Jump to content

Recommended Posts

Posted

Να 'μαστε παλι...

 

Λοιπον, ο κινητητρας ADU αγοραστηκε, πριν κανα 1,5 χρονο απο την Βιεννη, ελλειπης, απο ενα τρακαρισμενο στα πλαγια RS2 με 145.500 χλμ στο κοντερ. Η τιμη 1200 Ευρω με τα μεταφορικα.

ΔΕΝ ειχε επανω, τουρμπινα, wastegate, εισαγωγη, μπεκιερα, μπεκ, καλωδιωση, ΕCU και κατι αλλα ψιλα...

 

Μετα απο πολλα ...κυματα σκεψης και απειρες συμβουλες και απειρες προσθαφαιρεσεισ στο ...εκκαθαριστικο μου, κατασταλα3α να ξαναχτισω εντελως ΜΑΜΑ τον κινητηρα, με οσα πιο πολλα γνησια καινουργια ανταλλακτικα! Η θεωρητικη ισχυς αυτου του κινητηρα μου αρκει. Το THRILLER για μενα ηταν περισσοτερο να συνεχισω καταρχην την αξιοπιστια της ...Quattrina (οπως λεμε.... Κατρινα!) με την πρακτικα αδυνατη τετοια μετατροπη... Το "αδυνατο" το ειχα ξανακουσει πολλες φορες και οταν ηταν να την κανω να περπαταει με τα ...τεσσερα...

 

Ο ονειρικος μου κινητηρας για αυτη την προσωπικη ΟΥΤΟΠΙΑ ηταν ενας οκτακυλινδρος απο ενα παλιο ΑUDI V8. Η στη χειροτερη των περιπτωσεων, ενας V6 BITUBO. Αλλα τα ονειρικα φτερα μου κοπηκαν απο την Διευθυνση Συγκοινωνιων... Επιτρεπεται αυξηση κυλινδρισμου μεχρι και 25% απο τον αρχικο κινητηρα ενος αυτοκινητου !!!

ΓΚΕΛΑ!!! Ο αρχικος μου ΖJ ειναι ενας 1900αρης... Οποτε... Ο πεντακυλινδρος ηταν μονοδρομος για μενα...

Και φυσικα, θα πρεπει να ειμουν και πολυ.... μακακας εαν θα εκανα ολη αυτη τη φασαρια για να βαλω εναν 1900αρη ή διλιτρο πεντακυλινδρο.... Ο ADU ειναι ο καλυτερος (?), ισχυροτερος και ο πιο τελευταια εκδοση των ...ΟΥΤΟΠΙΚΩΝ πεντακυλινδρων που και αυτοι εκαναν την AUDI να ...ξεχςριζει...! Και μαλλον ετσι συμπληρωνονταν καλυτερα ο ...ΜΥΘΟΣ μου ...!

 

Το "ταξιδι" ξεκινησε ουσιαστικα το περασμενο μηνα. Στο μεσοδιαστημα ομως οργανωνα το ...εγκλημα με την αγορα των περισσοτερων ανταλλακτικων που θα χρειαζομουνα , απο τον τοπικο αντιπροσωπο (τα φθηνα!!!), απο το Ingolstadt και το ebay. Χωρις ακομη να ξερω τη φθορα των κυλινδρων, αγορασα μια 5αδα oversized (81,48mm) Kolbenschmidt πιστονια (Τα μαμα πιστονια ΔΕΝ ειναι MAHLE! Τουλαχιστον εχουν μια διαφορα !).

Μπιελες + στροφαλος μαμα, τσεκαρισμα, ζυγισμα, ρονταρισμα..... Ολα τα κουζινετα, βιδες/παξιμαδια μπιελων μαμα Αudi.

 

Το κεφαλαρι ευτυχως δεν ειχε ρωγμες και οι βαλβιδες ηταν πολυ καλες και δεν τις αλλαξα...

Μια πενταδα καινουργιοι πολλαπλασιαστες, χρωμιωμα στα καπακια και σχεδον "κλεισαμε"...

