johntfsi Posted April 9, 2015 Posted April 9, 2015 Γεια σας παιδιά, Μετά τα προηγούμενα προβλήματα που μου παρουσίασε το αυτοκίνητό μου (ανατρέξτε στο αντίστοιχο topic, σχετικά με τη διαρροή βενζίνης), σκέφτομαι να εγκαταστήσω ένα κιτ υγραέριου για να κινούμαι πιο οικονομικά. Να υπενθυμίσω ότι το αυτοκίνητό μου είναι quattro, φοράει πρόγραμμα, έχει 245 ίππους,είναι μοντέλο του 2005 και έχει διανύσει περίπου στις 125.000χλμ. Έχω διαβάσει κάποια πράγματα για το υγραέριο αλλά δεν έχω μιλήσει με κάποιον που να κάνει εγκαταστάσεις υγραέριου. Να σημειώσω ότι κάνω γύρω στα 12.000-15.000 χλμ το χρόνο. Γνωρίζοντας ότι ο συγκεκριμμένος κινητήρας είναι άμεσου ψεκασμού και ότι δεν έχει σχεδιαστεί από την AUDI για καύση υγραέριου, θα ήθελα να μου πείτε (εφόσον γνωρίζετε) τα οφέλη και τα μειονεκτήματα μιας τέτοιας εγκατάστασης. Προφανώς τα οφέλη ενός τέτοιου εγχειρήματος θα είναι κυρίως οικονομικά, αλλά δε θα ήθελα μακροχρόνια να πληρώσω ιδιαίτερα ακριβά τυχόν φθορές στον κινητήρα, στην τουρμπίνα, στον καταλύτη ή όπου αλλού το υγραέριο προκαλεί φθορές. Τέλος, θα ήθελα να μου πείτε κάποια kits αξιόπιστων εταιρειών και κάποιους καλούς μηχανικούς που θα μου κάνουν την εγκατάσταση (εφόσον γνωρίζετε). Ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας. Καλή Ανάσταση σε όλους σας. Γιάννης
dimishark Posted April 10, 2015 Posted April 10, 2015 Γιάννη καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα εύχομαι. Ένας ξάδερφος μου έχει το Β7 1.8 T με 163hp και έχει βάλει αέριο εδώ και τρία χρόνια. Από ότι μου είπε, δεν είχε μέχρι στιγμής κανένα πρόβλημα (από όσο γνωρίζω). Έχει βάλει το BRC κάπου στην Αθήνα. Μου είπε ότι είναι γενικά ευχαριστημένος μιας και ο συγκεκριμένος κινητήρας σηκώνει εγκατάσταση αερίου. Αξιόπιστα επίσης είναι και τα LANDIRENZO. Πάντως, πάρε γνώμες και από άλλους και από εγκαταστάτες υγραερίου επώνυμους, όπως Τσοπελογιάννης κλπ.
Theodore Saba Posted April 10, 2015 Posted April 10, 2015 (edited) Γιάννη καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα εύχομαι. Ένας ξάδερφος μου έχει το Β7 1.8 T με 163hp και έχει βάλει αέριο εδώ και τρία χρόνια. Από ότι μου είπε, δεν είχε μέχρι στιγμής κανένα πρόβλημα (από όσο γνωρίζω). Έχει βάλει το BRC κάπου στην Αθήνα. Μου είπε ότι είναι γενικά ευχαριστημένος μιας και ο συγκεκριμένος κινητήρας σηκώνει εγκατάσταση αερίου. Αξιόπιστα επίσης είναι και τα LANDIRENZO. Πάντως, πάρε γνώμες και από άλλους και από εγκαταστάτες υγραερίου επώνυμους, όπως Τσοπελογιάννης κλπ. Καμιά σχέση δεν έχει ο 1.8 Τ του B7 με τον 2.0 TFSI. O πρώτος είναι έμμεσου ψεκασμού ενώ ο δεύτερος άμεσου όπως στα B8 1.8 tfsi. Στους άμεσου ψεκασμού μπαίνουν ελάχιστα συστήματα υγραερίου υγρού ψεκασμού. Τέτοιο έχει βάλει το μέλος Hamurabi και νομίζω ότι είναι viale. Edited April 10, 2015 by Theodore Saba 3
metero Posted March 28, 2022 Posted March 28, 2022 Η βενζίνη εάν πάει έτσι θα φτάσει στα τάρταρα, Εάν υπάρχεις, έβαλες αέριο !!!??? Εάν ναι μπορείς να μας πεις εντυπώσεις και πληροφορίες!!???
Vasilis Q2 Posted March 29, 2022 Posted March 29, 2022 Φίλε μου καλησπέρα. Κάτοχος A4 1.8 TQ του 2006 με τα 163. Από το 2015 φοράει BRC σύστημα και να χτυπησω ξύλο χωρίς το παραμικρό θέμα.
metero Posted March 29, 2022 Posted March 29, 2022 με την βενζίνη στα 2+ ευρώ έχω αρχίσει να το σκέφτομαι σοβαρά, δεν μετακινούμαι με το αυτοκίνητο καθημερινά αλλά θέλω να μπορώ να κάνω τα ΣΚ χιλιόμετρα, με ρεζερβουάρ 66 λίτρα θες 150 ευρώ γέμισμα και άλλα 30 ευρω διόδια δηλαδή 180 ευρώ τουλάχιστον για μια βόλτα 600 χιλιόμετρα , δεν με νοιάζει να βάλω το ποιο ακριβό σύστημα, το θέμα είναι η βιωσιμότητα του κινητήρα για μια δεκαετία.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now