Jump to content

1.8TSI με IHI


TOLIS

Recommended Posts

εμένα χάλασε μάλλον....

 Εβαλες τελικα ρε θηριο το ηχειακι που μου ελεγες με τον ηχο σκαστρας....????? Ποσο σου πηγε????? :sHa_hehe:  :sHa_hehe:  :sHa_hehe:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εβαλες τελικα ρε θηριο το ηχειακι που μου ελεγες με τον ηχο σκαστρας....????? Ποσο σου πηγε????? :sHa_hehe::sHa_hehe::sHa_hehe:

15€ eBay.

Χαχαχαχαχα

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Είπα να το ξεθάψω το θέμα για να ρωτήσω και εγώ με την σειρά
Έβαλα και εγώ την IHI το αμάξι όντως είναι πολύ δυνατο
Το μόνο που έχει αλλαχτεί στο αμάξι είναι ένα dp76, ελεύθερο τελικό και ένα ελεύθερο φίλτρο στο μαμά φιλτροκουτι
Το αμάξι σηκώνει πίεση 1.3-1.35 και περίπου 1 κόφτη χωρίς να είμαι απόλυτα σίγουρος γιατί αυτά τα νούμερα μου τα είπε ο μηχανικός μου και οχι ο προγραμματιστης
Το περίεργο είναι οτι με το υπάρχων σύνολο δεν σηκώνει άλλο πίεση είναι λογικό αυτό;
Πόσα άλογα υπολογίζεται να είναι πάνω κάτω;

Στάλθηκε από το Redmi Note 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, Antonis7 said:

Είπα να το ξεθάψω το θέμα για να ρωτήσω και εγώ με την σειρά
Έβαλα και εγώ την IHI το αμάξι όντως είναι πολύ δυνατο
Το μόνο που έχει αλλαχτεί στο αμάξι είναι ένα dp76, ελεύθερο τελικό και ένα ελεύθερο φίλτρο στο μαμά φιλτροκουτι
Το αμάξι σηκώνει πίεση 1.3-1.35 και περίπου 1 κόφτη χωρίς να είμαι απόλυτα σίγουρος γιατί αυτά τα νούμερα μου τα είπε ο μηχανικός μου και οχι ο προγραμματιστης
Το περίεργο είναι οτι με το υπάρχων σύνολο δεν σηκώνει άλλο πίεση είναι λογικό αυτό;
Πόσα άλογα υπολογίζεται να είναι πάνω κάτω;

Στάλθηκε από το Redmi Note 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Καλησπέρα φίλε,

Πώς κατάλαβες ότι δεν σηκώνει περισσότερη πίεση? Το ζήτησε ο προγραμματιστής από τη Ν75 και δεν σηκώνει?

 

Έχεις βάλει ΙΗΙ με εργοστασιακή wastegate?

Ή την έχεις αλλάξει?

 

 

 

ΥΓ: εγώ έβαλα απευθείας forge wastegate με μπλε ελατήριο (μηχανική πίεση 1bar), οπότε δεν μπορώ να σου πω καθώς το αμάξι σήκωνε και 2,2bar για πλάκα (είναι boost controler και "παίξαμε αρκετά" μέχρι να βρούμε το γλυκό σημείο απόδοσης-πίεσης-advance-θερμοκρασίες καυσαερίνω+εισαγωγής)

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς δεν έχω μιλήσει καθόλου με τον προγραμματιστεί αυτό το συμπέρασμα το έβγαλα γιατί μου λέει ο μηχανικός ότι τώρα είναι τόσο ( 1.30-1.35) και είπε ότι θα σφίξει λίγο τη wg για να πάει 1.50 άρα φαντάζομαι τόσο ζητάει το πρόγραμμα
Βέβαια μετά που το είδε μου είπε οτι δεν σφίγγει η μαμά wg
Απλά μου κάνει εντύπωση γιατί πιστεύω ότι ακόμα και με αυτά τα λίγα εξτρα (dp - φίλτρο) θα έβλεπα σίγουρα 250 άλογα όπως επίσης δεν μπορεί (μαλλον) να σηκώσει παραπάνω πίεση με το υπάρχων σύνολο

