Jump to content

Recommended Posts

Posted

ηρθε και το επομενο Lava mat για να ντυσω την ασπιδα για τα ψυγεια... φωτο το απογευμα κατα την διαδικασια...

Posted (edited)

απο αυτο

th_IMAG0433.jpg

 

σε αυτο...

th_IMAG0434.jpg

 

αποτελεσμα...

th_IMG_9685.jpg

 

th_IMG_9681.jpg

Edited by A80Avant
Posted

χθες πηγα και επισκευασα το μεταλλακι του cruisecontrol που εσπασε,και διαπιστωσα οτι τα 2 σημεια διαρροων ειχαν σταματησει να υπαρχουν... περιεργο...

 

εν το μεταξυ σε ενα σημειο στο μπλοκ βλεπω ενα κιτρινο διαφανο υγρο, και γενικα στο αμαξι δεν υφισταται τετοιο υγρο.. Παιζει να ζεστενεται το βερνικι που εβαψε ο μηχανικος το μπλοκ.... χαχα..

Posted

cruisecontrol με ντιζα γινετε?γιατι καποτε που ειχα ρωτησει μου ειχαν πει δεν παιζει...

Posted

cruise control με ντιζα σαφως γινεται αρκει να εχεις παλιοτερο μοντελο! σαν το δικο μου!!!

 

δες στην παραπανω φωτο την ντιζα που καθεται διπλα στην εισαγωγη και παει σε ενα μαυρο αντικειμενο στο πισω μερος της κεφαλης. Αυτο ειναι ενα λαστιχενιο δοχειο κενου το οποιο συνδεεται με μια τρομπα η οποια παιρνει σημα απο το κοντερ, και μεσω ενος μικρου εγκεφαλου που συνδεεται επισης με 2 αισθητηρες στο φρενο και συμπλεκτη, μπορει να κραταει την ταχυτητα αυξομοιωνοντας το γκαζι μεσω της τρομπας.

 

Οι αισθητηρες παιρνουν σημα για τη διακοπη του cruise control, και ο διακοπτης στην κολωνα του τιμονιου δινει σημα για ενεργοποιηση. Ειναι λιγο πρωτογονο, αλλα δουλευει!

Posted

Σαν υλοποιηση ομως για το δικο μου το ακουω οντως λιγο μπλεξιμο....

Posted

αν το γκαζι ειναι ηλεκτρικο, τοτε δεν μπαινει. Αν ειναι με ντιζα, με πατεντα σιγουρα μπορει να γινει κατι!

Posted

Λοιπον....

 

κοιτωντας ενα πολυ ωραιο προγραμματακι σχετικα με ιπποδυναμη και ροπη, ειπα να κανω καποιες συγκρισεις...

 

Ειναι αρκετα καλο, και δινει μια ιδεα τι κανει το αμαξι. Χρειαζεται βεβαια βαρος, διαστασεις ελαστικων, εμπροσθια επιφανεια, σχεσεις σασμαν (3η, 4η, final drive) κλπ. Απο logs χρειαζεται χρονο vs στροφες.

 

Εκανα μια συγκριση λοιπον:

 

3η ταχυτητα, 3076R 0.82AR 2bar overboost/1.85 @redline

3076R0823dgear.jpg

 

3η ταχυτητα, 3076R, 0.63AR, 1.4bar steady, ported head

3076R063AR14bar.jpg

 

 

βεβαια παιζει ρολο ο δρομος αν ειναι κατηφορα/ανηφορα και το βαρος, αλλα για 10-20 κιλα διαφορα, δεν εχει ιδιαιτερο νοημα!

 

 

οποιος θελει-εχει logs και θελει να τοθ βγαλω νουμερακια ας με ενημερωσει!!!

Posted

και μερικα ακομα ετσι για την πλακα....

