Jump to content

Recommended Posts

Posted

ωραια,  Νικο αν κανεις μια ερωτηση στην αντιπροσωπια (αν)  γραψε την τιμη να δουμε τι αποκλιση εχουμε.

  • Like 1
Posted

Λοιπον πριν λιγο γυρισα απο την αντιπροσωπεια...27ευρω εκαστο!! Παρηγγειλα αυτα και κατι επιπλεον που βρηκα και εχει ενδιαφερον οποτε μολις ερθουν θα κανω ενα DIY.

 

Ευχαριστω και τους δυο για τις πληροφοριες!

  • Like 2
Posted

ρε παιδια, ειναι απλο !

Ανοιγετε το καπω και βρειτε το υπαρχον σωληνακι που ξεκιναει απο τα μπεκ και καταληγει στην πομπα!

ΟΚ?

Μετα βρειτε το πιο κοντινο ΜΕΓΑΛΟ κολλαρο ψυκτικου υγρου (να πηγαινει το υγρο απο την μηχανη στο ψυγειο).

αρχιζετε και τυλιγετε ΟΣΕΣ περισσοτερες φορες γυρω απο αυτο το κολλαρο, το καινουργιο σωληνακι που εχετε ...

θεοδοσης

Η εκδοχή να ραγίσει το παγωμένο παρπρίζ από το ξαφνικό "λούσιμο" με νερό 70-80 βαθμών παίζει;

Posted

Η εκδοχή να ραγίσει το παγωμένο παρπρίζ από το ξαφνικό "λούσιμο" με νερό 70-80 βαθμών παίζει;

Το συγκεκριμενο post που εκανες quote ειναι 10 χρονων...επισης δεν νομιζω να φτασει ποτε 70βαθμους απλα και μονο περνωντας διπλα σε κολαρο νερου.

Posted

Το συγκεκριμενο post που εκανες quote ειναι 10 χρονων...επισης δεν νομιζω να φτασει ποτε 70βαθμους απλα και μονο περνωντας διπλα σε κολαρο νερου.

Το post είναι παλιό, αλλά η συνέχεια της συζήτησης εντελώς πρόσφατη.

 

Αν πάντως τυλίξεις σωληνάκι γύρω από το κολάρο που στέλνει νερό στο ψυγείο (μίνιμουμ 87 βαθμούς) και οδηγείς για μισή ωρίτσα, μια χαρά θα έχεις στα πιτσιλιστήρια 60-70 βαθμούς. Στο Α4 Β6 που έχω δεν έχει θερμαινόμενα. Στη Μερσεντές έχει, αλλά ποτέ δεν ασχολήθηκα να δω πως λειτουργεί.

Αν τολμούσα πάντως το εν λόγω DIY θα περνούσα το σωληνάκι από το κολάρο της εξόδου από το ψυγείο. Όλα τα χρόνια στο δοχείο βάζω αυστηρά αποσταγμένο νερό με μικρή (αρκετά λιγότερη από τις οδηγίες) ποσότητα υγρού σνάλογου με την εποχή και ελάχιστη ποσότητα σαμπουάν αυτοκινήτου, χωρίς κανένα πρόβλημα, , παρόλο που 18 χρόνια που ασχολούμουν με το σκι, έφαγα τα κρύα της αρκούδας.

Posted

Το post είναι παλιό, αλλά η συνέχεια της συζήτησης εντελώς πρόσφατη

Οντως η συζητηση ειναι προσφατη αλλα δεν εχει καμια σχεση με το αρχικο post που εκανες quote...τελοσπαντων οντως το εν λογω DIY ισως δεν ειναι οτι καλυτερο αλλα δεν νομιζω να ραγιζει ετσι ευκολα το παρπριζ.

Posted

Ειναι τα πιτσιλιστηρια απο Passat του 2007 και μετα αλλα το φορανε και μερικα seat και Skoda...επισης απ'οτι βρηκα τα φοραει και μια lambo(δεν θυμαμαι ποια)!!