Με τον κολλητό που άνοιξα με 2α στα 60 ο οποίος έχει Α4 (ΦΠΕ) ίσως στα 230 +- μέχρι 3ες ήμασταν δίπλα και στην 4η ξεκίνησε να χτίζεται διαφορά που δεν μαζεύονταν βέβαια (εγώ ήμουν μπροστά) για αυτό ρωτάω πόσα άλογα βγαίνει περίπου γιατί μου φαίνονται λίγα

Στάλθηκε από το Redmi Note 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

38 minutes ago, Antonis7 said:

Δυστυχώς δεν έχω μιλήσει καθόλου με τον προγραμματιστεί αυτό το συμπέρασμα το έβγαλα γιατί μου λέει ο μηχανικός ότι τώρα είναι τόσο ( 1.30-1.35) και είπε ότι θα σφίξει λίγο τη wg για να πάει 1.50 άρα φαντάζομαι τόσο ζητάει το πρόγραμμα
Βέβαια μετά που το είδε μου είπε οτι δεν σφίγγει η μαμά wg
Απλά μου κάνει εντύπωση γιατί πιστεύω ότι ακόμα και με αυτά τα λίγα εξτρα (dp - φίλτρο) θα έβλεπα σίγουρα 250 άλογα όπως επίσης δεν μπορεί (μαλλον) να σηκώσει παραπάνω πίεση με το υπάρχων σύνολο

Με τον κολλητό που άνοιξα με 2α στα 60 ο οποίος έχει Α4 (ΦΠΕ) ίσως στα 230 +- μέχρι 3ες ήμασταν δίπλα και στην 4η ξεκίνησε να χτίζεται διαφορά που δεν μαζεύονταν βέβαια (εγώ ήμουν μπροστά) για αυτό ρωτάω πόσα άλογα βγαίνει περίπου γιατί μου φαίνονται λίγα

Στάλθηκε από το Redmi Note 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Αν το πρόγραμμα ζητάει 1,3, ό,τι κι αν κάνεις 1,3 θα πάρεις καθώς μέσω ν75 και αισθητήρα map (μέτρηση πίεση αέρα) και να σηκώσεις μηχανικά παραπάνω, θα κόψει από τον απλό για να πετύχει τη ζητούμενη πίεση και όχι παραπάνω.

Link to comment
Share on other sites

Καταρχήν Ευχαριστώ πολυ Κάβουρα για τις άμεσες απαντήσεις σου

Με το υπάρχων σύνολο όμως και στην παράμετρο ότι η τουρμπινα είναι σε πολύ καλή κατάσταση γίνετε να μην σηκώνει παραπάνω πίεση από αυτήν;
Γιατί προφανώς και άμα ήθελε ο πραγματιστής να σηκώσει 1.5 θα γινόταν χωρίς σφιξιματα αλλά μάλλον δεν γινόταν για αυτό μου είπε ο μηχανικός ότι θα σφίξει, για να πιάσει τον στόχο λογικά που ζητάει το πρόγραμμα
Απλά μου φαίνεται περίεργο ότι με την συγκεκριμένη τουρμπινα να πηγαίνω στα ίσια από ένα με μαμά τουρμπινα με ΦΠΕ και να μην μπορεί το δικό μου να πάει πιο πολύ σε άλογα με αυτό το σεταπ (χωρίς να ξέρω και πολλά για αυτό ρωτάω εσάς που τα έχετε φάει με το κουτάλι)
Όπως επίσης το αμάξι φαίνεται να είναι πολύ δυνατο από τις 3500rpm αλλά όταν φτάνει στις 5000rpm δίνει και άλλο σαν να πατάω εκείνη την ώρα πιο πολύ γκάζι είναι φυσιολογικό αυτό;

