Jump to content

Ζάντες αλουμινίου 18'' Dynamic


Recommended Posts

φανταζομαι  θες να αλλαξεις ζαντες και θες να μαθεις τι γινεται με το δρομο και τις λακκούβες ετσι ?

 

βρηκα τις ζαντες σα σχεδιο που φοραει το rs6 το καινουργιο, σε διαστασεις 18'' replica  και σε τιμη 600,00 η τετραδα χωρις ελαστικα. 

 

Θεωρω ότι είναι πανέμορφες από τη μια, αλλα από την άλλη σκέφτομαι την κάθε λακουβα που θα χτυπάω (στους ελληνικους μας δρομους) και φοβάμαι ότι θα σκανε τα ελαστικα λογω του χαμηλου προφιλ

 

Από την άλλη μου χε πει ένα παιδι εδώ στο club ότι ναι μεν είναι ομορφες αλλα σκεψου πως θα φαινονται τα δισκόφρενα οπου θα είναι ψυρρες μπροστα στις ζαντες,,,, (εκτος αν αλλαξεις και διαμετρο στα δισκόφρενα) 

post-16774-0-06524900-1420309878_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Οι 18'' ζάντες έχουν 225/40/18 ελαστικά και ρωτάω εντυπώσεις από τους ελληνικούς δρόμους ή αν είναι απαγορευτικές εξαιτίας του χαμηλού προφίλ.

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικα φοραω τις ζαντες οζ superturismo 18" εδω και καιρο και μπορω να πω οτι δεν εχω κανενα προβλημα με λακουβες,θορυβους,ανεβασμα πανω σε μπολικο υψος τσιμεντοπλακας (πεζοδρομιου) κτλ κτλ.

 

Επισης οι συγκεκριμενες κρυβουν καλα τους μικρους δισκους,αφου ειναι πολυακτινες.Αν αυτο βεβαια ενοχλει.

 

Μπορει να ειναι τοσο καλες οι ζαντες?τοσο καλα τα λαστιχα?? (continental sport contact 5)

 

post-9249-0-31217300-1420311847_thumb.jpg

Edited by kostas_7
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Για να μην ανοίγω άλλο topic , μήπως γνωρίζει κανείς το offset για της 18" ?

Με 35 θα είμαι οκ?

Τι λέτε ?

8.0Χ18 5Χ112 ΕΤ42..

Και για λαστιχο γνωμη μου παντα και πιο σωστο ειναι 225/40/18!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

8.0Χ18 5Χ112 ΕΤ42..

Και για λαστιχο γνωμη μου παντα και πιο σωστο ειναι 225/40/18!!

Αυτό είναι το εργοστασιακό offset σωστά?

Επειδή όμως δεν θέλω να βάλω προσθήκες μήπως είναι καλύτερο να πάω σε 40 ή 35 ΕΤ?

 

 

Σε scirocco πχ που είχα 19" με 35 ΕΤ ήμουν μια χαρά. 

Link to comment
Share on other sites

Αυτό είναι το εργοστασιακό offset σωστά?

Επειδή όμως δεν θέλω να βάλω προσθήκες μήπως είναι καλύτερο να πάω σε 40 ή 35 ΕΤ?

 

 

Σε scirocco πχ που είχα 19" με 35 ΕΤ ήμουν μια χαρά.

 

Το εργοστασιακο για τις 17" ειναι: 7.5X17 5X112 ET51..και για τις 18" αυτο που σου ειπα το εχω δει ET42 και ΕΤ35 για 19" οπως ειπες κι εσυ με το scirocco σε ρεπλικες απο RS7 που σκεφτομαι να βαλω εγω..απο κει και περα φιλε μ μπορεις να το ψαξεις λιγο εδω:

 

http://www.wheel-size.com/calc/?wheel1=225-45-17X7.5ET51&wheel2=225-40-18X8ET40&fcl=50mm&wcl=30mm&scl=50mm

 

"παιζοντας" με τις τιμες που δινει και να δεις το αποτελεσμα!!ελπιζω να βοηθησα!!

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω τι ακριβως παιζει με το 8v , πάντως στο 8p αν βαλεις 8Χ18 ΕΤ42 εχεις θεμα με φορτωμενο αμαξι... Γιαυτο και η εργοστασιακη 18 ζαντα της audi ειναι 7,5Χ18 . Απλα ψαξτο λιγο αυτο γιατι μετα θα θελεις ανοιγμα θολους η ζαντα στον τορνο , ενω μπορείς να τα αποφυγεις εξ αρχης.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εχει βαλει καποιος 18" σε αμβιτιον να μας πει για κοπανιματα/καταναλωσεις?

Πετυχα αυτες που  αναφερονται ποιο πανω σε αγγελια και το οπτικο αποτελεσμα 

ειναι πολυ καλο (http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7528869/).

Φοβαμε ομως οτι το αμαξι θα χασει πολυ σε ανεση,ηδη ψιλοκοπαναει με 17''

Link to comment
Share on other sites

Εχει βαλει καποιος 18" σε αμβιτιον να μας πει για κοπανιματα/καταναλωσεις?

Πετυχα αυτες που  αναφερονται ποιο πανω σε αγγελια και το οπτικο αποτελεσμα 

ειναι πολυ καλο (http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7528869/).

