Jump to content

Βελτιωση 1.9tdi


Recommended Posts

Καλησπέρα στην ομάδα!! 

Έχω ένα Audi A6 C5 1.9TDI 131 άλογα κινητήρας AVF κωδικός σασμάν GHQ με ένα πρόγραμμα της REVO στάδιο 1 θα ήθελα να του βάλω αυτά τα πραγματάκια Intercooler downpipe και χειροποίητη καινούργια εισαγωγη θα υπάρξει κάποιο πρόβλημα με το σασμάν? Θα δω διαφορά με αυτά τα πράγματα? ή χρειάζεται πάλι προγραμμάτισμα? Απλώς ήθελα να τα βάλω για να αναπνέει καλύτερα ο κινητήρας. 

ευχαριστώ. 

Edited by Tasos_A6_TDI_REVO
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα φίλε μου. Εισαγωγη, Ic και εξάτμιση σίγουρα θα βοηθήσουν το μοτέρ σου να ανασανει αλλά για να τα εκμεταλλευτεις και να πάρεις hp, θα χρειαστείς διόρθωση στο πρόγραμμα ή εφόσον έχεις revo, ένα πιο επιθετικό πρόγραμμα πχ stage 2, αν φυσικά διαθέτουν για πετρέλαιο. Το σασμάν του πετρελαίου αντέχει πολύ παραπάνω.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα,

 

Το άλλο topic με το ίδιο θέμα που έβαλες στα Α4 θα διαγραφεί.

Συνεχίζετε από εδώ.

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, georgio3gr said:

Καλησπέρα φίλε μου. Εισαγωγη, Ic και εξάτμιση σίγουρα θα βοηθήσουν το μοτέρ σου να ανασανει αλλά για να τα εκμεταλλευτεις και να πάρεις hp, θα χρειαστείς διόρθωση στο πρόγραμμα ή εφόσον έχεις revo, ένα πιο επιθετικό πρόγραμμα πχ stage 2, αν φυσικά διαθέτουν για πετρέλαιο. Το σασμάν του πετρελαίου αντέχει πολύ παραπάνω.

Πιο πολύ φοβάμαι το σασμάν για αυτό και το σκέφτομαι λίγο να αλλάξω το πρόγραμμα και να ανέβει και αλλο. 

Και θελω να βάλω αυτα τα πράγματα μόνο να ειναι πιο άνετο μην χωρίζεται. 

Είσαι σίγουρος ότι αντέχει το σασμάν? 

Link to comment
Share on other sites

Τα σασμαν των πετρελαίων είναι ανθεκτικοτερα για να αντέχουν την παραπάνω ροπη σε σχέση με τα βενζινοκινητα. Τώρα είδα ομως ότι το σασμαν αυτό είναι το multitronic και όχι χειροκίνητο. Ακόμα και tiptronic να ήταν θα σου έλεγα προχώρα αλλά με multitronic μην μπλέκεις παραπανω. Βάλε ic και dp και άστο όπως είναι, απλά για να μην ψήνεται το μοτέρ... 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, georgio3gr said:

Τα σασμαν των πετρελαίων είναι ανθεκτικοτερα για να αντέχουν την παραπάνω ροπη σε σχέση με τα βενζινοκινητα. Τώρα είδα ομως ότι το σασμαν αυτό είναι το multitronic και όχι χειροκίνητο. Ακόμα και tiptronic να ήταν θα σου έλεγα προχώρα αλλά με multitronic μην μπλέκεις παραπανω. Βάλε ic και dp και άστο όπως είναι, απλά για να μην ψήνεται το μοτέρ... 

Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου μήπως γνωρίζεις τι Intercooler να του βάλω για καλύτερα και να χωράει  ήθελα να το βάλω μπροστά και οχι στο πλάι που το εχει.

Πάντως επικοινώνησα με την REVO και μου είπε με το σασμάν δεν υπάρχει πρόβλημα το προγραμματιζουμε και αυτό για να αντέχει την ροπη αυτή αλλά και παλι εχω μια επιφύλαξη. 

Και θα φτάσει με το στάδιο 2 200 περίπου άλογα. 

Edited by Tasos_A6_TDI_REVO
Link to comment
Share on other sites

Ιντερκουλερ θα βάλεις είτε custom (max 6cm παχος) με σωληνωσεις είτε της mishimoto ένα μικρό που βγάζει. Εναλλακτικά μπορείς να πάρεις από Α4 Β8 2.0 ή και 3.0 tdi και να φτιάξεις μόνο σωληνώσεις...

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, georgio3gr said:

Ιντερκουλερ θα βάλεις είτε custom (max 6cm παχος) με σωληνωσεις είτε της mishimoto ένα μικρό που βγάζει. Εναλλακτικά μπορείς να πάρεις από Α4 Β8 2.0 ή και 3.0 tdi και να φτιάξεις μόνο σωληνώσεις...

Αυτό αξίζει λες http://fmic.eu/home/197-intercooler-550x140x65mm.html

και σωληνώσεις θα τις φτιάξω εγώ. 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.