Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Καλη χρονια σε ολους!
Ανοιγω αυτο το τοπικ γιατι σε οσα διαβασα εδω συναφη με το θεμα υγραεριου, δεν ειδα για Α4 1.6, αλλα και γιατι περασε πολυς καιρος απο τοτε που καποιοι φιλοι εδω εκαναν την μετατροπη.
Το δικο μου Α4 ειναι το απλο 102 hp, εχω γραψει 170.000 χλμ σε 8 χρονια. Οσα συνεργεια επισκεφτηκα δεν με επεισαν για τη μετατροπη. Ο μοναδικος λογος που το σκεφτομαι ακομα για την μετατροπη, ειναι ενα παλιο χιουνται συναδελφου που εχει βαλει lpg και ειναι απροβληματιστο εδω και 90.000 χλμ.
Καταληγω στο συμπερασμα, οτι οσο λιγοτερα ηλεκτρονικα εχει το αμαξι, τοσο καλυτερα. Αρα μηπως στο δικο μου θα κατσει καλα?
Βεβαια, ο εγκεφαλος του Α4 θα καταργηθει και τα νεα μπεκ θα ψεκαζουν εκτελωντας εντολες απ το νεο του υγραριου? Αυτο ειναι ασχημο, εκτος και αν υπαρχει τροπος να συγχρονιστει εξ ολοκληρου με του audi. Κι αυτό γιατί καίω μόνο 7,5 λτ /100. 
Και φυσικα ενας μεγαλος προβληματισμος ειναι τα μεταλλα σε καπακι βαλβιδων, πιστονια κλπ.
Εχει βαλει λοιπον κανεις στο μοντελο αυτο για να γράψει την άποψή του?

Edited by mbison
Posted

Πολλα συστηματα "παιζουν" με τον εγκεφαλο του αυτοκινητου και οχι ανεξαρτητα...εμενα το prins που φοραω ψεκαζει σε σχεση με το τι λεει ο εγκεφαλος του αυτοκινητου.

Posted

Αυτο μου το ειχανε πει κ αλλοι εγκαταστατες αλλων συστηματων, οτι γινεται χαρτογραφηση του εγκεφαλου. Δηλαδη αν καταλαβα καλα, ο νεος ειναι αδειος και χαρτογραφειται απο τον μαμα.

Εν τω μεταξυ εδω http://www.prinsautogas.com/en/search_results.htmlδεν βρηκα συστημα prins για το δικο μου. Επισης μου βγαζει επισημο dealer μονο στα Γιαννενα. Βεβαια αλλο dealer κ αλλο εγκαταστατης...Θεσσαλονικη βαζει καποιος προς Ωραιοκαστρο αλλα δεν ξερω αν ειναι καλος.

  • 4 weeks later...
Posted

Ο πατερας μου εχει ενα Α4 Β6 1.6 με landi renzo επανω εδω και 30000. Το μονο προβλημα που εβγαλε το αμαξι μεχρι τωρα ηταν μια φλαντζα καπακιου πριν 1 εβδομαδα. Βεβαια ο κινητηρας εχει και 190000. Κατα τα αλλα το αυτοκινητο απροβληματιστο.

  • 2 years later...
Posted

Καλησπέρα, έβαλες τελικά κάποιο κιτ στο audaki σου; Έχω το ίδιο με 180000 χλμ και είμαι πολύ προβληματισμένος. Αέριο ή υγρό ψεκασμό υγραερίου; Διαβάζοντας τις τελευταίες δύο ημέρες καταλήγω (μπορεί και να έχω λάθος) ότι αξιόπιστο σύστημα είναι αυτό με τον υγρό ψεκασμό και θα ήθελα αν υπάρχει κάποιος γνώστης να με διορθώσει. Εταιρεία που προσφέρει υγρό ψεκασμό είναι η vialle. Για το αυτοκίνητο μου (AUDI A4 1.6 2002) παίζουν τα δυο συστήματά, LPI και liquid si χωρίς να ξέρω πιο είναι το καταλληλότερο και πια η διαφορά τους. Όταν λέμε υγρό ψεκασμό εννοούμε πως δεν έχουμε πλέον πνεύμονα ή λάθος κατάλαβα. Κάποιες άλλες διαφορές,από τον αέριο ψεκασμό γνωρίζει κάποιος ειδικός να μας πει; Όσον αφορά τον εγκαταστάτη είμαι από Δράμα και έχω βρει στην βόρεια Ελλάδα μόνο τον ΣΤΑΘΗΣ Σ&Ν με έδρα την Θεσσαλονίκη. Δεν ξέρω τι λέει ως εγκαταστάτης αλλά αξίζει να μπω στη διαδικασία να το περάσω μακριά από την Δράμα; Υπάρχει μεγάλο ποσοστό να έχω προβλήματα; Τι με συμβουλεύεται; Αρκετοί μου λένε ότι δεν αξίζει να επενδύσω τόσα λεφτά σε 16ετίας αμάξι εγώ πάλι δεν έχω σκοπό να το πετάξω σύντομα. Να προχωρήσω ή να πάω σε καμία LOVATO όπου έχει αντιπρόσωπο η Δράμα.


Sent from my iPad using Tapatalk Pro

  • 3 weeks later...
Posted

Όχι δεν έβαλα. Σταματησα να το σκεφτομαι οταν μου ειπαν αρνητικα 2 που παω για σερβις, οι οποιοι ενημερωθηκαν απο σεμιναρια. Επιπλεον ακουστηκαν και πολλα προβληματα απο τοτε, σε αλλες ομως μαρκες.

Ενας ακομη λογος που δεν εβαλα ηταν ο φορος που τσιμπισε το καυσιμο.

Αν εβρισκα καποιον που να χει βαλει στο μοντελο μου κ ειναι ευχαριστημενος, θα το ξανασκεφτομουνα.

Φιλη ειχε βαλει σε χιουνταϊ, ηταν πολυ ευχαριστημενη. Στο τελος απηυδησε απο τα προβληματα, ομως δεν την ενοιαξε γιατι το αμαξι εφτασε τα 20 χρονια κ το εδωσε για αποσυρση. Προλαβε και εβγαλε αρκετο κερδος.

Καπως ετσι και το σκεφτομαι κ γω αν θα το κανω μελλοντικα, οταν  και το δικο μου αρχιζει να παλιωνει. 

 

Το vialle ειναι πανακριβο, παλια ειχε πεσει στα 1500 απο 2200 που μου ειχε ζητησει αρχικα ο Σταθης. Δεν εχει πνευμονα, εχει λιγοτερα εξαρτηματα. Ομως η καταναλωση καυσιμου ειναι ιδια με αυτη του αεριου ψεκασμου. Αρα ιδια οικονομια κανεις. Αρνητικο για μενα ειναι που δεν εχει περπατησει πολυ οσο του αεριου, αρα υπαρχει λιγοτερη τεχνογνωσια.

Θα υπολογισεις οτι τα πρωτα λεπτα μεχρι να φτασει η θερμοκρασια του κινητηρα στα μισα, θα καις βενζινη.

Υπολογισε και +20% καταναλωση λόγω μικροτερης θερμογονου δυναμης.

Στη δεκαετια ολα τα εξαρτηματα θελουν αλλαγη.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.