STELIOS3 Posted December 21, 2007 Posted December 21, 2007 H αποψη μου ειναι οτι,δεν πρεπει να συγκρινουμε τα δυο δυναμομετρα. Και τα δυο ειναι αξιοπιστα αλλα με διαφορετικη <φιλοσοφια> μετρησης.
A80Avant Posted December 21, 2007 Author Posted December 21, 2007 οι διαφορετικες φιλοσοφιες τους,μας δυσκολευουν στο να εχουμε καποιο μετρο συγκρισης..
STELIOS3 Posted December 21, 2007 Posted December 21, 2007 H μοναδικη περιπτωση για να εχεις μετρο συγκρισης ειναι να εχεις δυο ομοια αυτοκινητα. Ομοια και στη βελτιωση αλλα πραγμα ανεφικτο ισως. Οποτε πορευομαστε ως εχει.
A80Avant Posted December 21, 2007 Author Posted December 21, 2007 ακριβως! Μολις εμαθα οτι σε ενα αλλο δυναμομετρο στο εξωτερικο,με την ιδια πιεση με μενα,και το ιδιο σεταπ,τουρμπινας μοτερ,εδειξε 460 στροφαλο....τι αλλο θα ακουσω??
STELIOS3 Posted December 21, 2007 Posted December 21, 2007 Παντως ειναι κατι σαν εθισμος η αγωνια της δυναμομετρησης. Νομιζω οτι πρεπει καποια στιγμη να γινομαστε εμεις τα δυναμομετρα. Με το χρονο ερχεται και η εμπειρια και η καλη αισθηση του αυτοκινητου μας.
A80Avant Posted December 21, 2007 Author Posted December 21, 2007 α καλα τα λες.Ετσι ειναι σημερα σε βολτα που εκανα,ημουν υπερ ευχαριστημενος,και δεν χρειαζεται να παταω πανω απο 6000rpm.Εσφιξα λιγο και τη βιδα της wastegate μιας και μπορει να δωσει λιγο ακομα...
STELIOS3 Posted December 21, 2007 Posted December 21, 2007 Ξερεις πολυ καλα οτι αυτο το<λιγο ακομα> δεν εχει τελειωμο. Αυτη ειναι και η μαγεια τελικα της βελτιωσης. Σημερα υπερευχαριστημενος, αυριο ευχαριστημενος και παει λεγοντας. Εγω ειμαι στη φαση της υπομονης και της αναμονης λογω στρωσιματος.
A80Avant Posted December 22, 2007 Author Posted December 22, 2007 ηρθε και η αντιστρεπτικη....μενουν τα εμπρος αμορτισερ και ειμαι ΟΚ και με την αναρτηση....(βεβαια πισω σινεμπλοκ δεν εχω αλλαξει,αλλα τα αφηνω για του χρονου!!! εχουν ακομα ψωμι...ειναι πολλα και αντεχουν!
tasosS3 Posted December 22, 2007 Posted December 22, 2007 Βασιλη οπως τα λεει ο Στελιος ειναι μεταξυ maha lps3000 και rototest δλδ "σχεδον" οσα βγαζει το maha μηχανη βγαζει το rototest ροδα. Τσεκαρε και την δικη μου δυναμομετρηση αλλωστε που ουτως η αλλως ειτε στο ενα ειτε στο αλλο dyno τα δικα μας ξεμπριζωνουν τον haldex και δεν υπαρχει προβλημα. Να πω οτι θεωρω το maha το πλεον αξιοπιστο δυναμομετρο και εννοω οτι αυτα που βγαζει ειναι τα πραγματικα και δεν εννοω σε συγκριση με αλλο dyno διοτι και το rototest ειναι επαναληψιμο αλλα τα αλογα που δειχνει αποψη μου οτι λιγακι ξεφευγουν.
