Jump to content

Recommended Posts

Posted

δηλ ποιόν θα ..λαδώσεις για να μην πληρώνεις άλλο Bill? :new_thumright:

:sHa_thumbgoodjob: Χαχαχαχα ... ποσο παει αυτο το λαδι ;

 

 

Ηλιας ...

Posted

Λαδιιιιιιιι

 

λαδακι μονο, θα τους πασαλειψω να μην πληρωνω. Θα βαλω ελαιολαδο εν αναγκη!

Posted

και τα 2 πακετα απο αμερικη ειναι στο newcastle parcel force depot, με αλλα λογια στο πορτα-πορτα του Νεοκαστρου!

 

αντε μεχρι το Σαββατο να τα εχω, αλλα μαλλον την Δευτερα το βλεπω...

Posted

Τι ειναι αυτα τα ροπαλα ; :sHa_hehe: Αντε καλοφορετα !

 

 

Ηλιας ...

Posted (edited)

 

για σατανιστικά σύνεγα μου φαίνονται αυτά... :g:

 

 

 

ΚΑΛΟΦΟΡΕΤΑ να είναι!Με το καλό να τα βάλεις πάνω να τα ευχαριστηθείς!!! :rocket::sHa_thumbsup2:

Edited by Kavouras
Posted

Γνωριζει κανεις/εχει κανενα γνωστο σε υπηρεσια courier, για τη μεταφορα της κεφαλης με ασφαλεια και με ταχυτητα?

 

Προς το παρον για τα 20 κιλα που ζυγιζει, οι τιμες που περνω ειναι λιγο εξωπραγματικες την στιγμη που το αναποδο, δηλαδη απο αγγλια-ελλαδα ειναι στο 1/3 αυτων!!!

Posted

Γνωριζει κανεις/εχει κανενα γνωστο σε υπηρεσια courier, για τη μεταφορα της κεφαλης με ασφαλεια και με ταχυτητα?

 

Προς το παρον για τα 20 κιλα που ζυγιζει, οι τιμες που περνω ειναι λιγο εξωπραγματικες την στιγμη που το αναποδο, δηλαδη απο αγγλια-ελλαδα ειναι στο 1/3 αυτων!!!

 

τι είπες τώρα ρε Βασίλη ,δεν ξέρεις ότι από Ελλάδα -Αγγλία είναι 3 φορές πιο ..μακριά???

Posted

τι είπες τώρα ρε Βασίλη ,δεν ξέρεις ότι από Ελλάδα -Αγγλία είναι 3 φορές πιο ..μακριά???

Χαχαχαχαχα ... Γεια σου βρε Μαρινο ! :sHa_comfort:

 

 

Ηλιας ...

Posted

το αμαξι αφεθηκε για το προβλημα των φρενων στο συνεργειο.... για αλλη μια φορα.

Αντε να δουμε αν η αλλαγη στο σερβοφρενο κενου θα γινει ομαλα...

  • 1 month later...
Posted

its alive again....!

 

ο λογος της κακης συμπιεσης: φυσιολογικη (?) φθορα κυλινδρων, οπου εγιναν καθρεφτης...

 

προς το παρον 350χλμ με σωστο στρωσιμο αυτη τη φορα και προχωραμε σιγα σιγα....

Posted

Χρονοβορο μεν αλλα οσο περισσοτερη υπομονη τοσο καλυτερο το αποτελεσμα !

Αντε με το καλο . Τα φρενα κομπλε ; Τα τεσταρες ;

 

 

Ηλιας ...

Posted

Αισιως 500χλμ και προχωραμε.

 

Ο χαρτης με τα νεα μπεκ αλλαξε τελειως γιατι αλλαξα τις ρυθμισεις με βαση τα χαρακτηριστικα τους, αλλα δεν πειραζει. Μετα απο 2-3 βολτες και πατηματακια μεχρι 0.7bar εφτιαξε παλι.

 

Το αμαξι ανεβαζει πιεση αρκετα νωρις, και πιστευω οτι το 63αρι μαντεμι με την Billet καθως και την αυξημενη συμπιεση κανουν καλο συνδιασμο. Τωρα ποση πιεση θα μπορω να ανεβασω χωρις πυρακια, αυτο ειναι αλλο θεμα, αλλα θα φανει εκει και η δεξιοτεχνια στην ροικη, μιας και ο χωρος καυσης εχει αλλαξει αρδην για την αποφυγη πυρακιων!

 

Παντος σε μια 4η που εκανα τεστ, περα του οτι το αμαξι φαινεται ηδη πολυ δυνατοτερο σε χαμηλες πιεσεις (μαλλον λογω κεφαλης), μεχρι 1bar Που κρατησα ως τις 6000στρ για πρωτη φορα, τραβαγε πολυ δυνατα.

 

Το μονο που με προβλιματιζει λιγο ειναι η πιεση του λαδιου, που προηγουμενως καθοταν στο ζεστο ρελαντι στα 2bar και στις αλλες περιοχες ανετα στα 5, τωρα με το mineral βεβαια λαδι, για το στρωσιμο, καθεται στο 1.1bar στο ρελαντι, και max πιανει τα 4.5bar.

Αν το μοτερ ειχε πολλα χλμ, θα ελεγα οτι ηταν θεμα μεταλλων, στροφαλου-μπιελων κλπ, μιας και οταν εκει οι ανοχες μεγαλωσουν, τοτε πεφτει η πιεση. Αλλιως μπορει να φταιει η τρομπα, ενω τελος μπορει απλα το οργανο να δειχνει αλλα γι'αλλα.

Μιας και ξερουμε τις ανοχες των μεταλλων,(ολα καινουρια), ξερουμε την λειτουργια της τρομπας (ελεγχθηκε και καθαριστηκε), πιστευω οτι ειναι θεμα λαδιου και ηλεκτρονικου δεικτη.

