kenzo Posted January 2, 2012 Posted January 2, 2012 Ειναι πολυ ευκολο σε εμας , 4 στενα κοντα ελατηρια (στις σωστες λιμπρες) και 4 σπειρωματα χρειαζονται . Ουτε κοψε , ουτε ραψε .
A80Avant Posted January 2, 2012 Author Posted January 2, 2012 τα σπειρωματα δεν θελουν συγκοληση κανονικα? επισης τις λιμπρες πως τις επιλεγεις? Θα μπορουσα να στειλω τα ελατηρια μου για μετρηση και φτιαξιμο ελατηριων αναλογης πιεσης...σωστα?
kenzo Posted January 2, 2012 Posted January 2, 2012 τα σπειρωματα δεν θελουν συγκοληση κανονικα? επισης τις λιμπρες πως τις επιλεγεις? Θα μπορουσα να στειλω τα ελατηρια μου για μετρηση και φτιαξιμο ελατηριων αναλογης πιεσης...σωστα? Δεν ειναι απαραιτητο , φορετα-εφαρμοστα ειναι . Για τα ελατηρια ειναι και αυτη μια σωστη λυση .
A80Avant Posted January 8, 2012 Author Posted January 8, 2012 Μια μικρη ανανεωση! απο τοτε που βαλαμε τα ελατηρια χαμηλωματος, η πισω αριστερη πλευρα εκανε ενα θορυβο καθε φορα που επεφτα σε λακουβα/σαμαρακι. νομιζα οτι ηταν μερος της αναρτησης ή του ελατηριου. Μετα απο προσπαθειες να βρω λυση τελικα δεν εφυγε. πηγα και επανελαβα την αυθυγραμμιση μιας και τους ειχε φυγει λιγο το τιμονι, και εφτιαξαν και την πισω αριστερη ροδα με λιγο περισσοτερο αρνητικο camber για να ταιριαζει με την αλλη πλευρα η οποια ηταν στη μεγιστη δυνατη ρυθμιση(με το χαμηλωμα για καποιο λογο το camber μενει αρνητικο πισω.. για λιγο μεν, αλλα ετσι ειναι, οποτε απλα καναμε τις 2 πισω ροδες παρομοιες). Μετα απο αυτη τη ρυθμιση, το προβλημα εγινε πιο εντονο!!!! και τελικα μετα απο καλυτερο ελεγχο, διασπιστωσα οτι η ροδα εβρισκε στην γωνια του πισω φτερου με τον προφυλακτηρα και εκει ειχε κανει σημαδι(μπογια ειχε φυγει κλπ). απο τη μεσα μερια παντα... Το πισω αυτο φτερο ηταν το μοναδικο σημειο του αυτοκινητου που ειχε παει σε φαναρτζη οταν ο προηγουμενος ιδιοκτητης ειχε την κακη τυχη να του πεσει ενα κλαρι δεντρου στο σημειο εκεινο λογω χιονιου!! ΕΛεος! Προφανως αυτοι που το επισκευασαν μαλλον δεν εκαναν τις γωνιες σωστα με αποτελεσμα να εχει κανεις την οφθαλμαπατη οτι η πισω αριστερη ροδα ειναι στραβη σε σχεση με το αμαξωμα. Μαλλον το φτερο μπαινει λιγο πιο μεσα,για χιλιοστα... Ετσι σημερα με το black n decker και τον τροχο, εφαγα λιγο το φτερο εσωτερικα ετσι ωστε να μην ερχεται σε επαφη με το λαστιχο. Εβαψα το σημειο με πινελακι και βερνικι για αποφυγη σκουριας, και το αποτελεσμα βελτιωθηκε κατα 90%! Μονο πλεον οταν εχω φορτωμενο το αμαξι και παω με φορα σε σαμαρακι ακουγεται λιγο. Ετσι πλεον με το χαμηλωμα εφτιαξε και αυτο το σημειο! Στην πορεια μας σημερα προς το σουπερμαρκετ(ναι ειναι ανοιχτα και τις κυριακες παντα εδω), ενα golf V GTi αποφασισε να προσπαθησει να κρατηθει πισω μου για λιγο, μεχρι που βρεθηκε μια ανηφοριτσα στην εθνικη, οπου με 6η και απο τις 2800 πατησα λιγο μεχρι 1.6-1.7bar και βρεθηκα στα 160-170 αρκετα συντομα!!! Μετα το παλικαρι ηρθε διπλα μου και μου εκανε σινιαλο thumbs up! οπως λενε εδω στα ξενα, και χωρισαν οι δρομοι μας! Τελος πρεπει να πω οτι οποιες προσπαθειες μου να βρω ειτε GTX ειτε HTA φτερωτες κρυου κομματιου για αναβαθμιση, στεφθηκαν με αποτυχια, αφου για την HTA μου ζητανε να παρω καινουρια τουρμπινα, και για την GTX επισης. Οποτε αν υπαρχει κανεις απο ελλαδα που μπορει να βρει GTX φτερωτη +/- housing για να μπορεσω να αναβαθμισω την τουρμπινα, παρακαλω πειτε μου!
