Jump to content

Βελτιωση 1.6 FSI


KAPSALISS

Recommended Posts

Λοιπον ο κινητηρας μου ειναι ο 1,6 fsi και θα ηθελα να κανω μια μικρη βελτιωσουλα(1ο σταδιο) . Τι προτεινετε ? Αν γινετε χωρις να χασω την εγγυηση . :)

Edited by dpan_a3
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 262
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Θα σου ελεγα να προχωρησεις σε 1ο σταδιο full αλλα ακομα το προγραμμα για FSI ειναι σε πειραματικο σταδιο στην Ελλαδα! Μελος σε αλλο club με GOLF 1.6 FSI εχει φτασει τα 138-140 αλογα στροφαλο με σκουπα - προγραμμα - φουλ εξατμιση.Εχει κανει αρκετες χιλιαδες χιλιομετρα και δεν εχει καποιο προβλημα.Προγραμμα εβαλε απο superchips αλλα τωρα τελευταια ακουω διαφορα για τα προγραμματα τους και προτιμω να περιμενω λιγο μπας και βγει κατι καλο και οχι "κονσερβα" :)

Link to comment
Share on other sites

Θα σου ελεγα να προχωρησεις σε 1ο σταδιο full αλλα ακομα το προγραμμα για FSI ειναι σε πειραματικο σταδιο στην Ελλαδα! Μελος σε αλλο club με GOLF 1.6 FSI εχει φτασει τα 138-140 αλογα στροφαλο με σκουπα - προγραμμα - φουλ εξατμιση.Εχει κανει αρκετες χιλιαδες χιλιομετρα και δεν εχει καποιο προβλημα.Προγραμμα εβαλε απο superchips αλλα τωρα τελευταια ακουω διαφορα για τα προγραμματα τους και προτιμω να περιμενω λιγο μπας και βγει κατι καλο και οχι "κονσερβα" :)

Ατμοσφαιρικό 1.6 ανέβηκε 25 άλογα με φίλτρο πρόγραμμα εξάτμιση??:blink: σαν πολύ αισιόδοξο νούμερο....ύποπτο! :ninja:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ποια πιστευετε οτι ειναι τα καλυτερα προγραμματα για FSI?

H Powerlogic θεωρειται καλη? Για ολες τις εταιρειες του χωρου ακουω αλλοτε ευχαριστα αλλοτε δυσαρεστα λογια.Υπαρχει καποια εταιρεια που να ειναι αξιοπιστη σε αυτου του ειδους τη βελτιωση? (1ο σταδιο)

Link to comment
Share on other sites

Ποια πιστευετε οτι ειναι τα καλυτερα προγραμματα για FSI?

H Powerlogic θεωρειται καλη? Για ολες τις εταιρειες του χωρου ακουω αλλοτε ευχαριστα αλλοτε δυσαρεστα λογια.Υπαρχει καποια εταιρεια που να ειναι αξιοπιστη σε αυτου του ειδους τη βελτιωση? (1ο σταδιο)

Δεν θέλω να κάνω τον ειδήμονα γιατι σε αυτά τα πράγματα δεν είμαι καλός το παραδέχομαι, αλλά η λύση του turbo στα 0,6 που έχω ακούσει για 160 -170 PS δεν μπορώ να πω ότι είναι κάτι που με άφησε ασυγκίνητο. Mην σας πώ για σφυρήλατα και 1 ή 1,2 bar που φτάνουμε κάπου στα 220... εμένα πάντως με έβαλε σε σκέψεις...

Link to comment
Share on other sites

ξεχασε το παναγιωτη. απο οτι μου ειπαν στην εκθεση που ρωτησα βελτιωτες για το θεμα αυτο ολοι μου ειπαν οτι προς το παρον τουλαχιστον δεν τουρμπιζετε ο 1,6 fsi και οπου εχει γινει δεν εχει δουλεψει σωστα.

:cry::cry:

Link to comment
Share on other sites

Ασε που η καταναλωση αν τουρμπισεις ατμοσφαιρικο αμαξι παει περιπατο...

