ΖΑΜ Posted October 5, 2023 Share Posted October 5, 2023 Καλημερα σε ολους τους φιλους, Αποφασισα μετα απο 2 χρονια ακινησιας,αφου πλεον το αυτοκινητο δεν μου προσεφερε ευχαριστηση(apg,125hp ατμοσφαιρα),να κατεβασω μοτερ.Μπιελες,πιστονια,κουζινετα αλλαχτηκαν ολα,τουρμπο κ04-023 αλλα δεν ειχα υπολογισει κατι.Οτι επρεπε να τρυπησω τον κορμο στην εργοστασιακη θεση,για την παροχη νερου τησ τουρμπινας.Τωρα ψαχνω να βρω απο που θα παρω παροχη και επιστροφη νερου και πραγματικα δεν εχω ιδεα!Εχει κανει κανεις ποτε κατι αναλογο η εχει εστω καποια ιδεα του τι θα μπορουσα να κανω? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kavouras Posted October 5, 2023 Share Posted October 5, 2023 25 minutes ago, ΖΑΜ said: Καλημερα σε ολους τους φιλους, Αποφασισα μετα απο 2 χρονια ακινησιας,αφου πλεον το αυτοκινητο δεν μου προσεφερε ευχαριστηση(apg,125hp ατμοσφαιρα),να κατεβασω μοτερ.Μπιελες,πιστονια,κουζινετα αλλαχτηκαν ολα,τουρμπο κ04-023 αλλα δεν ειχα υπολογισει κατι.Οτι επρεπε να τρυπησω τον κορμο στην εργοστασιακη θεση,για την παροχη νερου τησ τουρμπινας.Τωρα ψαχνω να βρω απο που θα παρω παροχη και επιστροφη νερου και πραγματικα δεν εχω ιδεα!Εχει κανει κανεις ποτε κατι αναλογο η εχει εστω καποια ιδεα του τι θα μπορουσα να κανω? Δεν έχω διαβάσει κανέναν που να το έκανε και να έδωσε λεπτομέρειες. Ως ιδέα (και μόνο), θα μπορούσες να "κλέψεις" νερό πριν και μετά από το ψυγείο νερού, όπου θα παίρνεις νερό μετά το ψυγείο νερού και θα το επιστρέφεις (μετά το τούρμπο) λίγο πριν το ψυγείο. Τεράστια προσοχή θέλει στα restrictors ώστε να μην περνάει λίγο νερό αλλά όχι και πάρα πολύ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.