bak1821 Posted January 20, 2018 Posted January 20, 2018 (edited) Καλησπέρα εχω ενα Audi A4 B7 2006 μοντέλο 1,8Τ 163 HP με πρόγραμμα revo και θελω να το κανω Quattro γνωρίζει κάποιος τι θα χρειαστεί και αν μπαίνει ο κεντρικός επάνω στο δικό μου σασμάν 5αρι ευχαριστώ Edited January 20, 2018 by bak1821
xrhstosa4b6 Posted January 20, 2018 Posted January 20, 2018 Χρειάζεται σασμαν και πίσω γέφυρα (με διαφορικο και άκρα ) από quattro. Επίσης χρειάζεται και ντεπόζιτο αν δεν κάνω λάθος.
CostasD Posted January 20, 2018 Posted January 20, 2018 Εξάτμιση καζανάκια Sent from my iPhone using Tapatalk
bak1821 Posted January 20, 2018 Author Posted January 20, 2018 Το έχω σκεφτεί αλλά το αμάξι έχει 84 χιλ χιλιόμετρα το έχω πάρει καινούριο το άλλο δεν θα ξέρω τι είναι αυτό είναι το πρόβλημα 1
nasosGT Posted January 20, 2018 Posted January 20, 2018 αν σκεφτεσαι να τουμπανιασεις τον κινητηρα πρεπει να σκεφτεις πιο σετ θα προτιμησεις
metero Posted January 20, 2018 Posted January 20, 2018 τότε το κρατάς όπως είναι , η τετρακίνηση είναι άλλο πράμα αλλά μετατροπή έχει ρίσκο κόστος και σε μερικά χρόνια θα το πουλήσεις ..... οπότε το δίνεις τώρα να πιάσει και καλή τιμή ....
bak1821 Posted January 20, 2018 Author Posted January 20, 2018 Έχω βρει απο audi A4 σασμαν κεντρικό όλο το κιτ από μοντέλο με κινητήρα BEX ταιριάζει στο δικό μού. Και αν μπορώ να αφήσω το δικό μου σασμαν
metero Posted January 21, 2018 Posted January 21, 2018 έχεις εκτίμηση κόστους !!?? ανταλλακτικά + εργασία = ??? το δικό σου πόσο πιάνει στο internet !!?? τι μοντέλο είναι !!!???
bak1821 Posted January 21, 2018 Author Posted January 21, 2018 2007 ξεκινάει από 8000 έως 12000 ανάλογα το επόμενο μοντέλο δεν το εμπιστεύομαι τον κινητήρα ενώ Τον δικό μου 20v σκύλος γνώμη μου εσείς ξέρετε καλύτερα.αν μου στοιχίσει κανένα χιλιάρικο η μετατροπή τι λέτε συμφέρει
metero Posted January 21, 2018 Posted January 21, 2018 χιλιάρικο όχι , εγώ στο προηγούμενο quattro είχα 5αρι σασμάν και το να βάλω 6αρι πήγαινε 2.5 χιλ η μετατροπή σε quattro δεν ξέρω πόσο θα πάει , γιατί βασικά είναι και άλλα πράγματα , μπορεί να θέλεις εγκέφαλο ,abs, ESP και άλλα πράγματα τα οποία είναι προγραμματισμένα για quattro αυτοκίνητο , εάν το δικό σου πιάνει 8-10 βάζεις και όσα θα ξοδέψεις και παίρνεις ένα εργοστασιακό quattro με TFSI θα έχεις χαμηλότερη κατανάλωση από τον 20V γνώμη μου δεν αξίζει
bak1821 Posted January 21, 2018 Author Posted January 21, 2018 Για τον εγκέφαλο δεν νομίζω να θέλει λόγο του ότι έχει μόνιμη τετρακίνηση.Μου κακοφαίνεται να το δώσω γιατί το έχω σχεδόν καινούριο διότι πάντα γυρνούσα με μηχανή και τώρα λόγο παιδιού χρησιμοποιώ το αυτοκίνητο.Το άλλο δεν ξέρω τι θα μου βγει
metero Posted January 21, 2018 Posted January 21, 2018 θέλει προγραμματισμό σίγουρα , τώρα επειδή μπλέκονται ABS ESP και τα λοιπά ... θέλει προσοχή ας μιλήσουν οι ειδικοί.....