Για turbo εργοστασιακο και παλι εργοστασιακο και παιζεις με κανενα προγραμμα μετα!!!

 

Σε εμας (FSI) το καλυτερο που μπορουμε να κανουμε ειναι τα εξης :

 

-Κομπλε Α' σταδιο (Σκουπα για εισαγωγη , προγραμμα , full εξατμιση απο χταποδι μεχρι τελικο)

-Χταποδακι 4-1 αντι για 4-2-1 που εχουμε τωρα

-Ροικη εξελιξη και πλανισμα στο καπακι

-Λιγο πιο αγριους εκκεντροφορους και νεο προσαρμοσμενο προγραμμα

 

Με αυτα ελληνικο 1.6 FSI Golfaki εφτασε τα 148,9 αλογα στροφαλο!

Link to comment
Share on other sites

dpan kai kostizei olo auto?

Να σου πω κάποιες τιμές στο περίπου! για να πάρεις μια ιδέα.

 

Φίλτρο Ελεύθερο στο φιλτροκούτι 60€.

προγραμμα 350 ~ 500€

full εξατμιση απο χταποδι μεχρι τελικο ~500€

Χταπόδι 4-1 ~ 500 (?)

Ροικη εξελιξη και πλανισμα στο καπακι 600 ~700€

Λιγο πιο αγριους εκκεντροφορους 500 ~ 800€

 

Εαν βγάλεις μια μέση τιμή εκεί περίπου θα είσαι...δηλαδή κοντά 2500€

Εγώ θα έβαζα μοτερ σαν το δικό μου πάντως (1.8Τ)με κόστος μέχρι 3500€ Εγκατεστημένο

και φυσικά μεγαλύτερη αξιοπιστία απο οτιδήποτε άλλο.

Link to comment
Share on other sites

Η αποψη μου ειναι οτι ροικη-πλανισμα και εκκεντροφορους ειναι επιφοβα αλογα, γιατι πολυ απλα ποιον θα εμπιστευθεις να τα κανεις ολα αυτα!!!Και να αρχησει μετα τα στραβα&να εισαι ολη μερα στα συνεργεια, κριμα για καινουργιο αυτοκινητο....Αυτος ειναι ο λογος που δεν βελτιωνω τιποτα στο α6 γιατι λεω να βαλω τον 2.7 πανω να τελειωνει το θεμα!

 

Soki η τιμη που λες ειναι παρα πολυ καλη.....εχεις ρωτησει?και αν σε ποιον?

Link to comment
Share on other sites

Η αποψη μου ειναι οτι ροικη-πλανισμα και εκκεντροφορους ειναι επιφοβα αλογα, γιατι πολυ απλα ποιον θα εμπιστευθεις να τα κανεις ολα αυτα!!!Και να αρχησει μετα τα στραβα&να εισαι ολη μερα στα συνεργεια, κριμα για καινουργιο αυτοκινητο....Αυτος ειναι ο λογος που δεν βελτιωνω τιποτα στο α6 γιατι λεω να βαλω τον 2.7 πανω να τελειωνει το θεμα!

 

Soki η τιμη που λες ειναι παρα πολυ καλη.....εχεις ρωτησει?και αν σε ποιον?

 

Γιάννη για το τροπέτο λες?Εαν ναι τότε τόσο έχω ακούσει οτι παίζουν οι τιμές δεν έχω ρωτήσει πουθενά γιατι δεν χρειάστηκα.

O Mike A3T νομίζω έχει κάνει και ξέρει, εαν δει το μήνυμα πιστεύω θα μας κατατοπίσει!!!

Μιχάλη δώσε μας λίγο τα φώτα σου :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Οχι οτι ενδιαφερομαι αμεσα.....(σε κανα χρονο) αλλα να περνουμε ιδεες-γνωμες-προτασεις και να μαθαινουμε τι παιζει! Τροπετο εννοειτε για να ειμαι κομπλε (μεχρι και τα 2μπροστινα bucket θελω) :D και μετα και δηλωση! Μike περιμενω τα φωτα σου ;)

Link to comment
Share on other sites

dpan kai kostizei olo auto?

