Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Καλησπέρα εχω ενα Audi A4 B7 2006 μοντέλο 1,8Τ 163 HP με πρόγραμμα revo και θελω να το κανω  Quattro γνωρίζει κάποιος  τι θα χρειαστεί και αν μπαίνει ο κεντρικός επάνω στο δικό μου σασμάν 5αρι ευχαριστώ 

Edited by bak1821
Posted

Χρειάζεται σασμαν και πίσω γέφυρα (με διαφορικο και άκρα ) από quattro. Επίσης χρειάζεται και ντεπόζιτο αν δεν κάνω λάθος.

Posted

του πουλάς και παίρνεις quattro

Posted

Το έχω σκεφτεί αλλά το αμάξι έχει 84 χιλ χιλιόμετρα το έχω πάρει καινούριο το άλλο δεν θα ξέρω τι είναι αυτό είναι το πρόβλημα

  • Like 1
Posted

αν σκεφτεσαι να τουμπανιασεις τον κινητηρα πρεπει να σκεφτεις πιο σετ θα προτιμησεις

Posted

τότε το κρατάς όπως είναι , η τετρακίνηση είναι άλλο πράμα  αλλά μετατροπή έχει ρίσκο κόστος και σε μερικά χρόνια θα το πουλήσεις .....  οπότε το δίνεις τώρα  να πιάσει και καλή τιμή ....

Posted

Έχω βρει απο audi A4 σασμαν κεντρικό όλο το κιτ από μοντέλο με κινητήρα BEX ταιριάζει στο δικό μού. Και αν μπορώ να αφήσω το δικό μου σασμαν

Posted

έχεις εκτίμηση κόστους !!??

ανταλλακτικά + εργασία   = ???

 

το δικό σου πόσο πιάνει στο internet !!??  τι μοντέλο είναι !!!???

Posted

2007 ξεκινάει από 8000 έως 12000 ανάλογα το επόμενο μοντέλο δεν το εμπιστεύομαι τον κινητήρα ενώ Τον δικό μου 20v σκύλος γνώμη μου εσείς ξέρετε καλύτερα.αν μου στοιχίσει κανένα χιλιάρικο η μετατροπή τι λέτε συμφέρει

Posted

χιλιάρικο όχι , εγώ στο προηγούμενο quattro είχα 5αρι σασμάν και το να βάλω 6αρι πήγαινε 2.5 χιλ η μετατροπή σε quattro δεν ξέρω πόσο θα πάει , γιατί βασικά είναι και άλλα πράγματα , μπορεί να θέλεις εγκέφαλο ,abs,  ESP και άλλα πράγματα τα οποία είναι προγραμματισμένα για quattro αυτοκίνητο ,

 

εάν το δικό σου πιάνει 8-10  βάζεις και όσα θα ξοδέψεις και παίρνεις ένα εργοστασιακό quattro με TFSI  θα έχεις χαμηλότερη κατανάλωση από τον 20V

 

γνώμη μου δεν αξίζει

Posted

Για τον εγκέφαλο δεν νομίζω να θέλει λόγο του ότι έχει μόνιμη τετρακίνηση.Μου κακοφαίνεται να το δώσω γιατί το έχω σχεδόν καινούριο διότι πάντα γυρνούσα με μηχανή και τώρα λόγο παιδιού χρησιμοποιώ το αυτοκίνητο.Το άλλο δεν ξέρω τι θα μου βγει

Posted

θέλει προγραμματισμό σίγουρα , τώρα επειδή μπλέκονται ABS ESP και τα λοιπά   ... θέλει προσοχή ας μιλήσουν οι ειδικοί..... 

Posted

το βασικό είναι γιατί θες τετρακίνηση !!!!!!???!!!!

Posted

Τελικά έχεις δίκιο καλύτερα αλλαγή σε tfsi

Posted

εφόσον έχεις Α4 Β7 οι τιμές δεν είναι απαγορευτικές και θα σου πρότεινα να δεις σε DTM version , εγώ πείρα DTM 10χιλ πριν δυο χρόνια , πήγαινε δες ένα όπως και να έχει   π.χ.  δεν ξέρω το μπατζετ και εάν μπορείς για 2λιτρο ... αλλά και εγώ ζορίστηκα αλλά το ευχαριστιέμαι..... 

Posted

Λέω αν το δώσω που για εκεί το βλέπω πλέον λέω να πάρω 1.8T Quattro μοντέλο 2009 έως 2011 λόγω τιμής αλλά δεν ξέρω αν βγάζουν βλάβες τα TFSI

Posted

το βασικό είναι η κατανάλωση λαδιού  ... αλλά δεν θα πρέπει να είναι αποτρεπτικός παράγοντας ... το δικό μου μοντέλο 2006 έχει κατ.λαδιού 1 λιτρο ανά 1500-2500 χιλ ανάλογα πως το πάω και που τα κάνω , δεν θα έπρεπε και όταν έρθει η ώρα θα φτιαχτεί ....

είπαμε δεν πρέπει να είναι αποτρεπτικός παράγοντας αλλά θέλει προσοχή στην αγορά

Posted (edited)

Εχω ίδιο αμάξι με σένα και έχω ήδη όσα χρειάζονται για να γίνει quattro...

Θέλεις σασμαν, κεντρικό, πίσω γέφυρα κομπλέ, ρεζερβουαρ, μια βάση κεντρικού και ημιαξόνια. Γύρω στα 800-1000 κομπλε το 5αρι, 1200-1500 το 6αρι... Η διαδικασία εύκολη αλλά απαιτεί χρόνο πολύ λόγω λύσε δέσε. Ηλεκτρονικά δεν αλλάζεις-πειράζεις τπτ πέραν προγραμματισμού καντράν ώστε ο υπολογισμός της βενζίνης να γίνεται με γνώμονα τα δυο φλοτερ αντί του ενός... Α και τροποποίηση σωληνώσεων εξάτμισης...

Edited by georgio3gr
  • Like 2
Posted

Σε ευχαριστώ μάλλον θα πάω σε αλλαγή με audi b8 Quattro

  • Like 1
Posted

η ποιώ σωστή λύση,  το να αλλάξεις την οδηγική συμπεριφορά-ταυτότητα  του αυτοκινήτου σίγουρα έχει κινδύνους , επίσης το αυτοκίνητο χάνει αξία μεταπώλησης εάν έχει τέτοιες αλλαγές

Posted

θελει λεφτα η μετατροπή αλλα αξιζει κατα τη γνωμη μου στα Α4. η οδικη συμπεριφορά αλλάζει προς το καλύτερο , 

Στη θεση θα πηγαινα σε Α4 Β7 tfsi , καλύτερο μοτερ απτου β8 που εχει θεματακια με λάδια κλπ . ενα 4κινητο Β7 θα καλύψει ολες τις προσδοκιες σου και θα το βρει σε καλυτερη τιμη απτα Β8 θελει όμως ψαξιμο

Posted

Σε αμαξι με quattro ειναι ευκολη η μεταβαση απο 5αρη σε 6αρη ή οχι;

Posted

είχα ρωτήσει για το προηγούμενο που είχα 5αρι πήγαινε 2500€  τουλάχιστον γιατί θέλεις άξονα και διαφορικό πίσω  , έχουν άλλο βήμα μετάδοσης

  • Like 1

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.