Μάριε καλημέρα,
Απο την στιγμή που ο κινητήρας προέρχεται απο γενικό λύσιμο,
Η λύση ειναι μία:
ΜΑΜΑ μπέκ ΜΑΜΑ ΜΑΦ ΜΑΜΑ ΟΛΑ και ΜΑΜΑ πρόγραμμα.
ΟΛΑ συνδεδεμένα πάνω στον κινητήρα και
ΜΟΝΟ εαν λειτουργήσει Απροβλημάτιστα ετσι,
αρχίζεις να ασχολήσαι με μπεκ - ΜΑΦ - προγραμματισμό.
Αν προλαβαίνει και για τα ms αυτά παθαίνει την ζημιά, πάω πάσο ...
Από την άλλη, μια πεταλούδα που είναι ανοικτή στο πχ 80% με 2.2 πίεση, είναι κάτω από μεγάλο stress...
Το να τρώει 2.2 συνέχεια ? τι εννοείς? αφού είναι παράλληλη στην ροή στα 2.2 (τέρμα ανοικτή)- έχει τόσο κακή αεροδυναμική ?
Άσε που έχω δει πολλά TSI (ακόμη και 1α στάδια), να κλείνουν πεταλούδα ....
Ένα log 002+054 block για να είσαι ήσυχος ότι σε WOT είναι τέρμα ανοικτή η πεταλούδα.
Καλημέρα Δημήτρη, περίεργο το σπάσιμο ...
Πόσο να ζορίζεται η πεταλούδα..
Μόνο εάν κλείνει (για κάποιες αρκετές μοίρες)θα ήταν λογικό να εξασκήται
πάνω της αρκετή ροπή στρέψης, που μπορεί να την σπάσει.
Έχεις κάνει log να δεις μήπως κάτω από κάποιες συνθήκες κλείνει πεταλούδα ?