Jump to content

Recommended Posts

Posted
15 hours ago, A80Avant said:

Χαχα νομιζεις

Sent from my SM-S918B using Tapatalk
 

θα....φανεί στο δυναμόμετρο :D 

 

Ε.....Το πολύ πολύ να αλλάξω προγραμματιστή :P 

  • Haha 1
Posted

γιατί  δεν κάνεις  καθαρισμό με υδρογόνο το είχα δοκιμάσει μία φορά

  • Like 1
Posted

Γίωργο αναμένουμε να δούμε δυναμομέτρηση!!!! Εκεί θα δείξει.

  • Like 1
Posted

Κάβουρα να σε κάνω κάνα P-Gear πριν και μετά; έχουμε καιρό να πιούμε κάνα καφέ. 

  • Like 1
Posted (edited)
21 hours ago, metero said:

γιατί  δεν κάνεις  καθαρισμό με υδρογόνο το είχα δοκιμάσει μία φορά

Γιατί:

1) η PCV που ήθελα να αλλάξω είναι κάτω από την πολλαπλή εισαγωγής στα RS4 (δες διάγραμμα από 4.2fsi από Q7, αλλά είναι στο ίδιο σημείο και στο BNS μοτέρ/RS4). "Δυστυχώς" πρέπει να βγει η πολλαπλή που είναι από πάνω της για να έχεις πρόσβαση.

pcvrs4.JPG.44f2cdcbb1bd2553b6509fb05cb95b8d.JPG

 

2) χωρίς να το γνωρίζω, οι επικαθίσεις (εν τέλει) ήταν πάρα-παρα-παρα πολλές και δε νομίζω ότι θα καθάριζαν απλά με ένα "χάδι" (υδρογόνο). Φαντάσου ότι το 1/4-1/5 της τρύπας που κλείνει η βαλβίδα ήταν βουλωμένο με τείχος σκληρών στερεοποιημενων αναθυμιάσεων λαδιών....!!! Όταν το πήρα μετά τον καθαρισμό, ένιωσα ένα άλλο μοτέρ, πιο αποδοτικό μεσαία και ψηλά και πολύ πιο ελαστικό. (δεν ήταν placebo, ήταν πολύ έντονο για να ήταν "η ιδέα μου", συν του ότι προσωπικα περίμενα να μην δω καμία διαφορά στην καθημερινή μετακίνηση)

 

3) θα έβγαζα ούτως ή άλλως την πολλαπλή γιατί έχω διαβάσει ότι λύνουν οι βίδες που κρατάνε τα πεταλουδάκια της εισαγωγής και πέφτουν μέσα στο μοτέρ και...... (ξέρεις τι γίνεται μετά). Οπότε ήθελα άμεσα να τα βγάλω γιατί ο προηγούμενος ιδιοκτήτης μου είπε ότι δεν είχε κάνει τίποτα στο μοτέρ.

 

Οπότε το ένα θέμα έφερε το επόμενο :) και τελικά έτσι έπρεπε να γίνει.

 

 

18 hours ago, GTaros said:

Γίωργο αναμένουμε να δούμε δυναμομέτρηση!!!! Εκεί θα δείξει.

 Από Σεπτέμβριο που θα έχω περισσότερο χρόνο (μάλλον) και δε θα έχουμε 80-90% υγρασία... :D 

 

15 hours ago, Giuseppe Busso said:

Κάβουρα να σε κάνω κάνα P-Gear πριν και μετά; έχουμε καιρό να πιούμε κάνα καφέ. 