Τωρα, ωρα για φωτο...

post-297-1237406788_thumb.jpg

Posted

φίλε Θεοδόση πργαματικά είσαι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΣ,

το project σου απο την αρχή φαίνεται ότι απλά θα είναι ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΚΑΙ ΑΠΙΑΣΤΟ :biggrinthumb: :biggrinthumb:

περιμένουμε πολλέέέέέεέέςςςςς φώτο και την αναλυτική περιγραφή σου ;)

Posted (edited)

Κλεινω για σημερα με φωτο οπωσ ειναι ο κινητηρας σημερα...

post-297-1237412270_thumb.jpg

 

Ηδη ομως εχω αντιμετςπισει ενα μηχανολογικο παραδοξο...

Ο κινητηρας φορουσε απο λαθος (ή απο αναγκη...) οδοντωτο γραναζι χρονισμου εκκεντροφορων απο ΑΑΝ/ΑΒΥ κινητηρα. Αυτο εχει διαφορετικη εγκοπη στο "διαβασμα" του, απο ατο αντιστοιχο του ADU.

Οταν χρονισαμε την μηχανη, παντα μας εδειχνε 3/4 τοθ δοντιου ...ΠΡΟΠΟΡΕΙΑ!!!

Αγορασα το σωστο γραναζι για να δω μηπως και υπαρχει διαφορα??? Μπα... ΚΑΜΙΑ !!! Συνεχιζω να εχω την ιδια ΠΡΟΠΟΡΕΙΑ!!!

Η πλακα ειναι οτι ο στροφαλος ειναι στη σωστη 8εση. Οι 2 εκκεντροφοροι ειναι ...ΚΑΡΦΙ στη σςστη θεση τους... Το διπλοτσεκαρισα αυτο ακομη και με τις γωνιες στα αμυγδαλα, αναλογως των κυλινδρων!!! Ολα σωστα !!! Αλλα η ΠΡΟΠΟΡΕΙΑ, ΠΡΟΠΟΡΕΙΑ !!!

Δεν ανησυχω για τα ..."μεταλα"... Ανησυχω για το ...."διαβασμα" που 8α κανει ο εγκεφαλος απο την ....προπορευομενη εγκοπη του γραναζιου....! Αλλα και αυτο διορθωνεται ευκολα βαζοντας το εσωτερικο δισκο του γραναζιου ΕΚ ΝΕΟΥ στη "σωστη" 8εση !!! Αλλα, ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ? κοιταξτε τις φωτο !!!

 

Τα λεμε,

 

Θεοδοσης

 

Περιμενω ιδεες για την ...στραβωμαρα της ΠΡΟΠΟΡΕΙΑΣ...

Ο "γερμανος-αυστριακος" μηχανικος κατι ειχε ΓΡΑΨΕΙ απο την μεσα πλευρα του γραναζιου.... αλλα δεν μπορεσα να δωσω εξηγηση... Απορω πως δουλευε αυτη η μηχανη...?

 

Μaster Βασιλη, καμια ιδεα?

 

post-297-1237412986_thumb.jpgpost-297-1237413003_thumb.jpgpost-297-1237413025_thumb.jpg

 

post-297-1237413147_thumb.jpgpost-297-1237413161_thumb.jpgpost-297-1237413176_thumb.jpg

Edited by autoradioa3
Posted

xmmm

 

Εχεις δικιο για τα πιστονια,ειναι τα Kolben schimdt τα εργοστασιακα που εφαγα τον κοσμο να βρω μεγαλυτερα και τελικα επειδη και η mahle εφτιαχνε για το 2.2 μοτερ,κατεληξα εκει οπου τα βρηκα γρηγοροτερα.

 

Το μοτερ ετσι οπως το βλεπω απο το πλαι,πρεπει να πω οτι η ασπιδα πανω απο την πολλαπλη εξαγωγης δεν ειναι απο ADU αλλα απο ΑΑΝ.Η κεφαλη επανω γραφει ADU? Αν οχι τοτε ειναι πιθανο να μην εχεις τετοια κεφαλη. Αν το γραφει,τοτε πρεπει να τσεκαρεις τους εκκεντροφορους γιατι μπορει αυτοι να μην ειναι ADU. Αν δεν ειναι τοτε σιγουρα θα εχεις προβλημα με το προγραμμα γιατι οπως θυμασαι ο ADU εχει μισο δοντι πισω στον χρονισμο,και οχι μπροστα.Οντως η τροχαλια των εκκεντροφορων ειναι διαφορετικη σε ABY/AAN απο ADU αλλα αν εχει κατσει οι εκκεντροφοροι σου να μην ειναι ADU,τοτε δεν θα δουλεψει το προγραμμα σωστα 100%.

