργησει, ητανε ταπωμενο απο το εργοστασιο.. -
Project Audi S3 8L "BAM"
Vaggoss3 replied to Vaggoss3's topic in Audi Sport Club member's Tuning Projects
Φιλε νομίζω έχει γίνει παρεξήγηση Γενικά με τον agu οι άυλοι βαλβιδων είναι ίδιοι οι άυλοι στην εξαγωγή είναι σίγουρα λίγο μεγαλύτεροι δεν είναι στρογγυλOι Αλλα οβαλ. Τουλάχιστον όπως το είδα εγω , για να γινω πιο κατανοητος οι "διοδοι" που περναει ο αερας μεσα στην κεφαλη ειναι μεγαλυτεροι και γινετε καλυτερη ροη. Οι οδηγοι των βαλβιδων δεν ειναι μεγαλυτεροι παντως. Σου υποσχομαι μολις ειναι ετοιμο θα τις βαλω διπλα διπλα τις κεφαλες και θα βγαλω φωτογραφιες για να δουμε τις διαφορες. Αυτο που με ειχε προβληματισει ειναι οτι στον ΒΑΜ κατω απο τον μεταβλητο χρονισμο παρχει μια τρυπα με μια μπιλια ενω στον AGU ειναι τελειως κλειστο. Πληροφορηθηκα ομως οτι 5βαλβιδη κεφαλη ειναι κοινη για πολλα μοντελα, και οτι σε καποια αυτοκινητα η τρυπα χρειαζεται ενω σε αλλα οχι κ η μπιλια ειναι ο τροπος του εργοστασιου για να φραξει την τρυπα. -
Project Audi S3 8L "BAM"
Vaggoss3 replied to Vaggoss3's topic in Audi Sport Club member's Tuning Projects
Σε ευχαριστω πολυ φιλε μακαρι να ειναι απροβληματιστο -
Project Audi S3 8L "BAM"
Vaggoss3 replied to Vaggoss3's topic in Audi Sport Club member's Tuning Projects
λογικα θα φρεζαρανε και θα μεγαλωσανε την εδρα της βαλβιδας. Φρεζαρισμα ειναι οταν το ζεσταινουν και το τρωνε ελαφρως αλλα στην ουσια την βυθιζουν προς τα μεσα την βαλβιδα δεν μεγαλωνει η επιφανεια δεν παιρνει να μεγαλωσει αλλο, απο αυτα που επιασα απο οσα ειπανε σου λεω τωρα. -
Project Audi S3 8L "BAM"
Vaggoss3 replied to Vaggoss3's topic in Audi Sport Club member's Tuning Projects
έτσι φιλε συμφωνουμε απολυτα σε αυτο -
Project Audi S3 8L "BAM"
Vaggoss3 replied to Vaggoss3's topic in Audi Sport Club member's Tuning Projects
Είναι ελαφρως oversized αλλα το κανονισε ηδη το ρεκτιφιε -
Project Audi S3 8L "BAM"
Vaggoss3 replied to Vaggoss3's topic in Audi Sport Club member's Tuning Projects
Τα διαφορικά πιστεύω να αντέξουν με συνετή χρήση αν και δεν θα το φτάσω τέρμα από την αρχή σασμαν και χαλντεξ κατι έχω στα υποψην -
Project Audi S3 8L "BAM"
Vaggoss3 replied to Vaggoss3's topic in Audi Sport Club member's Tuning Projects
ευχαριστω πολυ παιδια, το σφαξαμε εντελως το μοτερ Ναι εχω παρει supertech -
Project Audi S3 8L "BAM"
Vaggoss3 replied to Vaggoss3's topic in Audi Sport Club member's Tuning Projects
