Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Ολοι θα εχετε δει αυτο το μαραφετι που κατα καιρους ακουγονται διαφορα.

Μιλαμε για μια φλαντζα που μπαινει σαν σαντουιτσς αναμεσα σε δυο εργοστασικες στην πολλαπλη εισαγωγης και την κεφαλη.

Εχει την ιδιοτητα να μην μεταφερει την θερμοκρασια απο το "καυτο" καπακι στην εισαγωγη μας και την πεταλουδα και φυσικα με αποτελεσμα να ζεσταιινει και τον αερα που μπαινει μεσα (ενω εχουμε αναλωσει χρημα και χρονο να κρυωσουμε με καθε τροπο τον εισερχομενο με intercooler και water spray κλπ).

Ειναι φτιαγμενο απο το υλικο που φτιαχνονται τα τασακια και ειναι πυρημαχο.

Η συγκεκριμενη εταιρεια ειναι η κορυφαια και φυσικα η πιο ακριβη.

Βγαινει και για τους τεσσερις τυπους μοτερ 1.8τ που εχουν κυκλοφορησει και ειναι οι εγκαρσιοι small port,εγκαρσιοι big port,διαμηκης small port,διαμηκης big port.

 

Προυποθεση να αγαπατε αυτο που κανετε να εχετε χρονο και να εχετε και ενα σετακι εργαλεια (οχι κατι ιδιαιτερο) αλλιως αγοραστε το ανταλακτικο και δωστε τον στον "μαστορα" σας και τελος.

Υποψιν οι φωτο ειναι απο την εγκατασταση που εκανε ο κουνιαδος στο δικο του vw golf 1.8t καθως στο δικο μου περιμενω να ερθει η big port.

 

Το κιτ περιλαμβανει την φλαντζα παχους ενος ποντου περιπου+δυο φλαντες γνησιες+10 βιδες αλεν+μια ανοξειδωτη βαση στηριξης της εισαγωγης καθως πλεον θα καθεται λιγακι πιο ψηλα και η oem δεν θα ταιριαζει.

Παμε:

To πληρες κιτ με τις οδηγιες του

300020ch6.th.jpgdsc00713ye3.th.jpg

 

το μοτερ μας αρχικα

dsc00690se4.th.jpg

 

ξεκιναει το λυσιμο σιγα σιγα βγαζοντας το πλαστικο το μαυρο μπροστα με τις δυο εμφανεις σταυρωτες βιδες και στην συνεχεια τις δυο αλεν που βιδωνουν πανω στην εισαγωγη,ξεκουμπωνουμε τον δεικτη λαδιου προσεκτικα να μην μας σπασει.

dsc00700qy9.th.jpg

 

Λυνουμε το κολλαρο εισαγωγης της πεταλουδας

dsc00692kl4.th.jpgdsc00694cv4.th.jpg

 

Επισης λυνουμε τις 5 υποπιεσεις που εχει επανω η εισαγωγη μας μια μια (τεσσερις απο κατω και μια απο το πλαι)

dsc00695mp1.th.jpg

 

Τωρα φτανουμε στα μπεκ που πρωτα βγαζουμε τα βισματα τους μετα τα ιδια τα μπεκ και τελος την μπεκιερα

dsc00693jn9.th.jpgdsc00696xy0.th.jpg

στην περιπτωση νας τα μπεκ ειναι 630 siemens deka :banana:

dsc00697cm3.th.jpg

Edited by Σαλπιγγίδης
Posted

Συνεχεια ξηλωματος ξεβιδωνουμε πλεον την πολλαπλη εισαγωγης

dsc00699nf9.th.jpgdsc00701gb6.th.jpgdsc00703pc8.th.jpg

 

Τσεκαρουμε επι ευκαιρια και την εισαγωγης μας για τυχον μαυριλες,σημαδια κλπ

Στην περιπτωση μας ειναι κυριολεκτικα καθρεφτης με το πολυ καλο και δυνατο προγραμμα του xxexelixis

dsc00704ln0.th.jpg

 

και εδω "σχεδον" ολα λυμενα εκτος της βιδας της αλεν που στηριζει την μαμα βαση της πολλαπλης εισαγωγης

dsc00705st7.th.jpg

 

τωρα ειναι και το πιο δυσκολο σημειο διοτι αυτη η συγκεκριμενη βιδα ειναι κριβως οπως θα δειτε πισω απο την βαση του δυναμο και δεν ξεβιδωνει με τπτ παρα μονα αν λασκαρεις την πανω "ευκολη" μερια του δυναμο και πλεον εχεις προσβαση

dsc00707tz8.th.jpgdsc00706ed9.th.jpg

Posted

πολυ απλα για να ξεβιδωσεις τον δυναμο χαλαρωνεις τον ιμαντα πατωντας ενα πειρο που βρισκεται πανευκολα (αλλα δεν εχω φωτο δυστηχως εκει που ειναι χωμενη)