 

Μπορεις να παρεις φωτο τα νουμερα των εκκεντροφορων να τα ψαξω στο ETKA να σου πω?

Posted

οι κωδικοι για τους εκκεντροφορους σου πρεπει να ειναι:

 

RS2:

intake: 034 109 021 AN

exhaust: 034 109 022 G

pulley: 034 109 105 B

 

ΑΑΝ/ΑΒΥ:

intake: 034 109 021 AN

exhaust: 034 109 022 D

belt pulley: 034 109 105

Posted
xmmm

 

Εχεις δικιο για τα πιστονια,ειναι τα Kolben schimdt τα εργοστασιακα που εφαγα τον κοσμο να βρω μεγαλυτερα και τελικα επειδη και η mahle εφτιαχνε για το 2.2 μοτερ,κατεληξα εκει οπου τα βρηκα γρηγοροτερα.

 

Το μοτερ ετσι οπως το βλεπω απο το πλαι,πρεπει να πω οτι η ασπιδα πανω απο την πολλαπλη εξαγωγης δεν ειναι απο ADU αλλα απο ΑΑΝ.Η κεφαλη επανω γραφει ADU? Αν οχι τοτε ειναι πιθανο να μην εχεις τετοια κεφαλη. Αν το γραφει,τοτε πρεπει να τσεκαρεις τους εκκεντροφορους γιατι μπορει αυτοι να μην ειναι ADU. Αν δεν ειναι τοτε σιγουρα θα εχεις προβλημα με το προγραμμα γιατι οπως θυμασαι ο ADU εχει μισο δοντι πισω στον χρονισμο,και οχι μπροστα.Οντως η τροχαλια των εκκεντροφορων ειναι διαφορετικη σε ABY/AAN απο ADU αλλα αν εχει κατσει οι εκκεντροφοροι σου να μην ειναι ADU,τοτε δεν θα δουλεψει το προγραμμα σωστα 100%.

 

Μπορεις να παρεις φωτο τα νουμερα των εκκεντροφορων να τα ψαξω στο ETKA να σου πω?

 

 

Γεια σου Master Βασιλη,

 

Θα σου ειμαι ευγνωμων εαν μπορεις να παρακολουθησεις λιγο τον ...Γολγοθα μου...

Σιγουρα οι παρατηρησεις σου θα μου ειναι πολυτιμες, φιλε...

 

Λοιπον, η ασπιδα οντως ειναι απο AAN και την εβαλε εκει ο μηχανικος, κακην κακως (Δεν μπορει να κατσει σωστα σε καπακι ADU/ABY καπακι βαλβιδων)... Το κεφαλαρι οπως και ολη η υπολοιπη μηχανη βγηκε πανω απο τρακαρισμενο γνησιο Rs2. Οι εκκεντροφοροι ειναι απο ADU, οχι καρατσεκαρισμενο.... Αλλα αν νομιζεις οτι θα μπορεις να με βοηθησεις απο τους ... περιεργους κοντους κωδικους τους,post-297-1237473759_thumb.jpg

 

θα ανοιξω το καπακι και θα βγαλω φωτο για να τα δεις....Οπως μπορεις να δεις σε καποιες αλλες φωτος, τα σημαδια απο τα δυο γραναζια των 2 εκκεντροφορων ειναι καρφι στην ιδια ευθεια, περασια με την "γραμμη" του καπακιου. Αυτο απο μονο του μας λεει οτι οι εκκεντροφοροι ειναι στη σωστη θεση. Το γραναζι του ιμαντα χρονισμου που βρηκα επανω στη μηχανη ηταν απο ΑΒΥ... Και ειχε καποιες σημειωσεις στο εσωτερικο του... Η μονη διαφορα με το ADU (που το αγορασα καινουργιο για να βεβαιωθω) post-297-1237473649_thumb.jpg

 

γραναζι ειναι οτι ο εσωτερικος δισκος εχει αλλη γωνια προσπτωσης στην εγκοπη για το διαβασμα του χρονισμου. Το υπολοιπο μεταλο/καλουπι ειναι ακριβως το ιδιο.

