ChrisD Posted June 25, 2008 Share Posted June 25, 2008 (edited) Φτανωντας σπιτι χτες μετα απο αρκετη κινηση μεσα στη ζεστη, ακουσα εναν εντονο μεταλλικο θορυβο απο το μοτερ. Σηκωσα καπο μηπως τον εντοπισω και ηταν τοσο εντονος που χτυπούσε στα αφτια. Τον εντοπισα καπου προς τα πανω στο μοτερ και προς τα πισω (προς την καμπινα). Ρίχνωντας μια καλη γκαζια το θορυβος μειωθηκε αρχικα για να ξαναρχισει να γινεται εντονος και παλι σιγα σιγα. Δευτερη γκαζια μεγαλυτερης διαρκειας και ελατωθηκε και παλι εως εξαφανιστικε σχεδον κιολας....αλλα σιγα σιγα παλι τα ιδια. Βαζοντας μπροστα σημερα δεν κανει κιχ....το μοτερ κρυο οποτε δε το περιμνα κιολας...κανωντας μια βολτα μεσα στην πολη επιτηδες για να ζεσταθει, δεν παρατηρησα κατι. Είχε ξαναγινει μια φορα στο παρελθον, μετα απο ταξιδι, αλλα ακουγοταν τοσο λιγο που νομιζα οτι θα ηταν καμια θερμοπροστασια εξατμισης που συντονιζονταν, οποτε και δεν εδωσα πολυ σημασια. Αλλα τοτε ισα που ακουγοταν. Εχει τυχει σε κανεναν σας κατι αντιστοιχο? Πολύ φοβαμαι ειναι τεντωτηρας καδενας εκκεντροφορων και στην αντιπροσωπια μου ειπαν οτι η αλλαγη του παει κανα 600αρι €. Edited June 26, 2008 by ChrisD Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnaras Posted June 25, 2008 Share Posted June 25, 2008 Τον ιδιο αλλαξα και εγω, εκανε ενα συνεχομενο μεταλικο θορυβο-κροταλισμα πισω προς τον καθρεφτη....Οχι, βεβαια τοσο δυνατα που ανεφερες! Στην αρχη τον εκανε καποιες φορες και μετα απο ενα μεγαλο χρονικο διαστημα συνεχομενα! Το κοστος αλλαγης 450ε εκτος αντιπροσωπειας και χρειαστηκε να ειναι το αυτοκινητο εκει απο το πρωι ως το μεσσημερι.... Απ'οτι μου ειπε ο μηχανικος αμα δεν ακουγετε πολυ μπορει να σε παει αρκετα χιλιαδες χιλ. Εσυ για καλο και για κακο ψαξτο μηπως ειναι κατι αλλο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrisD Posted July 7, 2008 Author Share Posted July 7, 2008 Την προηγούμενη εβδομαδα εκανα σερβις (αλλαγη λαδιων-φιλτρα). Μιλησα λιγο με το μηχανικο εκει ο οποίο ςμε ρώτησε αν εκανε το θόρθβο οταν ηταν κρυο το μοτερ. Του ειπα οτι το εκανε με μονο ζεστο μοτερ και ειπε οτι μπορει να φταίνε και τα λαδια αν ηταν πολυ χτυπημενα και οτι λογικα με την αλλαγη λαδιων μπορει να στρωσει. Μια βδομαδα μετα και μετα παο χαλαρο ταξιδακι βραδυ με χαμηλη θερμοκρασια περιβαλλοντος και φτανοντας σπιτι νασου παλι ο ηχος...οχι δυνατος βεβαια σαν την αλλη φορα. Παλι με μια δυο γκαζιες εξαφανήστικε. Παρατήρησα ομως οτι πατώντας τον συμπλέκτη γινόταν πιο έντονος (με νεκρά στο κιβώτιο). Αυτο τωρα που οφείλετε???? Θα μας τρελανει ρε γμτ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kolok Posted May 27, 2009 Share Posted May 27, 2009 (edited) Εχω και εγω εναν περιεργο ηχο .