 

3076R 3d gear 2bar to 1.8bar at redline vs 3d 3076R ported head 1.4-1.45bar

3076Rnewvsold.jpg

 

 

Friend's rs2 95oct. 1.7-1.55bar 3d gear vs 3d 3076R ported head 1.4-1.45bar

307117-16vs307614portedhead.jpg

  • 2 weeks later...
Posted

γυρισαμε απο το δυναμομετρο, οπου πειραξαμε λιγο το προγραμμα.

 

τελικα λογω καποιων αναταραξεων στην πιεση, δεν παιξαμε πολυ με το overboost,αλλα το πηγαμε μεχρι και 1.8-1.9 και εδωσε ροπουλα. Με 1.68 στον κοφτη ειχαμε καλυτερο αποτελεσμα αντι του 1.78, οποτε το αφησαμε ως ειχε στον κοφτη, και τελικα εβγαλε προς το παρον 464hp στροφαλο και 610Nm ροπης, με 367.8whp μετρημενα στο δυναμομετρο και τα υπολοιπα βγαλμενα απο τους υπολογισμους του.

 

Μολις ασχοληθω λιγο με την πιεση να την κανω να ερχεται λιγο πιο ομαλα, θα κανω τις μετρησεις μου και τις συγκρισεις μου και θα επανελθω!

 

Παντος ο στοχος επιτευχθει πιστευω. Κοντα στα 470 πιστευω θα βγουν στον δρομο. Θα το ρυθμισω για 1.8over και 1.7 σταθερο και θα το αφησω εκει.

 

Πιστευω οτι μπορουν να γινουν κιαλλα πραγματα οπως εκκεντροφοροι κλπ, αλλα δεν θα το πειραξω αλλο.

 

Ενα σετακι αμορτισερ τωρα που ειναι η ωρα τους και ευχαριστηση της οδηγησης πλεον! Τουρμπινες τελος!

Posted

καμπυλες τελος γιατι εκανα διαιτα!

 

αλλα σημερα ημουν εξω να προσπαθησω να διωξω κατι σκαμπανεβασματα της πιεσης που ειχαμε στο δυναμομετρο, και διαπιστωσα οτι το μεν ελατηριο στη wastegate παρα ηταν σκληρο για το μικρο μαντεμι, η βαλβιδα της πιεσης μαλλον τα εχει παιξει, και το εργοστασιακο ελατηριο που αλλαξα παραειναι μαλακο.

 

οποτε μετα επιασε και αρκετη ομιχλη και προκειμενου να βρω λυση στα προβληματα, το παρατησα.

 

Εχω μια βαλβιδα καινουρια που θα βαλω πανω, εβαλα επισης ενα ελατηριο 0.9bar, και μεσα στη βδομαδα θα κανω τις δοκιμες καιρου επιτροποντος.

 

Δυστυχως ο χαρακτηρας της τουρμπινας εχει αλλαξει τοσο δραματικα οπου χρειαζεται να ρυθμισω τα ηλεκτρονικα συστηματα πιεσης απο το μηδεν. Ειναι σαν να φτιαχνεις ενα electronic boost controler απο την αρχη. Πιστευω στο τελος θα γινει η δουλεια, αλλιως με βλεπω για EBC aftermarket και εξτρα μπλιμπλικια στο αμαξι, πραγμα που δεν μου αρεσει!

Posted

καμπυλες τελος γιατι εκανα διαιτα!

 

αλλα σημερα ημουν εξω να προσπαθησω να διωξω κατι σκαμπανεβασματα της πιεσης που ειχαμε στο δυναμομετρο, και διαπιστωσα οτι το μεν ελατηριο στη wastegate παρα ηταν σκληρο για το μικρο μαντεμι, η βαλβιδα της πιεσης μαλλον τα εχει παιξει, και το εργοστασιακο ελατηριο που αλλαξα παραειναι μαλακο.

 

οποτε μετα επιασε και αρκετη ομιχλη και προκειμενου να βρω λυση στα προβληματα, το παρατησα.

 

Εχω μια βαλβιδα καινουρια που θα βαλω πανω, εβαλα επισης ενα ελατηριο 0.9bar, και μεσα στη βδομαδα θα κανω τις δοκιμες καιρου επιτροποντος.

