Jump to content

Vaggoss3

Member
  • Posts

    358
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Everything posted by Vaggoss3

  1. Κι εσυ περιμενεις???? κι εγω περιμενω .... βλεπω να παιρνω αεροπλανο για αμερικη ...
  2. Ακριβως και με ενα ντογκ σασμαν να τις βαζεις καρφωτες και να ακουγεται οτι πηγαινει με την οπισθεν χαχαχα εχει κ επιλογη για σειριακο 0.5 βαρ 600 + αλογα ... κυριλλε
  3. Είναι σφυρηλατο Όλο φίλε το αναφέρω πιο πάνω
  4. Αν επισκεφτεις τον φιλο σου θεσσαλονικη θα βρεθουμε σιγουρα, Αναργυρε σε ευχαριστω πολυ φιλαρα θα βγει πολυ δυναμη απο την ολη προσπαθεια
  5. απο το στομα σου κ στου θεου το αυτι
  6. καλησπέρα σε όλους, Ύστερα απο ενα διαστημα χαλαροτητας λόγω του οτι ο κολλητος μου και μηχανικος μου παντρευτηκε αυτο το σ/κ (να ζησουνε τα παιδια), ξεκινησαμε ξανα δυναμικα και βαλαμε το μοτερ επανω το οποιο μπηκε κουτι. Τα ταχυδρομεια κ γενικα τα απεργειακο κλιμα μας κραταει στην αναμονη καθως περιμενω μπεκ , τον νεο "κωλο" της τουρμπινας και φυσικα το maf της pro M (συγκεκριμενα τον 92mm) ο οποιος λυνει τα χερια σε πολλα θεματα προγραμματισμου , "διαβαζει" μεχρι 1500 αλογα και φυσικα δεν χαλαει ( http://www.promracing.com/mass-air-meters-c-2/pro92-p-6 ). Επισης εχουμε δωσει στο μηχανουργειο διαστασεις του αγωνιστικου δοχειο για να αντεχει την πιεση απο τα επιστρεφομενα καυσιμα και να εχω σιγουρο το κεφαλακι μου. Εβγαλα και μερικες φωτο για να μερακλωσουμε φυσικα χρησιμοποιηθηκαν κ τα καταλληλα αξεσουαρ για να διωξουμε μακρυα το ματιασμα και την κακοτυχια
  7. μπραβο παιδια για την οργανωση , ελπιζω του χρονου να δωσουμε το δυναμικο παρον κ οσοι πικραμενοι δεν μπορεσαμε να ερθουμε ΥΓ θα ερθουμε δυναμικα ομως
  8. Το σετ απ απο τον 1.8 το πηρε ενα παιδι και μου εμειναν πιστονια (γιατι τελικα χρειαστηκε 81.5μμ λογω ρεκτιφιε) οι εκκεντροφοροι η τουρμπινα και ο custom διδισκος της 034 motorsport ο οποιος ενδεχεται να ταιριαζει στο 3,2 αλλιως η εταιρια το δεχεται πισω και να μου στειλει το καταλληλο. Εφυγε πολυ χρονος και πολυ χρημα αυτες τις μερες κι εχω αγχωθει αρκετα λογω οτι οι 3.2 πασχουν στις βαλβιδες , τα αυτακια τους στραβωνουν ευκολα. Αργοτερα μολις ανασυνταχθω λιγο θα ασχοληθω και με τη κεφαλη. Τα λαδια που πρεπει να αλλαζω ειναι 10 - 50 και μου προτειναν μια μαρκα που δεν συγκρατησα .. Μενουν τωρα σωληνωσεις και καποιες λεπτομερειες που θελουν μηχανουργειο μιας κ θα αλλαξω τον .58 κωλο της τουρμπινας και θα βαλω .83. Επισης τα γραναζια της 1ης της 2ας και 3ης αλλαχτηκαν με ενισχυμενα της PAR motorsport ελπιζω να αντεξουν αν και εχουνε βγει πλακες για την χελωνα του σασμαν.. συνετη χρηση λοιπον..