Νομιζω οτι πρεπει να ειναι τα μπεκ , ο ηχος ειναι ψιλος σαν τσικ-τσικ ακουγεται. Edited May 27, 2009 by kolok Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariosA4 Posted May 27, 2009 Share Posted May 27, 2009 (edited) Την προηγούμενη εβδομαδα εκανα σερβις (αλλαγη λαδιων-φιλτρα). Μιλησα λιγο με το μηχανικο εκει ο οποίο ςμε ρώτησε αν εκανε το θόρθβο οταν ηταν κρυο το μοτερ. Του ειπα οτι το εκανε με μονο ζεστο μοτερ και ειπε οτι μπορει να φταίνε και τα λαδια αν ηταν πολυ χτυπημενα και οτι λογικα με την αλλαγη λαδιων μπορει να στρωσει. Μια βδομαδα μετα και μετα παο χαλαρο ταξιδακι βραδυ με χαμηλη θερμοκρασια περιβαλλοντος και φτανοντας σπιτι νασου παλι ο ηχος...οχι δυνατος βεβαια σαν την αλλη φορα. Παλι με μια δυο γκαζιες εξαφανήστικε. Παρατήρησα ομως οτι πατώντας τον συμπλέκτη γινόταν πιο έντονος (με νεκρά στο κιβώτιο). Αυτο τωρα που οφείλετε???? Θα μας τρελανει ρε γμτ αν δεν σου κολλάει καμία βαλβίδα από κανένα ωστήριο που δεν λιπαίνεται σωστά μπορεί να είναι βολάν ή δίσκος. σου πατινάρει καθόλου? Edited May 27, 2009 by mariosA4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
michpan Posted May 27, 2009 Share Posted May 27, 2009 Πάει ένας χρόνος από τότε.. Ελπίζω να βρέθηκε άκρη.. Μιχάλης Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
A4 180hp Posted June 6, 2009 Share Posted June 6, 2009 mages kai se emena ekane ton idio akrivws 8orivo stis xamiles strofes kai kiriws sto relanti eite h tan zestos eite krios o kinitiras kai telika diapistw8ike oti eixe kena h turbina kai anagkastika perasa kainourgia tin manisia (me 180hp) kai m bghke ena 850 Euro mono h turbina... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ChrisD Posted September 10, 2009 Author Share Posted September 10, 2009 Αν και περασε ενας χρονος και παραπανω ο θορυβος εμφανιστικε ξανα πριν 2 μερες. Πάλι μετα απο ταξίδι και με ζεστό μοτέρ. Απο τουρμπινα μερια δεν τον ακουω, οποτε κλεινω οτι ειναι ο τεντωτηρας της καδένας εκκεντροφόρων. Θα κανονισω αλλαγή με την πρώτη ευκαιρια να δουμε τι θα γίνει μετά. Το περιεργο ειναι οτι όλο το χειμώνα με τα κρύα δεν εκανε κιχ ποτε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariosA4 Posted September 10, 2009 Share Posted September 10, 2009 Αν και περασε ενας χρονος και παραπανω ο θορυβος εμφανιστικε ξανα πριν 2 μερες. Πάλι μετα απο ταξίδι και με ζεστό μοτέρ. Απο τουρμπινα μερια δεν τον ακουω, οποτε κλεινω οτι ειναι ο τεντωτηρας της καδένας εκκεντροφόρων. Θα κανονισω αλλαγή με την πρώτη ευκαιρια να δουμε τι θα γίνει μετά. Το περιεργο ειναι οτι όλο το χειμώνα με τα κρύα δεν εκανε κιχ ποτε δεν πιστευώ να λέτε για ένα συνεχόμενο θόρυβο (σαν ραπτομηχανής). κοντά στο φίλτρο αέρα. Αυτή είναι η βαλβίδα επανακυκλοφορίας αναθυμιάσεων του ρεζερβουάρ και ακούγεται στο ρελαντί με ανοικτό καπω δεν υπάρχει πρόβλημα . το ότι δεν το κάνει πάντα είναι φυσικό, δεν παηγαίνουν συνέχεια για καυση οι αναθυμιάσεις... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.