vagelisgti Posted January 1, 2017 Posted January 1, 2017 καλησπερα στην ομαδα και καλη χρονια!!ενδιαφερομαι να παρω ενα a3 1.8 απο το 06' και μετα (βεβαια πρεπει να πουληθει πρωτα το δικο μου) και ηρθα να μαθω περισσοτερα για αυτο το αμαξι θετικα αρνητικα προβληματα κτλ!! καλως σας βρηκα!!
kananelos Posted January 1, 2017 Posted January 1, 2017 Ο τίτλος σου είναι σαν σε site γνωριμιών, νέος ψάχνει νέα,,, audara Διάβασε στο forum για το μοντέλο που σε ενδιαφέρει και θα μάθεις πολλά πράγματα, οτιδήποτε χρειαστείς υπάρχει πολύς κόσμος με καλή διάθεση που θα σε βοηθήσει. Καλωσόρισες, καλή χρονιά και καλή επιτυχία!!
metero Posted January 1, 2017 Posted January 1, 2017 καλησπέρα και καλή χρονιά , πρώτα ξεκαθάρισε μέσα σου εάν θες μια γκόμενα ένα που θα σου αρέσει και θα την πληρώνεις γιατί το γουστάρεις , τότε μπορείς να αποφασίσεις εάν θες AUDARA όπως λέει και ο konan
vagelisgti Posted January 2, 2017 Author Posted January 2, 2017 χαχαχα ναι οντως ετσι φαινεται!!το εχω παρει αποφαση απο την στιγμη που θελω τουρμπινα και ΑΜΑΞΙ μονο η audi πιστευω τα καλυπτει ΟΛΑ!!απλα μου ειπαν να κοιταω μεχρι 09' μετα τα αλλαξαν και ειναι λιγακι προβληματικα!!ευχαριστω και οτι θελω πιστευω θα το βρω εδω μεσα!!
Marc A3 Posted January 4, 2017 Posted January 4, 2017 Καλώς ήρθες! Που είδες ότι μετά το 2009 είναι προβληματικά;
Audzig Posted January 5, 2017 Posted January 5, 2017 Μαλλον αναφερεσαι στους κινητηρες (CDAA)... Θα ακουσεις πολλα και διαφορα και θα κρινεις μονος σου... π.χ εμενα αυτο το μοτερ μου εβγαλε προβλημα χωρις να το ζοριζω γενικα και ο dikonou με ιδιο μοτερ με k04 πανω και ειναι ευχαριστημενος γιατι δεν του εχει βγαλει τιποτα... Ειναι τι θα πετυχεις προσωπικα εμενα παρολου που με ξενερωσε αρκετα πιστευω οτι με αποζημιωνει στην καθημερινοτητα...
Kavouras Posted January 5, 2017 Posted January 5, 2017 (edited) χαχαχα ναι οντως ετσι φαινεται!!το εχω παρει αποφαση απο την στιγμη που θελω τουρμπινα και ΑΜΑΞΙ μονο η audi πιστευω τα καλυπτει ΟΛΑ!!απλα μου ειπαν να κοιταω μεχρι 09' μετα τα αλλαξαν και ειναι λιγακι προβληματικα!!