A80Avant Posted December 31, 2009 Author Posted December 31, 2009 ναι τα διαβαζω, εχουν ξεφυγει οι ελληνες μηχανικοι. Το κακο ειναι οτι με αυτα που φτιαχνουν και αυτα που διαβαζονταις στα φορουμ, μας βλεπω να γινεται κανενας νομος μεθαυριο τυπου ελβετιας/σουηδιας, και οτι μετατροπη εχει το αμαξι πανω να κρινεται παρανομο. αντι να κανουν μοκο οσοι τα φτιαχνουν και να κοιτανε την παρτυ τους, πρεπει να μπουν να το φωναξουν οτι κερδισαν, γιατι ειναι μια προεκταση του ανδρισμου τους,το οτι εχουν ταχυτερο αμαξι απο καποιον αλλον.... ΕΛΕΟΣ!!!!
kenzo Posted December 31, 2009 Posted December 31, 2009 Δεν υπαρχει παιδια ουτε σε αυτο Bill . Βλεπω κατι porsche να ανοιγουν με κατι κουφαρια uno για 500 μετρα ... και μετα να γινοντε πολεμοι δηλωσεων και πολλα τετοια κουφα ... Δεν ειναι να ασχολεισαι καν ... Κατι τετοια με απομακρυναν απο τα κοινα ...
A80Avant Posted December 31, 2009 Author Posted December 31, 2009 εγω τα διαβαζω για να γελαω.Εχουν απιστευτο γελιο μερικα!
kenzo Posted December 31, 2009 Posted December 31, 2009 Επρεπε να εισουν εδω . Το τι ακουω καθε μερα στην πιατσα ... :hysterical: Η μυζερια , η αγραμματοσυνη και το κομπλεξ στο μεγαλειο της ...
A80Avant Posted January 3, 2010 Author Posted January 3, 2010 χιονια φετος τα χριστουγεννα και πρωτοχρονια! Επιτελους χριστουγεννα οπως πρεπει! οχι με 20 βαθμους!!! Σημερα, ωρα 5:30 το απογευμα
kenzo Posted January 3, 2010 Posted January 3, 2010 (edited) Τυχερε ... :( Εμεις εδω ηλιολουστο καφεδακι με Σπυρο ... Edited January 3, 2010 by kenzo
A80Avant Posted January 29, 2010 Author Posted January 29, 2010 (edited) Παρειγγειλα και τα κατωθη coils, τα οποια βοηθουν στην δημιουργια σταθερου σπινθηρα στις ψηλες στροφες και ετσι αποφευγεις τα ανεπιθυμητα misfires. http://www.efiexpress.com/catalog/images/ls2_coils_300px.jpg Edited January 29, 2010 by A80Avant
A80Avant Posted January 30, 2010 Author Posted January 30, 2010 Τελικα, μετα απο αρκετο συλλογισμο, αποφασισα να βαλω και το βολαν μονης μαζας, με καινουριο δισκο πλατο, ικανο να αντεξει τις ροπες που μπορει να φτασει η τουρμπινα. Βρηκα λοιπον ενα βολαν απο το 7Α μοτερ (5κυλινδρο/ατμοσφαιρικο) και εδω στην αγγλια δοθηκε για σερβις, ελαφρωμα(μικρο) και ζυγισμα στο μηδεν. Για δισκο πλατο θα βαλω ενα κιτ stage 4 southbend που φαινεται να εχουν καλες κριτικες με το συγκεκριμενο να δινεται για ροπη στροφαλου εως και 750lb/ft!!! Ειναι υπεραρκετο πιστευω Απο οσο μου εχουν πει, το αμαξι με το βολαν μονης μαζας δεν φαινεται να γινεται τραγικα πιο αγριο, οποτε αυτο ειναι καλο...
kenzo Posted January 30, 2010 Posted January 30, 2010 Μπραβο Bill ... Aπ' οτι βλεπω εχουμε πολυ δουλεια τον Μαρτιο ... :Party_fest39:
A80Avant Posted February 6, 2010 Author Posted February 6, 2010 Σημερα μολις εκανα και την παραγγελια για εναν καινουριο αισθητηρα καυσαεριων, πιο ανθεκτικο, και συμπαγη μαζι με τα παρελκομενα του. Αποφασισα τελικα να ξαναβαλω τον αισθητηρα πανω στο hotside μιας και ειναι ιδανικο μερος για μετρηση της θερμοκρασιας, εκει που ειναι το στενοτερο μερος της εξατμισης ουσιαστικα. Το Βολαν ερχεται εντος εβδομαδος και η αντιστροφη μετρηση εχει ηδη ξεκινησει! ενας μηνας ακριβως απο την καθοδο!
