Jump to content

Recommended Posts

Posted

Γεια σας παιδιά,

 

Μετά τα προηγούμενα προβλήματα που μου παρουσίασε το αυτοκίνητό μου (ανατρέξτε στο αντίστοιχο topic, σχετικά με τη διαρροή βενζίνης), σκέφτομαι να εγκαταστήσω ένα κιτ υγραέριου για να κινούμαι πιο οικονομικά. Να υπενθυμίσω ότι το αυτοκίνητό μου είναι quattro, φοράει πρόγραμμα, έχει 245 ίππους,είναι μοντέλο του 2005 και έχει διανύσει περίπου στις 125.000χλμ. Έχω διαβάσει κάποια πράγματα για το υγραέριο αλλά δεν έχω μιλήσει με κάποιον που να κάνει εγκαταστάσεις υγραέριου. Να σημειώσω ότι κάνω γύρω στα 12.000-15.000 χλμ το χρόνο.

 

Γνωρίζοντας ότι ο συγκεκριμμένος κινητήρας είναι άμεσου ψεκασμού και ότι δεν έχει σχεδιαστεί από την AUDI για καύση υγραέριου, θα ήθελα να μου πείτε (εφόσον γνωρίζετε) τα οφέλη και τα μειονεκτήματα μιας τέτοιας εγκατάστασης. Προφανώς τα οφέλη ενός τέτοιου εγχειρήματος θα είναι κυρίως οικονομικά, αλλά δε θα ήθελα μακροχρόνια να πληρώσω ιδιαίτερα ακριβά τυχόν φθορές στον κινητήρα, στην τουρμπίνα, στον καταλύτη ή όπου αλλού το υγραέριο προκαλεί φθορές. Τέλος, θα ήθελα να μου πείτε κάποια kits αξιόπιστων εταιρειών και κάποιους καλούς μηχανικούς που θα μου κάνουν την εγκατάσταση (εφόσον γνωρίζετε).  

Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας. Καλή Ανάσταση σε όλους σας.

 

Γιάννης

 

 

Posted

Γιάννη καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα εύχομαι.

Ένας ξάδερφος μου έχει το Β7 1.8 T με 163hp και έχει βάλει αέριο εδώ και τρία χρόνια.

Από ότι μου είπε, δεν είχε μέχρι στιγμής κανένα πρόβλημα (από όσο γνωρίζω). Έχει βάλει το BRC κάπου στην Αθήνα. Μου είπε ότι είναι γενικά ευχαριστημένος μιας και ο συγκεκριμένος κινητήρας σηκώνει εγκατάσταση αερίου.

Αξιόπιστα επίσης είναι και τα LANDIRENZO.

Πάντως, πάρε γνώμες και από άλλους και από εγκαταστάτες υγραερίου επώνυμους, όπως Τσοπελογιάννης κλπ.

Posted (edited)

Γιάννη καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα εύχομαι.

Ένας ξάδερφος μου έχει το Β7 1.8 T με 163hp και έχει βάλει αέριο εδώ και τρία χρόνια.

Από ότι μου είπε, δεν είχε μέχρι στιγμής κανένα πρόβλημα (από όσο γνωρίζω). Έχει βάλει το BRC κάπου στην Αθήνα. Μου είπε ότι είναι γενικά ευχαριστημένος μιας και ο συγκεκριμένος κινητήρας σηκώνει εγκατάσταση αερίου.

Αξιόπιστα επίσης είναι και τα LANDIRENZO.

Πάντως, πάρε γνώμες και από άλλους και από εγκαταστάτες υγραερίου επώνυμους, όπως Τσοπελογιάννης κλπ.

Καμιά σχέση δεν έχει ο 1.8 Τ του B7 με τον 2.0 TFSI. O πρώτος είναι έμμεσου ψεκασμού ενώ ο δεύτερος άμεσου όπως στα B8 1.8 tfsi. Στους άμεσου ψεκασμού μπαίνουν ελάχιστα συστήματα υγραερίου υγρού ψεκασμού. Τέτοιο έχει βάλει το μέλος Hamurabi και νομίζω ότι είναι viale.

Edited by Theodore Saba
  • Like 3
  • 6 years later...
Posted

Η βενζίνη εάν πάει έτσι θα φτάσει στα τάρταρα, 

Εάν υπάρχεις, έβαλες αέριο  !!!???  Εάν ναι μπορείς να μας πεις εντυπώσεις και πληροφορίες!!???

Posted

Φίλε μου καλησπέρα. Κάτοχος A4 1.8 TQ του 2006 με τα 163. Από το 2015 φοράει BRC σύστημα και να χτυπησω ξύλο χωρίς το παραμικρό θέμα. 

Posted

με την βενζίνη στα 2+  ευρώ έχω  αρχίσει να το σκέφτομαι σοβαρά, δεν μετακινούμαι  με το αυτοκίνητο καθημερινά  αλλά θέλω να μπορώ να κάνω τα ΣΚ χιλιόμετρα,

με ρεζερβουάρ 66 λίτρα θες 150 ευρώ  γέμισμα και άλλα 30 ευρω διόδια   δηλαδή 180  ευρώ τουλάχιστον για μια βόλτα 600 χιλιόμετρα , δεν με νοιάζει να βάλω το ποιο ακριβό σύστημα, το θέμα είναι η βιωσιμότητα του κινητήρα για μια δεκαετία.

 

 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.