Jump to content

Recommended Posts

Posted

αυριο στις 11 κανονισα επιτελους και μια δυναμομετρηση στο maha μιας και ηταν το δυναμομετρο αναφορας μου πριν τη βελτιωση.Για να δουμε...

Posted

Βασιλη εχει καιρο που περιμενω τι θα δειξει το αμαξι σου στο ιδιο δυναμομετρο (στο ειχα πει και τοτε).

Μακαρι τα νουμερα να σε ικανοποιησουν διοτι αν οχι βλεπω να ερχεται η 3076 και συντομα ;)

Posted

3076 με 82 μαντεμι,πολλαπλη εξαγωγης,ροικη στο καπακι και αγραφος.....

ή κατι σε υβριδικη Holset.

 

Ενας φιλος πηρε εναν αγραφο και θα τον δοκιμασει/φτιαξει στα δεδομενα του αυτοκινητου μας,και ισως ετσι ανοιξει η πορτα για κατι καλυτερο.Αλλιως,καθομαι στα αυγα μου και χαιρομαι αυτα που εχω!!

 

Η 3076 ομως ηταν μεγαλο λαθος που δεν την εβαλα απο την αρχη.ειχε τα ιδια λεφτα ακριβως....

Posted

Το ξερω οτι δεν ειναι θεμα χρηματων ειδικα οι garrett αλλα αφου το μερακι το εχεις επισης τα κυβικα και τους κυλινδρους επρεπε να γινει η κινηση.

Τεσπα δες αν σε ικανοποιησει και ξερεις οι 3071 ειναι κινησιμες τουρμπινες :D

Και μετα στο 4ο garage day βρειτε καλη ασφαλτο να την κανεις χωματοδρομο :thumbsup:

Posted (edited)

λοιπον,εγινε και η τελευταια δυναμομετρηση στο maha,αλλα μαγκες εχω πολυ σοβαρες υποψιες οτι απεχει απο την πραγματικοτητα...

Χωρις να ειμαι 100% σιγουρος,πριν απο μενα εφτιαχναν προγραμμα σε ενα saxo turbo και ειχαν ρυθμισει μια συντετατγμενη στο δυναμομετρο αρκετα χαμηλα(δεν θυμαμαι το ονομα αυτης,αλλα απο αυτο που θυμαμαι εχει να κανει με την δυσκολια/ευαισθησια των ραουλων(!!!).Αφου τελειωσε αυτο το ρυθμισμα με το saxo να βγαζει 340 αλογα στροφαλο με νορμαλ βενζινη και 440 με αγωνιστικη,ανεβηκα εγω επανω,και η συντετατγμενη που αναφερω παραπανω ρυθμιστικε πολυ ψηλοτερα απο πριν σε σχεση με το saxo...

 

Το αποτελεσμα ειναι 358 αλογα στροφαλο και 560Nm ροπης, οπου ειναι νουμερα εξωπραγματικα για τον λογο οτι ΠΟΤΕ δεν καταφερε RS2 με οποιαδηποτε τουρμπινα να βγαλει τοση πολυ ροπη με τοσα λιγα αλογα.Ειναι αδυνατο! εκτος βεβαια αν ξαφνικα ανεβαζε πιεση στο θεο(2bar) και μετα την εριχνε το ιδιο γρηγορα στο 1bar.Με την εργοστασιακη τουρμπινα,η ροπη πηγαινε με προγραμμα στα 50 κιλα με το ζορι(απο 41 που ειναι εργοστασιακα) και τα αλογα εκτοξεονταν στα 380 το λιγοτερο.Εμενα χθες δουλευε 1.9bar over και 1.7bar σταθερο...αρα ειναι αδυνατο να συνεβαινε κατι τετοιο

 

Επισης θεωρω αδυνατο να εχω 334 αλογα μουαγιε στις 5200 οπου η πιεση στο τουρμπο ειναι περιπου στο 1.45 και τωρα να βγαζω 358 στροφαλο!! στο 1.7 στις ιδιες στροφες!!!

 

Μαλλον λοιπον κατι παιζει με τα δυναμομετρα εν ελλαδι,και τελικα ο ΜΟΝΟΣ τροπος να μπορεις να κανεις χρηση τους,ειναι να φτιαξεις προγραμμα πανω σε ενα δυναμομετρο και μεταξυ πατηματων ο υπευθυνος να μην παταει κουμπια....

