Jump to content

Recommended Posts

Posted

H αποψη μου ειναι οτι,δεν πρεπει να συγκρινουμε τα δυο δυναμομετρα.

Και τα δυο ειναι αξιοπιστα αλλα με διαφορετικη <φιλοσοφια> μετρησης.

Posted

οι διαφορετικες φιλοσοφιες τους,μας δυσκολευουν στο να εχουμε καποιο μετρο συγκρισης..

Posted

H μοναδικη περιπτωση για να εχεις μετρο συγκρισης ειναι να εχεις δυο ομοια αυτοκινητα.

Ομοια και στη βελτιωση αλλα πραγμα ανεφικτο ισως.

Οποτε πορευομαστε ως εχει.

Posted

ακριβως!

Μολις εμαθα οτι σε ενα αλλο δυναμομετρο στο εξωτερικο,με την ιδια πιεση με μενα,και το ιδιο σεταπ,τουρμπινας μοτερ,εδειξε 460 στροφαλο....τι αλλο θα ακουσω??

Posted

Παντως ειναι κατι σαν εθισμος η αγωνια της δυναμομετρησης.

Νομιζω οτι πρεπει καποια στιγμη να γινομαστε εμεις τα δυναμομετρα.

Με το χρονο ερχεται και η εμπειρια και η καλη αισθηση του αυτοκινητου μας.

Posted

α καλα τα λες.Ετσι ειναι

σημερα σε βολτα που εκανα,ημουν υπερ ευχαριστημενος,και δεν χρειαζεται να παταω πανω απο 6000rpm.Εσφιξα λιγο και τη βιδα της wastegate μιας και μπορει να δωσει λιγο ακομα...

Posted

Ξερεις πολυ καλα οτι αυτο το<λιγο ακομα> δεν εχει τελειωμο.

Αυτη ειναι και η μαγεια τελικα της βελτιωσης.

Σημερα υπερευχαριστημενος, αυριο ευχαριστημενος και παει λεγοντας.

Εγω ειμαι στη φαση της υπομονης και της αναμονης λογω στρωσιματος.

Posted

ηρθε και η αντιστρεπτικη....μενουν τα εμπρος αμορτισερ και ειμαι ΟΚ και με την αναρτηση....(βεβαια πισω σινεμπλοκ δεν εχω αλλαξει,αλλα τα αφηνω για του χρονου!!! εχουν ακομα ψωμι...ειναι πολλα και αντεχουν!

Posted

Βασιλη οπως τα λεει ο Στελιος ειναι μεταξυ maha lps3000 και rototest δλδ "σχεδον" οσα βγαζει το maha μηχανη βγαζει το rototest ροδα.

Τσεκαρε και την δικη μου δυναμομετρηση αλλωστε που ουτως η αλλως ειτε στο ενα ειτε στο αλλο dyno τα δικα μας ξεμπριζωνουν τον haldex και δεν υπαρχει προβλημα.

Να πω οτι θεωρω το maha το πλεον αξιοπιστο δυναμομετρο και εννοω οτι αυτα που βγαζει ειναι τα πραγματικα και δεν εννοω σε συγκριση με αλλο dyno διοτι και το rototest ειναι επαναληψιμο αλλα τα αλογα που δειχνει αποψη μου οτι λιγακι ξεφευγουν.

Posted

ναι αλλα ετσι δεν μπορεις να εχεις κανενα μετρο συγκρισης.Δηλαδη βαση αυτου,οταν εβγαλα στο maha 316 και τωρα στο rototest 334,ειναι λιγο απιθανο με τοσο μεγαλυτερη τουρμπινα και τοση περισσοτερη πιεση σε αυτη σε σχεση με την εργοστασιακη,με κακη συμπιεση τοτε στο Maha και με καινουριο ουσιαστικα μοτερ σημερα να εβγαλε μονο 30-40 αλογα παραπανω!!!! Και δεν λεω 18 που ειναι η διαφορα τους,γιατι ειπαμε 'σχεδον' οσα βγαζει ροδα το rototest ειναι οσα βγαζει το maha στροφαλο...Κατι δεν κολλαει στο ολο θεμα.

 

Με εργοστασιακη τουρμπινα(καινουρια),πιεση 1.5over/1σταθερο εβγαλα στο maha 316 στροφαλο(214 τροχο)

Με 3071R(καινουρια),πιεση 1.9/1.5σταθερο εβγαλε 334 στον τροχο---->δηλαδη maha 350-360 το πολυ??

 

Συμπερασμα,μαλλον πρεπει να πηγαινεις σε 1 δυναμομετρο πριν και μετα,και να προσπαθεις να εχεις πανω κατω τις ιδιες συνθηκες και παραμετρους μετρησης.Αλλιως χανεις τη μπαλα

Posted (edited)

Ετσι ακριβως σε ιδιο πριν και μετα οπως το μετρησα και εγω ηδη για το πριν.

Οποτε δεν σου μενει να κανεις μια επισκεψη (με μια καλη και γεματη καμερα :speak_cool: )στο maha :new_thumright:

Ηδη εχω μεγαααλη περιεργια για το τι θα σου δειξει...