 

Αλλα το γραναζι καθεται σε προπορευομενη θεση κατα 3/4 του δοντιου... Με την υποθεση οτι οι εκκεντροφοροι ειναι σωστοι, η μονη μου κινηση θα ειναι να "διορθωσω" την γωνια προσπτωσης της εγκοπης στον εσωτερικο δισκο ! Και δεν θα με ενδιαφερει πλεον καθολου αυτο το ...περιεργο ΘΕΜΑ... Αλλα, οπως καταλαβαινει ο καθενας μας.... κατι δεν πηγαινει καλα.... Τα μεταλα δεν ειναι μαστιχες.... χχαχαχαχαχαχχα

 

Ετσι και αλλιως θα εχουμε δρομο πολυ μπροστα μας και πιστευω πως στη διαρκεια αυτη, με τη βοηθεια σας, θα βρεθει η ...ακρη!!!

 

 

Οι εκκεντροφοροι μεταξυ των 20βαλβιδων TURBO δεν εχουν διαφορες στις γωνιες χρονισμου των αμυγδαλων παρα μονο στο στισ γωνιες των ιδιων των αμυγδαλων (στο βυθισμα δηλαδη των βαλβιδων)

 

Αλλα ακομη και να υποθεσουμε οτι οι εκκεντροφοροι ειναι απο ΑΒΥ/ΑΑΝ (δεν εχει γραναζι για τον διανομεα, αρα δεν μπορει να ειναι απο κανεναν αλλο κινητηρα), οταν τους σεταρεις στα γραδα τους και στα σημαδια τους , θα επρεπε να καθεται και το γραναζι στη γνωστη ...θεση του 1/2 του δοντιου σε RETARD .... Δεν ειναι λογικη αυτη η σκεψη?

 

Αυτα για τωρα... πες μου εαν μπορεις να αναγνωρισεις τα νουμερα των εκκεντροφορων Η ακομη καλυτερα, εαν εχεις το συνολικο υψος των αμυγδαλων των ΑDU εκκεντροφορων, για να μπορεσω να το ΚΑΡΑΤΣΕΚΑΡΩ...

 

Αυτα...

 

Εχω να σου πω και να ρωτησω τοσα πολλα, αλλα φοβαμαι μην σε ...τρομαξω... χαχχχαχαχαχαχχαχα

 

Διαβαζοντας το δικο σου thread, μαθαινω πολλα.... Π.χ. μαλλον θα πρεπει να "οδηγηθω" και εγω σε ...αγραφο εγκεφαλο, οχι τοσο για την βελτιωση των χαρακτηριστικων του κινητηρα αλλα για την αποφυγη του immobiliser.... θα πρεπει να ριξω πολυ μελετη !!!

 

Τα λεμε,

 

Θεοδοσης

 

ΥΓ> τωρα πλεον εκτος απο το κολωβο ΕΤΚΑ στη ρωσικη σελιδα, εχω και το γνησιο AUDI RS2 microfilm για τις ...παλιομοδιτικες πορτοκαλι ΛΑΜΠΕΣ.... χαχαχχαχαχαχαχ Εγω τετοια ΛΑΜΠΑ/ΛΟΥΠΑ εχω στο γκαραζ λογω τριβης με το ΑUDI 100 c1 series (typ 803, typ801, typ807, typ815 κλπ) που δεν υπαρχει μεσα σε κανενα ΕΤΚΑ... οποτε απο κωδικους ειμαι πληρης.... Απο ανταλλακτικα να δουμε... χαχαχαχαχχαχαχα

Posted

Να τι διαβαζουμε οταν καποιοι ανθρωποι ειναι επιστημονες και εχουν ΜΕΡΑΚΙ!!!!!!!! :worthy::bravo:

Posted
οι κωδικοι για τους εκκεντροφορους σου πρεπει να ειναι:

 

RS2:

intake: 034 109 021 AN

exhaust: 034 109 022 G

pulley: 034 109 105 B

 

ΑΑΝ/ΑΒΥ:

intake: 034 109 021 AN

exhaust: 034 109 022 D

belt pulley: 034 109 105

 

 

το .... 034 ΑΜ..... πως το εξηγεις φιλε...? σαν 034 109 021 ΑΜ??? και αν ναι... ποιος ειναι ο κινητηρας με suffix "AM"?

