geodimis Posted March 17, 2018 Posted March 17, 2018 (edited) Έχει να προτεινει κανείς κάποιον για αξιόπιστο γενικό service στα νότια προάστια; Edited March 17, 2018 by geodimis
george1978 Posted March 18, 2018 Posted March 18, 2018 Σαν vip μελος κοιτα την πρωτη διαφημιση οταν εισαι στο forum. Νεα Σμυρνη μερια 1
geodimis Posted April 17, 2018 Author Posted April 17, 2018 Βρήκα με 160-170 άγιο Δημήτριο. Η τιμη πως σας φαίνεται;
Theodore Saba Posted April 17, 2018 Posted April 17, 2018 Στο δικό σου μοντέλο το Γενικό Τι περιλαμβάνει ?
Kavouras Posted April 18, 2018 Posted April 18, 2018 (edited) Βρήκα με 160-170 άγιο Δημήτριο. Η τιμη πως σας φαίνεται; σαν τιμή από μόνο του δε λέει τίποτα. Τι περιλαμβάνει? Λάδια? (κι αν ναι, τι λάδια? φουλ συνθετικά ή ημι-συνθετικά? Και τι μάρκα?) όλα τα φίλτρα (λαδιού, καμπίνας, μοτέρ, βενζίνης) ή κάποια από αυτά? Μπουζί? Καινούρια βίδα/τάπα κάρτερ? (ντάξει, θα μου πεις "ρε φίλε 1€ έχει", αλλά δεν την αλλάζουν αν δεν το ζητήσεις και από τις μικρές χρεώσεις που δεν καταλαβαίνεις, φτάνεις σε συμπεράσματα που είναι πολλές φορές λανθασμένα γιατί ναι μεν πλήρωσες παραπάνω στο Χ συνεργείο αλλά σου έκανε και περισσότερες εργασίες ή σου άλλαξε περισσότερα ανταλλακτικά που δεν ασχολήθηκες να μάθεις) ΥΓ: φίλτρο καμπίνας απλό ή ενεργού άνθρακα? ΥΓ2: όλες οι παραπάνω ερωτήσεις μπορούν να αλλάξουν την τιμή του "service" από 100€ στα 250€ χωρίς να καταλάβει κάποιος (που δεν ασχολείται λεπτομερώς) το γιατί αυτά τα 150€ διαφορά... Edited April 18, 2018 by Kavouras 1
S3-Nick Posted April 18, 2018 Posted April 18, 2018 Ακριβως οπως τα λέει ο Καβουρας...οι λεπτομέρειες μπορει να κρυβουν ολη την ουσια! 1
geodimis Posted April 18, 2018 Author Posted April 18, 2018 (edited) Δουλ συνθετικά λάδια μαζί με φίλτρο και τάπα καιαπλό φίλτρο καμπίνας. Το φίλτρο μοτέρ φι είναι; Αέρα υποθέτω...επίσης πέρασα τα 100k χλμ. Να κοιτάξω κάτι άλλο προληπτικά; 1.8TQ του 2005 (b7). Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας! Edited April 18, 2018 by geodimis
S3-Nick Posted April 18, 2018 Posted April 18, 2018 Αν ειναι 160€ για λαδια-φιλτρο λαδιου και απλο φιλτρο καμπινας ειναι πολλα τα χρηματα... Φιλτρο βενζινης (το οποιο κοστιζει περι τα 50€) δεν θα αλλαξετε; Επισης, φιλτρο αερα μηχανης; 1
geodimis Posted April 19, 2018 Author Posted April 19, 2018 30αρι φουλ συνθετικό άνθρακα καμπίνας τελικά, ορίτζιναλ φίλτρο λαδιού συμβατά βενζίνης αέρα και 20€ ένας αισθητήρας θερμοκρασίας γιατί παρόλο που μου έσβησε το λαμπάκι το βαντιλατερ δουλεύει για 2-3 λεπτά στο φουλ όταν βάζω μπρος
geodimis Posted April 26, 2018 Author Posted April 26, 2018 "Κλείνοντας" το topic παραθέτω συνοπτικά: 1. Λάδια Castrol fully synthetic 5-30 + φίλτρο + τάπα 2. Φίλτρα βενζίνης/αέρα/καμπίνας (ενεργού άνθρακα - bosch) 3. Αισθητήριο θερμοκρασίας που άναβε το βαντιλατέρ και το κίτρινο λαμπάκι κινητήρα (Original) Σύνολο 180€ + ΦΠΑ. Ευχαριστώ όλους για τις κατατοπιστικές πληροφορίες. 1