A80Avant Posted February 7, 2010 Author Posted February 7, 2010 Μαγκες, ερωτηση: Εχω 2 επιλογες σχετικα με την αναρτηση, που δεν επιβαλλουν πολλα εξοδα. Κατα πασα πιθανοτητα, θα βγαλω τα αμορτισερ για service. Ειναι τα bilstein sport. Εχω την δυνατοτητα λοιπον να τα μετατρεψω σε sprint οποτε να εχω μικροτερη διαδρομη και να κατσει το αμαξι λιγο χαμηλοτερα. Εχω λοιπον 2 λυσεις: 1) Να κανω τα αμορτισερ sprint και να κρατησω τα εργοστασιακα ελατηρια ως εχουν 2) Να κανω τα αμορτισερ απλο service και να μεινουν ως sport, αλλα να βαλω κατι ελατηρια εργοστασιακα τροποποιημενα ωστε να ειναι 15mm χαμηλοτερα. Στοχος: ελαφρυ χαμηλωμα, χωρις να κατσει πολυ το αμαξι γιατι τα μερη που μενω απαιτουν να υπαρχει καποιο υψος στο αμαξι. Μιας και δεν ειμαι για coilovers με ρυθμιση υψους, τι προτεινετε οτι ειναι το καλυτερο?
A80Avant Posted February 7, 2010 Author Posted February 7, 2010 ... και για να κανουμε και μια εικαστικη παρεμβαση, παρεγγειλα το splitter απο το cupra R να δω αν μπαινει και καθεται καλα στον εμπρος προφυλακτηρα. Αφου καθεται καλα στο RS4 πρεπει να ειναι OK!
kenzo Posted February 7, 2010 Posted February 7, 2010 (edited) ... και για να κανουμε και μια εικαστικη παρεμβαση, παρεγγειλα το splitter απο το cupra R να δω αν μπαινει και καθεται καλα στον εμπρος προφυλακτηρα. Αφου καθεται καλα στο RS4 πρεπει να ειναι OK! Αυτο εννοεις ; Αν ναι ταιριαζει γιατι ειναι ευκαμπτο . Μια μικρη παρεμβαση χρειαζεται . Το εχω βαλει και σε RS2 και σε S2 προφυλακτηρα . Ειναι αυτο που φοραω και τωρα ... Μολις ερθεις Ελλαδα θα το φτιαξουμε μαζι ... :new_thumright: Edited February 7, 2010 by kenzo
A80Avant Posted February 7, 2010 Author Posted February 7, 2010 ναι αυτο ειναι. θα μου ερθει εδω αγγλια. αν αντεξω να μην το βαλω μονος μου, θα το ταιριαξουμε παρεα. με βιδες το εβαλες? χρησιμοποιησες ολες τις υποδοχες?
