tarirs Posted February 24, 2018 Posted February 24, 2018 Αν και βρισκομαι σε φορουμ audi,ειμαι σε διλλημα για αγορααυτοκινητου.... Ειμαι 41 ετων με παιδακι 7 ετων,και αυτη την στιγμη εχω ενα renault megane II,εχω αλλαξει πολλα αυτοκινητα,το 2003 και για 10 ετη ειχα ενα skoda octavia rs 20v. Aυτη την στιγμη ειμαι αναμεσα σε audi A3 1.6 fsi 8p και σε bmw 116 E87 και δεν ξερω σε ποιο να παω και τα 2 μου αρεσουν εξισου. Μπορειτε να βοηθησετε...???
nikosVAG Posted February 25, 2018 Posted February 25, 2018 Παρε ενα Α4 Sent from my iPhone using Tapatalk
tarirs Posted February 25, 2018 Author Posted February 25, 2018 Ευχαριστω για την ανταποκριση μου αρεσουν τα hachback πολυ... Σε σχεση με τα 2 που προανεφερα....???
tarirs Posted March 5, 2018 Author Posted March 5, 2018 Mπορει να μου απαντησει καποιος σιγουρα και εμπιστα....??? Λογω κοντινης αγορας Audi a3 8p 1.6 Βρισκω προ fl και θα ηθελα να ρωτησω αν σε αυτο μπορω να βαλω πολυλειτουργικο τιμονι και cruise control εκ των υστερων.... Αγορα απο ebay η amazon....
ian Posted March 25, 2018 Posted March 25, 2018 Κατ' αρχήν καλωσήρθες! Τώρα για το ερώτημά σου και την απουσία απαντήσεων, νομίζω πως αυτή εδώ "η περιοχή" του φόρουμ είναι μόνο για ένα "καλώς σας βρήκα", οτιδήποτε άλλο έχει τη θεματική του κατηγορία. Η απουσία απαντήσεων μπορεί επίσης να οφείλεται στο ότι υπάρχει πληθώρα θεμάτων σχετικών με retrofit στο Α3 8Ρ, απλώς θέλει αρκετό διάβασμα. Με μια σύντομη απάντηση θα έλεγα ναι, και πολυλειτουργικό τιμόνι παίρνει, και cruise control παίρνει, κι ένα σωρό άλλα καλούδια παίρνει, θέλει όμως να το ψάξεις το πράμα, ποιοι κωδικοί ανταλλακτικών σου χρειάζονται, ποιοί εγκέφαλοι βλέπουν τι, ποια κωδικοποίηση απαιτείται, τέτοια πράματα... Τέλος το ποιο να προτιμήσεις μεταξύ Α3 και 116, και μάλιστα με απάντηση "σίγουρη και έμπιστη" ποιος να στο πει; Καταλαβαίνεις ότι αυτό είναι πολύ υποκειμενικό θέμα, ειδικά σε αυτές τις κατηγορίες αυτοκινήτων. Εδώ μέσα -στη φωλιά της audi- πιστεύω οι περισσότεροι θα έλεγαν "Α3", αλλά δεν το λένε ίσως γιατί θεωρούν πως εννοείται. Στο αντίστοιχο φόρουμ της bmw θα σου έλεγαν το 116, αλλά μάλλον κι εκεί θα θεωρούσαν το ίδιο. Εσύ θα οδηγείς-συντηρείς-πληρώνεις το όχημά σου, εσύ πρέπει να αποφασίσεις, χωρίς σίγουρους και έμπιστους. Και πάλι καλωσήρθες! 2
Theodore Saba Posted March 25, 2018 Posted March 25, 2018 Αν και βρισκομαι σε φορουμ audi,ειμαι σε διλλημα για αγορααυτοκινητου.... Ειμαι 41 ετων με παιδακι 7 ετων,και αυτη την στιγμη εχω ενα renault megane II,εχω αλλαξει πολλα αυτοκινητα,το 2003 και για 10 ετη ειχα ενα skoda octavia rs 20v. Aυτη την στιγμη ειμαι αναμεσα σε audi A3 1.6 fsi 8p και σε bmw 116 E87 και δεν ξερω σε ποιο να παω και τα 2 μου αρεσουν εξισου. Μπορειτε να βοηθησετε...??? Ο ian με κάλυψε σχεδόν σε όλα. Να προσθέσω όμως και μερικά ακόμη. Προφανώς αφού κοιτάς αυτοκίνητα με τέτοιους κινητήρες, έχοντας κάποτε octavia rs 20v, δεν σε ενδιαφέρει η δύναμη, σωστά ? Επίσης ψάχνεις το Α3 sportback ή το 3θυρο ? Για να σου πει κάποιος με ασφάλεια πιο είναι καλύτερο και σε τι είναι καλύτερο, θα πρέπει να έχουν περάσει από τα χέρια του και τα δύο, πράγμα σπάνιο αλλά όχι απίθανο. Στη θέση σου, θα διάβαζα +/- του κάθε μοντέλου εδώ και σε άλλα φορουμ για τα bmw. Τέλος, ότι και να διαβάσεις και να σου πει ο καθένας, αν δεν τα οδηγήσεις και τα δύο και δεν δεις με τα μάτια σου χώρους, δύναμη, φρένα, τιμόνι, ποιότητα κλπ......μην αποφασίσεις. 1
tarirs Posted March 26, 2018 Author Posted March 26, 2018 Ευχριστω πολυ για της απαντησεις και το ενδιαφερον,θα περασω και απο το '' καλως ηρθατε'' Τωρα η δυναμη δεν με ενδιαφερει και τοσο τωρα πια λογω οικογενειας , αλλα θα επιθυμουσα να κινουμε ικανοποιητικα.... Πηραν μερος και αλλα αυτοκινητα στην επιλογη μου,αλλα κλινω προς Α3 1.6 fsi...Δεν ξερω για πιο λογω αλλα με τραβαει πιο πολυ.... Και εχω αλλαξει αρκετα αυτοκινητα.... Το τελευταιο διλλημα ηταν audi a3 8p 1.6 fsi vs Lancia delta 1.4 t-jet ,αλλα κλινω προς Audi...