ευχαριστω και οτι θελω πιστευω θα το βρω εδω μεσα!! Ελπίζουμε σε γνωρίζουμε από κοντά και να αποκτήσεις το αμάξι που ονειρεύεσαι! Προσωπικά λόγω εμπειριών θα πω ότι το "προβληματικά" είναι μεγάλη κουβέντα. Εν συντομία, υπάρχουν προβλήματα σε όλες τις γενιές, το καθένα με τα δικά του πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. - ΒΥΤ = 1 αισθητήρας λάμδα και το καπάκι του έχει 99% μαλακά ελατήρια βαλβίδων, τουρμπίνα borg-wagner (θεωρείται καλή) - ΒΖΒ = 1 αισθητήρας λάμδα, φορούσε το DSG το 6άρι υγρού συμπλέκτη, κάποια καπάκια φοράνε σκληρότερα ελατήρια βαλβίδων, τουρμπίνα borg-wagner (θεωρείται καλή) - CDAA = 2 αισθητήρες λάμδα (άρα καλύτερος έλεγχος μείγματος καυσίμου, ειδικά σε περίπτωση που το "φτιάξεις"), DSG αναγκαστικά μόνο ξηρού τύπου ("μακρυά" αν σκοπεύεις να το γαργαλήσεις), τουρμπίνα κ03 χειρότερης ποιότητας από τα άλλα 2 μοτέρ, γιατί άλλαξε ο προμηθευτής (λίγη σημασία έχει αν δεν φτάσεις στα όριά της την τουρμπίνα) Εξαρτάται τι θες από το αμάξι και που σκοπεύεις να το φτάσεις. Προσωπικά ΑΝ είχα την επιλογή σήμερα να διαλέξω μοτέρ, θα διάλεγα μάλλον το τελευταίο (CDAA), λόγω των αισθητήρων λάμδα. Και οι άλλοι 2 κινητήρες γίνονται με 2 λάμδα, αλλά το κόστος υπερβαίνει τα 900€, οπότε και...."δεν αξίζει τον κόπο και το χρήμα". Φήμες (το τονίζω αυτό) λένε ότι ο ΒΖΒ (που μπήκε κυρίως στην παραγωγή τέλη του 2007 και μέχρι πριν το facelift που ξεκίνησε στην παραγωγή Ιουνίου-Ιουλίου 2008 => έφτασαν στις εκθέσεις τέλη του 2008) είναι ο πιο "ανθεκτικός" από τους 3 σε θέματα βελτίωσης, αλλά έχει κι αυτός τα αρνητικά του (μόνο narrowband αισθητήρας λάμδα). Όμως και πάλι, μιλάμε για μεταχειρισμένο αμάξι, οπότε επειδή δεν μπορείς να είσαι μέσα στο μοτέρ να το ελέγξεις ή να ξέρεις πόσο το πρόσεχε ο προηγούμενος (άσχετα με το τι λέει), η επιλογή του αυτοκινήτου που σου αρέσει με βάση το μοτέρ είναι τελείως φάουλ, αφού είναι θέμα τύχης (για σένα ως αγοραστής) να ξέρεις εξαρχής αν θα σου βγει καλό ή όχι το Χ-Ψ αμάξι που θα πάρεις (μεταχειρισμένο). Και σίγουρα δεν εχω αναφέρει κι άλλες διαφορές, αλλά όσο αναφορά τους κινητήρες, αυτές είναι οι διαφορές. Τέλος, αν μπορείς να αγοράσεις facelift, κάντο. Μόνο και μόνο για λόγους μεταπωλητικής αξίας, εκτός κι αν σκέφτεσαι DSG, όπου αναγκαστικά πας σε γενιά 2007-2008 για να μην είναι ξηρού τύπου. (edit: τα DSG 6 ταχυτήτων υγρού τύπου, αντέχουν μέχρι 56kgm ροπής, που σημαίνει ότι το μοτέρ θα μπορεί να φτάσει τα 400ps χωρίς να έχεις πρόβλημα με το DSG, αντίθετα τα ξηρού τύπου αντέχουν το πολύ 30kgm ροπής, που είναι πολύ λίγο αφού ήδη το μοτέρ σε εργοστασιακή μορφή αποδίδει 25,5kgm και με ένα πρόγραμμα "απλό" χωρίς εισαγωγές φτάνει στα 35kgm) ΥΓ: να εξηγήσω, γιατί ισως δεν το γνωρίζεις: 1 λάμδα = narrowband μόνο, δηλαδή ο αισθητήρας βλέπει τιμές μόνο κοντά