kenzo Posted February 7, 2010 Posted February 7, 2010 Μαγκες, ερωτηση: Εχω 2 επιλογες σχετικα με την αναρτηση, που δεν επιβαλλουν πολλα εξοδα. Κατα πασα πιθανοτητα, θα βγαλω τα αμορτισερ για service. Ειναι τα bilstein sport. Εχω την δυνατοτητα λοιπον να τα μετατρεψω σε sprint οποτε να εχω μικροτερη διαδρομη και να κατσει το αμαξι λιγο χαμηλοτερα. Εχω λοιπον 2 λυσεις: 1) Να κανω τα αμορτισερ sprint και να κρατησω τα εργοστασιακα ελατηρια ως εχουν 2) Να κανω τα αμορτισερ απλο service και να μεινουν ως sport, αλλα να βαλω κατι ελατηρια εργοστασιακα τροποποιημενα ωστε να ειναι 15mm χαμηλοτερα. Στοχος: ελαφρυ χαμηλωμα, χωρις να κατσει πολυ το αμαξι γιατι τα μερη που μενω απαιτουν να υπαρχει καποιο υψος στο αμαξι. Μιας και δεν ειμαι για coilovers με ρυθμιση υψους, τι προτεινετε οτι ειναι το καλυτερο? Σε θεμα αναρτησης ξερεις την αποψη μου . Κοντιμα τα αμορτισερ για λιγοτερο κρεμασμα και service στον γνωστο σαλονικιο , και τα 15mm ελατηρια αφου θες να χαμηλωσεις λιγο ... Εγω απο οτι σου εχω πει ειμαι πολυ ευχαριστημενος με την δικη μου . Δεν θυμαμαι ακριβως το υψος του αλλα νομιζω δεν χρειαζεται περισσοτερο ... Δεν βαζεις και μια φωτο να φανει το υψος του αμαξιου πριν ;
A80Avant Posted February 7, 2010 Author Posted February 7, 2010 Οπως καθεται τωρα, δεν ειναι ασχημο,αλλα ειναι αφου τα αμορτισερ εχουν κανει καποια χλμ. Οταν το παιρνεις μετα το σερβις καθεται πιο ψηλα.
kenzo Posted February 7, 2010 Posted February 7, 2010 ναι αυτο ειναι. θα μου ερθει εδω αγγλια. αν αντεξω να μην το βαλω μονος μου, θα το ταιριαξουμε παρεα. με βιδες το εβαλες? χρησιμοποιησες ολες τις υποδοχες? Ναι με βιδες σε ολες τις υποδοχες . Θελει λιγο κοψιμο αλλα γενικα ειναι ευκολο ... Περιμενε να το φτιαξουμε μαζι , εχω κατι καλο για αυτο που θα κανω και στο δικο μου ...
A80Avant Posted February 7, 2010 Author Posted February 7, 2010 αχα. σαν τι? ελπιζω να μου ερθει σωο και να μην χαλασει στη μεταφορα
kenzo Posted February 7, 2010 Posted February 7, 2010 (edited) Οπως καθεται τωρα, δεν ειναι ασχημο,αλλα ειναι αφου τα αμορτισερ εχουν κανει καποια χλμ. Οταν το παιρνεις μετα το σερβις καθεται πιο ψηλα. Δεν ειναι κακο το υψος . Ναι θα κατσει πιο ψηλα 15mm χαμηλωμα ελατηρια ... Edited February 7, 2010 by kenzo
kenzo Posted February 7, 2010 Posted February 7, 2010 (edited) αχα. σαν τι? ελπιζω να μου ερθει σωο και να μην χαλασει στη μεταφορα Ειναι αρκετα ευκαμπτο . Αυτα απο κοντα ... Edited February 7, 2010 by kenzo
A80Avant Posted February 7, 2010 Author Posted February 7, 2010 αρα προτεινεις να βαλω μονο τα ελατηρια,και τα Bilstein απλο σερβις σαν sport. Σωστα καταλαβα?
kenzo Posted February 7, 2010 Posted February 7, 2010 αρα προτεινεις να βαλω μονο τα ελατηρια,και τα Bilstein απλο σερβις σαν sport. Σωστα καταλαβα? Σαν sprint με μικροτερη διαδρομη και λιγοτερα κρεμασματα για να γερνει λιγοτερο το αμαξι σε στροφες ... Απο αντιστρεπτικες πως εισαι ;
A80Avant Posted February 7, 2010 Author Posted February 7, 2010 ευτραφεις αντιστρεπτικες εχω,μια χαρα. Η μπροστα ειναι εργοστασιακη 26μμ και η πισω 22μμ ρυθμιζομενη. Κλισεις δεν παιρνει πολυ το αμαξι. Αλλα τελικα απο οτι καταλαβα εσυ το πας για 15μμ ελατηρια + sprint? xmmmm extreme!
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now