Βρέθηκα με έναν φίλο μηχανικό στο σπίτι και είπαμε να λύσουμε ένα θέμα που είχα με την πολλαπλή εξαγωγής!! Φτιάξαμε καινούριες φλάντζες για το μαντέμι που κουμπώνει πάνω στο μοτέρ και για το κομμάτι που ενώνει την τουρμπίνα με το μαντέμι και αρχίσαμε το λύσιμο.
Το φιλτροκούτι:
Η εικόνα αφού έχει φύγει το φιλτροκούτι:
Αφού αφαιρέθηκε το φιλτροκούτι μία πιο κοντινή φωτογραφία απο την τουρμποπολλαπλη και όπως βλέπετε η μία από τις τρεις βίδες που είναι πάνω στο τούρμπο είναι στον αέρα:
Ξεκινάει η εργασία για να αφαιρεθεί η πολλαπλή, 13 βίδες που βιδώνουν την πολλαπλή πάνω στην εξαγωγή και οι 3 πάνω στο τούρμπο:
Αφού έχει βγει η πολλαπλή εξαγωγής:
Και τώρα αρχίζει η δουλειά πάνω στην πολλαπλή! Τρίψιμο να γίνει λεία η επιφάνεια και καθάρισμα μέσα στους αυλούς:
Η μαμά φλάντζα και η καινούρια custom φλάντζα:
Οι δύο καινούριες custom φλάντζες:
Και τώρα ξεκινάει το δέσιμο εφοσόν τριφτεί η επιφάνεια της εξαγωγής και έχει ήδη τοποθετηθεί η νέα φλάνζτα πάνω στην εξαγωγή:
Η πολλαπλή εξαγωγής τοποθετημένη πλέον:
Το φιλτροκούτι έχει τοποθετηθεί και μένει η τοποθέτηση της αγελάδας, το πρίζωμα του μαφ, η τοποθέτηση της ασπίδας που είναι στη δεξιά πλευρά από το φιλτροκούτι και η σωστή τοποθέτηση στα σωληνάκια:
Η δουλειά ολοκληρώθηκε επιτυχώς, το πρόβλημα που υπήρχε από τη διαρροή αέρα από την πολλαπλή εξαγωγής λόγω ότι είχαν χαλαρώσει οι βίδες και είχε καεί τελείως η μία φλάντζα της πολλαπλής που κουμπώνει με την τουρμπίνα. Να αναφέρω ακόμα ότι σχεδόν όλες οι βίδες εκτός απο δύο βγήκαν χωρίς καθόλου ζόρι και αυτό δείχνει τα πολλά χιλιόμετρα που είχε κάνει (200.000 χλμ.). Το πρόβήμα διαγνώστηκε διότι κατά το κρύο ξεκίνημα όταν άρχιζε το τούρμπο να ανεβάζει λίγο πίεση ακουγόταν ένας ήχος σαν μέταλλα να χτυπάνε μεταξύ τους (κροτάλισμα) που πλέον δεν το κάνει και βλέπω και διαφορά ότι στα ψηλά δεν πέφτει τόσο εύκολα η πίεση του τούρμπο όπως πριν.
Αυτά από εμένα, ελπίζω με αυτό το post να βοηθήσω αυτούς που μπορεί να έχουν το ίδιο πρόβλημα!!!