Edited by tasosS3
  • Like 1
Posted

Οποτε καλα που δεν πηγα στου Ανδριανακη.....βα μου βγαζε αλλα αντι αλλων.....μαλλον παλι Φωτεινελη και ΜαΗΑ...για να συγκρινω διαφορες απο το παλιο Set up με το νεο

Posted

ετσι

απλα επρεπε να παω ανδριανακη εγω γιατι ηθελα να μου κανει την αλλαγη στα eproms του εγκεφαλου,και δεν ηξερα αν στον φωτεινελη ειχαν ασχοληθει ποτε με τετοιο motronic.Τεσπα...κι'αλλα εξοδα προβλεπω...αλλα μπορει και οχι!!!

Posted

παντως σαν εμπειρια δεν θα πηγαινα παλι Φωτεινελη...το πονεσε πολυ το αυτοκινητακι πανω στα ραουλα και πιστευω οτι δεν ειχαμε σωστες μετρησεις καθως επισης εχει ελλειψεις στο θεμα της ψυ3ης....

Posted

Πανο της Θεσ/νικης το maha σου πεφτει πιο κοντα νομιζω.

Δεν εχεις να χασεις τπτ με μια επαφη εδω πανω το αντιθετο θα ελεγα.

Posted

ναι αλλα ο προγραμματιστης μου ειναι Αθηνα ρε Τασουλη....και πρεπει αν δουλεψει πανω σε δυναμομετρο για αν φτια3ει προγραμμα και μετα στο δρομο δοκιμες.....

Posted

εμενα ο προγραμματιστης μου ειναι γερμανια!!! Και στην ελλαδα δεν υπαρχει κανεις που να το ξερει να το κανει με τον 'σωστο'τροπο...Ισως να εχω και το μοναδικο RS2 στην ελλαδα με προγραμμα στην Ν75 βαλβιδα

Posted

παντως να πανε ολα καλα προς τον Μαρτη πρεπει να κανουμε ενα Dyno η ενα Garage day με τηλεοπτικη καλυψη και αν γινει πανικος!!

Posted

αν πανε ολα καλα,ελπιζω τον μαρτη να ειμαι αγγλια,και αν πανε ολα καλυτερα,αμα γυρναω σε κανα 1.5χρονο ελπιζω να εχω αλλη πολλαπλη και προγραμμα λιγο πιο δυνατο!!!! :P:worthy: :worthy: :thumbsup: :thumbsup: :biggrinthumb: :biggrinthumb: :laughing:

Posted

αν ολα πανε καλα σε 1 μιση χρονο που θα ερθεις εσυ θα εχουμε αλλα τερατακια στο σταβλο μας

Posted

χεχε,το ελπιζω για να τα βαζουμε να παιζουνε παρεα!!

Παντος μετα απο αυτα μπορω να πω οτι ειμαι αρκετα ικανοποιημενος και απο τη δουλεια των μηχανικων και του προγραμματιστη

Posted

Στο site της rototest εχει 2 δυναμομετρησεις του RS4 B7 και το βγαζει,τη μια με 333whp και την αλλη 349whp.αυτα δειχνει η rototest στο δυναμομετρο οταν στροφαλο λεει οτι ειναι 420 η audi.Να υποθεσω οτι μιας και ειμαι λιγο απαισιοδοξος,αν πηγαινα στο δυναμομετρο της audi θα ημουν εκει γυρω στα 400 στροφαλο?Λεει μαλιστα οτι η αποκλιση(την οποια εκλαμβανει σαν απωλειες(?) ηταν τη μια φορα 16.5% και την αλλη 20.5%.Στα δικινητα φαινεται οτι οι απωλειες βρισκονται γυρω στο 10% κατα μεσο ορο

Posted
Στο site της rototest εχει 2 δυναμομετρησεις του RS4 B7 και το βγαζει,τη μια με 333whp και την αλλη 349whp.αυτα δειχνει η rototest στο δυναμομετρο οταν στροφαλο λεει οτι ειναι 420 η audi.Να υποθεσω οτι μιας και ειμαι λιγο απαισιοδοξος,αν πηγαινα στο δυναμομετρο της audi θα ημουν εκει γυρω στα 400 στροφαλο?Λεει μαλιστα οτι η αποκλιση(την οποια εκλαμβανει σαν απωλειες(?) ηταν τη μια φορα 16.5% και την αλλη 20.5%.Στα δικινητα φαινεται οτι οι απωλειες βρισκονται γυρω στο 10% κατα μεσο ορο

Γιατί έχω την εντύπωση πως τα άλογα εκεί τα υπολογίζουν στο χαρτί και όχι στο δυναμόμετρο??

Posted

χεχε,δεν πεφτουν εξω ομως!Βασικα ειχα ακουσει/διαβασει οτι η audi χρησιμοποει maha για δυναμομετρησεις των μοντελων της.Παντος σαν νουμερα,δεν πεφτουν πολυ εξω.Τα ποσοστα αυτα ειναι λογικα,αν σκεφτεις οτι ο βασικος κανονας ειναι τα 25% σε τετρακινητα σε δυναμομετρα με 1 ραουλο ανα ροδα(οχι 2)

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.