Jump to content

Recommended Posts

Posted

 Ζητείται εργοστασιακή ανάρτηση s line για a3 sportback 8p.

Posted

Καλησπέρα φίλε,

έχεις οδηγήσει ή μπει σε αμάξι με Sline ανάρτηση? Κι αν ναι σε τι?

Εσύ τι ψάχνεις και ζητάς αυτή την ανάρτηση?

 

 

ΥΓ: είχε το αμάξι μου εργοστασιακή Sline ανάρτηση και δεν μπορώ να πω ότι έχω και την καλύτερη εντύπωση.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.