 

Επισης,δεν ξερω ποσο ακριβεις ειναι οι μετρησεις με g-tech και AX-22 αλλα οταν και τα 2 μου βγαζουν δυναμη τροχου πανω απο 300 αλογα(325 και 318 αντιστοιχα(στο g-tech υπολογιζω και την αντισταση του αερα)) μου φαινεται λιγο δυσκολο να βγαινει στο δυναμομετρο το 358 και να ειναι αληθες,οταν βαζοντας τις απωλειες του τετρακινητου με 22%(δεν λεω ουτε 15 ουτε 25)βγαινουν τα νουμερα 387,96 και 396 αντιστοιχα για στροφαλο κατα προσεγγιση.

 

Στο δε rototest που οι απωλειες ειναι λιγοτερες λογω μη υπολογισμου ραουλων και ελαστικων,(ειναι γυρω στο 15%) με 334 μουαγιε βγαινει 384 στο 1.3 και αν υποθεσουμε οτι στο 1.65 βγαζω και 15 αλογα παραπανω στο rototest δηλαδη 350 τοτε μαζι με τις απωλειες βγαινει 402 στροφαλο.

 

Σε καθε περιπτωση η οποιαδηποτε βελτιωση ετσι και αλλιως αν ειναι να γινει,θα γινει,απλα τα γραφω αυτα γιατι πλεον επιβεβαιωθηκα ως προς το οτι,δεν μπορεις να εισαι σιγουρος για την μετρηση που κανεις απλα οταν κλεινεις ενα ραντεβου και πας,γιατι οπως παρακολουθουσα τις επιλογες του λογισμικου,ειναι ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ευκολο να μαγειρεψεις το αποτελεσμα για να βγαλεις τη φημη του 'δυσκολου' δυναμομετρου,Ενω επισης ειναι πολυ ευκολο εκει που σε συμφερει να βγεις 'ευκολο' δυναμομετρο εχοντας τη φημη του 'δυσκολου'

 

Τα συμπερασματα δικα σας.

Edited by VasP
Posted (edited)

Δυστυχώς έτσι είναι η κατάσταση... Δεν μπορείς να βγάλεις συμπεράσματα ...

Κάπως έτσι δεν βγάλανε 250+ hp πόσους με κ03 τουρμπίνα?

Edited by The Dog
Posted

Εχω δει 260 τροχό να λένε σε απλή Κ03 τουρμπίνα από 1.8Τ κινητήρα!! (Που είναι αδύνατο βέβαια!). Κι εγώ υπολογίζω ότι είσαι πάνω από 380 στρόφαλο αλλά γενικά το maha έχει και το πρόβλημα ότι δεν έχει καλό εξαερισμό..

 

Αλήθεια Βασίλη, το διάγραμμα της δυναμομέτρησης έχει καμμία σχέση με το διάγραμμα που έβγαλε το gtech και το ax-22; Είμαι περίεργος!

 

 

Μιχάλης

Posted

ειχε χαλασει το printer και περιμενω να μου το στειλουν με email.Απο οτι θυμαμαι παντος εκανε αποτομη πτωση και δεν θυμαμαι να ηταν τοσο αποτομα τα πραγματα με το g-tech.Η δυναμομετρηση θυμισε πιο πολυ το διαγραμμα του ανδριανακη που εκανα 1.9 στισ 3500 και μετα στις 5500 ειχε ηδη πεσει στο 1.3bar.Τωρα ομως απο 1.9 πεφτει στο 1.7 αλλα μετα τις 6000στρ...

Posted (edited)

να και η τελευταια αποπειρα για περισσοτερο αερα στο φιλτροκουτι.Ειχα τα φρυδακια κατω απο τα φαναρια ξανα,οποτε σε περιπτωση που δεν μου αρεσε θα το εβαζα παλι το κανονικο.

Η ιστορια ειναι οτι εκει ακριβως που ειναι το διακοσμητικο μεταξυ φαναριου και προφυλακτηρα,ειναι ακριβως πισω απο το φαναρι η εισοδος του φιλτροκουτιου.Ετσι αποφασισα να ανοιξω μια τρυπα,εστω μικρη.

Πηρα σιτα απο κατι παλια ηχεια,και μετα απο καμια ωρα σμιλευσης και φουσκαλων στα χερια μου απο την πενσα,εφτιαξα αυτο που βλεπετε στην εικονα.