kenzo Posted January 8, 2012 Posted January 8, 2012 (edited) Το ιδιο ειχα διαπιστωσει στο δικο μου αλλα στο μπροστα δεξι φτερο οταν εστριβα αριστερα σε σαμαρακι και μετα απο μετρησεις διαπιστωσα οτι ηταν μονο 3 χιλιοστα πιο μεσα ... Ευτυχως τα μπροστινα φτερα ειναι ρυθμιζομενα οποτε και το ρεγουλαρισα ευκολα . Για το αρνητικο καμπερ που λες κατα το χαμηλωμα οφειλεται στα πανω ψαλιδια της πισω αναρτησης που πλεον δεν ειναι παραλληλα στον δρομο αλλα υπο γωνια . Γιατι δεν στο εκανε μηδενικο ; Edited January 8, 2012 by kenzo
A80Avant Posted January 8, 2012 Author Posted January 8, 2012 γιατι στη μια πλευρα δεν μπορουσε να το παει αλλο λεει. Δεν ειχε αλλες βολτες η βιδα για να το ρυθμισει. Οποτε εκανε την αλλη πλευρα ιδια με την δεξια για να μην εχει διαφορετικη φθορα. Πριν τα ελατηρια, η πισω αναρτηση ηταν ΟΚ για το camber. Η πλακα ειναι οτι ειχα το ιδιο προβλημα για εμπρος οταν μαλλον τα topmount ειχαν κατσει. Τωρα που ειναι καινουρια, το camber ηρθε μονο του στα ισια! Ευτυχως που πλεον θα βαλω top mount που θα εχουν uniball και εχουν εγγυηση εφ-ορου ζωης!
kenzo Posted January 8, 2012 Posted January 8, 2012 γιατι στη μια πλευρα δεν μπορουσε να το παει αλλο λεει. Δεν ειχε αλλες βολτες η βιδα για να το ρυθμισει. Οποτε εκανε την αλλη πλευρα ιδια με την δεξια για να μην εχει διαφορετικη φθορα. Πριν τα ελατηρια, η πισω αναρτηση ηταν ΟΚ για το camber. Η πλακα ειναι οτι ειχα το ιδιο προβλημα για εμπρος οταν μαλλον τα topmount ειχαν κατσει. Τωρα που ειναι καινουρια, το camber ηρθε μονο του στα ισια! Ευτυχως που πλεον θα βαλω top mount που θα εχουν uniball και εχουν εγγυηση εφ-ορου ζωης! Λογικο με την διαταξη της αναρτησης , οσο χαμηλωνει αλλαζει το καμπερ και γινεται αρνητικο , για αυτο εχει ρυθμιση απο τα κατω ψαλιδια . Αλλα μου φαινεται παραξενο να μην παιρνει αλλο πισω και να μενει αρνητικο γιατι δεν φαινεται τοσο πολυ χαμηλωμενο γενικα το αμαξι ...
A80Avant Posted January 8, 2012 Author Posted January 8, 2012 τι να πω.... ? δεν ξερω! παντος λιγο αρνητικο camber παντα καλο ειναι για σταθεροτητα!
kenzo Posted January 8, 2012 Posted January 8, 2012 Μ@κ@κιες σου λεω ... Μπερδευτηκα με το θετικο και το αρνητικο ... Ολα σωστα ειναι ! Το αρνητικο ειναι το επιθυμητο ...
A80Avant Posted January 8, 2012 Author Posted January 8, 2012 ναι στην αρχη και εγω ετσι νομιζα, αλλα μου το εξηγησε εκει το παλικαρι οτι το αρνητικο ειναι αυτο που βλεπεις σε κατι καγκουρες με BMW που τα λαστιχα ειναι τοσο πλαγιαστα ετοιμα να κατσουν οριζοντια στον δρομο! :sHa_sarcasticlol:
kenzo Posted January 8, 2012 Posted January 8, 2012 ναι στην αρχη και εγω ετσι νομιζα, αλλα μου το εξηγησε εκει το παλικαρι οτι το αρνητικο ειναι αυτο που βλεπεις σε κατι καγκουρες με BMW που τα λαστιχα ειναι τοσο πλαγιαστα ετοιμα να κατσουν οριζοντια στον δρομο! :sHa_sarcasticlol: Χαχαχαχα ... Σωστος !
A80Avant Posted January 8, 2012 Author Posted January 8, 2012 σε μενα ηταν περιπου -1 μοιρα και στις 2 πισω ροδες.
kenzo Posted January 8, 2012 Posted January 8, 2012 σε μενα ηταν περιπου -1 μοιρα και στις 2 πισω ροδες. Μια χαρα ! Μεσα στις εργοστασιακες ρυθμισεις ...
georgio3gr Posted January 8, 2012 Posted January 8, 2012 Το αρνητικο καμπερ ειναι καλο στις στροφες λογω του οτι το λαστιχο παταει πιο "σωστα"-καθετα στο οδοστρωμα εχοντας καλυτερη επαφη (στις στροφες παντα) αλλα τρωει μονοπλευρα τα λαστιχα... Το υπερβολικα αρνητικο καμπερ (BMW), εκτος του οτι χαλαει το πατημα και στις στροφες, στις ευθειες κανει το αμαξι να μην οδηγιεται...
