garvanit Posted July 9, 2021 Posted July 9, 2021 Έχω σχεδόν καταλήξει - είμα πάνω από 80% βέβαιος - ότι θέλω το επόμενο μου αυτοκίνητο να είναι ένα A4 B6 1.8T, οπότε μιας και δεν είχα ποτέ μέχρι σήμερα ούτε αυτό το μοτέρ, ούτε γενικότερα VAG θέλω τη βοήθεια όσων γνωρίζουν. Τι να κοιτάξω στα υποψήφια αυτοκίνητα, που να πω στον άνθρωπο που θα κάνει τον έλεγχο να δώσει σημασία και γενικότερα όποια συμβουλή έχετε είναι ευπρόσδεκτη. Συνεργείο επίσης αν υπάρχει που το εμπιστέυεστε για να το ελέγξει και προφανώς μετά να αναλάβει και τη συντήρηση του, θα ήθελα να μου προτείνετε, βρίσκομαι Αθήνα (νότια προάστια) αν βοηθά κάπως αυτό. Τέλος αν υπάρχει κάποιος που θέλει να δώσει το δικό του, σε καλή κατάσταση, ατρακάριστο, εννοείται επικοινωνεί μαζί μου.
georgio3gr Posted July 21, 2021 Posted July 21, 2021 Ψαλίδια εμπρός, χλμ turbo και αν τυχον καιει λάδια. Γενικά είναι αξιόπιστα αμάξια που βγάζουν χαζοζημιές κυρίως. Επίσης δες για τρέμουλο στο ξεκίνημα (βολαν) ή βάσεις κινητήρα (αν εχουν ξερασμένα λάδια)
garvanit Posted July 30, 2021 Author Posted July 30, 2021 On 7/21/2021 at 11:20 AM, georgio3gr said: Ψαλίδια εμπρός, χλμ turbo και αν τυχον καιει λάδια. Γενικά είναι αξιόπιστα αμάξια που βγάζουν χαζοζημιές κυρίως. Επίσης δες για τρέμουλο στο ξεκίνημα (βολαν) ή βάσεις κινητήρα (αν εχουν ξερασμένα λάδια) Έχω καταλάβει ότι σε πολλά αυτοκίνητα πλέον τα ψαλίδια είναι για κάποιο λόγο αναλώσιμα. Για τι κόστος μιλάμε οταν χρειαστούν αλλαγή;
metero Posted July 30, 2021 Posted July 30, 2021 επισης quattro. αφου θελεις. audi και να ειναι εξαταχυτη τα ψαλιδια μπροστα ειναι αναλωσιμα αναλογα την χρηση οπως τα αμορτισερ και ο λογος ειναι τα συνεμπλοκ , κοστος περιπου 450€
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now