Φοβαμε ομως οτι το αμαξι θα χασει πολυ σε ανεση,ηδη ψιλοκοπαναει με 17''

Φοράω τις εργοστασιακές 18'' Dynamic με ελαστικά continental 225/40/18 σε sportback ambition 1.4tfsi 150ps.Επειδή  έχω οδηγήσει και  το ambition με τις ζάντες του βασικού εξοπλισμού 225/45/17 με ελαστικά της pirelli, θα σου πω οτι δεν θα καταλάβεις διαφορά σε ποιότητα κύλισης,λακούβες και κατανάλωση.Έχω μέση κατανάλωση 6,9lt/100km και δεν μπορώ να πώ ότι δεν το κυνηγάω και μέσα στην πόλη.Διαφορά θα καταλάβεις αν οδηγήσεις την έκδοση attraction plus που φοράει ζάντες 16άρες με ελαστικά 205/55/16.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Και για 18" ειναι το ιδιο με την 17"??

Ναι ειναι το ιδιο 7,5JX17H2 ET51; 5/112

 

Στάλθηκε από το VF-1497 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για απαντήσεις

Να πω ότι δεν υπάρχει διαφορά σε κοπανημα σε σχέση με την 17αρα ούτε και με 19"εκτος αν μπουν run flat.

Επειδή δεν θέλω να μπλεξω με προσθήκες θα κάνω μια δοκιμή με 40 και βλέπουμε

Link to comment
Share on other sites

Φοράω τις εργοστασιακές 18αρες με sline ανάρτηση (τι πιο σκληρό μέσα απ την audi) όπως λένε τα παιδιά όλα μια συνήθεια είναι με λίγη προσοχή και υπομονή είναι μια χαρά

Link to comment
Share on other sites

Φοράω τις εργοστασιακές 18αρες με sline ανάρτηση (τι πιο σκληρό μέσα απ την audi) όπως λένε τα παιδιά όλα μια συνήθεια είναι με λίγη προσοχή και υπομονή είναι μια χαρά

 

Μια από τα ίδια, θα συμφωνήσω!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ 100% έχουμε 18αρες ίδιο κινητήρα άλλαξα ελαστικά προχθές (41000Km από Continental σε Pirelli) μην τρελαίνεστε δεν υπάρχει καμία διαφορά από 17αρα σε 18αρα κατά τα δικά μου τυχόν φτηνά συμπεράσματα ίσως στη 16αρα μπορεί να δεις διαφορές σε πολλά πράγματα αν και πάλι εγω δεν θα καταλάβαινα πολλά πέραν σε λακούβες και τυχόν ατυχίες οδοστρώματος... κατανάλωση 7,1μικτό (χωρίς οικονομική οδήγηση, ανάλογα τα κέφια...)

Link to comment
Share on other sites

7.1 καταναλωση σε tfsi ή σε diesel?

Αν ειναι σε tfsi η καταναλωση αυτη κατι μου λεει πως τα diesel δεν ειναι και τοσο οικονομικα σε σχεση με βενζινη σε μικτο κυκλο.

Αν και σε εθνικη αν θες να πας με ταχυτητες 140-160 το πινουν και αυτα το πετρελαιακι τους.

Εχω καταληξει στο συμπερασμα πως για να κανεις τελικα οικονομια σε diesel πρεπει να πηγαινεις ιδιαιτερα συνετα, οχι με ταχυτητα πανω απο 110-120khm και σε ανοιχτο δρομο.

Αν καποια παραμετρος απο τις παρα πανω δεν ισχυει θεωρω πως δεν εχει αξιοσημειωτη διαφορα με βενζινη.

(Παραμενω στην καταναλωση καυσιμου και οχι στην τιμη λιτρου του καυσιμου)

Edited by crazyio
Link to comment
Share on other sites

Απο οτι εχω δει στο δικο μου tdi ,οσων αφορα την επιτανχυση το αμαξι καταπινει οσο ενα βενζινοκινητο νομιζω,

με μερικες φορες το καντραν να γραφει για 1-2 δευτερολεπτα κατι 14-22 l/100.

Εκει που γινεται η οικονομια ειναι στο σταθερο γκαζι οπου καει 30% λιγοτερο απο βενζινη στην εθνικη+το κοστος καυσιμου.

Τωρα στα 140-160 βλεπω γυρο στα 5,5-6,5 λ/100 αν ειναι και ανηφορα πας μεχρι και 8-9.To ατιμο ομως ειναι τοσο αθορυβο που πηγαινεις με 160 και νομιζεις

οτι πας με 120.Φτιαγμενο και ραμενο για αυτοκινητοδρομο.

Link to comment
Share on other sites

Αν και εχουμε βγει τελειως off topic (sorry που κανιβαλισαμε το θεμα) θεωρω και επιμενω σε αυτο που θα πω ειναι οτι οσοι εχουμε diesel και προερχομαστε απο βενζινοκινητο οχημα, δεν ξερουμε να οδηγαμε σωστα diesel.

Και εννοω οτι οι αλλαγες στις ταχυτητες πρεπει να γινονται σε αλλο ευρος στροφων αν θελουμε πραγματικη οικονομια.

Για να πω την αμαρτια μου εντος πολης δεν εχω καταφερει καλα νουμερα..

Αλλα και πως μπορεις να καταφερεις χαμηλα νουμερα καταναλωσης αν εισαι 1η -2ρα και ελλαχιστα 3η και ξανα τα ιδια...

(Η σποντα παει στις εταιριες που προβαλουν ιδιαιτερα χαμηλα νουμερα ΚΑΙ εντος πολης)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.