A80Avant Posted December 22, 2007 Author Posted December 22, 2007 ναι αλλα ετσι δεν μπορεις να εχεις κανενα μετρο συγκρισης.Δηλαδη βαση αυτου,οταν εβγαλα στο maha 316 και τωρα στο rototest 334,ειναι λιγο απιθανο με τοσο μεγαλυτερη τουρμπινα και τοση περισσοτερη πιεση σε αυτη σε σχεση με την εργοστασιακη,με κακη συμπιεση τοτε στο Maha και με καινουριο ουσιαστικα μοτερ σημερα να εβγαλε μονο 30-40 αλογα παραπανω!!!! Και δεν λεω 18 που ειναι η διαφορα τους,γιατι ειπαμε 'σχεδον' οσα βγαζει ροδα το rototest ειναι οσα βγαζει το maha στροφαλο...Κατι δεν κολλαει στο ολο θεμα. Με εργοστασιακη τουρμπινα(καινουρια),πιεση 1.5over/1σταθερο εβγαλα στο maha 316 στροφαλο(214 τροχο) Με 3071R(καινουρια),πιεση 1.9/1.5σταθερο εβγαλε 334 στον τροχο---->δηλαδη maha 350-360 το πολυ?? Συμπερασμα,μαλλον πρεπει να πηγαινεις σε 1 δυναμομετρο πριν και μετα,και να προσπαθεις να εχεις πανω κατω τις ιδιες συνθηκες και παραμετρους μετρησης.Αλλιως χανεις τη μπαλα
tasosS3 Posted December 22, 2007 Posted December 22, 2007 (edited) Ετσι ακριβως σε ιδιο πριν και μετα οπως το μετρησα και εγω ηδη για το πριν. Οποτε δεν σου μενει να κανεις μια επισκεψη (με μια καλη και γεματη καμερα )στο maha Ηδη εχω μεγαααλη περιεργια για το τι θα σου δειξει... Edited December 22, 2007 by tasosS3 1
Panos_god Posted December 22, 2007 Posted December 22, 2007 Οποτε καλα που δεν πηγα στου Ανδριανακη.....βα μου βγαζε αλλα αντι αλλων.....μαλλον παλι Φωτεινελη και ΜαΗΑ...για να συγκρινω διαφορες απο το παλιο Set up με το νεο
A80Avant Posted December 22, 2007 Author Posted December 22, 2007 ετσι απλα επρεπε να παω ανδριανακη εγω γιατι ηθελα να μου κανει την αλλαγη στα eproms του εγκεφαλου,και δεν ηξερα αν στον φωτεινελη ειχαν ασχοληθει ποτε με τετοιο motronic.Τεσπα...κι'αλλα εξοδα προβλεπω...αλλα μπορει και οχι!!!
Panos_god Posted December 22, 2007 Posted December 22, 2007 παντως σαν εμπειρια δεν θα πηγαινα παλι Φωτεινελη...το πονεσε πολυ το αυτοκινητακι πανω στα ραουλα και πιστευω οτι δεν ειχαμε σωστες μετρησεις καθως επισης εχει ελλειψεις στο θεμα της ψυ3ης....
tasosS3 Posted December 22, 2007 Posted December 22, 2007 Πανο της Θεσ/νικης το maha σου πεφτει πιο κοντα νομιζω. Δεν εχεις να χασεις τπτ με μια επαφη εδω πανω το αντιθετο θα ελεγα.
Panos_god Posted December 22, 2007 Posted December 22, 2007 ναι αλλα ο προγραμματιστης μου ειναι Αθηνα ρε Τασουλη....και πρεπει αν δουλεψει πανω σε δυναμομετρο για αν φτια3ει προγραμμα και μετα στο δρομο δοκιμες.....