στο 1:1 και όχι όταν το μείγμα γίνει πιο πλούσιο ή πιο φτωχό (που απαιτείται κατά περιπτώσεις για λόγους οικονομίας ή απόδοσης αντίστοιχα). Έτσι ο ψεκασμός των μπεκ γίνεται κυρίως με βάση το maf (πόσος αέρας μπήκε). Δεν υπάρχει έλεγχος και εκ των υστέρων (άντε και ο εγκέφαλος ζήτησε σωστά, αλλά πήρε και τα αποτελέσματα που έπρεπε?). Αυτό είναι "πρόβλημα" κυρίως για τους προγραμματιστές και τους βελτιωτές που πρέπει να μ@μηθούν για να φτιάξουν νέο χάρτη ψεκασμού (αν και έχει γίνει πλεον ρουτίνα λόγω των πολλών ΒΖΒ μοτέρ που πουλήθηκαν στην Ελλάδα), παρά για εμάς στην καθημερινή χρήση. Ίσως και λίγο θέμα ασφάλειας στα πολύ μεγάλα setup (big-turbo καταστάσεις για 400+ps), αλλά ακόμα και σε αυτές τις περιπτώσεις υπάρχουν τρόποι να "πιάσεις" προβλήματα στην καύση και με άλλους τρόπους που δεν είναι του παρόντος. edit2: sorry για το τεράστιο post..... Edited January 5, 2017 by Kavouras 6
NASSOS Posted January 5, 2017 Posted January 5, 2017 Ελπίζουμε σε γνωρίζουμε από κοντά και να αποκτήσεις το αμάξι που ονειρεύεσαι! Προσωπικά λόγω εμπειριών θα πω ότι το "προβληματικά" είναι μεγάλη κουβέντα. Εν συντομία, υπάρχουν προβλήματα σε όλες τις γενιές, το καθένα με τα δικά του πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. - ΒΥΤ = 1 αισθητήρας λάμδα και το καπάκι του έχει 99% μαλακά ελατήρια βαλβίδων, τουρμπίνα borg-wagner (θεωρείται καλή) - ΒΖΒ = 1 αισθητήρας λάμδα, φορούσε το DSG το 6άρι υγρού συμπλέκτη, κάποια καπάκια φοράνε σκληρότερα ελατήρια βαλβίδων, τουρμπίνα borg-wagner (θεωρείται καλή) - CDAA = 2 αισθητήρες λάμδα (άρα καλύτερος έλεγχος μείγματος καυσίμου, ειδικά σε περίπτωση που το "φτιάξεις"), DSG αναγκαστικά μόνο ξηρού τύπου ("μακρυά" αν σκοπεύεις να το γαργαλήσεις), τουρμπίνα κ03 χειρότερης ποιότητας από τα άλλα 2 μοτέρ, γιατί άλλαξε ο προμηθευτής (λίγη σημασία έχει αν δεν φτάσεις στα όριά της την τουρμπίνα) Εξαρτάται τι θες από το αμάξι και που σκοπεύεις να το φτάσεις. Προσωπικά ΑΝ είχα την επιλογή σήμερα να διαλέξω μοτέρ, θα διάλεγα μάλλον το τελευταίο (CDAA), λόγω των αισθητήρων λάμδα. Και οι άλλοι 2 κινητήρες γίνονται με 2 λάμδα, αλλά το κόστος υπερβαίνει τα 900€, οπότε και...."