Στάλθηκε από το Redmi Note 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Φίλος είχε βάλει IHI σε Α4 tfsi 1.8 με forge wg και δούλευε 1.6-1.7 θυμάμαι. Πατουσαμε ρολ 2ες με το δικό μου που ήταν Α4 20ντ στοκ gt2860rs και πηγαίναμε κοπιο. Εγώ ήμουν γύρω στα 290 τότε και αυτός είχε βγάλει 305 με φουλ περιφερειακά. Η IHI είναι γραμμική τουρμπινα και δε θα νιώσεις ξέσπασμα. Ίσως το πρόγραμμα σου είναι φυλαγμενο στις μεσαίες και γι'αυτο να νιώθεις αυτό το δεύτερο τράβηγμα ψηλά ή απλά να το έκαναν έτσι για να μην είναι το αμάξι σπινιαριστρα (το έχει αυτό το θέμα η IHI σε fwd λόγω απότομης ροπής στις χαμηλομεσαίες)... Ωστοσο ο φίλος μου όταν ήταν πρώτο στάδιο στο Α4 (235 σε maha) , είχε πατήσει με leon 1.8 tsi με IHI και έφαγε κολωνα ανοιγόμενη... 

Link to comment
Share on other sites

Εγώ στο Α3 μου 1.8tfsi, όταν το κ03 ειπε το ποιημα βρήκα μια IHI σε ξεφτύλα τιμή, την έβαλα πάνω και την δουλευα με το προγραμμα της κ03.

 

Με full εξάτμιση 76άρα ελεύθερη και φιλτρο η ihi δούλευε στο 1.3 με 1.45 over  με κοφτη 0.95 (οσο ακριβώς ηταν ρυθμιζμένη απο το προγραμμα η κ03) τα αλλογα του ήταν 261 και ο προγραμματιστής έλεγε πως αν πάει κοντά στο 1.75 θα δούμε 300 αλλα μου φαινοταν too much. Παντως το αμάξι τουρμπιζε απο πολύ χαμηλα και μέσα στην πόλη ιδικά γινοτανε ενοχλητικό :D :D

Edited by BillPhreak
Link to comment
Share on other sites

Άρα τι λέτε να έχει γίνει με το δικό μου;
Να είναι τόσο χαλαρό το πρόγραμμα και να είναι το πολύ 230hp άρα σίγουρα κάτω από 1.3 πίεση;
Και για να δω 260-270hp που κάπου εκεί θέλω να πάει Όχι ότι με χαλάει για παραπάνω τι άλλο πρέπει να κάνω;
Πιο επιθετικό πρόγραμμα με αυτό το σύνολο;
Forge wg;
Intercooler s3;
Αλλαγή καταλύτη σε πιο ελεύθερο; (πόσο να δώσει ένας καταλύτης) δεν πιστεύω να το βοηθήσει και τραγικά
Πολλαπλασιαστες κόκκινους;
Μπουζί;
Μπεκ από Gti;

Μπουζί και πολλαπλασιαστες δεν θεωρώ ότι θα το βοηθήσει και ιδιαίτερα

Τι από όλα αυτά θα βοηθούσε πιο πολύ για να δω αυτά τα άλογα;