Οποτε, το αλλο Σαββατο, αλλαζω λαδια και δεικτη μαζι, και πιστευω οτι θα ειναι οκ. Σε καθε περιπτωση, το manual υποδυκνυει οτι μπορεις να εχεις 1bar ρελαντι πιεση λαδιου, αρκει οταν εισαι πανω απο τις 2000στρ να μην εχεις λιγοτερο απο 1.8bar. Στην περιπτωση μου, εχω 2bar απο τις 1300στρ οποτε μαλλον ειμαστε σε σωστη κατευθυνση.

 

Χθες πλυθηκε κιολας μεσα εξω, αλλα η φωτο ειναι απο το κινητο,οποτε...

 

th_IMAG0311.jpg

Posted

Βασίλη,αν μπορείς κάνε μια ''συγκεντρωτική'' στο τι άλλαξες απο την τελευταία φορά...

Κατα τα άλλα..:JC_doubleup:

Posted

Και μερικες φωτογραφιες της διαδικασιας...

 

Κυλινδροι οταν ανοιχτηκε το μοτερ

 

th_IMG_2140.jpg

 

παλια πιστονια (τωρα προς πωληση), με κανενα σημαδι πανω τους. Αριστα, απλα δεν θα κρατουσαν μιας και οι κυλινδροι ειχαν περασει την ανοχη.

 

th_IMG_2273.jpg

 

Νεο πιστονι, παλι Mahle 100% εργοστασιακο. λιγο πιο βαρυ απο το προηγουμενο,αλλα αμελητεα διαφορα.

 

th_IMG_2231.jpg

 

th_IMG_2322.jpg

 

Χωρος καυσης κεφαλης. Οι επιπεδες επιφανειες γυαλιστηκαν και απεκτησαν γωνιες για να διευκολυνουν την ροη του αερα..

 

th_IMG_6440.jpg

 

Αυλοι εισαγωγης, αγριοι για να δημιουργουν στροβιλισμους, και μερικη καταγρεουργηση των οδηγων για διανοιξη των πλευρικων οδων περισσοτερο απο τις μεσες οδους (κατα την θεωρια και γνωση του μηχανικου μου στην αθηνα, καπως ετσι λειτουργουν οι ιαπωνικες κεφαλες που στροφαρουν ψηλοτερα, βεβαια οσοι ειδαν την κεφαλη ετσι στην αγγλια ηταν πολυ σκεπτικοι για την λειτουργικοτητα της!!!. Το προγραμμα και το αποτελεσμα θα δειξει!). Βαλβιδες ειναι λιγο μεγαλυτερες(0.5mm), ειναι απλες stainless steel, ελατηρια ειναι ελεγμενα εργοστασιακα, οχι σκληροτερα, retainers ειναι τιτανιου.

 

th_IMG_6450.jpg

 

Αυλοι εξαγωγης. Αν και δεν του φαινεται ειναι αρκετα πιο ευρεις, απλα δεν εχω μια προχειρη φωτο απο την εργοστασιακη κεφαλη για αντιπαραθεση. Θα μπορουσαν να ηταν λιγο πιο λειες, αλλα οκ.

 

th_IMG_6439.jpg

Posted

Καρτερ με flaps,για την αποφυγη πτωσης πιεσης λαδιου σε αριστερες στροφες και αποτομα ξεκινηματα. (Λιγο overkill για την χρηση που του κανω, αλλα αφου προσφερθηκε ο αγγλος να το κανει, why not?) H μερια που φαινεται εδω ειναι το λαδι που ερχεται απο την επιστροφη της τουρμπινας και τα flaps ανοιγοκλεινουν ελευθερα. Υπαρχει και η 4η τρυπα για την αποφυγη μπλοκαρισματος του λαδιου απο την επιστροφη.

 

th_IMG_2279.jpg

 

Μπλοκ βαφτηκε...

 

th_thermostatandenginemount.jpg

 

πιστονια στη θεση τους

 

th_IMG_2347.jpg

 

νεα διαταξη σερβοφρενου. Το υδραυλικο συστημα πηρε δρομο, και τουτο ειναι αριστο!

 

th_IMAG0063-1.jpg

 

Βολαν skimmed και επιπεδο πλεον

 

th_photo9.jpg

 

πριν ηταν ετσι, οπου φαινεται οτι ο δισκος ακουμπουσε στο μισο μονο.

 

th_photo-5.jpg

 

Μοτερ παλι στη θεση του...

 

th_IMG_2449.jpg

Posted

Αυτά είναι :sHa_thumbgoodjob: ο πιο HARDCORE κινητηρας της Audi κατ εμε. Αψογη δουλεια μεγαλε !

Posted

Hardcore σιγουρα!

 

Πλεον εχω ενα δευτερο μπλοκ, ενα στροφαλο με μια τρομπα λαδιου, σε καλη κατασταση και μια κεφαλη αραγιστη! οποτε αν με βγαλει το μοτερ αλλα 100Κ χλμ, που ελπιζω να το κανει αφου αυτη τη φορα ακολουθησαμε πιο σωστη διαδικασια στρωσιματος (τα 10-50 πρωτα χλμ ειναι τα πιο σημαντικα), πιστευω οτι δεν θα χρειαστουν. Ωστοσο εχω την ανεση να πω οτι δεν θα ξαναπαρω πιστονια, (αν δεν γινει κατι πολυ στραβο), μιας και θα εχω ετοιμο μπλοκ για ρεκτιφιε, αντι να παω σε JE κλπ.

 

Τα μονα πραγματα που μενουν και θα γινουν αργοτερα λιγο, ειναι αλλαγη αμορτισερ σε Bilstein παλι, και top mounts εμπρος.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.