Αυτά ταιριάζουν και σε b8?

Επίσης ψεκάζουν σαν σπρέι ή ρίχνουν το νερο σε δύο - τρεις δέσμες ?

Posted

Αυτά ταιριάζουν και σε b8?

Επίσης ψεκάζουν σαν σπρέι ή ρίχνουν το νερο σε δύο - τρεις δέσμες ?

 

 

Μολις έρθουν θα φτιάξω εκτενές DIY...αυτή την στιγμή φοράω με πατέντα τα ίδια πιτσιλιστήρια από passat του 2007 αλλά χωρίς θέρμανση οπότε είπα, μιας και βρήκα κάτι επιπλέον για να γίνει η μόντα εργοστασιακή, να δοκιμάσω να κάνω το έγκλημα σωστά...δηλαδή να βάλω θερμαινομενα πιτσιλιστήρια από passat, όπως θερμαινόμενα ήταν και τα απλά δικά μου, αλλά χωρίς πατέντες, εργοστασιακά!!! Τα πιτσιλιστήρια του passat είναι τύπου σπρέυ που καλύπτουν όλο το παρπρίζ και όχι μόνο 4 σημεία όπως τα jet! Υπάρχει από την audi κιτακι για 3πλό jet, δηλαδή να πετάει νερ΄σε έξι σημεία συνολικά, αλλά και πάλι δεν κάνουμε δουλειά έτσι!!

 

Στείλε μου μια φωτό πως είναι οι τρύπες από το Β8 να σου πώ ή επειδή θα πουλήσω τα απλά που δεν έχουν θέρμανση μόλις έρθουν τα καινούρια, μπορείς να τα πάρεις να δοκιμάσεις! Εγώ έτσι έκανα αφού διάβασα για έναν στο audizine που το έκανε σε Β7 και έτσι αγόρασα και τοποθέτησα αυτά που φοράω τώρα!

  • Like 1
Posted

Λοιπόν και του b8 είναι θερμαινόμενα

 

 2015-10-10 22.00.25.jpg2015-10-10 22.00.48.jpg2015-10-10 22.02.02.jpg2015-10-10 22.02.54.jpg

 

κωδικός δεξιού : 8T0 955 988 B

 

κωδικός αριστερού : 8Τ0 955 987 Β

 

Posted

Λοιπόν και του b8 είναι θερμαινόμενα

 

 attachicon.gif2015-10-10 22.00.25.jpgattachicon.gif2015-10-10 22.00.48.jpgattachicon.gif2015-10-10 22.02.02.jpgattachicon.gif2015-10-10 22.02.54.jpg

 

κωδικός δεξιού : 8T0 955 988 B

 

κωδικός αριστερού : 8Τ0 955 987 Β

 

Tα έχεις στα χέρια σου?? Εαν ναι μπορείς να μετρήσεις πόσο είναι το πλάτος τους?

Posted

Το post είναι παλιό, αλλά η συνέχεια της συζήτησης εντελώς πρόσφατη.

 

Αν πάντως τυλίξεις σωληνάκι γύρω από το κολάρο που στέλνει νερό στο ψυγείο (μίνιμουμ 87 βαθμούς) και οδηγείς για μισή ωρίτσα, μια χαρά θα έχεις στα πιτσιλιστήρια 60-70 βαθμούς. Στο Α4 Β6 που έχω δεν έχει θερμαινόμενα. Στη Μερσεντές έχει, αλλά ποτέ δεν ασχολήθηκα να δω πως λειτουργεί.

Αν τολμούσα πάντως το εν λόγω DIY θα περνούσα το σωληνάκι από το κολάρο της εξόδου από το ψυγείο. Όλα τα χρόνια στο δοχείο βάζω αυστηρά αποσταγμένο νερό με μικρή (αρκετά λιγότερη από τις οδηγίες) ποσότητα υγρού σνάλογου με την εποχή και ελάχιστη ποσότητα σαμπουάν αυτοκινήτου, χωρίς κανένα πρόβλημα, , παρόλο που 18 χρόνια που ασχολούμουν με το σκι, έφαγα τα κρύα της αρκούδας.

