Jump to content

20VT εν ετει 2023??


Laga

Recommended Posts

Ονομάζομαι Λάμπρος, 

Σπουδαζω Ηλεκτρολογος Μηχανικος και έχω ένα Audi 80 B3 1.6 PP των 70HP/118NM. Το αμάξι αυτό υπάρχει στην οικογένεια και αυτή τη στιγμή δουλεύει χωρίς να καίει λάδια και χωρις θεματα αλλα με αρκετές χασουρες αλόγων και ροπής λόγω των 31 ετών που χρησιμοποιείται και τα περιπου 750000+ χλμ που έχει διανύσει! Ήθελα λοιπόν να κάνω την γνωστή αλλαγή των παλαιότερων, την 1.8t απο το Α4. Ενώ υπάρχει ήδη ποστ εδω, λείπουν πολλές πληροφορίες που ίσως κάποιοι έχετε στο πως μπορεί να γίνει αυτό το swap. Ενδιαφέρομαι για τις καλωδιώσεις για το πάντρεμα στις πλεξούδες και περίπου ένα τυφλοσουρτη για το τι θα χρειαστεί. Επιπλέον θα ήθελα να μάθω αν είναι εφικτό να παω και σε σύστημα Quattro από το Α4. Γενικα: τι περίπου χρειάζεται, πόσο κοστίζει και αν γνωρίζετε κάποιον ο οποίος θα μπορούσε πλέον να το κάνει. Ευχαριστώ πολύ, κάθε βοήθεια είναι καλοδεχουμενη!

Link to comment
Share on other sites

είναι κρίμα να το χαλάσεις εφόσον λειτουργεί , δεν θα σου κοστίσει λιγότερο από το να πάρεις ένα A4 B6 quattro

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 9/4/2023 at 1:48 AM, Laga said:

Ονομάζομαι Λάμπρος, 

Σπουδαζω Ηλεκτρολογος Μηχανικος και έχω ένα Audi 80 B3 1.6 PP των 70HP/118NM. Το αμάξι αυτό υπάρχει στην οικογένεια και αυτή τη στιγμή δουλεύει χωρίς να καίει λάδια και χωρις θεματα αλλα με αρκετές χασουρες αλόγων και ροπής λόγω των 31 ετών που χρησιμοποιείται και τα περιπου 750000+ χλμ που έχει διανύσει! Ήθελα λοιπόν να κάνω την γνωστή αλλαγή των παλαιότερων, την 1.8t απο το Α4. Ενώ υπάρχει ήδη ποστ εδω, λείπουν πολλές πληροφορίες που ίσως κάποιοι έχετε στο πως μπορεί να γίνει αυτό το swap. Ενδιαφέρομαι για τις καλωδιώσεις για το πάντρεμα στις πλεξούδες και περίπου ένα τυφλοσουρτη για το τι θα χρειαστεί. Επιπλέον θα ήθελα να μάθω αν είναι εφικτό να παω και σε σύστημα Quattro από το Α4. Γενικα: τι περίπου χρειάζεται, πόσο κοστίζει και αν γνωρίζετε κάποιον ο οποίος θα μπορούσε πλέον να το κάνει. Ευχαριστώ πολύ, κάθε βοήθεια είναι καλοδεχουμενη!

Πρακτικά χρειάζεσαι όλη την πλεξούδια και το μοτέρ από το 1.8T 20VT. Δεν ξέρω τι σασμάν φοράει το δικό σου. Ίσως χρειάζεσαι ΚΑΙ σασμάν (κι άρα και νέο δίσκο-πλατό και ίσως ΚΑΙ ημιαξόνια). Οπότε εγώ θα ξεκινούσα από επεί. Να δεις το Α4 Β5 τι σασμάν φορούσε και αν είναι το ίδιο με το δικό σου (αυτό που έχεις τώρα).

Ίσως καταφέρεις να παντρέψεις τα ηλεκτρικά από το Α4 Β5 (που φορούσε 1.8T 20VT του 1998-1999) με του 80αριού.

 

Εναλλακτικά, περνάς από μία μάντρα, παίρνεις μοτέρ-σασμάν (τα δίνουν πολύ φτηνά πλέον) από Α4 (για να έχει το μοτέρ στο διαμήκη άξονα) και βλέπεις μετά πως θα το βάλεις πάνω.

 

Θα χρειαστούν σίγουρα "μόντες" για να προσαρμώσεις πράγματα που τώρα δεν έχει το αμάξι σου όπως ψυγείο AC (θα είσαι τυχερός αν έχει), intercooler, ψυγείο λαδιού κτλ.