Στάλθηκε από το Redmi Note 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Φίλος είχε βάλει IHI σε Α4 tfsi 1.8 με forge wg και δούλευε 1.6-1.7 θυμάμαι. Πατουσαμε ρολ 2ες με το δικό μου που ήταν Α4 20ντ στοκ gt2860rs και πηγαίναμε κοπιο. Εγώ ήμουν γύρω στα 290 τότε και αυτός είχε βγάλει 305 με φουλ περιφερειακά. Η IHI είναι γραμμική τουρμπινα και δε θα νιώσεις ξέσπασμα. Ίσως το πρόγραμμα σου είναι φυλαγμενο στις μεσαίες και γι'αυτο να νιώθεις αυτό το δεύτερο τράβηγμα ψηλά ή απλά να το έκαναν έτσι για να μην είναι το αμάξι σπινιαριστρα (το έχει αυτό το θέμα η IHI σε fwd λόγω απότομης ροπής στις χαμηλομεσαίες)... Ωστοσο ο φίλος μου όταν ήταν πρώτο στάδιο στο Α4 (235 σε maha) , είχε πατήσει με leon 1.8 tsi με IHI και έφαγε κολωνα ανοιγόμενη... 
Το Leon όμως πόσα άλογα ήταν;

Στάλθηκε από το Redmi Note 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Antonis7 said:

Άρα τι λέτε να έχει γίνει με το δικό μου;
Να είναι τόσο χαλαρό το πρόγραμμα και να είναι το πολύ 230hp άρα σίγουρα κάτω από 1.3 πίεση;
Και για να δω 260-270hp που κάπου εκεί θέλω να πάει Όχι ότι με χαλάει για παραπάνω τι άλλο πρέπει να κάνω;
Πιο επιθετικό πρόγραμμα με αυτό το σύνολο;
Forge wg;
Intercooler s3;
Αλλαγή καταλύτη σε πιο ελεύθερο; (πόσο να δώσει ένας καταλύτης) δεν πιστεύω να το βοηθήσει και τραγικά
Πολλαπλασιαστες κόκκινους;
Μπουζί;
Μπεκ από Gti;

Μπουζί και πολλαπλασιαστες δεν θεωρώ ότι θα το βοηθήσει και ιδιαίτερα

Τι από όλα αυτά θα βοηθούσε πιο πολύ για να δω αυτά τα άλογα;

Στάλθηκε από το Redmi Note 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Πρέπει να κάνεις log να δεις τι ζητάει το πρόγραμμα (actual, requested και %N75 και....στροφές φυσικά), ώστε να δούμε(?) αν φταίει ότι το πρόγραμμα δε ζητάει πίεση ή αν όντως δεν μπορεί να σηκώσει το τούρμπο πίεση για κάποιο λόγο.

 

Ό,τι άλλο κι αν προταθεί, δυστυχώς θα είναι στην τύχη. Τα 260 για να τα δεις, πρέπει να σηκώσεις πίεση 1,5-1,6bar over και περίπου 0,7bar κόφτη, αλλά όλα εξαρτώνται από το τι advance θα δουλέψει το αμάξι (και άρα πόσο καλή βενζίνη θα έχεις μέσα). Χρειάζεσαι και τα 2 για να βγάλεις άλογα. Μπορεί να κόψεις πίεση και να δώσεις advance (αβάνς που λένε στην πιάτσα) και να βγάλεις τα ίδια άλογα με τον δίπλα σου που σηκώνει 30% μεγαλύτερη πίεση αλλά έχει βάλει advance (->αβανς νατο λες διάολε να σε καταλαβαίνουμε :P  ) 5 μοίρες και να μην πάει βήμα (στην πράξη - γιατί πριν "πατήσεις" μπορεί να γουστάρει τρελά που βλέπει το μπαρόμετρο σε μεγάλα νούμερα)

 

Εν τάχυ η γνώμη μου για τις ερωτήσεις σου, μιας και έτυχε όοοολα αυτά που ρωτάς να τα έχω κάνει στο αμάξι μου όταν ήταν IHI setup.

 

- Forge WG: αν θες 260 άλογα δε χρειάζεσαι αλλαγή στη wastegate. Βέβαια άν τη βάλεις και κρατώντας την Ν75 για έλεγχο της πίεσης, μπορείς να πετύχεις υψηλότερες πιέσεις στις υψηλές στροφές και να ξεζουμίσεις την ΙΗΙ (όπου όμως θα χρειαστεί να βάλεις μία πιο ελεύθερη εξάτμιση με ελεύθερο καταλύτη και μία εισαγωγή καλή). Για 260 άλογα ΔΕΝ χρειάζεται.