geodimis Posted September 17, 2018 Author Posted September 17, 2018 Στην ενδιάμεση αλλαγή λαδιών (15k km από γενικό) πρέπει να αλλάζει και το φίλτρο μαζί με τα λάδια;
geodimis Posted September 24, 2018 Author Posted September 24, 2018 Υπάρχει κάποιοσ κανόνας για προληπτικό άνοιγμα service του turbo; Ρωτάω γιατί το έχω ακούσεις και είμαι αισίως στα 120000 km
audidis Posted September 25, 2018 Posted September 25, 2018 (edited) Καλησπέρα, Δεν νομίζω ως υποχρεωτική οδηγία, παρόλα αυτά ανάλογα με το τρόπο που οδηγείς (ή ο προηγούμενος αν δεν είναι πρώτο χέρι) σε συνάρτηση και με τα συνολικά χλμ κάποια στιγμή θα το χρειάζεται το service του ή θα έχει πέσει η απόδοσή του... Λόγω "ήπιας" (σχετικό αυτό) οδήγησης στην δική μου περίπτωση, στα 120k χλμ ούτε που θα την άγγιζα την τουρμπίνα. Το θεωρώ υπερβολή υπό τις δικές μου συνθήκες. Τώρα (στα 190k χλμ) ετοιμάζομαι για service, όχι τόσο για την απόδοσή του, όσο το ότι παρατηρήθηκε λαδίλα να (ξε)φεύγει εντός της τουρμπίνας, κάτι φυσιολογικό και αναμενόμενο, κάποια στιγμή θα γινόταν. Οι περισσότεροι εδώ μέσα (άντε, ας πω πολλοί) δεν φτάνουν καν σε αυτό το στάδιο μιας και προχωρούν σύντομα σε αναβαθμίσεις turbo για να πάρουν/νιώσουν το κάτι παραπάνω, συνεπώς δεν πρόλαβαν να το "βιώσουν". Άλλοι το "έσκιζαν" και αντί για επισκευή/service έβαζαν άλλο μεγαλύτερο. Τώρα "προληπτικό" άνοιγμα, κανονικά θα έλεγα όχι αλλά είναι και λίγο σχετικό... Εγώ προσωπικά πιθανόν να μην έπαιρνα χαμπάρι, απλά πέρσι σε ένα λύσιμο που είχαμε κάνει στον μηχανικό (για άλλο θέμα) έκανε και έναν γενικό έλεγχο και παρατήρησε ότι φεύγουν λάδια στην τουρμπίνα (επιστημονικά θα μας το εξηγήσει ο αξιότιμος κύριος Κάβουρας μόλις "μυριστεί" ποστάρισμα του audidi ) και ότι καλό θα είναι κάποια στιγμή στο μέλλον να το φροντίσουμε. Τί μπορεί να περιλαμβάνει? από απλές αλλαγές o-rings μέχρι δεν ξέρω και εγώ τι... αυτά ο τουρμπινάς θα κρίνει (και θα "βαρέσει" οικονομικά). Τέλος, το θέμα είναι 1ον τι οδηγική συμπεριφορά είχες στο αυτοκίνητό σου 2ον (εξαρτάται άμεσα από το 1ο) εάν προχωρήσεις στο λύσιμο θα επισκευάσεις την νυν ή προχωράς σε άλλη μεγαλύτερη (ή παρόμοια μεταχειρισμένη/καινούργια). ΥΓ. θα μπορούσα να επεκταθώ περισσότερο (χωρίς να είμαι ο απόλυτος γνώστης, δεν είμαι ούτε και με ενδιαφέρει να γίνω) αλλά συνήθως όταν ακούω την λέξη "προληπτικά" είναι σαν να περνάω ανεμοβλογιά ξανά και ξανά Edited September 25, 2018 by audidis 2
Theodore Saba Posted September 25, 2018 Posted September 25, 2018 Και εγώ δεν θα το άγγιζα το turbo αν δεν είχε δώσει σημάδια κόπωσης ή βλάβης . 1
geodimis Posted September 25, 2018 Author Posted September 25, 2018 Ευχαριστώ για τις άμεσες απαντήσεις. Η δική μου οδήγηση είναι κάτι παραπάνω απο "οικολογική" με 2-2,500 rpm - 3.500km/μήνα με ελάχιστα ξεσπάσματα 5-6000rpm 2-3 φορές την εβδομάδα. Το αυτοκίνητο βέβαια δεν ξέρω πως πήγαινε στα χέρια του προηγούμεου ιδιοκτήτη καθώς το πήρα στα 40000km. Απόλα αυτά καταλαβαίνω ότι δεν υπάρχει λόγς να το σκαλίσω..
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now