 

Φιλε μου θα ρωτησω το ατομο που εκανε την μετατροπη και θα σου πω τιμουλα

Link to comment
Share on other sites

Εγώ παιδιά έβαλα πριν 2 χρόνια μοτέρ από ΤΤ 180 (Είχα 1.6 100hp). Η μετατροπή κόστισε 6000 (τότε) και συμπεριλάμβανε μοτέρ, με ηλεκτρονικό γκάζι βέβαια, κλιματισμό (καινούργιος τότε στην Audi είχε 2.000ευρώ(!!), ψαλίδια, φρένα, κιβώτιο, όργανα. Το αυτοκίνητο δουλεύει ρολόι χωρίς κανένα πρόβλημα.

Link to comment
Share on other sites

πολυ καλη τιμη και φανταζομαι οτι και το αυτοκινητο θα πηγαινει πολυ καλα τωρα.

πιστευω να το δουμε και απο κοντα φιλε mike.

:thumbsup::thumbsup::thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Εγώ παιδιά έβαλα πριν 2 χρόνια μοτέρ από ΤΤ 180 (Είχα 1.6 100hp). Η μετατροπή κόστισε 6000 (τότε) και συμπεριλάμβανε μοτέρ, με ηλεκτρονικό γκάζι βέβαια, κλιματισμό (καινούργιος τότε στην Audi είχε 2.000ευρώ(!!), ψαλίδια, φρένα, κιβώτιο, όργανα. Το αυτοκίνητο δουλεύει ρολόι χωρίς κανένα πρόβλημα.

 

Η λυση που ειχα σκεφτει καποτε.

Αν καταφερεις και ερθεις στην εκδρομη ή σε καποια συναντηση,θα με ενδιεφερε να δω την μετατροπη σου απο κοντα. Παντως πιστευω πως ειναι πιο η αξιοπιστη λυση!!!!

Link to comment
Share on other sites

Να σου πω κάποιες τιμές στο περίπου! για να πάρεις μια ιδέα.

 

Φίλτρο Ελεύθερο στο φιλτροκούτι 60€.

προγραμμα 350 ~ 500€

full εξατμιση απο χταποδι μεχρι τελικο ~500€

Χταπόδι 4-1 ~ 500 (?)

Ροικη εξελιξη και πλανισμα στο καπακι 600 ~700€

Λιγο πιο αγριους εκκεντροφορους 500 ~ 800€

 

Εαν βγάλεις μια μέση τιμή εκεί περίπου θα είσαι...δηλαδή κοντά 2500€

Εγώ θα έβαζα μοτερ σαν το δικό μου πάντως (1.8Τ)με κόστος μέχρι 3500€ Εγκατεστημένο

και φυσικά μεγαλύτερη αξιοπιστία απο οτιδήποτε άλλο.

 

Καλα μακαρι να παιζαν αυτες οι τιμες,θα ημουν τουρμπατος τωρα!!!

Οι τιμες ειναι αυτες που λεει ο Mike και κατι παρακατω,εμενα μου ειχαν πει περιπου στα 4.500€-5000€ και το υπολογισα κανα 1000€ πιο κατω με την πωληση του δικου μου κινητηρα...και ετσι το παρατησα. :rocket::new_killpc:

Link to comment
Share on other sites

Τελικα παιδια νομιζω οτι αρχισα να μετανιωνω που πηρα 1.6fsi :( . Το αγορασα με το σκεπτικο οτι το 2.0 θα καιει πολυ θα δινω παρα πολλα σε ασφαλιστρα και γενικοτερα θα εχει πιο μεγαλο κοστος χρησης τωρα απο οτι καταλαβα αυτο που μπορω να κανω ειναι να βαλω κανενα φιλτρο , να αλλαξω εξατμιση , και να βαλω κανενα προγραμμα (αν υπαρχει για fsi κατι αξιοπιστο). :(

Link to comment
Share on other sites

Mανο δεν χρειαζεται να μετανιωνεις...Υπαρχουν αρκετα πραγματα που μπορουμε να κανουμε στον FSI μας...μονο την εξατμιση να αλλαξουμε απο χταποδι σε πισω το κερδος ειναι σημαντικο...

