Jump to content

Recommended Posts

Posted

Έχω σχεδόν καταλήξει - είμα πάνω από 80% βέβαιος - ότι θέλω το επόμενο μου αυτοκίνητο να είναι ένα A4 B6 1.8T, οπότε μιας και δεν είχα ποτέ μέχρι σήμερα ούτε αυτό το μοτέρ, ούτε γενικότερα VAG θέλω τη βοήθεια όσων γνωρίζουν.

Τι να κοιτάξω στα υποψήφια αυτοκίνητα, που να πω στον άνθρωπο που θα κάνει τον έλεγχο να δώσει σημασία και γενικότερα όποια συμβουλή έχετε είναι ευπρόσδεκτη. Συνεργείο επίσης αν υπάρχει που το εμπιστέυεστε για να το ελέγξει και προφανώς μετά να αναλάβει και τη συντήρηση του, θα ήθελα να μου προτείνετε, βρίσκομαι Αθήνα (νότια προάστια) αν βοηθά κάπως αυτό.

 

Τέλος αν υπάρχει κάποιος που θέλει να δώσει το δικό του, σε καλή κατάσταση, ατρακάριστο, εννοείται επικοινωνεί μαζί μου.

 
  • 2 weeks later...
Posted

Ψαλίδια εμπρός, χλμ turbo και αν τυχον καιει λάδια. Γενικά είναι αξιόπιστα αμάξια που βγάζουν χαζοζημιές κυρίως. Επίσης δες για τρέμουλο στο ξεκίνημα (βολαν) ή βάσεις κινητήρα (αν εχουν ξερασμένα λάδια)

  • 2 weeks later...
Posted
On 7/21/2021 at 11:20 AM, georgio3gr said:

Ψαλίδια εμπρός, χλμ turbo και αν τυχον καιει λάδια. Γενικά είναι αξιόπιστα αμάξια που βγάζουν χαζοζημιές κυρίως. Επίσης δες για τρέμουλο στο ξεκίνημα (βολαν) ή βάσεις κινητήρα (αν εχουν ξερασμένα λάδια)

Έχω καταλάβει ότι σε πολλά αυτοκίνητα πλέον τα ψαλίδια είναι για κάποιο λόγο αναλώσιμα.

Για τι κόστος μιλάμε οταν χρειαστούν αλλαγή;

Posted

επισης quattro.  αφου θελεις. audi

και να ειναι εξαταχυτη 

 

τα ψαλιδια μπροστα  ειναι αναλωσιμα αναλογα την χρηση οπως τα αμορτισερ 

και ο λογος ειναι τα συνεμπλοκ  , κοστος 

περιπου 450€

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.