metero Posted January 21, 2018 Posted January 21, 2018 το βασικό είναι γιατί θες τετρακίνηση !!!!!!???!!!!
bak1821 Posted January 21, 2018 Author Posted January 21, 2018 Τελικά έχεις δίκιο καλύτερα αλλαγή σε tfsi
metero Posted January 21, 2018 Posted January 21, 2018 εφόσον έχεις Α4 Β7 οι τιμές δεν είναι απαγορευτικές και θα σου πρότεινα να δεις σε DTM version , εγώ πείρα DTM 10χιλ πριν δυο χρόνια , πήγαινε δες ένα όπως και να έχει π.χ. δεν ξέρω το μπατζετ και εάν μπορείς για 2λιτρο ... αλλά και εγώ ζορίστηκα αλλά το ευχαριστιέμαι.....
bak1821 Posted January 21, 2018 Author Posted January 21, 2018 Λέω αν το δώσω που για εκεί το βλέπω πλέον λέω να πάρω 1.8T Quattro μοντέλο 2009 έως 2011 λόγω τιμής αλλά δεν ξέρω αν βγάζουν βλάβες τα TFSI
metero Posted January 21, 2018 Posted January 21, 2018 το βασικό είναι η κατανάλωση λαδιού ... αλλά δεν θα πρέπει να είναι αποτρεπτικός παράγοντας ... το δικό μου μοντέλο 2006 έχει κατ.λαδιού 1 λιτρο ανά 1500-2500 χιλ ανάλογα πως το πάω και που τα κάνω , δεν θα έπρεπε και όταν έρθει η ώρα θα φτιαχτεί .... είπαμε δεν πρέπει να είναι αποτρεπτικός παράγοντας αλλά θέλει προσοχή στην αγορά
georgio3gr Posted January 21, 2018 Posted January 21, 2018 (edited) Εχω ίδιο αμάξι με σένα και έχω ήδη όσα χρειάζονται για να γίνει quattro... Θέλεις σασμαν, κεντρικό, πίσω γέφυρα κομπλέ, ρεζερβουαρ, μια βάση κεντρικού και ημιαξόνια. Γύρω στα 800-1000 κομπλε το 5αρι, 1200-1500 το 6αρι... Η διαδικασία εύκολη αλλά απαιτεί χρόνο πολύ λόγω λύσε δέσε. Ηλεκτρονικά δεν αλλάζεις-πειράζεις τπτ πέραν προγραμματισμού καντράν ώστε ο υπολογισμός της βενζίνης να γίνεται με γνώμονα τα δυο φλοτερ αντί του ενός... Α και τροποποίηση σωληνώσεων εξάτμισης... Edited January 21, 2018 by georgio3gr 2
bak1821 Posted January 22, 2018 Author Posted January 22, 2018 Σε ευχαριστώ μάλλον θα πάω σε αλλαγή με audi b8 Quattro 1
metero Posted January 22, 2018 Posted January 22, 2018 η ποιώ σωστή λύση, το να αλλάξεις την οδηγική συμπεριφορά-ταυτότητα του αυτοκινήτου σίγουρα έχει κινδύνους , επίσης το αυτοκίνητο χάνει αξία μεταπώλησης εάν έχει τέτοιες αλλαγές
mariosA4 Posted January 22, 2018 Posted January 22, 2018 θελει λεφτα η μετατροπή αλλα αξιζει κατα τη γνωμη μου στα Α4. η οδικη συμπεριφορά αλλάζει προς το καλύτερο , Στη θεση θα πηγαινα σε Α4 Β7 tfsi , καλύτερο μοτερ απτου β8 που εχει θεματακια με λάδια κλπ . ενα 4κινητο Β7 θα καλύψει ολες τις προσδοκιες σου και θα το βρει σε καλυτερη τιμη απτα Β8 θελει όμως ψαξιμο
S3-Nick Posted January 24, 2018 Posted January 24, 2018 Σε αμαξι με quattro ειναι ευκολη η μεταβαση απο 5αρη σε 6αρη ή οχι;
metero Posted January 25, 2018 Posted January 25, 2018 είχα ρωτήσει για το προηγούμενο που είχα 5αρι πήγαινε 2500€ τουλάχιστον γιατί θέλεις άξονα και διαφορικό πίσω , έχουν άλλο βήμα μετάδοσης 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now