Αργοτερα μια καλυτερη εισαγωγη (Σκουπα , BMC) ενα καλο προγραμμα και ενα αγωνιστικο καταλυτη και το αυτοκινητο θα εχει μεταμορφωθει...Προς το παρων ας περιμενουμε να ληξει η εγγυηση....

Link to comment
Share on other sites

Τελικα παιδια νομιζω οτι αρχισα να μετανιωνω που πηρα 1.6fsi :( . Το αγορασα με το σκεπτικο οτι το 2.0 θα καιει πολυ θα δινω παρα πολλα σε ασφαλιστρα και γενικοτερα θα εχει πιο μεγαλο κοστος χρησης τωρα απο οτι καταλαβα αυτο που μπορω να κανω ειναι να βαλω κανενα φιλτρο , να αλλαξω εξατμιση , και να βαλω κανενα προγραμμα (αν υπαρχει για fsi κατι αξιοπιστο). :(

 

Και εγώ παθών με 1.6 FSI (octavia 5).

Η πιο καλή βελτίωση του 1.6 FSI είναι η αλλαγή του με 2.0 ΤFSI!!!

Πάντως δεν νομίζω ότι έχει κανένας σας παράπονο με την απόδοση του μαμα κινητήρα!

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ παθών με 1.6 FSI (octavia 5).

Η πιο καλή βελτίωση του 1.6 FSI είναι η αλλαγή του με 2.0 ΤFSI!!!

Πάντως δεν νομίζω ότι έχει κανένας σας παράπονο με την απόδοση του μαμα κινητήρα!

 

 

Παραπονο δεν εχω αλλα θα ηθελα 10-15 αλογα παραπανω. :D

Link to comment
Share on other sites

Παραπονο δεν εχω αλλα θα ηθελα 10-15 αλογα παραπανω. :D

 

Αυτά πράγματι μπορείς να τα πάρεις με βελτίωση επιπέδου ΦΠΕ.

Πρόγραμμα έχει βγάλει για τον 1.6 FSI η AMT (περίπου €600)

 

Σε ότι αφορά τον φίλο από το VWClub που προσπάθησε να βελτιώσει τον FSI, η προσπάθεια κατάληξε σε Πύρειο νίκη: Τρελά λεφτά για μικρό αποτέλεσμα...

Link to comment
Share on other sites

Αυτά πράγματι μπορείς να τα πάρεις με βελτίωση επιπέδου ΦΠΕ.

Πρόγραμμα έχει βγάλει για τον 1.6 FSI η AMT (περίπου €600).

 

Σε ότι αφορά τον φίλο από το VWClub που προσπάθησε να βελτιώσει τον FSI, η προσπάθεια κατάληξε σε Πύρειο νίκη: Τρελά λεφτά για μικρό αποτέλεσμα...

 

 

Αυτο ξαναπες το φιλε dio. Πολλα λεφτα για μικρο αποτελεσμα . Μαλλον δεν συμφερει για τον 1.6 fsi. :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Αυτο ξαναπες το φιλε dio. Πολλα λεφτα για μικρο αποτελεσμα . Μαλλον δεν συμφερει για τον 1.6 fsi. :unsure:

 

Εγώ πάντως το σκέφτομαι για AMT. Αφορά φίλτρο και χαρτογράφηση εγκεφάλου.

Αν έχει ακουστά κανένας τίποτα, ας μας διαφωτίσει λίγο...

Link to comment
Share on other sites

Εγω πρωτη φορα ακουω την AMT.Εχει κανεις βαλει προγραμμα απο ΑΜΤ να μας πει αν αξιζει? :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.