Jump to content

ADIAFOROS

Member
  • Posts

    170
  • Joined

  • Last visited

About ADIAFOROS

  • Birthday 02/02/1976

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    MANΔΡΑ

Previous Fields

  • Αυτοκίνητο
    Audi a4 b6 Quattro

ADIAFOROS's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputation

  1. Μπραβο δημητρη για το οπλο που εφτιαξες και το αποτελεσμα που βγηκε στο σ3 σου!!! Μπορει φιλε να ταλαιπωρήθηκες αλλα τωρα ηρθε η ωρα να το χαρεις και ειμαι σιγουρος για αυτο....ΕΝΑ μπραβο απο μενα σε οσους ασχολήθηκαν με το αυτ/το σου και σε σενα για την υπομονή που εδειξες και το χρημα που έδωσες για να εχεις αυτο το αποτελεσμα
  2. Μπραβο ρε φιλε ευχομαι τα καλυτερα και μακρια απο ζημιες!!! αν δεν εχεις θεμα με παροχη απο βενζινες νομιζω οτι θα γραψει καλο νουμερο!!!!
  3. Μπράβο φίλος αν και νωρίς για να βγάλουμε συμπεράσματα ΚΑΛΑ ΤΑ ΠΡΏΤΑ ΔΉΓΜΑΤΑ αντε να το δούμε το οπλο στο δρόμο!!!! καλό στρώσιμο να έχεις και πραγματικά χωρίς προβλήματα και ας μην βγάλει και 700hp ΑΡΚΕΊ να ειναι απροβληματιστο [As βγαλει 699hp χαχαχα μην χάσουμε και κανενα hp]
  4. Αριστο αν και θα μπουμε σε αντιπαράθεση με τα παιδια να πω οτι η προσωπική γνωμη του μηχανικου που φτιαχνει το αυτ/το μου ειναι οτι σε διαφορά setup που εχει κανει οταν βάζει στα καπάκια τα δικα μας αυτα τα ελατήρια τα αυτ/τα εχουν προβληματα μετα απο καποια [χ] χιλιόμετρα με τα προβληματα να επικεντρώνονται στους οδηγούς των βαλβίδων καθώς τα ελατηρια ειναι πολυ σκληρα και ξεκουμπώνουν η εδρες τον βαλβίδων. Να σημειωσω οτι τα αυτ/τα αυτα δουλεύανε 8300+ και 2,00+bar δεν ήταν για βόλτα μονό αλλα ειχαν και καμπόσες κοντρες [κοινως καυτες χιχιχιχι] βεβαία ειναι μονόδρομος αν θελεις να ξεπεράσεις της 8300στρ με μεγαλα setup turbo και κανιβάλους εκκεντροφόρους.. Αυτο που μπορείς να κανείς ειναι πιο συντομους ελεγχους στο καπακι [εξω καπακι ανα 20000χιλ και ανάλογα την χρηση του αυτ/του για να δεις την κατασταση των βαλβιδων και των οδηγών τους, αν και δεν ειναι και τοσο οικονομικο αυτο αλλα μια τετοια ζημια μπορει να φερει μεγάλο μπαμ στο μοτερ δεν βλέπω κατι καλύτερο βεβαία τα προβληματα ειναι συνήθως στους οδηγους και στης μονες ασφαλειες[ξεκουμπώνουν] που εχουν μερικα τετοια set up βαλβιδων και οχι να σπανε τα ελατηρια ας ελπίσουμε να ηταν κατι άσχετο στο μητσο!!!!! εγω παντως το δικο μου αυτ/το που δεν το λες και βολτας και εμενα οχι και τοσο φιλο με το αυτ/το [του πίνω το αιμα χαχαχα] δουλεβει 8000στρ κοντερισιες 7800στρ πραγματικές δεν ειχα θεμα με τα μαμα ελατηρια και εχει και 150000χιλ το αυτ/το τα ελατήρια τα εχω αλλαξει στα 90000χιλ..
  5. [1] Μητσο μια φιλική συμβουλή αν θες απο μενα το καλύτερο που εχεις να κανεις ειναι να βγαλεις τα ελατηρια αυτα που εχεις απο ολες της βαλβιδες και να βαλεις καινουργια δεν θα σταθώ σε μαρκα η μαμα ελατήρια.Απλα για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.. ΥΓ.Για μενα τα μαμα ειναι τα καλύτερα φιλε μέχρι 8000στρ [2]Τωρα στο θεμα φιλιας που λες με το ρεκτιφιε τι να σου πω τα εχω δει ολα τα εργα δεν το ξερω τον ανθρωπο[ο δακης ειναι??] Αν εχεις βαλει και μεγαλύτερες βαλβιδες [το εχω παθει στο uno που ειχα] ειχαν βαλει στραβα τους οδηγούς απο της βαλβίδες[γίνετε και στης μαμα βαλβιδες] και μου εσπαγε τα ελατηρια στο ρελαντί αστα φιλε και το ρεκτιφιε φίλος τοτε δεν μου ελεγε τιποτα μεχρι που τα πηρα στο κρανιο και εβαλα ενα μαμα καπακι.. Αστα φιλε οταν υπαρχουν τα λεφτα στην μεση δεν κανεις ευκολα φιλους λυκοφιλίες κάνεις.. tespa καλή συνεχεία με το εργαλείο και εύχομαι χωρίς κανένα αλλο προβλημα το σ3 να βγει στους δρομους
  6. Μα φιλε μου σου εχει βγει το λαδι γιατι και εσυ δεν καθεσαι καλα :speak_cool: χιχιχιχιχι.. Ξεκινησες ενα project 400-450hp και πας για 600hp τωρα βεβαία το μεράκι τις βελτίωσης δεν σταματαει ποτέ και εκει σε καταλαβαίνω Αλλα μου αρεσει γιατι δεν τα παρατας και βρίσκεις παντα λύσεις στα προβληματάκια που σου βγαίνουν. Στο τελος που ειναι κοντα το αυτ/το θα σε δικαίωση στανταρ και θα βγεις με πολλα χαμόγελα Υ.Γ Απλα αλλου το αυτ/το σε ολα του [look,στησιμο,μοτερ,ζανταρες,φρεναρες.] :worthy: Και μπραβο σου. Καλες βολτες και απροβληματιστες φιλε μου
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.