 

Θεοδοσης

Posted

αυτο ειναι μια καλη ερωτηση...δεν ξερω τι ειναι το AM αλλα να ξερεις οτι εκκεντροφοροι ακομα και απο τον ΝΜ κινητηρα μπαινουν στην κεφαλη αυτη..

 

παω να ψαξω

Posted

παιδια πολυ ψαξιμο. θα δω κ γω στο ετκα και το ετοs μηπως και βρω κατι που μπορει να βοηθησει...

θεοδοση φιλε ειμαι αθηνα αλλα καποια στιγμη θα σε ενοχλησω οταν θα μαι για μερες σαλονικα να τα πουμε εχω τρελα με τον 5κυλινδρο...

 

φιλικα γιωργος

Posted

δυστυχως δεν μπορεσα να βρω κατι με τον κωδικο ΑΜ.

θα ρωτησω και στο αγγλικο φορουμ και θα επανελθω

Posted
παιδια πολυ ψαξιμο. θα δω κ γω στο ετκα και το ετοs μηπως και βρω κατι που μπορει να βοηθησει...

θεοδοση φιλε ειμαι αθηνα αλλα καποια στιγμη θα σε ενοχλησω οταν θα μαι για μερες σαλονικα να τα πουμε εχω τρελα με τον 5κυλινδρο...

 

φιλικα γιωργος

 

 

Σας ευχαριστω, Βασιλη και Γιωργο για το χρονο που σπαταλατε μενα!!!

Γιωργο θα χαρω πολυ να σε γνωρισω και να σε ...ξεναγησω στα ...λημερια μου!!!

Με το Βασιλη εχουμε βρεθει στην Αθηνα... Και μαλλον θα κανω πολυ καιρο να τον δω μιας και ειναι στην Αγγλια (η μηπως δεν εισαι?).

 

Και παλι σας ευχαριστω...

 

Βασιλη... Το ξερω οτι μπαινουν αυτοι οι εκκεντροφοροι απο ατμοσφαιρικουσ 20βαλβιδους και μαλιστα τα ζητανε ως βελτιωση ...

Αλλα μακροσκοπικα ολοι οι εκκεντροφοροι εισαγωγης απο RR, 3B, 7A, NM καιι απο το Sport Quattro εχουν το γραναζι του διανομεα στην ουρα του.

 

Ολα ειναι πιθανα... ποιος ξερει τι ειχε "τραβηξει" αυτος ο ADU στην Βιεννη....

 

Μηπως εχει αλλαγμενο μονο τον εκκεντροφορο εξαγωγης, (τον κρισιμο εκκεντροφορο αφου επανω του καθεται το γραναζι χρονισμου...) αυτον τον "ΑΜ"...?????

 

Θεοδοσης

 

ΥΓ> Αυριο θα το ανοιξω το καπακι, anyway, και θα επανελθω με φωτος και μετρηματα αμυγδαλων...

Posted

το θεμα ειναι οτι αν αυτος ειναι ο εισαγωγης,γιατι να λεει ΑΜ και οχι ΑΝ? εκτος αν απλα το ΑΜ αναφερεται σε κατι ασχετο και δεν ειναι μερος του κωδικου.

 

παντος ΑΜ κωδικος δεν υπαρχει στο ΕΤΚΑ οσοι και να εψαξαν.