 

Αν σκοπεύεις να το κάνεις μόνος σου, ψάξε για το πρόγραμμα ELSA. Είναι το πρόγραμμα που έχει η audi και δίνει στις αντιπροσωπίες, όπου περιέχονται όλες οι καλωδιώσεις και τα σήματα που πάνε για κάθε όχημα (αφού μιλάμε για παλιά οχήματα, στην πράξη δε σε νοιάζει να βρεις την τελευταία έκδοση) Εφόσον σπουδάζεις ηλεκτρολόγος μηχανικός, η ανάγνωση των ηλεκτρονικών - ηλεκτρικών διαγραμμάτων δε θα είναι δύσκολη υπόθεση για σένα.

 

Το πλεονέκτημα του 80αριού και του Β5 είναι πως οι πιθανοί εγκέφαλοι "μιλάμε" με K-line και όχι can-bus, οπότε θα μπορέσεις πιο εύκολα να τους κάνεις να συνεργαστούν.

 

Θα μπορούσες να δουλέψεις και με άγραφο βέβαια, αλλά προσθέτεις ακόμα ένα έξτρα κόστος (συν του ότι πρέπει να βρεις κάποιον να σου φτιάξει τα βασικά στο χάρτη, εκτός κι αν είσαι hard-core "παίχτης" και γουστάρεις να το ρυθμίσεις μόνος σου - γίνεται, αλλά απαιτούνται πάρα πολλές ώρες διαβάσματος για να το κάνεις απλά να δουλέψει που δεν ξέρω αν τις έχεις λόγω και της σχολής που σπουδάζεις*).

 

Ό,τι χρειαστείς και πιστεύεις ότι μπορεί να σε βοηθήσει κάποιος, μη διστάσεις να ρωτήσεις.

 

 

ΥΓ: υπήρχε μέλος που πήρε audi 80 και του έβαλε μοτέρ RS2 και λειτουργούσαν όλα ρολόι, οπότε το εγχείρημά σου γίνεται σίγουρα. Το θέμα είναι πιο πολύ οικονομικό (δηλαδή πόσα χρήματα μπορείς/θες να ξοδέψεις) κι όχι αν γίνεται. 

 

ΥΓ2: το εγχείρημα που συζητάμε έχει κόστος ανταλλακτικών όσο ένα έτοιμο Α4 Β5 ή και Β6 ή ακόμα και Β7 20VT (και ίσως και τετρακίνητο!!), οπότε μπορεί οικονομικά σίγουρα να μην αξίζει, αλλά από την άλλη ποιός εκτιμά την συναισθηματική αξία του οχήματος σου και του να αποκτήσεις ένα όχημα ξεχωριστό που δεν κυκλοφορεί (πλέον) στους δρόμους??

 

 

*έχω σπουδάσει την ίδια σχολή (στην Πάτρα) και όπως καταλαβαίνεις, γνωρίζω ότι η συγκεκριμένη σχολή απαιτεί αφοσίωση και πολύ διάβασμα (+τα εργαστήρια κτλ).

Edited by Kavouras
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ξέρω μπορεί να σου αρέσει το σουλούπι του αυτοκινήτου, και να θες να το κρατήσεις με κατι πιο φρέσκο.
Δυστυχώς θα αντιμετωπισεις προβλήματα σε ευρεση ανταλλακτικών τόσο φανοποιας όσο και εσωτερικών του αυτοκινήτου που θα φτιάχνεις ένα πράγμα και θα χαλάει το άλλο.

Η μετατροπή που θέλεις να κάνεις έχει γίνει πολλές φορές, χρειάζεσαι τα πάντα πρακτικα από ένα B5. Εγκεφαλο επίσης για να μην μπλέξεις με άγραφο.

Καλύτερα Β5 κατευθείαν



Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
Στις 5/9/2023 στις 12:20 ΜΜ, Kavouras είπε

Πρακτικά χρειάζεσαι όλη την πλεξούδια και το μοτέρ από το 1.8T 20VT. Δεν ξέρω τι σασμάν φοράει το δικό σου. Ίσως χρειάζεσαι ΚΑΙ σασμάν (κι άρα και νέο δίσκο-πλατό και ίσως ΚΑΙ ημιαξόνια). Οπότε εγώ θα ξεκινούσα από επεί. Να δεις το Α4 Β5 τι σασμάν φορούσε και αν είναι το ίδιο με το δικό σου (αυτό που έχεις τώρα).

Ίσως καταφέρεις να παντρέψεις τα ηλεκτρικά από το Α4 Β5 (που φορούσε 1.8T 20VT του 1998-1999) με του 80αριού.

 

Εναλλακτικά, περνάς από μία μάντρα, παίρνεις μοτέρ-σασμάν (τα δίνουν πολύ φτηνά πλέον) από Α4 (για να έχει το μοτέρ στο διαμήκη άξονα) και βλέπεις μετά πως θα το βάλεις πάνω.