δεν αξίζει τον κόπο και το χρήμα". Φήμες (το τονίζω αυτό) λένε ότι ο ΒΖΒ (που μπήκε κυρίως στην παραγωγή τέλη του 2007 και μέχρι πριν το facelift που ξεκίνησε στην παραγωγή Ιουνίου-Ιουλίου 2008 => έφτασαν στις εκθέσεις τέλη του 2008) είναι ο πιο "ανθεκτικός" από τους 3 σε θέματα βελτίωσης, αλλά έχει κι αυτός τα αρνητικά του (μόνο narrowband αισθητήρας λάμδα). Όμως και πάλι, μιλάμε για μεταχειρισμένο αμάξι, οπότε επειδή δεν μπορείς να είσαι μέσα στο μοτέρ να το ελέγξεις ή να ξέρεις πόσο το πρόσεχε ο προηγούμενος (άσχετα με το τι λέει), η επιλογή του αυτοκινήτου που σου αρέσει με βάση το μοτέρ είναι τελείως φάουλ, αφού είναι θέμα τύχης (για σένα ως αγοραστής) να ξέρεις εξαρχής αν θα σου βγει καλό ή όχι το Χ-Ψ αμάξι που θα πάρεις (μεταχειρισμένο). Και σίγουρα δεν εχω αναφέρει κι άλλες διαφορές, αλλά όσο αναφορά τους κινητήρες, αυτές είναι οι διαφορές. Τέλος, αν μπορείς να αγοράσεις facelift, κάντο. Μόνο και μόνο για λόγους μεταπωλητικής αξίας, εκτός κι αν σκέφτεσαι DSG, όπου αναγκαστικά πας σε γενιά 2007-2008 για να μην είναι ξηρού τύπου. (edit: τα DSG 6 ταχυτήτων υγρού τύπου, αντέχουν μέχρι 56kgm ροπής, που σημαίνει ότι το μοτέρ θα μπορεί να φτάσει τα 400ps χωρίς να έχεις πρόβλημα με το DSG, αντίθετα τα ξηρού τύπου αντέχουν το πολύ 30kgm ροπής, που είναι πολύ λίγο αφού ήδη το μοτέρ σε εργοστασιακή μορφή αποδίδει 25,5kgm και με ένα πρόγραμμα "απλό" χωρίς εισαγωγές φτάνει στα 35kgm) ΥΓ: να εξηγήσω, γιατί ισως δεν το γνωρίζεις: 1 λάμδα = narrowband μόνο, δηλαδή ο αισθητήρας βλέπει τιμές μόνο κοντά στο 1:1 και όχι όταν το μείγμα γίνει πιο πλούσιο ή πιο φτωχό (που απαιτείται κατά περιπτώσεις για λόγους οικονομίας ή απόδοσης αντίστοιχα). Έτσι ο ψεκασμός των μπεκ γίνεται κυρίως με βάση το maf (πόσος αέρας μπήκε). Δεν υπάρχει έλεγχος και εκ των υστέρων (άντε και ο εγκέφαλος ζήτησε σωστά, αλλά πήρε και τα αποτελέσματα που έπρεπε?). Αυτό είναι "πρόβλημα" κυρίως για τους προγραμματιστές και τους βελτιωτές που πρέπει να μ@μηθούν για να φτιάξουν νέο χάρτη ψεκασμού (αν και έχει γίνει πλεον ρουτίνα λόγω των πολλών ΒΖΒ μοτέρ που πουλήθηκαν στην Ελλάδα), παρά για εμάς στην καθημερινή χρήση. Ίσως και λίγο θέμα ασφάλειας στα πολύ μεγάλα setup (big-turbo καταστάσεις για 400+ps), αλλά ακόμα και σε αυτές τις περιπτώσεις υπάρχουν τρόποι να "πιάσεις" προβλήματα στην καύση και με άλλους τρόπους που δεν είναι του παρόντος. edit2: sorry για το τεράστιο post..... Για πες για πες.......χαχαχαχα 2
Kavouras Posted January 5, 2017 Posted January 5, 2017 Για πες για πες.......χαχαχαχαΑσε και κατι για μετα ρε. Χαχαχαχαχαχαχα 1