 

Δυστυχως ο χαρακτηρας της τουρμπινας εχει αλλαξει τοσο δραματικα οπου χρειαζεται να ρυθμισω τα ηλεκτρονικα συστηματα πιεσης απο το μηδεν. Ειναι σαν να φτιαχνεις ενα electronic boost controler απο την αρχη. Πιστευω στο τελος θα γινει η δουλεια, αλλιως με βλεπω για EBC aftermarket και εξτρα μπλιμπλικια στο αμαξι, πραγμα που δεν μου αρεσει!

 

 

τι εννοείς πρός το καλύτερο ή το χειρότερο? Πάντως αν βάλεις EBC το greddy profec b που έχω επάνω είναι απλό και αξιόπιστο

Posted

προς το καλυτερο οσον αφορα το spool, αφου στην 3η εχω πλεον 1.8 και καμια φορα spike 1.9 στις 3800 αντι 4100 που ειχα πριν με το 82αρι μαντεμι, απλα μιας και η τουρμπινα στροφαρει πολυ πιο αποτομα τωρα, κανει το management της πιεσης πιο περιπλοκη.

Posted

300 σαλ κάτω δηλ με το 63άρι, δεν είναι άσχημα καθόλου Βασίλη, έπρεπε να το πάρω από τον Αρίστο ένα tial που είχε. Περίεργο πάντως γιατί και μένα στις 4100-4200 έχω full boost με 3η με το 82άρι και έχεις και 1 κύλινδρο παραπάνω. Αρα η billet φτερωτή κάνει δουλειά

Posted

Η απλά το μοτερ μου τα είχε παίξει και η διάφορες παίζονται στην κεφαλη. Όλα είναι πιθανα. Το καλό είναι ότι στις ψηλές ταχύτητες ξυπνάει από νωρίς πράγμα που ήθελα, κοντά στις 3300 πράγμα που δεν είχα με το 82αρι.

 

Ακόμα δεν ξέρω πόσο θα βελτιωθεί λόγω διαχείρησης πίεσης. Εν ανάγκη εχω το 82αρι, αμα μου τη βαρεθεί το δοκιμαζω!

Posted

κοίταξε εμένα βασικά μου τη σπάει που το 1.8 δεν έχει ιδιάτερη ροπή χωρίς τούρμπο ειδικά σε τόσο βαρύ αμάξωμα όπως το δικό μου (1600+) στις 3 πρώτες ταχύτητες . από 4η και πάνω ίσως και λόγω αδράνειας και με το 82άρι δεν έχω θέμα ,στις 3800 έχει full boost . Πάντως μου κάνει εντύπωση πόσο εύκολα πυρώνει το μαντέμι του τούρμπο στο ζόρι (1.8+), περισσότερο από την μαντεμένια πολλαπλή μου ίσως και λόγω πάχους

Posted

Λοιπόν, βρέθηκε ο λόγος που είχα τα σκαμπανεβάσματα στην πίεση καθώς επίσης και γιατί η πίεση αργεί.

 

Το εξοχο μαγαζι που ανέλαβε να επισκευάσει την wastegate, έβαλε οδηγό ο οποίος άφηνε ελάχιστα μπόσικα για την μετακίνηση της βαλβίδας με αποτέλεσμα η wastegate να μένει ανοιχτή και να έχει σκαλώσει ακόμα και με ελατήρια 0.9 bar!

 

Βρήκα μια μεταχειρισμενη να χρησιμοποιήσω προσωρινά μέχρι να δω αν παίρνει επισκευή η δίκη μου, αλλά ωστόσο αν αυτή που βρήκα είναι οκ, θα την αφήσω.

 

Μόλις μπει, παω για πρόγραμμα πίεσης πάλι από την αρχή...

Posted

Ωρες ωρες απορω πως φτιαχνουν τοσα προτζεκτ αυτοι οι Αγγλοι ...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.