audman Posted March 10, 2020 Posted March 10, 2020 Ζητείται εργοστασιακή ανάρτηση s line για a3 sportback 8p.
Kavouras Posted March 10, 2020 Posted March 10, 2020 Καλησπέρα φίλε, έχεις οδηγήσει ή μπει σε αμάξι με Sline ανάρτηση? Κι αν ναι σε τι? Εσύ τι ψάχνεις και ζητάς αυτή την ανάρτηση? ΥΓ: είχε το αμάξι μου εργοστασιακή Sline ανάρτηση και δεν μπορώ να πω ότι έχω και την καλύτερη εντύπωση.
Recommended Posts