 

φιλε μου, δεν παγωνει το νερό αλλά η ακρη του ακροφυσιου που ψεκάζει, επειδη ειναι στον παγωμένο αέρα. Για αυτο και ειναι θερμαινόμενο αυτο το μπεκ.

Posted (edited)

Απο ενα ρωσσικο forum ειδα οτι για τα Β6 και Β7 μπορει κανεις να χρησιμοποιησει κάτι σαν ανταπτορες  με κωδικο 4F0955431  ώστε να ταιριάζουν απολυτα τα ακροφυσια

 

783efc8s-960.jpg

 

 

 

Υπάρχει και ο αντιστοιχος κωδικος για το Β6/Β7,   8Ε0955431  η τιμη ειναι κοντα στο 1 ευρω το καθενα.

Edited by Giannis20vt
  • Like 1
Posted

Απο ενα ρωσσικο forum ειδα οτι για τα Β6 και Β7 μπορει κανεις να χρησιμοποιησει κάτι σαν ανταπτορες  με κωδικο 4F0955431  ώστε να ταιριάζουν απολυτα τα ακροφυσια

 

783efc8s-960.jpg

 

 

 

Υπάρχει και ο αντιστοιχος κωδικος για το Β6/Β7,   8Ε0955431  η τιμη ειναι κοντα στο 1 ευρω το καθενα.

 

 

Με πρόλαβες...αυτο βρήκα και εγώ τυχαία και το παρήγγειλα ώστε να γίνει η πατέντα σωστά!! Κόστος 1,5ευρώ το ένα και παραγγελία από Γερμανία.

 

Εγώ το βρήκα από το site με τα γνησια αξεσουάρ της audi που έχει σαν έξτρα το κιτάκι με το 3πλο jet αντί για το 2πλο που έχουν ΟΕΜ...ψαχνωντας στο net βρήκα φωτό με το εν λόγω κιτακι και έτσι βρηκα και τους αντάπτορες με τον κωδικό τους! Με αυτούς τους αντάπτορες μπορούμε να τοποθετησουμε τα νεα πιτσιλιστήρια εργοστασιακά!!

  • Like 1
Posted

Λοιπόν και του b8 είναι θερμαινόμενα

 

2015-10-10 22.00.25.jpg 2015-10-10 22.00.48.jpg 2015-10-10 22.02.02.jpg 2015-10-10 22.02.54.jpg

 

κωδικός δεξιού : 8T0 955 988 B

 

κωδικός αριστερού : 8Τ0 955 987 Β

Αποκλείεται!!!! Η θα το είχαν σαν έξτρα η αν το είχαν στον βασικό εξοπλισμό θα το έγραφαν με κεφαλαία γράμματα στην κορυφή της λίστας!!!

 

Δεν μπορω να διανοηθώ οτι εκαναν τέτοιες σπατάλες...

  • Like 1
Posted

Αποκλείεται!!!! Η θα το είχαν σαν έξτρα η αν το είχαν στον βασικό εξοπλισμό θα το έγραφαν με κεφαλαία γράμματα στην κορυφή της λίστας!!!

 

Δεν μπορω να διανοηθώ οτι εκαναν τέτοιες σπατάλες...

 

ΧΑΧΑΧΑΧΑ Και όμως.....είναι απίστευτο έχει θερμαινόμενα........ Γιούπι !!!!  :P

Posted

Ειναι σιγουρα στο πακετο με τους θερμαινομενους καθρεφτες.

Posted

Tα έχεις στα χέρια σου?? Εαν ναι μπορείς να μετρήσεις πόσο είναι το πλάτος τους?