A80Avant Posted December 22, 2007 Author Posted December 22, 2007 εμενα ο προγραμματιστης μου ειναι γερμανια!!! Και στην ελλαδα δεν υπαρχει κανεις που να το ξερει να το κανει με τον 'σωστο'τροπο...Ισως να εχω και το μοναδικο RS2 στην ελλαδα με προγραμμα στην Ν75 βαλβιδα
Panos_god Posted December 22, 2007 Posted December 22, 2007 παντως να πανε ολα καλα προς τον Μαρτη πρεπει να κανουμε ενα Dyno η ενα Garage day με τηλεοπτικη καλυψη και αν γινει πανικος!!
A80Avant Posted December 22, 2007 Author Posted December 22, 2007 αν πανε ολα καλα,ελπιζω τον μαρτη να ειμαι αγγλια,και αν πανε ολα καλυτερα,αμα γυρναω σε κανα 1.5χρονο ελπιζω να εχω αλλη πολλαπλη και προγραμμα λιγο πιο δυνατο!!!! :worthy: :thumbsup: :biggrinthumb:
Panos_god Posted December 22, 2007 Posted December 22, 2007 αν ολα πανε καλα σε 1 μιση χρονο που θα ερθεις εσυ θα εχουμε αλλα τερατακια στο σταβλο μας
A80Avant Posted December 22, 2007 Author Posted December 22, 2007 χεχε,το ελπιζω για να τα βαζουμε να παιζουνε παρεα!! Παντος μετα απο αυτα μπορω να πω οτι ειμαι αρκετα ικανοποιημενος και απο τη δουλεια των μηχανικων και του προγραμματιστη
A80Avant Posted December 24, 2007 Author Posted December 24, 2007 Στο site της rototest εχει 2 δυναμομετρησεις του RS4 B7 και το βγαζει,τη μια με 333whp και την αλλη 349whp.αυτα δειχνει η rototest στο δυναμομετρο οταν στροφαλο λεει οτι ειναι 420 η audi.Να υποθεσω οτι μιας και ειμαι λιγο απαισιοδοξος,αν πηγαινα στο δυναμομετρο της audi θα ημουν εκει γυρω στα 400 στροφαλο?Λεει μαλιστα οτι η αποκλιση(την οποια εκλαμβανει σαν απωλειες(?) ηταν τη μια φορα 16.5% και την αλλη 20.5%.Στα δικινητα φαινεται οτι οι απωλειες βρισκονται γυρω στο 10% κατα μεσο ορο
COSTAS S3 Posted December 24, 2007 Posted December 24, 2007 Στο site της rototest εχει 2 δυναμομετρησεις του RS4 B7 και το βγαζει,τη μια με 333whp και την αλλη 349whp.αυτα δειχνει η rototest στο δυναμομετρο οταν στροφαλο λεει οτι ειναι 420 η audi.Να υποθεσω οτι μιας και ειμαι λιγο απαισιοδοξος,αν πηγαινα στο δυναμομετρο της audi θα ημουν εκει γυρω στα 400 στροφαλο?Λεει μαλιστα οτι η αποκλιση(την οποια εκλαμβανει σαν απωλειες(?) ηταν τη μια φορα 16.5% και την αλλη 20.5%.Στα δικινητα φαινεται οτι οι απωλειες βρισκονται γυρω στο 10% κατα μεσο ορο Γιατί έχω την εντύπωση πως τα άλογα εκεί τα υπολογίζουν στο χαρτί και όχι στο δυναμόμετρο??
A80Avant Posted December 24, 2007 Author Posted December 24, 2007 χεχε,δεν πεφτουν εξω ομως!Βασικα ειχα ακουσει/διαβασει οτι η audi χρησιμοποει maha για δυναμομετρησεις των μοντελων της.Παντος σαν νουμερα,δεν πεφτουν πολυ εξω.Τα ποσοστα αυτα ειναι λογικα,αν σκεφτεις οτι ο βασικος κανονας ειναι τα 25% σε τετρακινητα σε δυναμομετρα με 1 ραουλο ανα ροδα(οχι 2)
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now