Στην πραγματικότητα δε με ενδιαφέρει η τελική απόδοση. Το μοτέρ αυτό εργοστασιακά βγάζει 420 άλογα(+- πάντα). Πιο πολύ έτσι για το γαμώτο θα το μετρήσω. Το μοτέρ είναι ατμοσφαιρικό μοτέρ είναι, οπότε δεν μπορούν να γίνουν και πολλά. Ή καύσιμο ή advance μπορείς να πειράξεις και το 1ο είναι εξασφαλισμένο (μπεκ και αντλίες φτάνουν για πολύ περισσότερα άλογα)

 

 

ΥΓ: Από το φόρουμ RS246 βλέπω ότι με πρόγραμμα φτάνει ~450 άλογα (και 48kgm ροπής) από 420 άλογα (και 43kgm ροπής) που βγάζει εργοστασιακά. Σιγά τα ωά δηλαδή στην τελική (αν το δούμε στεγνά). Πιο πολύ για το "γαμώτο" ήθελα να βάλω το πρόγραμμα, για να εξαφανίσω το χαζό σκαλοπάτι στο πεντάλ του γκαζιού (70% της πεταλούδας μέχρι τις 5500rpm) που έχει εργοστασιακά (και χωρίς λόγο!)

Edited by Kavouras
  • Like 1
Posted

Για να σβήνουμε και καμία ακόμα υποχρέωση:

- Καθαρισμός επικαθίσεων εισαγωγής (και βαλβίδων εισαγωγής)

- Συντήρηση δερμάτινου σαλονιού (ή αντικατάστασή του?)

- Εξωτερική περιποίηση και γυάλισμα από επαγγελματία detailer

- Ξεθάμπωμα εμπρός φαναριών (δε φαίνονται στις φωτογραφίες αλλά υπάρχει) και πέρασμα διάφανης μεμβάνης

- X-pipe στην εξάτμιση για καλύτερο ήχο και διαχείριση των καυσαερίων (τώρα είναι 2 ξεχωριστές εξατμίσεις από κάθε πλευρά του V)

- Service στη DRC ανάρτηση (στην karenta που πήγαινε το αμάξι μέχρι και που το αγόρασα, δεν φαίνεται στην καρτέλα του να έχει γίνει τέτοια εργασία)

- Κάποια στιγμή service στα καπάκια της μηχανής (2 αφού είναι V)

- Κάποια φώτα εσωτερικού φωτισμού και εισόδου-εξόδου στις πόρτες (ο προηγούμενος ή έχει βάλει led που δεν ανάβουν ή έχουν καεί ή έχουν αποσυνδεθεί? θέλει μία μικρή έρευνα αυτό ανά σημείο)

- Αντικατάσταση ή ξανα-βάψιμο (το πιθανότερο) της εμπρός μαύρης γρίλιας γιατί (όπως και στο προηγούμενο αμάξι μου) έχει κάποια σημειά που το χρώμα έχει σπάσει περιμετρικά (και με ενοχλεί οπτικά).

 

 

"Δυστυχώς" απομένουν κάποια λίγα πράγματα όπου χρειάζεται χρόνος από πλευράς μου (x-pipe) και διάθεση ανταλλακτικού (μάσκα εμπρός).

 

Επίσης (ευτυχώς) προς το παρόν πηγαίνουν όλα καλά με τα καπάκια της μηχανής, δεν απαιτείται σε καμία περίπτωση ούτε καν έμμεσα, οπότε.... το σβήνω από τις εκκρεμότητες και τα αφήνουμε στην ησυχία τους.

 

 

 

 

  • Like 2
  • 2 years later...
Posted

Όπως καταλαβαίνετε, αφού δεν έγραψα τίποτα από το 2023, δεν έχω κανένα νέο από τότε. 

Σταμάτησα να σκέφτομαι X-pipe, οπότε τελείωσε η λίστα εργασιών.

Θα το κρατήσω στην εργοστασιακή του μορφή, καθώς έτσι όπως είναι σήμερα καλύπτει το 99% των "γούστων" μου.

Θα "αρκεστούμε" στις βόλτες, αλλαγές σε λάδια, φίλτρα, λάστιχα και μπόλικη βενζίνη (όταν το παίρνω)....

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.