  9. μολις ηρθε απο το ρεκτιφιε οι κυλινδροι ητανε σε πολυ καλη κατασταση δεν ειχανε κουρμπα οποτε μπηκανε σε μαμα διαστασεις σφυρηλατα πιστονια je και arrow μπιελες, τριμεταλλικα καρμπον μεταλλα βασεις VF το καπακι δεν το πειραξα φυσικα . Το κιτ της HGP ειναι μονοδρομος ειναι η κορυφη σε αυτα τα μοτερ εξου κ η εισαγωγη εγκεφαλος με προγραμμα ετοιμος καταφθανει, ουφ ...
  10. ετοιμο το μοτερ επιτελους!!!! ε ρε γλεντια που θα γινουν λιγο υποθεση η πλεξουδα αλλα θα μπει κουτι
  11. Μπορεις καλλιστα να χρησιμοποιησεις το 2ο μπλοκ για να ετοιμασεις κατι πιο extreme και με την ησυχια σου χωρις να σε πιεζει τιποτα
  12. Αυτά είναι ο πιο HARDCORE κινητηρας της Audi κατ εμε. Αψογη δουλεια μεγαλε !
  13. δεν θελω πολυ να κανω εναν προφυλακτηρα ιντερκουλερ τετοια λεγε μου μονο
  14. πιστευω οτι σε μια εβδομαδα θα ειναι ολα ετοιμα εκτος απροοπτου, απλα μια ερωτηση θελω να κανω, με πληροφορησανε πως τα μαμα ιντερκοολερ απο το Σ3 αν αλλαξει η συνδεσμολογια τους και αντι σε σειρα που ειναι, συνδεθουν ξεχωριστα, κανουν δουλεια μεχρι 600 αλογα, ισχυει?
  15. εγινε μια μικρη αλλαγη στα σχεδια μου και πουλησα το προτζεκτ μου, θα επανελθω με ενα νεο με κινητηρα τον γνωστο 3,2
  16. και στον ΒΑΜ το ειχανε καταργησει, ητανε ταπωμενο απο το εργοστασιο..
  17. Φιλε νομίζω έχει γίνει παρεξήγηση Γενικά με τον agu οι άυλοι βαλβιδων είναι ίδιοι οι άυλοι στην εξαγωγή είναι σίγουρα λίγο μεγαλύτεροι δεν είναι στρογγυλOι Αλλα οβαλ. Τουλάχιστον όπως το είδα εγω , για να γινω πιο κατανοητος οι "διοδοι" που περναει ο αερας μεσα στην κεφαλη ειναι μεγαλυτεροι και γινετε καλυτερη ροη. Οι οδηγοι των βαλβιδων δεν ειναι μεγαλυτεροι παντως. Σου υποσχομαι μολις ειναι ετοιμο θα τις βαλω διπλα διπλα τις κεφαλες και θα βγαλω φωτογραφιες για να δουμε τις διαφορες. Αυτο που με ειχε προβληματισει ειναι οτι στον ΒΑΜ κατω απο τον μεταβλητο χρονισμο παρχει μια τρυπα με μια μπιλια ενω στον AGU ειναι τελειως κλειστο. Πληροφορηθηκα ομως οτι 5βαλβιδη κεφαλη ειναι κοινη για πολλα μοντελα, και οτι σε καποια αυτοκινητα η τρυπα χρειαζεται ενω σε αλλα οχι κ η μπιλια ειναι ο τροπος του εργοστασιου για να φραξει την τρυπα.
  18. Σε ευχαριστω πολυ φιλε μακαρι να ειναι απροβληματιστο
  19. λογικα θα φρεζαρανε και θα μεγαλωσανε την εδρα της βαλβιδας. Φρεζαρισμα ειναι οταν το ζεσταινουν και το τρωνε ελαφρως αλλα στην ουσια την βυθιζουν προς τα μεσα την βαλβιδα δεν μεγαλωνει η επιφανεια δεν παιρνει να μεγαλωσει αλλο, απο αυτα που επιασα απο οσα ειπανε σου λεω τωρα.
  20. έτσι φιλε συμφωνουμε απολυτα σε αυτο
  21. Είναι ελαφρως oversized αλλα το κανονισε ηδη το ρεκτιφιε
  22. Τα διαφορικά πιστεύω να αντέξουν με συνετή χρήση αν και δεν θα το φτάσω τέρμα από την αρχή σασμαν και χαλντεξ κατι έχω στα υποψην
  23. ευχαριστω πολυ παιδια, το σφαξαμε εντελως το μοτερ Ναι εχω παρει supertech
  24. και μερικες φωτο με τον στροφαλο εκτεθημενο
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.