Jump to content

audi a3 1.8 180ps 8V πληροφορίες


john_aks

Recommended Posts

Καλησπέρα παιδιά ,

 

Ήθελα να ρωτήσω αν το μοντελο αυτό ( 1.8 180ps 8V) κυκλοφόρησε στην Ελλάδα. Εγώ οταν πήγα στην AUDI υπήρχε μονο οι κινητήρες  1.1,  1.4  150  και ο 2.0   κινητήρας. Τώρα βγήκε και ο 1.5 150 .  Αυτός ο κινητήρας ποτε κυκλοφόρησε στην Ελλάδα? 

Είχα την εντύπωση οτι κυκλοφορεί μονο στο εξωτερικό

Link to comment
Share on other sites

Κυκλοφορησε απο το 2014 αν δεν κανω λαθος μεχρι που τον κατεργησε στο fl..

Για την Ελλάδα λες οτι κυκλοφόρησε το 2014 ?  

Ξέρεις μηπως γιατί καταργήθηκε? Είχε κάποιο πρόβλημα? 

Σκέφτομαι να αγοράσω ένα γι'αυτό ρωτάω. Δεν έχω ακούσει τιποτα για το συγκεκριμένο μοντέλο και θα ήθελα μια γνώμη 

 

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Για την Ελλάδα λες οτι κυκλοφόρησε το 2014 ?

Ξέρεις μηπως γιατί καταργήθηκε? Είχε κάποιο πρόβλημα?

Σκέφτομαι να αγοράσω ένα γι'αυτό ρωτάω. Δεν έχω ακούσει τιποτα για το συγκεκριμένο μοντέλο και θα ήθελα μια γνώμη

 

Ευχαριστώ

Ναι για ελλαδα εννοω! Το μοτερ κυκλοφορισε με μαζι με το λανσαρισμα του 8v μπορει να ταν και το 2013..για να μν παρεξηγηθω δεν πρωτοκυκλοφορησε το 2013 σαν μοτερ αλλα πανω στο 8v εννοω..Δεν το γνωριζω γτ το σταματησε στην κυκλοφορια με το fl αλλα βλεπω οτι το εχουν σταματησει γενικα στην audi μονο η σκοντα το εχει ακομα και η σεατ..Απο κει και περα ηταν πλ περπατημενο μοτερ μπορει ν το σταματησαν λογω ρυπων τι να πω δεν ξερω..

Link to comment
Share on other sites

Ναι για ελλαδα εννοω! Το μοτερ κυκλοφορισε με μαζι με το λανσαρισμα του 8v μπορει να ταν και το 2013..για να μν παρεξηγηθω δεν πρωτοκυκλοφορησε το 2013 σαν μοτερ αλλα πανω στο 8v εννοω..Δεν το γνωριζω γτ το σταματησε στην κυκλοφορια με το fl αλλα βλεπω οτι το εχουν σταματησει γενικα στην audi μονο η σκοντα το εχει ακομα και η σεατ..Απο κει και περα ηταν πλ περπατημενο μοτερ μπορει ν το σταματησαν λογω ρυπων τι να πω δεν ξερω..

οκ  σε ευχαριστώ πολύ. Αν κάποιος άλλος ξέρει κάτι παραπάνω , θα ήθελα να μάθω

Link to comment
Share on other sites

Το μοτέρ είναι εξαιρετικό χωρίς το παραμικρό πρόβλημα.

Αντικατασταθηκε από το 2,0 με τα 190 που δεν έρχεται Ελλάδα.

Τι θέλεις να μάθεις;

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

σε σύγκριση με τον 1.8 TFSI του 8P που είχα 10 χρόνια ο 1.8 TFSI του 8V είναι αρκετά πιο .... δε θα το λεγα "ήσυχος" αλλα σίγουρα ακούγεται λιγότερο και το turbo μαμα θέλει προσπάθεια κ αυτο για να το ακούσεις.