 

Δυστυχώς το είδα αφού τα είχα βάλει πάνω. Πάντως αν σκέφτεσαι να βάλεις τα ίδια, δεν νομίζω πως αξίζει. Για εμένα τουλάχιστον, δεν έχουν το επιθυμητό αποτέλεσμα στην λειτουργία τους. Θα προτιμούσα, αν υπάρχουν, αυτά που ψεκάζουν σαν σπρέι ομοιόμορφα και καλύπτουν μεγάλη επιφάνεια του παρμπρίζ.

  • Like 1
Posted

Δυστυχώς το είδα αφού τα είχα βάλει πάνω. Πάντως αν σκέφτεσαι να βάλεις τα ίδια, δεν νομίζω πως αξίζει. Για εμένα τουλάχιστον, δεν έχουν το επιθυμητό αποτέλεσμα στην λειτουργία τους. Θα προτιμούσα, αν υπάρχουν, αυτά που ψεκάζουν σαν σπρέι ομοιόμορφα και καλύπτουν μεγάλη επιφάνεια του παρμπρίζ.

 

 

Εγώ ήδη φοράω τα τύπου σπρέυ από passat...απλά επειδή εργοστασιακά φορούσα τα θερμαινόμενα με 2πλο jet τώρα παρήγγειλα τα τυπου σπρευ θερμαινόμενα για να εκμεταλλευτώ και την καλωδίωση των θερμαινόμενων την οποία είχα καταργήσει βάζοντας τα απλά!  

Επίσης τοποθετώντας τα με τον αντάπτορα θα κουμπώσαν πάλι σαν εργοστασιακά και οχι με πατέντες όπως τώρα! Τις διαστάσεις των δικών σου τις ρώτησα για να δώ εαν είναι κοντά στις διαστάσεις με τα πιτσιλιστήρια του passat οπότε εαν είναι περίπου ίδια ίσως να μην χρειάζεσαι κάν αντάπτορες και να κουμπώνουν κατευθείαν!

Posted

Δυστυχώς το είδα αφού τα είχα βάλει πάνω. Πάντως αν σκέφτεσαι να βάλεις τα ίδια, δεν νομίζω πως αξίζει. Για εμένα τουλάχιστον, δεν έχουν το επιθυμητό αποτέλεσμα στην λειτουργία τους. Θα προτιμούσα, αν υπάρχουν, αυτά που ψεκάζουν σαν σπρέι ομοιόμορφα και καλύπτουν μεγάλη επιφάνεια του παρμπρίζ.

Επειδή τα έχω πετύχει σε άλλο αμάξι που έχουμε στην οικογένεια (Golf V), το "σπαστικό" με τα τύπου σπρέι είναι ότι όταν ρίχνεις νερό, δε βλέπεις σχεδόν τίποτα, μειώνοντάς σου την ορατότητα σε υπερβολικά επικίνδυνο βαθμό. Αντίστοιχο πρόβλημα δεν έχω αντιμετωπίσει με τα πιτσιλιστήρια του Α3 (3 ξεχωριστές δέσμες ανά πιτσιλιστήρι).

Και γι' αυτό και δεν θα το πρότεινα, αλλά είναι ίσως καθαρά προσωπικής εκτίμησης (γιατί βλέπω ότι στο εξωτερικό έχουν πάθει "ένα κάτι" να τα αλλάξουν όλα με αυτά που ρίχνουν σαν σπρέι)

 

Απλά το γράφω Θοδωρή για να το έχεις υπόψη σου...

  • Like 1
Posted

Επειδή τα έχω πετύχει σε άλλο αμάξι που έχουμε στην οικογένεια (Golf V), το "σπαστικό" με τα τύπου σπρέι είναι ότι όταν ρίχνεις νερό, δε βλέπεις σχεδόν τίποτα, μειώνοντάς σου την ορατότητα σε υπερβολικά επικίνδυνο βαθμό. Αντίστοιχο πρόβλημα δεν έχω αντιμετωπίσει με τα πιτσιλιστήρια του Α3 (3 ξεχωριστές δέσμες ανά πιτσιλιστήρι).