tasossline Posted January 6, 2017 Posted January 6, 2017 (edited) Ελπίζουμε σε γνωρίζουμε από κοντά και να αποκτήσεις το αμάξι που ονειρεύεσαι! Προσωπικά λόγω εμπειριών θα πω ότι το "προβληματικά" είναι μεγάλη κουβέντα. Εν συντομία, υπάρχουν προβλήματα σε όλες τις γενιές, το καθένα με τα δικά του πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα. - ΒΥΤ = 1 αισθητήρας λάμδα και το καπάκι του έχει 99% μαλακά ελατήρια βαλβίδων, τουρμπίνα borg-wagner (θεωρείται καλή) - ΒΖΒ = 1 αισθητήρας λάμδα, φορούσε το DSG το 6άρι υγρού συμπλέκτη, κάποια καπάκια φοράνε σκληρότερα ελατήρια βαλβίδων, τουρμπίνα borg-wagner (θεωρείται καλή) - CDAA = 2 αισθητήρες λάμδα (άρα καλύτερος έλεγχος μείγματος καυσίμου, ειδικά σε περίπτωση που το "φτιάξεις"), DSG αναγκαστικά μόνο ξηρού τύπου ("μακρυά" αν σκοπεύεις να το γαργαλήσεις), τουρμπίνα κ03 χειρότερης ποιότητας από τα άλλα 2 μοτέρ, γιατί άλλαξε ο προμηθευτής (λίγη σημασία έχει αν δεν φτάσεις στα όριά της την τουρμπίνα) Εξαρτάται τι θες από το αμάξι και που σκοπεύεις να το φτάσεις. Προσωπικά ΑΝ είχα την επιλογή σήμερα να διαλέξω μοτέρ, θα διάλεγα μάλλον το τελευταίο (CDAA), λόγω των αισθητήρων λάμδα. Και οι άλλοι 2 κινητήρες γίνονται με 2 λάμδα, αλλά το κόστος υπερβαίνει τα 900€, οπότε και...."δεν αξίζει τον κόπο και το χρήμα". Φήμες (το τονίζω αυτό) λένε ότι ο ΒΖΒ (που μπήκε κυρίως στην παραγωγή τέλη του 2007 και μέχρι πριν το facelift που ξεκίνησε στην παραγωγή Ιουνίου-Ιουλίου 2008 => έφτασαν στις εκθέσεις τέλη του 2008) είναι ο πιο "ανθεκτικός" από τους 3 σε θέματα βελτίωσης, αλλά έχει κι αυτός τα αρνητικά του (μόνο narrowband αισθητήρας λάμδα). Όμως και πάλι, μιλάμε για μεταχειρισμένο αμάξι, οπότε επειδή δεν μπορείς να είσαι μέσα στο μοτέρ να το ελέγξεις ή να ξέρεις πόσο το πρόσεχε ο προηγούμενος (άσχετα με το τι λέει), η επιλογή του αυτοκινήτου που σου αρέσει με βάση το μοτέρ είναι τελείως φάουλ, αφού είναι θέμα τύχης (για σένα ως αγοραστής) να ξέρεις εξαρχής αν θα σου βγει καλό ή όχι το Χ-Ψ αμάξι που θα πάρεις (μεταχειρισμένο). Και σίγουρα δεν εχω αναφέρει κι άλλες διαφορές, αλλά όσο αναφορά τους κινητήρες, αυτές είναι οι διαφορές. Τέλος, αν μπορείς να αγοράσεις facelift, κάντο. Μόνο και μόνο για λόγους μεταπωλητικής αξίας, εκτός κι αν σκέφτεσαι DSG, όπου αναγκαστικά πας σε γενιά 2007-2008 για να μην είναι ξηρού τύπου. (edit: τα DSG 6 ταχυτήτων υγρού τύπου, αντέχουν μέχρι 56kgm ροπής, που σημαίνει ότι το μοτέρ θα μπορεί να φτάσει τα 400ps χωρίς να έχεις πρόβλημα με το DSG, αντίθετα τα ξηρού τύπου αντέχουν το πολύ 30kgm ροπής, που είναι πολύ λίγο