Θα ανεβασω την φωτο στο αγγλικο φορουμ

 

Ο καλυτερος συνδιασμος εκκεντροφορων απο τους εργοστασιακους ειναι ουτοι του adu μαζι με το γραναζι τους,μιας και οι 7Α και ΝΜ που χρησιμοποιουνται καμια φορα,τους χρησιμοποιουν ατομα με ΑΒΥ/ΑΑΝ κινητηρες με το δικο τους γραναζι,και εκει εχουν οντως διαφορες. Εγω αγορασα ενα σετ 7Α και τους ξαναπουλησα αμεσα μιας και μου ηταν αχρηστοι τελικα οπως μου ειπανε.Δηλαδη 7Α εκκεντροφοροι με ΑDU γραναζι δεν κανουν καλο συνδιασμο.

Posted
Να τι διαβαζουμε οταν καποιοι ανθρωποι ειναι επιστημονες και εχουν ΜΕΡΑΚΙ!!!!!!!! :worthy::bravo:

Mανο απλως παρακολουθουμε εντυπωσιασμενοι!!! ;)

Posted

λοιπον,

ο εισαγωγης ειναι απο RS2. το ΑΜ δεν λεει κατι,απλα ενας τυπος που εχει ενα σετ εκκεντροφορων στην αγγλια μου επιβεβαιωσε οτι τουλαχιστον ο εισαγωγης ειναι σωστος.

 

παμε να δουμε τον εξαγωγης λοιπον...

Posted

Να και ένα από τα project που δείχνουν ''βάθος'' και μου αρέσουν τρελά! Να που και σε μοντέλα του 75 μπορείς να κάνεις ''ομορφιές''. Να που βρήκε ο βασίλης τον Διόσκουρό του! Είμαι σίγουρος ότι ο σπύρος δεν το έχει δει ακόμα ;)

 

:worthy: :worthy: παιδια, απλά :worthy:

 

 

Υ.Γ.: Βάλτε με στην πρίζα να κάνω turbo και εγώ το DKW.... :):hysterical: :hysterical:

Posted
Υ.Γ.: Βάλτε με στην πρίζα να κάνω turbo και εγώ το DKW.... :):hysterical: :hysterical:

 

Ωχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

χ :new_lol: :new_lol:

Posted

ρε παιδια συγνωμη αλλα με αυτα που λενε αυτοι οι δυο συνενοουντε??????? εμενα σαν κινεζικα μου φαινοντε.....χαχα :P

 

Σας θαυμαζω πραγματικα..... ευχομαι ολα να κυλισουν ομαλα και συντομα να το θαυμασουμε και απο κοντα!!!!!

 

:worthy:

Posted (edited)
ρε παιδια συγνωμη αλλα με αυτα που λενε αυτοι οι δυο συνενοουντε??????? εμενα σαν κινεζικα μου φαινοντε.....χαχα :P

 

Σας θαυμαζω πραγματικα..... ευχομαι ολα να κυλισουν ομαλα και συντομα να το θαυμασουμε και απο κοντα!!!!!

 

:worthy:

 

:offtopic: Mην ανησυχεις εμεις θα ειμαστε οι "δοκιμαστες της Πεμπτης" και θα κρινουμε εκ του αποτελεσματος :speak_cool::wub:

Edited by dpan_a3
Posted
Να και ένα από τα project που δείχνουν ''βάθος'' και μου αρέσουν τρελά! Να που και σε μοντέλα του 75 μπορείς να κάνεις ''ομορφιές''. Να που βρήκε ο βασίλης τον Διόσκουρό του! Είμαι σίγουρος ότι ο σπύρος δεν το έχει δει ακόμα ;)

 

:worthy: :worthy: παιδια, απλά :worthy:

 

 

Υ.Γ.: Βάλτε με στην πρίζα να κάνω turbo και εγώ το DKW.... :):hysterical: :hysterical:

 

 

Γεια σου Παναγιωτη, φιλε μου!

 

Να σου βγουν αμεσως τετοιες....διαβολικες ιδεες για το F102, τεκνο μου!!! χαχχαχαχαχα

A! και που εισαι.... μεταξυ μας, ο Βασιλης απλα βρηκε ενα ακομη μαθητη.... χαχαχαχχαχα Σε μια αντιπαραβολη, ο ...Μaster Billy, ειναι καθηγητης πανεπιστημιου και εγω απλα μολις εχς φτασει την ...προπαιδεια στο 8x9=72....