Theodore Saba Posted March 26, 2018 Posted March 26, 2018 Ευχριστω πολυ για της απαντησεις και το ενδιαφερον,θα περασω και απο το '' καλως ηρθατε'' Τωρα η δυναμη δεν με ενδιαφερει και τοσο τωρα πια λογω οικογενειας , αλλα θα επιθυμουσα να κινουμε ικανοποιητικα.... Πηραν μερος και αλλα αυτοκινητα στην επιλογη μου,αλλα κλινω προς Α3 1.6 fsi...Δεν ξερω για πιο λογω αλλα με τραβαει πιο πολυ.... Και εχω αλλαξει αρκετα αυτοκινητα.... Το τελευταιο διλλημα ηταν audi a3 8p 1.6 fsi vs Lancia delta 1.4 t-jet ,αλλα κλινω προς Audi... Ο 1.4 tjet είναι πολύ καλύτερος κινητήρας από τον παλιό και αργό 1.6 fsi. Από εκεί και πέρα είναι θέμα γούστου
tarirs Posted March 26, 2018 Author Posted March 26, 2018 Ο 1.4 tjet είναι πολύ καλύτερος κινητήρας από τον παλιό και αργό 1.6 fsi. Από εκεί και πέρα είναι θέμα γούστου Η διαφορα επισης εκτος απο αυτο που λες παιζετε και στο θεμα συντηρησης.....Ομεν audi με καδενα και ο t-jet καθε 60.000 χλμ ιμαντας κινησης.....
Theodore Saba Posted March 26, 2018 Posted March 26, 2018 Η διαφορα επισης εκτος απο αυτο που λες παιζετε και στο θεμα συντηρησης.....Ομεν audi με καδενα και ο t-jet καθε 60.000 χλμ ιμαντας κινησης..... Δυστυχώς η πράξη έδειξε ότι δεν είναι και τόσο αξιόπιστη, ούτε εφόρου ζωής η καδένα. Και ακόμη χειρότερα σε πουλάει εκεί που δεν την περιμένεις, γιατί πιστεύεις ότι δεν θέλει άλλαγμα ποτέ, ενώ τελικά θέλει. Κάθε πότε? Κανένας δεν μπορεί να σου πει με βεβαιότητα και ούτε αναγράφεται στην τακτική συντήρηση. Επίσης το κόστος αντικατάστασής της καθώς και όσα πάνε πακέτο με αυτή, είναι πολύ υψηλό και λύνεται μεγάλο μέρος του κινητήρα. Αν διαβάσεις σχετικά θέματα, θα καταλάβεις. Αντίθετα ο ιμάντας, γνωρίζεις εκ των προτέρων ότι θέλει αλλαγή σε ορισμένα χρονικά διαστήματα και το κόστος αντικατάστασης είναι πολύ πιο προσιτό. Τέλος η audi, στους νέους κινητήρες της, ξαναγύρισε στη λύση του ιμάντα. Αυτό κάτι λέει... 1
tarirs Posted March 26, 2018 Author Posted March 26, 2018 Δυστυχώς η πράξη έδειξε ότι δεν είναι και τόσο αξιόπιστη, ούτε εφόρου ζωής η καδένα. Και ακόμη χειρότερα σε πουλάει εκεί που δεν την περιμένεις, γιατί πιστεύεις ότι δεν θέλει άλλαγμα ποτέ, ενώ τελικά θέλει. Κάθε πότε? Κανένας δεν μπορεί να σου πει με βεβαιότητα και ούτε αναγράφεται στην τακτική συντήρηση. Επίσης το κόστος αντικατάστασής της καθώς και όσα πάνε πακέτο με αυτή, είναι πολύ υψηλό και λύνεται μεγάλο μέρος του κινητήρα. Αν διαβάσεις σχετικά θέματα, θα καταλάβεις. Αντίθετα ο ιμάντας, γνωρίζεις εκ των προτέρων ότι θέλει αλλαγή σε ορισμένα χρονικά διαστήματα και το κόστος αντικατάστασης είναι πολύ πιο προσιτό. Τέλος η audi, στους νέους κινητήρες της, ξαναγύρισε στη λύση του ιμάντα. Αυτό κάτι λέει... Σε ευχαριστω παααρα πολυ δεν το γνωριζα αυτο,νομιζα,οτιμε την καδενα ξενοιαζεις,και τελος.....Μαλιστα.....
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now