 

-Μπεκ GTi: Δεν χρειάζεσαι σε κάμία περίπτωση. Θα τα χρειαστείς αφού βάλεις το επόμενο μέγεθος τούρμπο (κο4-064) και μετά τα 350-360ps (που και τα μαμά επαρκούν οριακά μέχρι τα 380+ αλλά επειδή δουλεύουν πολύ οριακά σε ms και πίεση εμπρός αντλίας, βάζουν όλοι του GTi ή μεγαλύτερα για "ασφάλεια"). Δεν τα χρειάζεσαι. Συν του ότι αλλάζοντας τα μπεκ, θα γράφει (το trip computer) ό,τι-να-ναι από καταναλώσεις και km αυτονομίας και το αμάξι καίει και ένα χ% (όσο % μεγαλύτερα είναι τα GTi μπεκ) όταν πηγαίνεις χαλαρά (πες στο τέρμα γκάζι το ήθελες το επιπλέον καύσιμο που δεν μπορούσαν να σου δώσουν τα εργοστασιακά μπεκ). Όχι μόνο μηδέν κέρδος και πολύ ταλαιπωρία (στον προγραμματισμό και στην ευχρηστιά του οχήματος), αλλά θα καίει και παραπάνω χωρίς λόγο.

 

- Μπουζί: δε χρειάζεσαι άλλα αν δεν σηκώσεις τρελό advance (->αβάνς διάολε!να το ξαναγράψω!κανόνισε την πορεία σου π@π@ρι!!). Μπορείς να βάλεις πλατινένια για αντοχή και να μην είσαι κάθε 10.000km με άλλα μπουζί, αλλά στην πράξη μία-η-άλλη θα κοστίσει.

 

- Πολλαπλασιαστές: δε χρειάζεσαι. Επαρκούν στο 100% για πολύ-πολύ παραπάνω άλογα (και για φουλ πιεσμένη κ04-064 επαρκούν οι μαμά αν δεν έχουν "πέσει"). Τώρα αν σου αρέσει το χρώμα το κόκκινο, αγόρασέ τους, αλλά στην πράξη 0 αποτέλεσμα.

 

- intercooler S3: είναι nice to have αλλά δε θα πάρεις άλογα. Απλά το καλοκαίρι δε θα "ψοφάει" τόσο έντονα (θα ψοφάει πάλι αρκετά, αλλά δε θα έχει τόσο μεγάλη διαφορά το 1ο με το 5ο πάτημα ->αδιάφορο για το 99% των περιπτώσεων)

 

- ελεύθερος καταλύτης: για να πετύχεις 260-270ps, δε χρειάζεται.Ναι όντως.... βοηθάει πάντα μια πιο ελεύθερη εξάτμιση και κυρίως αν πιέζεις πολύ το αμάξι για να φεύγουν πιο γρήγορα τα καυτά καυσαέρια από το τούρμπο αλλά δεν είναι κάτι τρομερό στο setup σου. Αν περισσεύουν λεφτά, βάλε. Αν πάλι σφίγγεσαι λίγο, το αφήνεις έτσι.

 

Γενικά για 260 άλογα, μπορείς να κρατήσεις ακόμα και το εργοστασιακό φιλτροκούτι με το εργοστασιακό φίλτρο της audi και την εργοστασιακή εξάτμιση, ώστε το αμάξι να είναι 100% stealth.