Τι να λεμε τωρα...

Εχω "πετυχει" γερμανους που τον ξερουν ως εναν Rs2man!!!

Τερμα το γλυψιμο.... χαχαχαχαχχαχαχαχαχαχ

Λοιπον, εχω νεα προς ...συζητηση και μαλλον εβγαλα ενα πιο καλα τεκμηριωμενο συμπερασμα...

Δειτε τις φωτο απο τους εκκεντροφορους και επανερχομαι...

 

Αφου ο Βασιλης τσεκαρισε και τεκμηριωσε τον εκκεντροφορο εισαγωγης (αυτον με τον "034ΑΜ" χαραγμενο κωδικο), δεν θα ασχολη8ω καθολου πλεον με αυτον, για να μην τρωμε χρονο...

 

Ξεκινω με την κατασταση οπως ηταν ο κινητηρας μεχρι σημερα...

α) Θεση τροχαλιας στροφαλου ηταν ακριβως στο σημαδι του με το σημαδι του "καθρεπτη" του μπλοκ.

β) Θεσεις γραναζιων εκκεντροφορων ηταν ακριβως στα σημαδια τους (εκεινες οι ΚΙΤΡΙΝΕΣ ΤΕΛΕΙΕΣ που βλεπεται στις φωτο...) , ακριβως απεναντι το ενα απο το αλλο, οπως απαιτει και το ΑDU/AAN Audi workshop manual.

γ) Θεση μεγαλου γραναζιου ιμαντα χρονισμου στον εκκεντροφορο εξαγωγης ηταν 3/4 του δοντιου σε ΠΡΟΠΟΡΕΙΑ.

δ) Ο ιμαντας χρονισμου ειναι ο γνησιος Αudi RS2 -ADU- ιμαντας (Προσοχη: αυτος ο ιμαντας χρονισμου δεν ειναι ιδιος με κανεναν αλλο ιμαντα χρονισμου για αλλους 20βαλβιδους πεντακυλινδρους...)

ε) Τα εκκεντρα (τα αμυγδαλα, που λεω εγω...) των 2 εκκεντροφορων στον ΠΡΩΤΟ κυλινδρο ...ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ (τελικως...) ΑΚΡΙΒΩΣ σε ...MIRROR θεση, οπως παρα πολοι φιλοι μου εχουν πει οτι ΠΡΕΠΕΙ να συμβαινει.... Εχουν μια μικρη διαφορα στην κλιση τους... Μεχρι σημερα ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΑΥΤΑ ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ...MIRROR θεση....

 

post-297-1237570019_thumb.jpgpost-297-1237570049_thumb.jpg

 

Και εκει επανω, σκεφθηκα να ...πηδηξω ενα δοντι στον ιμαντα...

Posted
μηπως κάτι τέτοιο> http://www.034motorsport.com/index.php?cPath=28_63_71

 

ή είπα χαζομάρα?

 

 

Οχι φιλαρακι, δεν ειπες χαζομαρα... Απλα δεν ειναι εκκεντροφορος απο εκει...

Για να καταλαβεις, τα 3 νουμερα "034" ειναι τα τρια πρωτα νουμερα απο πολλα, αλλα οχι ΟΛΑ, καθε ανταλλακτικου των 5κυλινδρων μηχανων...

Τα 9 ψηφια/νουμερα/γραμματα, συν τα οποια ...suffix codes oταν αυτα υπαρχουν, ειναι το συστημα κωδικοπποιησης ανταλλακτικων της VAG...

 

Οποτε και αυτος ο γνωστος TUNER στην Αμερικη, θεωρησε καλο και εξυπνο να χρησιμοποιησει το "034" ως LOGO της επιχειρησης του, αφου, ασχολειται σχεδον αποκλειστικα με τις βελτιωσεις των ΠΕΝΤΑΚΥΛΙΔΡΩΝ ΜΗΧΑΝΩΝ...

 

Οι εκκεντροφοροι καποιες φορες δεν ειναι φτιαχτοι απο τους βελτιωτες, αλλα ειναι οι γνησιοι απλως ...λειασμενοι για να γινουν πιο γωνιωδεις...

 

Θεοδοσης

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.