αφού ήδη το μοτέρ σε εργοστασιακή μορφή αποδίδει 25,5kgm και με ένα πρόγραμμα "απλό" χωρίς εισαγωγές φτάνει στα 35kgm) ΥΓ: να εξηγήσω, γιατί ισως δεν το γνωρίζεις: 1 λάμδα = narrowband μόνο, δηλαδή ο αισθητήρας βλέπει τιμές μόνο κοντά στο 1:1 και όχι όταν το μείγμα γίνει πιο πλούσιο ή πιο φτωχό (που απαιτείται κατά περιπτώσεις για λόγους οικονομίας ή απόδοσης αντίστοιχα). Έτσι ο ψεκασμός των μπεκ γίνεται κυρίως με βάση το maf (πόσος αέρας μπήκε). Δεν υπάρχει έλεγχος και εκ των υστέρων (άντε και ο εγκέφαλος ζήτησε σωστά, αλλά πήρε και τα αποτελέσματα που έπρεπε?). Αυτό είναι "πρόβλημα" κυρίως για τους προγραμματιστές και τους βελτιωτές που πρέπει να μ@μηθούν για να φτιάξουν νέο χάρτη ψεκασμού (αν και έχει γίνει πλεον ρουτίνα λόγω των πολλών ΒΖΒ μοτέρ που πουλήθηκαν στην Ελλάδα), παρά για εμάς στην καθημερινή χρήση. Ίσως και λίγο θέμα ασφάλειας στα πολύ μεγάλα setup (big-turbo καταστάσεις για 400+ps), αλλά ακόμα και σε αυτές τις περιπτώσεις υπάρχουν τρόποι να "πιάσεις" προβλήματα στην καύση και με άλλους τρόπους που δεν είναι του παρόντος. edit2: sorry για το τεράστιο post..... Γιωργο κανεις μεγαλο λαθος φιλε , ανοιξε και δες το ετκα ολα φορανε ιδια ελατηρια και εισαγωγης και εξαγωγης απο τις 1/04/2007 και μετα αλλα και παλι μεχρι και τοτε απλα ηταν αλλα τα ελατηρια εισαγωγης της εξαγωγης ηταν ιδια, οι διαφορες αναμεσα σε αυτα τα μοτερ ειναι οτι εχουν αλλη pcv , οτι εχουν αλλο τεντωτηρα και οτι εχουν αλλα μπεκ με αλλη γωνια ψεκασμου και πολυ πιθανον και κανενα περιφερειακο με αλλο κωδικο. Edited January 6, 2017 by tasossline
vagelisgti Posted January 6, 2017 Author Posted January 6, 2017 καλησπερα και ευχαριστω για τις απαντησεις σας με βοηθησαν ακρετα!!για αυτοματο δεν το συζηταω καθολου δεν θελω...θελω λεβειαδακι!!!για αναβαθμίσεις στην μηχανη δεν θελω και τρελα πραγματα οποτε δεν θα ζοριστει και η τουρμπινα...πιστευω 220-250 αλογα ειναι πολυ καλα και απο οτι ξερω τα φτανει πολυ ευκολα!!το "δυσκολο" ειναι...με την εννοια οτι ειναι λιγα...οτι ψαχνω sportback!!αλλα οπως προειπα πρεπει να φυγει το δικο μου civic 06' και μετα να κανω κινησεις!!
Audzig Posted January 6, 2017 Posted January 6, 2017 Ακόμη ένας Γιαπωνεζος στο club... Κάλλιο αργά παρά ποτέ....
vagelisgti Posted January 6, 2017 Author Posted January 6, 2017 Γιαπωνεζος μεχρι το κοκκαλο αλλα η αισθηση του γερμανικου ειναι αλλο πραγμα!!και η τουρμπινα μου περνει τα μυαλα οποτε....μονοδρομος για Audi!!