Για 270-280, χρειάζονται θυσίες και σίγουρα εκτός από αυτά που ρώτησες (που καλό είναι να τα βάλεις για να είναι 270+ και όχι παρακάτω*), όπως εξάτμιση ολόσωμη (προτείνω με κλειστά μάτια τη λύση που έκανα στο αμάξι μου με μικρό κόστος και 100% απόδοση!), εισαγωγή "της προκοπής", intercooler και καλά μπουζί (για να σηκώσεις μοίρες.......αβάνς -άηντε μια ωρα να το πεις σωστά!), θα χρειαστείς σίγουρα και ένα καλό χειροποίητο δίσκο-πλατό...... (αφήνω εδώ αυτή τη διπλή μαγική λέξη...)

 

 

*αν σε ενδιαφέρουν τα 270 άλογα, προφανώς τα 265 ή 267ps είναι στην κατηγορία του 260 και αν μιλάμε για 270-280, αναφερόμαστε σε "γεμάτα 270", δηλαδή πχ 278 άλογα και όχι 272)

Edited by Kavouras
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Επιτέλους ένα γεμάτο σεντόνι
Γενικά να ξέρεις ότι έχω διαβάσει τουλάχιστον 3ης φορές σε ότι έχετε γράψει όλοι σας εδώ μέσα για την συγκεκριμένη μετατροπή Όχι μόνο σε αυτό το τοπικ αλλά γενικά σε όλο το φόρουμ (που σίγουρα είναι παραπάνω από 3ης φορές)
Όπως γνωρίζω και για το δίσκο πλατό που θα βγει να με βαρέσει κάποια στιγμή

Οπότε για αρχή πρέπει να δω τι γίνετε με το πρόγραμμα και τι ζητάει γιατί μου φαίνεται περίεργο να μην μπορεί να πιάσει αυτές τις πιέσεις και να δω άμα είναι να βάλω και την forge γλυκοκοιτάζω έτσι και αλλιώς
Ευχαριστώ και πάλι παιδιά για την βοήθεια σας

Στάλθηκε από το Redmi Note 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Πάντως συγκεκριμένα πριν και μετα τον καταλύτη στο δυναμομετρο (mustang) έδειξε 9 αλογα τροχό διαφορά (τον αφαιρεσα εντελώς οντας πιο μικρος και πιο χαζός :D ) Πραγμα που δεν σου συμβουλεύω να κάνεις απλα βάλε ενα 200άρι και θα δεις 5-6 αλογίδια που δεν ξέρω ποσο θα τα καταλάβεις :D :D

 

 

Link to comment
Share on other sites

12 hours ago, BillPhreak said:

Πάντως συγκεκριμένα πριν και μετα τον καταλύτη στο δυναμομετρο (mustang) έδειξε 9 αλογα τροχό διαφορά (τον αφαιρεσα εντελώς οντας πιο μικρος και πιο χαζός :D ) Πραγμα που δεν σου συμβουλεύω να κάνεις απλα βάλε ενα 200άρι και θα δεις 5-6 αλογίδια που δεν ξέρω ποσο θα τα καταλάβεις :D :D

 

 

Κι εγώ είδα διαφορά ακόμα και με 1ο στάδιο. Το θέμα είναι να αποφασίσεις ως ιδιοκτήτης τι στόχο αλόγων έχεις ώστε να μην σπρώχνεις τα λεφτά σου (που θεωρώ ότι με κόπο τα μαζέψαμε και μας περισσεύουν) σε πράγματα τα οποία τελικά δε θα μας ικανοποιήσουν ή θα πληρώσουμε πράγματα 2 και 3 φορές μέχρι να πετύχουμε αυτό που είχαμε στο μυαλό μας.

 

 

ΥΓ: Όλα όσα έγραψα παραπάνω έχουν ως γνώμονα να κρατήσει κάποιος χαμηλά (όσο είναι δυνατό) το κόστος για να πετύχει το μέγιστο του αποτελέσματος που επιθυμεί, αποφεύγοντας πράγματα/εργασίες/ανταλλακτικά που δεν απαιτούνται για το αποτέλεσμα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.