 

Θα χρειαστούν σίγουρα "μόντες" για να προσαρμώσεις πράγματα που τώρα δεν έχει το αμάξι σου όπως ψυγείο AC (θα είσαι τυχερός αν έχει), intercooler, ψυγείο λαδιού κτλ.

 

Αν σκοπεύεις να το κάνεις μόνος σου, ψάξε για το πρόγραμμα ELSA. Είναι το πρόγραμμα που έχει η audi και δίνει στις αντιπροσωπίες, όπου περιέχονται όλες οι καλωδιώσεις και τα σήματα που πάνε για κάθε όχημα (αφού μιλάμε για παλιά οχήματα, στην πράξη δε σε νοιάζει να βρεις την τελευταία έκδοση) Εφόσον σπουδάζεις ηλεκτρολόγος μηχανικός, η ανάγνωση των ηλεκτρονικών - ηλεκτρικών διαγραμμάτων δε θα είναι δύσκολη υπόθεση για σένα.

 

Το πλεονέκτημα του 80αριού και του Β5 είναι πως οι πιθανοί εγκέφαλοι "μιλάμε" με K-line και όχι can-bus, οπότε θα μπορέσεις πιο εύκολα να τους κάνεις να συνεργαστούν.

 

Θα μπορούσες να δουλέψεις και με άγραφο βέβαια, αλλά προσθέτεις ακόμα ένα έξτρα κόστος (συν του ότι πρέπει να βρεις κάποιον να σου φτιάξει τα βασικά στο χάρτη, εκτός κι αν είσαι hard-core "παίχτης" και γουστάρεις να το ρυθμίσεις μόνος σου - γίνεται, αλλά απαιτούνται πάρα πολλές ώρες διαβάσματος για να το κάνεις απλά να δουλέψει που δεν ξέρω αν τις έχεις λόγω και της σχολής που σπουδάζεις*).

 

Ό,τι χρειαστείς και πιστεύεις ότι μπορεί να σε βοηθήσει κάποιος, μη διστάσεις να ρωτήσεις.

 

 

ΥΓ: υπήρχε μέλος που πήρε audi 80 και του έβαλε μοτέρ RS2 και λειτουργούσαν όλα ρολόι, οπότε το εγχείρημά σου γίνεται σίγουρα. Το θέμα είναι πιο πολύ οικονομικό (δηλαδή πόσα χρήματα μπορείς/θες να ξοδέψεις) κι όχι αν γίνεται. 

 

ΥΓ2: το εγχείρημα που συζητάμε έχει κόστος ανταλλακτικών όσο ένα έτοιμο Α4 Β5 ή και Β6 ή ακόμα και Β7 20VT (και ίσως και τετρακίνητο!!), οπότε μπορεί οικονομικά σίγουρα να μην αξίζει, αλλά από την άλλη ποιός εκτιμά την συναισθηματική αξία του οχήματος σου και του να αποκτήσεις ένα όχημα ξεχωριστό που δεν κυκλοφορεί (πλέον) στους δρόμους??

 

 

*έχω σπουδάσει την ίδια σχολή (στην Πάτρα) και όπως καταλαβαίνεις, γνωρίζω ότι η συγκεκριμένη σχολή απαιτεί αφοσίωση και πολύ διάβασμα (+τα εργαστήρια κτλ).

Nαι, λοιπόν εχω 5αρι σασμαν καταρχας οποτε ΣΙΓΟΥΡΑ 6αρι θα μπει πανω. Επισης, ηλπιζα να του βαλω κατευθειαν και Quattro απο το Α4 μαζι με ολα τα παρελκομενα. Απο θεμα εγκεφαλων κλπ κλπ σπουδαζω με εξειδικευση Υπολογιστων σε λιγο καιρο οποτε θελω να το εχω και σαν προτζεκτ απο θεμα ηλεκτρολογικων και να μαθω απλως για την καβλα μου συν οτι ειμαι μελος της DRT Formula Student που εχουν οι σχολες(ισως εχετε και Πατρα) και εχω αρκετους που γνωριζουν μεχρι και Canbus οποτε προσπαθω και να μαθω πολλα απο εκει. Ο κυριος λογος που το φτιαχνω ειναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ συναισθηματικος...ξερω οτι ειναι μια απο τις μεγαλυτερες οικονιμικα "τρυπες" που θα ανοιξω στην ζωη μου και ειμαι ενταξει με αυτο. Επιπλεον, προεκυψε και ενα καθημερινο Renault Clio πετρελαιο οποτε πια δεν με νοιαζει τοσο ο χρονος που θα παρει για την ολοκληρωση κατι που παλαιοτερα με πειραζε διοτι το ειχα basically kαθημερινο. Ετσι, σχεδιαζα να το φτιαξω και σαν μοτερ δλδ να παρω απο την αρχη και εξτρα κομματια ισως αμα καταφερω μεχρι και 3ο σταδιο αλλα θα δειξει αργοτερα απο budget. Με εναν αγραφο θα σκοτωνα να ασχοληθω και λογικα ισως ακολουθησω αυτο και κανω κατι τυπου Re-Garage δηλαδη ο στοκ εγκαφαλος του 80 για φλας φωτα κλπ κλπ κλπ και το μοτερ με Α4 ή αγραφο. Απο εκει και περα αυτη τι στιγμη εξεταστικη οποτε παει λιγο πισω αλλα σε κανα μηνα θα συνεχισω ερευνα. Μια ερωτηση αμα ξερεις: Εστω οτι θελω να το ξεκινησω θα αξιζε να παρω ολοκληρο Α4 που να δουλευει ή κομματι κομματι και στην πορεια οτι χρειαζεται γτ πχ Turbo σκεφτομουν να παω σε aftermarket λιγο πιο ανεβασμενο απο την αρχη (Πχ κατι Α4 2000 ειναι 3500 με 4000 τα φτηνοτερα και ενα ρεκτιφιε ουτως η αλλως θα πανε);