Παρακατω χαλαρωμενο πλεον το δυναμο με την νεα βαση του κιτ βιδωμενη ακριβως στην θεση της παλιας

dsc00708yq0.th.jpgdsc00709hc7.th.jpg

dsc00710hb6.th.jpgdsc00711gw2.th.jpg

 

Και παμε στις φλαντζες που τις βαζουμε με την σωστη σειρα δλδ η θερμομονωτικη αναμεσα στις δυο oem.

dsc00712lp7.th.jpgdsc00714hz0.th.jpg

 

και τωρα πλεον αρχιζει η ιδια διαδικασια αντιστροφα δλδ δυναμο,εισαγωγη,μπεκιερα,μπεκ,βισματα,υποπ

  • Like 1
  • 4 weeks later...
Posted
πολυ απλα για να ξεβιδωσεις τον δυναμο χαλαρωνεις τον ιμαντα πατωντας ενα πειρο που βρισκεται πανευκολα (αλλα δεν εχω φωτο δυστηχως εκει που ειναι χωμενη)

Παρακατω χαλαρωμενο πλεον το δυναμο με την νεα βαση του κιτ βιδωμενη ακριβως στην θεση της παλιας

dsc00708yq0.th.jpgdsc00709hc7.th.jpg

dsc00710hb6.th.jpgdsc00711gw2.th.jpg

 

Και παμε στις φλαντζες που τις βαζουμε με την σωστη σειρα δλδ η θερμομονωτικη αναμεσα στις δυο oem.

dsc00712lp7.th.jpgdsc00714hz0.th.jpg

 

και τωρα πλεον αρχιζει η ιδια διαδικασια αντιστροφα δλδ δυναμο,εισαγωγη,μπεκιερα,μπεκ,βισματα,υποπ

  • 2 years later...
Posted

Θα ηθελα γνωμες απο ατομα που εχουν βαλει κατι τετοιο στο αμαξι τους; Αξιζει τα χρηματα του και τον κοπο;

Για Α4 b6 TQ ποια ειναι η αντιστοιχη ;

Posted

Γιάννη εγώ την πήρα από Αμερική μαζί με άλλα πράγματα . Θέλεις να ρωτήσω τιμές κλπ?

γενικά αργει να πιάσει η εισαγωγή τις θερμοκρασίες του καπακιού, δεν ξέρω κατα πόσο θα σε ωφελήσει βέβαια σε μαμά σετάπ. Ολα βέβαια είναι συνάρτηση κόστους -τιμής . Σαν ανταλλάκτικό δεν είναι ακριβό αλλα έχει και μεταφορικά...

Posted

Για τι κοστος μιλάμε μαζι με μεταφορικά;

Ποια ακριβως χρειάζεται το δικο μου αμαξι; (Μαρίνο, ποιο τυπο εβαλες);

Posted

Για τι κοστος μιλάμε μαζι με μεταφορικά;

Ποια ακριβως χρειάζεται το δικο μου αμαξι; (Μαρίνο, ποιο τυπο εβαλες);

 

 

Μαρίνεεεεεεεεε.......

Posted

κάτσε να ρωτήσω απο αυτόν που την πήρα ρε και θα σου πώ τιμή ακριβώς

Posted

κάτσε να ρωτήσω απο αυτόν που την πήρα ρε και θα σου πώ τιμή ακριβώς

Και τον τυπο (μοντελο) που κανει για τα δικά μας αμαξια παρακαλώ.

Posted

Θα ηθελα γνωμες απο ατομα που εχουν βαλει κατι τετοιο στο αμαξι τους; Αξιζει τα χρηματα του και τον κοπο;

Για Α4 b6 TQ ποια ειναι η αντιστοιχη ;

Εχω βάλει κι εγώ. Προσωπική μου άποψη είναι ότι δεν κάνει και πολλά πράγματα. Πρακτικά δεν διαπίστωσα καμία διαφορά στο αυτοκίνητο ενώ από θεωρητικής άποψης αν το δεις και με δεδομένο ότι ο αέρας εισέρχεται γρήγορα στην μηχανή όταν τρέχεις, δεν μπορεί να κάνει μεγάλη διαφορά. Ετσι κι αλλιώς μετά το πρώτο πάτημα, η πολλαπλή εισαγωγής ζεματάει οπότε..

 

 

Μιχάλης

Posted

Έχω τοποθετήσει και εγώ τέτοια θερμομονωτική φλάτζα όταν τοποθέτηση την dahlback εισαγωγή και παρατήρησα αρκετά μεγάλη διαφορα θερμοκρασίας.

Κάνει πολύ καλή δουλειά όχι στο ταξίδι αλλα μέσα στη πολύ όπου ο εισερχόμενος αέρας είναι σχεδόν απόντας και οι θερμοκρασίες του μοτέρ ποιο υψηλές.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.