A80Avant Posted January 8, 2012 Author Posted January 8, 2012 ακριβως! καγκουριες δηλαδη! χαχα παω να κολλησω και κατι αυτοκολλητα καθετα στις πορτες οδηγου-συνοδηγου τωρα... εχω μεγαλη collection! μπορει να παρει και 2 σειρες... επανερχομαι!...
A80Avant Posted January 11, 2012 Author Posted January 11, 2012 ετοιμη και η παραγγελια για τα top-mount εμπρος που μονιμως καταστρεφονται/καθονται σε χρονο dt στο RS2 αυτη η λυση που φαινεται στη φωτο εξ-αμερικης ειναι λιγο πιο ακριβη,αλλα εχει εφ-ορου ζωης εγγυηση, ειναι αθορυβη, περιεχει ενα uniball στη μεση και επιτρεπει σωστη κινηση στο ρουλεμαν στις κλισεις. Πιστευω ετσι να λυθει το προβλημα μια και καλη...
kenzo Posted January 11, 2012 Posted January 11, 2012 ετοιμη και η παραγγελια για τα top-mount εμπρος που μονιμως καταστρεφονται/καθονται σε χρονο dt στο RS2 αυτη η λυση που φαινεται στη φωτο εξ-αμερικης ειναι λιγο πιο ακριβη,αλλα εχει εφ-ορου ζωης εγγυηση, ειναι αθορυβη, περιεχει ενα uniball στη μεση και επιτρεπει σωστη κινηση στο ρουλεμαν στις κλισεις. Πιστευω ετσι να λυθει το προβλημα μια και καλη... Μεγαλο θεμα τα μπροστινα top-mount . Περιμενω να τα βαλεις πανω και εντυπωσεις ...
A80Avant Posted January 11, 2012 Author Posted January 11, 2012 Ηλια, οπως βλεπεις το ενα απο τα 2 αναποδα, αυτο το δαχτυλιδι που βλεπεις εκει μπορεις να το παρεις και μονο του και να το τοποθετησεις στα εργοστασιακα. Λεγεται mount saver και εχει σαν σκοπο να μην αφηνει το topmount να 'κατσει'. Φυσικα ολα τα λεφτα ειναι το uniball αντι του κλασσικου ρουλεμαν που μπορει να κινειται μονο στον οριζοντιο αξονα αντι για ελευθερα. Ωστοσο το mount saver ειναι αρκετα φτηνοτερο απο οσο θυμαμαι και μπορει να χρησιμοποιειται συνεχεια σε καθε αλλαγη αμορτισερ. Τα βγαζει ο ιδιος αμερικανος που κανει και τα pro-mounts.
A80Avant Posted January 11, 2012 Author Posted January 11, 2012 oxi, αν κοιταξεις στο mount Που ειναι ακριβως διπλα, το αριστερο στη φωτο, εχει ενα μεταλλικο (αλουμινενιο) δαχτυλιδι. Γι'αυτο μιλαω
A80Avant Posted January 18, 2012 Author Posted January 18, 2012 Παρουσιαστικε η εξης ευκαιρια... HTA billet wheel + housing εξ αμερικης και φορεμα εδω στην αγγλια σε πολυ καλη τιμη! Δεν μπορεσα να αντισταθω! Οποτε τον Μαρτιο, οσο θα βρισκομαι ελλαδα, εχουν προγραμματιστει τα εξης για το αμαξι: 1) Φορεμα top mounts 2) Επαναφορα εργοστασιακων ελατηριων 3) Πιθανον αλλαγη εμπρος ρουλεμαν 4) Αλλαγη βασεων σασμαν 4) Εξοδος τουρμπινας και αντικατασταση φτερωτης 5) αλλαγη αποστατων 3mm original porsche Ο στοχος με την HTA ειναι να την δοκιμασω αρχικα με το 0.63AR, και να δω αν βγαζει παραπανω ροπη και αλογα απο την Billet που εχω τωρα, που εχει μεγαλυτερες διαστασεις. Θεωρητικα και βαση τα λεγομενα της forced perfomance, θα πρεπει να ειναι καλυτερη ακομα και αν δεν χρησιμοποιω το 82αρι μαντεμι. Υστερα μπορει να δοκιμασω το 82αρι μαντεμι που καθεται για να δω τι μπορει να δωσει. Η τωρινη φτερωτη και housing θα παει προς πωληση και ειναι μια καλη αναβαθμιση για οποιον εχει GT3071/GT3076 και θελει κατι παραπανω.
kenzo Posted January 18, 2012 Posted January 18, 2012 Εχεις το μικροβιο μεσα σου , δεν ηρεμεις με τιποτα ...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now