 

Υστερα πηρα λιγο χαρτοσωληνα οπως και στην προηγουμενη περιπτωση ειχα κανει,και προσαρμοσα την εισοδο της τρυπας ωστε να καταληγει ακριβως μπροστα στην εισοδο του φιλτροκουτιου.Μπορει στις μικρες ταχυτητες να μην βοηθαει ιδιαιτερα,αλλα οταν τρεχεις,πιστευω οτι η ποσοτητα του αερα που θα μπει θα ειναι υπολογισιμη!

 

Αλλα νεα περιλαμβανουν την πιθανη ευρεση μελλοντικης τουρμπινας....ικανη για 600 αλογα οπως μου λενε,(ΚΚΚ),η λειτουργια του αγραφου VEMS προχωραει μια χαρα(κουμπωθηκε σε φιλικο αμαξι στη γερμανια,και πηρε μπροστα μια χαρα!)

 

Και επισης εχω αρχισει το ψαξιμο για sedan quattro Β4 σασι απο οπουδηποτε,και νομους για εκτελωνισμο χωρις δασμους.Σκεφτομαι τη λυση του επαναπατρισμου,οταν επιστρεψω απο αγγλια,αλλα θελω να βρω τι ακριβως ισχυει.

Αν ολα πανε οπως θα τα ηθελα σε μια 5ετια ισως να εχω ενα RS2 sedan,και ενα 2.0 16V avant (το οποιο με λιγες βελτιωσουλες μπορει να φτασει και 180-200 αλογα-140 ειναι εργοστασιακα)

Edited by VasP
Posted

Γιατρε μου εισαι φοβερος.Ο κλασσικος Ελληνας πατεντιαρης......ΜΠΡΑΒΟ ρε Bill...

Posted

εχω κι εγω κατι σητες απο ηχεια ,λες να φτασω στα 300 αλογα τροχο???????

Posted

χαλαρα.

Νομιζω οτι με αυτη την τελευταια μετατροπη πρεπει να ξαναπαω στον φωτεινελη.Σιγουρα εχω πιασει απο 358 στροφαλο 420 στροφαλο το λιγοτερο...

Posted

παρεπιπτοντως σημερα ελαβα μια κρεμαγιερα που πετυχα στο γερμανικο ebay με μολις 88 ευρω μαζι με τα εξοδα αποστολης.Φαινεται σε πολυ καλη κατασταση! υπαρχει και κολ....δια

  • 2 weeks later...
Posted

ενα μικρο update:

 

1) εκανα μερικες προσωπικες μετρησεις για το 60-160 και βγαινει γυρω στο 8.60 με 9sec αναλογα με το αν κανω 2 αλλαγες ή μια.Στις 2 γρηγορες αλλαγες εκανα καλυτερο χρονο.Βεβαια επειδη αυτο εγινε με μενα μονο μεσα και βιντεο το οποιο αργοτερα χρησιμοποιησα τα χλμ του κοντερ για να βγαλω το νουμερο,γνωριζοντας οτι κλεβει(δεν ξερω ποσο) μετρησα απο τα 50 μεχρι τα 170χλμ για να ειμαι μεσα.

 

2)Πηρα μια βαση του πισω διαφορικου απο πολυουρεθανη και αλουμινιο για να ελλατωθουν οι κινησεις του κατα τα τουρμπισματα...Λενε οτι ειναι καλη!

 

3)Χαλασε το ρουλεμαν της μεσαιας τριβης του αξονα μεταδοσης,και...κελαηδαει!Εχει γινει ζωολογικος κηπος το αμαξι,καθε μερα ειμαι με εξωτικα πουλια!Ευτυχως ειχα παραγγειλει ενα ρουλεμαν,το οποιο θα ερθει εντος εβδομαδως και θα αλλαχτει,μαζι με μπουζι,λαδακια και φιλτρο...

 

4)τελος επειδη ειχα κατι ψυχολογικα με τη σιτα του προφυλακτηρα μιας και ειναι κομμενη σε ενα δυο σημεια και φαινεται ασχημα,βρηκα μια τυπου RS4 με ρομβους η οποια ειναι πλαστικη και φαινεται εντυπωσιακη.Οι σιτες της audi κοστιζουν μια περιουσια,οποτε ειπα να την δοκιμασω.Εδω παραθετω 2 photoshop και ακουω γνωμες!

 

στοχος ειναι να γινει οσο δυνατον πιο ομοιο με αυτο της τριτης φωτογραφιας οπου ειναι απο RS4 και πιστευω οτι το αγριευει αρκετα το αμαξι!