 

... με τις λιγες γνώσεις που έχω τελος πάντων :D

 

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Whitewolf said:

σε σύγκριση με τον 1.8 TFSI του 8P που είχα 10 χρόνια ο 1.8 TFSI του 8V είναι αρκετά πιο .... δε θα το λεγα "ήσυχος" αλλα σίγουρα ακούγεται λιγότερο και το turbo μαμα θέλει προσπάθεια κ αυτο για να το ακούσεις.

 

... με τις λιγες γνώσεις που έχω τελος πάντων :D

 

μήπως.....είχες πρόγραμμα στο 8Ρ?

Μήπως είχες και εισαγωγή ή έστω ελεύθερο φίλτρο στο φιλτροκούτι?

 

 

ΥΓ: το 8V έχει λίγο καλύτερη ηχομόνωση πάντως από το 8Ρ.

ΥΓ2: γενικά υπήρχαν παράπονα ότι το 1.8 στο 8ρ ήταν κάπως πιο φασαριόζικο σε σχέση με τον ανταγωνισμό και ο ήχος δεν ήταν βελούδινος. Όχι όμως ότι άκουγες τούρμπο. Πιο πολύ λόγω της καδένας που είχε ο 1.8 σε σχέση με τα άλλα μοτέρ της μάρκας και του ανταγωνισμού.

Link to comment
Share on other sites

Nαί είχα ενα απλο stage1 abt, και ενα intercooler απο s3, τίποτα το "εξωτικό" :D

 

Πάντως με ανοιχτά παράθυρα, το turbo το άκουγα :D

 

Παρεπιπτόντως μια και μιλάμε για τη μηχανή του 8V, εαν βάλω πρόγραμμα (μάλλον κονσέρβα) τι θα γίνει με τα efficient, comfort, auto, dynamic modes της μηχανής? Θα αχρηστευτούν? ή θα συνεχίσουν να δουλεύουν απλά το αυτοκίνητο θα ρεπάρει απο πιο χαμηλά?

 

ευχαριστώ

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
Στις 14/6/2019 στις 5:26 ΜΜ, Whitewolf είπε

Nαί είχα ενα απλο stage1 abt, και ενα intercooler απο s3, τίποτα το "εξωτικό" :D

 

Πάντως με ανοιχτά παράθυρα, το turbo το άκουγα :D

 

Παρεπιπτόντως μια και μιλάμε για τη μηχανή του 8V, εαν βάλω πρόγραμμα (μάλλον κονσέρβα) τι θα γίνει με τα efficient, comfort, auto, dynamic modes της μηχανής? Θα αχρηστευτούν? ή θα συνεχίσουν να δουλεύουν απλά το αυτοκίνητο θα ρεπάρει απο πιο χαμηλά?

 

ευχαριστώ

 

 

 

Απαντώ στο τελευταίο σκέλος της δημοσίευσής σου. 

Εγώ προσωπικά επέλεξα έναν προγραμματιστή που έφτιαξε multimap. Καταρχάς από το εν λόγω κουμπί το αμάξι μου έχει 4 προφίλ οδήγησης (Eco, Normal, Sport, Individual). 

Έτσι στο Eco & Normal ο κινητήρας δουλεύει με την μικρή πίεση (1 bar max, 0,9 σταθερή μέχρι κόφτη) και στο Sport δουλεύει μέχρι 1,24bar max (τόσο έχω δει στο Car Scanner) και 1,1 σταθερή. Στο Individual προφανώς αν επιλέξεις ανάλογο mode για τον κινητήρα, θα έχεις και την ανάλογη πίεση.  

 

Μόνο και μόνο αυτό, εμένα με κέρδισε διότι δουλεύεις το αμάξι καθημερινά στην μικρή πίεση, δηλαδή δεν ταλαιπωρείς τούρμπο, άλλα μηχανικά μέρη αλλά και δεν καις παραπάνω βενζίνη και όταν θες να το σκίσεις ή να κάνεις πατήματα, βάζεις τη μεγάλη πίεση. 

 

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.