Και γι' αυτό και δεν θα το πρότεινα, αλλά είναι ίσως καθαρά προσωπικής εκτίμησης (γιατί βλέπω ότι στο εξωτερικό έχουν πάθει "ένα κάτι" να τα αλλάξουν όλα με αυτά που ρίχνουν σαν σπρέι)

 

Απλά το γράφω Θοδωρή για να το έχεις υπόψη σου...

 

Πολύ σημαντική λεπτομέρεια αυτό με τον περιορισμό ορατότητας. Να σου πω την αλάηθεια και εγώ από θέμα ''γούστου''  αλλά και μήπως κάνουν καλύτερη δουλειά, σκεπτόμουν να τα βάλω. Αλλά αν είναι να στουκάρω απτά πιτσιλιστήρια, όχι δεν θα πάρω.

 

Ευχαριστώ για το tip Γιώργο.  ;)

Posted

Γιατι οταν πετας νερο με τα απλα βλεπεις Θοδωρε; Το νερό διαθλά το  φως, ακομα και αν βλεπεις σιγουρα ειναι λάθος μεχρι να σκουπιστει απο τους υαλοκαθαριστήρες. Αν υπηρχε τετοιο προβλημα, πολυ απλα δεν θα τα συνεχιζαν στην παραγωγη αυτου του ειδους τα jet.

Posted

Γιατι οταν πετας νερο με τα απλα βλεπεις Θοδωρε; Το νερό διαθλά το  φως, ακομα και αν βλεπεις σιγουρα ειναι λάθος μεχρι να σκουπιστει απο τους υαλοκαθαριστήρες. Αν υπηρχε τετοιο προβλημα, πολυ απλα δεν θα τα συνεχιζαν στην παραγωγη αυτου του ειδους τα jet.

 

Ισχύει και αυτό που λες Γιάννη. Στην πράξη  θα φαινόταν πόσο καλύτερα ή χειρότερα είναι τα jet. Πάντως έχει ένα δίκιο και ο Γιώργος. Και σκέπτομαι, μήπως είναι όπως όταν είσαι κοντά πίσω από άλλο αυτοκίνητο στην εθνική οδό με βροχή και δεν βλέπει την τύφλα σου απ΄το σπρέυ που σου έρχεται στο παρμπριζ.

 

Τέλος πάντων, μπορεί κάποια στιγμή να τα δοκιμάσω από περιέργεια.

Posted

Το ξαναγράφω για να μην παρεξηγηθώ: εμένα μου προκαλεί ανασφάλεια, επειδή το σπρέι καλύπτει όλο το παρμπίζ και για 1-2sec βλέπεις μόνο μέσα από τη διάθλαση του νερού (ενώ στα πιτσιλιστήρια, το παρμπίζ βρέχεται μόνο σε συγκεκριμένα σημεία). Και γι' αυτό έγραψα και το μειονέκτημα (κατά τη γνώμη μου) ώστε να βλέπουμε τα θετικά αλλά και τα (πιθανά) αρνητικά κάθε εγχειρήματος.

 

Σίγουρα όμως για να κάνουν πολλοί (στο εξωτερικό) αυτή την αλλαγή, μπορεί εγώ να είμαι υπερβολικός. :)

Posted

Στο δικό μου αυτοκίνητο τα τύπου τζετ είναι ότι χειρότερο υπάρχει....

Κάθε εβδομάδα ρυθμίζω την δέσμη.

Μετά από κάποιες χρήσεις ρίχνουν στο γαμο του Καραγκιόζη,αν είναι να λύσω το πρόβλημα να βάλω και εγώ σπρέι γιατί βαρέθηκα με την λαλακια......

Posted

Με τα τυπου σπρευ το υψος τους ρυθμιζεται με βιδα οποτε δεν χανουν την ρυθμιση...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.