ΥΓ: Λογικα για την ωρα θα ψαχνω για το ELSA να δω τι και πως και βλεπω για το Α4

ΥΓ2: Ωντας καρμπιρατελ αυτο δεν σημαινει οτι δεν εχει "εγκεφαλο" μοτερ για πχ χρονισμο αναφλεξη κλπ??

Μαγκα παντως, θηριο εισαι, μου εβαλες τωρα φωτιες για το τι να ψαξω για αρχη😅

Link to comment
Share on other sites

Στις 7/9/2023 στις 8:07 ΠΜ, A80Avant είπε

Ξέρω μπορεί να σου αρέσει το σουλούπι του αυτοκινήτου, και να θες να το κρατήσεις με κατι πιο φρέσκο.
Δυστυχώς θα αντιμετωπισεις προβλήματα σε ευρεση ανταλλακτικών τόσο φανοποιας όσο και εσωτερικών του αυτοκινήτου που θα φτιάχνεις ένα πράγμα και θα χαλάει το άλλο.

Η μετατροπή που θέλεις να κάνεις έχει γίνει πολλές φορές, χρειάζεσαι τα πάντα πρακτικα από ένα B5. Εγκεφαλο επίσης για να μην μπλέξεις με άγραφο.

Καλύτερα Β5 κατευθείαν


 

Ευτυχως για το 80 απο εσωτερικο και φανοποιηκα οσο εχει να κανει με το δικο μου ειναι ολα οσο πενα μπορει να ειναι ουτε τρακες ουτε τπτ. Απο εκει και περα, σκεφτομουν οτι αμα βαλω σαν "συστημα?" σχεδον ολα απο ενα Β5 οτι ισως προσπαθησω να γινει "ξεχωριστα" απο το υπολοιπο σασι μηπως και σωθω λιγο. Επισης, υπαρχει και καθημερινο και προσωπικα θελω να το κανω σαν προτζεκτ και ξερω οτι εχει πολυ πολυ ξυλο μπροστα.

Link to comment
Share on other sites

Στις 4/9/2023 στις 6:41 ΜΜ, metero είπε

είναι κρίμα να το χαλάσεις εφόσον λειτουργεί , δεν θα σου κοστίσει λιγότερο από το να πάρεις ένα A4 B6 quattro

Το θεμα ειναι οτι το αμαξι το θελω για συναισθηματικους λογους. Απο θεμα να το χαλασω, εργοστασιακα ειχε 68 HP ακριβως ή 70PS ελεγε, απο αυτα τα 68 πρεπει να βρισκεται κοντα 60 μην πω παρακατω και μονο αμα το φτασω 5500+ με κοφτη 6200 που ετσι θα το παρω στο χερι πολυ πολυ γρηγορα. Μπορεις να κουνιεσαι κανονικα πχ σε πολυ, οριακα σε εθνικο κλπ κλπ αλλα δεν ειναι οπως ηταν στις μερες του ή εστω οπως ηταν μεχρι το 2018 που εκανε3000-4000 χλμ καθε χρονο ενω απο το 2018 εως το 2022 ηταν σε ακινησια. (Τα 750000+ που ανεφερα νμζ οτι ειναι απο μονα τους αρκετα να το ξεπατωσουν)!

 

ΥΓ:Το θεμα ειναι να το εχω να κουνιεται και λιγο...το να καθεται απλως και να ειναι ενα βαρος μου φαινεται πολυ πιο ασχημο ακομα και να το δωσω αλλα δεν θα ηθελα να το κανω αυτο

Edited by Laga
Link to comment
Share on other sites

Εχει γινει λαθος, παρακαλω πατε στο ομονυμο θεμα με 20VT σαν πρωτο tag! Ευχαριστω!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.