Audzig Posted January 6, 2017 Posted January 6, 2017 Γιαπωνεζος μεχρι το κοκκαλο αλλα η αισθηση του γερμανικου ειναι αλλο πραγμα!!και η τουρμπινα μου περνει τα μυαλα οποτε....μονοδρομος για Audi!! Εχουν και οι γιαπωνεζοι τα καλα τους αλλα τα τελευταια χρονια εχουν μεινει πολυ πισω,σχεδον εκτος ανταγωνισμου... Καλως μας βρηκες λοιπον και ευχομαι να μην το μετανιωσεις ποτε... Οσον αφορα το πλαισιο ειναι η μερα με την νυχτα....Ξεχνα οτι ηξερες και απολαυσε το... Παντως μ αρεσει παρα πολυ ο τροπος που χειριζεσαι το θεμα(δηλ. γραφτηκες στο φορουμ, ψαχτηκες και κατεληξες) γι αυτο μπραβο σου... Ξερεις τι θελεις και ειναι πολυ βασικο...
vagelisgti Posted January 31, 2017 Author Posted January 31, 2017 καλησπερα στην παρεα!!μια ερωτηση ( μπορει να σας φανει και χαζη )... ενα απλο αυτοκινητο με ενα quattro εχουν αρκετη διαφορα σε καταναλωση και συντηρηση??
Theodore Saba Posted January 31, 2017 Posted January 31, 2017 Τετρακίνητο Α3 ( αν κρίνω από το πρώτο ποστ, μάλλον αυτό σε ενδιαφέρει) ή τετρακίνητο Α4,Α5...?? Έχουν διαφορά ως προς τον τύπο της τετρακίνησης και του τρόπου που λειτουργούν, οπότε από εκεί και μόνο υπάρχει διαφορά.Περισσότερα μηχανικά μέρη, περισσότερες τριβές, βάρος κτλ... Ένα παραπάνω κόστος χρήσης και συντήρησης είναι δεδομένο σε κάθε περίπτωση. 1
metero Posted January 31, 2017 Posted January 31, 2017 έχει κόστη όχι τρομακτικά αλλά και πολλά οφέλη στον δρόμο το καθαρά quattro όμως είναι το torsen το οποίο υπάρχει σε αυτοκίνητα με εγκάρσιο κινητήρα Α4 , Α5
vagelisgti Posted January 31, 2017 Author Posted January 31, 2017 μιλαω για α3 1.8...δεν εχω οδηγησει ποτε quattro και δεν ξερω για αυτο ρωταω!!
Angelos9988 Posted January 31, 2017 Posted January 31, 2017 Στο α3 δεν έχει μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση η τετρακίνηση γτ δεν είναι μόνιμη. Έχει έξτρα το κόστος συντήρησης του χαλντεξ ανά 80000 φίλτρο κ λάδια.
Kavouras Posted February 1, 2017 Posted February 1, 2017 (edited) μιλαω για α3 1.8...δεν εχω οδηγησει ποτε quattro και δεν ξερω για αυτο ρωταω!! μισό με ένα λίτρο πάνω σε κατανάλωση από το μπροσθιοκίνητο. Δεν είναι μόνο η απώλεια της τετρακίνησης, αλλά και το ότι έχεις έξτρα βάρος και γυρίζεις μέσω του σασμάν και το transfer (άξονας που βγαίνει από το σασμάν προς τα πίσω για μεταφορά της κίνησης πίσω). Βέβαια τα οφέλη της τετρακίνησης είναι άλλα, αλλά έχει σημασία αν τη χρειάζεσαι ή θεωρείς ότι τη χρειάζεσαι / τη θες... Edited February 2, 2017 by Kavouras
vagelisgti Posted February 1, 2017 Author Posted February 1, 2017 Με βοηθησατε αρκετα σας ευχαριστω για τις απαντησεις σας!!
vagelisgti Posted August 11, 2017 Author Posted August 11, 2017 Καλησπερα στην ομαδα!!ακομα ψαχνω Α3 για αυτο δεν εχω γραψει και τιποτα...ειδα αυτο και μ αρεσε τι λετε??εμπιστη εταιρεια??το αμαξι κομπλε φαινεται!! https://www.car.gr/10772158-audi-a3-sportback-1-8-tfsi-ambition
vagelisgti Posted August 27, 2017 Author Posted August 27, 2017 χαιρετω και επισημα πλεον την ομαδα μιας και ειμαι κατοχος AUDI!!ελπιζω να τα πουμε και απο κοντα σε συναντηση η εκδρομη!! 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now