Posted

καλο αποτελεσμα με τις σιτες και αν δεν ξερεις την διαφορα δεν θα το προσεξεις, και μια και λες οτι ειναι πολυ ακριβες οι μαμα, προχωρα σε αυτην βασιλη!!

κατα τα αλλα ολα καλα!!!

Posted

ευχαριστω γιωργο!Πιστευω θα δειξει ωραιο.Σε καθε περιπτωση ομως,αν δεν μου αρεσει,θα εχω παλι τις εργοστασιακες να ξαναβαλω!

Ευτυχως τωρα πλεον βαζω-βγαζω τον προφυλακτηρα σε χρονο ρεκορ!

Posted

Βασιλη οντως το αγριευει πολυ προχωρα τα :new_thumright:

Posted

τελικα μια μικρη αλλαγη πορειας.

Πηρα 2 κεντρικες (μεσαιες) σιτες απο τον προφυλακτηρα του RS4 B5 οι οποιες θα χρησιμοποιηθουν για τον προφυλακτηρα,και βρηκα απο τον καναδα(!!) πλαστικη σιτα ιδια περιπου με την γριλλια του RS4 B5 για τη μασκα,μιας και η σιτα απο τον προφυλακτηρα πεφετει λιγο μικρη στο μηκος και δεν θα γινονταν ωραια.

οποτε αναμονη για να ερθει και το κομματι απο τον καναδα για ολοκληρωμενη επενδυση!

Posted

Η πρωτη κινηση εγινε.

Αναμονη για τη σιτα του καπο απο καναδα...

Πιστευω οτι το αποτελεσμα ειναι πολυ καλο.Επισης το ιντερκουλερ και το ψυγειο απεκτησαν το εργοστασιακο τους χρωμα για περισσοτερο incognito καταστασεις...

Posted

Μπραβο Βασιλη πολυ καλο το αποτελεσμα :new_thumright:

Posted
Η πρωτη κινηση εγινε.

Αναμονη για τη σιτα του καπο απο καναδα...

Πιστευω οτι το αποτελεσμα ειναι πολυ καλο.Επισης το ιντερκουλερ και το ψυγειο απεκτησαν το εργοστασιακο τους χρωμα για περισσοτερο incognito καταστασεις...

Καλο αλλα απλυτο...... :knife:

Posted

και ετσι θα μεινει μεχρι να βγει απο το σερβις!

Posted

Ε λοιπον βγηκε απο το service και το επλυνα!!!

 

Οι βασεις του σασμαν απο 2 ειχαν γινει 4!! μιας και ειχαν κοπει στη μεση.Διαπιστωσα οτι τωρα οι ταχυτητες μπαινουν ευκολοτερα!

Η βαση του πισω διαφορικου κανει μεγαλη διαφορα,αφου πλεον το αμαξι δεν κανει τα βυθισματα που εκανε πριν στο τουρμπισμα,αλλα αντιθετα φευγει μπροστα απευθειας,και επισης τα γονατισματα στις αλλαγες μειωθηκαν αισθητα.Πλεον νιωθεις το γουργουρητο του διαφορικου και το ακουσμα του κανει σαν να ειχες κομπρεσσορα αλλα με πολυ καλη ηχομονοση!!

 

Τελος για ολους τους quattro μια συμβουλη...Τον κεντρικο αξονα,μετα τα 150.000χλμ καλο ειναι να τον βγαζετε να ανανεωνετε τα γρασσα του μιας και τα δικα μου ηταν τσιμεντο...Παλι καλα που δεν προξενηθηκε καμια περεταιρω βλαβη,λογω καλης κατασκευης δηλαδη.Χρησιμοποιησαμε γρασσα απο BMW μιας και ειναι αριστης ποιοτητας και ολα δουλευουν παλι ρολοι!

 

Εν αναμονη της τελευταιας εμφανισιακης παρεμβολης μου,και το αμαξι μενει πλεον ως εχει χωρις παρεμβασεις για αρκετααα χρονια.Η αποφαση παρθηκε να παραμεινει στη δυναμη που εχει τωρα,μιας και συνδιαζει ταχυτητα,ευχαριστηση αλλα και ενα μεσο επιπεδο καταναλωσης σχετικα καλο...Οτιδηποτε παραπανω,θα πρεπει να βαλω επεκταση τεποζιτου!!

 

ιδου και αλλες 2 φωτο.

 

http://i117.photobucket.com/albums/o59/vas...pg?t=1206685428

 

http://i117.photobucket.com/albums/o59/vas...pg?t=1206685429

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.