mogolfiero Posted April 27, 2009 Author Posted April 27, 2009 (edited) Ευχαριστώ για την τροποποιηση του ποστ μου, προσπαθησα και εγω να το κανω ετσι αλλα κατι εκανα λαθος. Θα προσθεσω και καλυτερες φωτο στο συντομο μελλον , ελπιζω (Ετοιμαζω και εγκατασταση του TPMS -Tyre Pressure Monitor System-) οποτε το πλαστικο θα κατεβει για αλλη μια φορα, αρα θα εχω την δυνατοτητα για καλυτερες φωτο) Οπως σωστα ειπε ο καγκουρας δεν εχω αισθητηρες φωτος κλπ και γιαυτο το συστημα CH/LH αναβει ειτε ειναι μερα ειτε νυχτα. Βεβαια δεν με πειραζει , απο την στιγμη που μου κοστισε μολις 1ευρώ , ας αναβουν και το πρωι Το θεμα της επιλογης ποτε θα ειναι ON και ποτε OFF με τον συγκεκριμενο τροπο δεν υπαρχει, γινεται ομως με μια αλλαγη του διακοπτη φωτων να συνδεθει το κουμπακι των CH/LH οποτε να ειναι και αυτην η επιλογη διαθεσιμη. Απλα λυπαμαι τα 60 ευρώ για τον καινουριο διακοπτη να σας πω την αμαρτια μου!!! Για τον εσωτερικο φωτισμο καντε υπομονη για να φτιαξω ενα ωραιο DIY αλλιως θα βγει τσαπατσουλικο σαν κιαυτο Edited April 27, 2009 by mogolfiero
johnaras Posted April 28, 2009 Posted April 28, 2009 @johnarasΤο καλωδιο με τον κωδικο 000 979 009 ειναι το μοναδικο που ταιριαζει (το -009- δηλωνει το παχος του καλωδιου, δεν χωραει αλλο ) Γιατι δεν καταλαβα Εχουμε ενα καλωδιο πηγαινει και καθετε πανω σε μια φισα και πηγαινει απο εκει στην γειωση σωστα? Στην φισα πανω μπαινει παραληλα με αλλο ή ειναι ελευθερη η υποδοχη? Ρωταω γιατι εδω κοντα δεν εχουμε ανταλακτικα και μαλλον θα πεσει πατεντα
mogolfiero Posted April 28, 2009 Author Posted April 28, 2009 Γιατι δεν καταλαβα Εχουμε ενα καλωδιο πηγαινει και καθετε πανω σε μια φισα και πηγαινει απο εκει στην γειωση σωστα? Στην φισα πανω μπαινει παραληλα με αλλο ή ειναι ελευθερη η υποδοχη? Ρωταω γιατι εδω κοντα δεν εχουμε ανταλακτικα και μαλλον θα πεσει πατεντα Κανονικα ναι , η υποδοχη θα πρεπει να ειναι κενη και εσυ απλα προσθετεις το καινουριο καλωδιο το οποιο μετα γειωνεις καπου. Εβαλα αλλη μια φωτο απο τις φισες στο αρχικο ποστ , ριξε μια ματια
johnaras Posted April 29, 2009 Posted April 29, 2009 χμμμ καταλαβα τι γινετε... Αλλα δεν ανοιγει η φωτο
Kavouras Posted April 29, 2009 Posted April 29, 2009 (edited) johnaras Από το link που έδωσε o mogolfiero.Μπες εδώ εδώ.Περιγράφει αναλυτικά όλη τη διαδικασία... offtopic:Sorry αλλά δεν κρατήθηκα.Εμένα μου άρεσε πάρα πολύτο κουμπί engine start αλα RS4, αλλά χρειάζεται να ξυλώσεις τα πάντα στο αμάξι (μόνο το ταμπλό και τις πόρτες δεν "κατέβασε" ) ΤΡΕΛΟ ΕΦΕ ...Δε μου άρεσε που δε μπορείς να σβήσεις κιόλας τη μηχανή από το κουμπάκι.` Edited April 29, 2009 by kagouras
Thomas-1.8T Posted April 29, 2009 Posted April 29, 2009 johnarasΑπό το link που έδωσε o mogolfiero.Μπες εδώ εδώ.Περιγράφει αναλυτικά όλη τη διαδικασία... Φίλε kagouras δεν ανοίγει η σελίδα
mogolfiero Posted April 29, 2009 Author Posted April 29, 2009 (edited) Δες λιγο στο 2ο ποστ μου , κατω γράφω την πηγη των φωτογραφιών Eιναι το πρώτο λινκ, ανοιξε το απο εκει , δουλευει κανονικα Edited April 29, 2009 by mogolfiero
Kavouras Posted April 29, 2009 Posted April 29, 2009 Φίλε kagouras δεν ανοίγει η σελίδα Παιδιά...κάτι παίζει με τη δομή του site (ίσως για να μην μπορείς να "κλέψεις" το DIY) και δεν μπορώ να κάνω παραπομπή αν μπω σε κάποιο θέμα...Sorry... Μπείτε από εκεί που σας είπε ο mogolfiero. Άλλωστε κι εγώ εκεί πήγα και μετά μπήκα στο συγκεκριμένο "υπομενού".
KAPSALISS Posted April 30, 2009 Posted April 30, 2009 Παιδιά...κάτι παίζει με τη δομή του site (ίσως για να μην μπορείς να "κλέψεις" το DIY) και δεν μπορώ να κάνω παραπομπή αν μπω σε κάποιο θέμα...Sorry... Μπείτε από εκεί που σας είπε ο mogolfiero. Άλλωστε κι εγώ εκεί πήγα και μετά μπήκα στο συγκεκριμένο "υπομενού". Δεν υπαρχει κατι τετοιο....... απλα ειναι Broken το Link .
Kavouras Posted April 30, 2009 Posted April 30, 2009 (edited) εδώ ήθελα να πω: http://audiretrofit.quinlivan.net/ (ίσως κάπου χάθηκε στο copy-paste μάλλον...) Sorry... Edited April 30, 2009 by kagouras
johnaras Posted May 1, 2009 Posted May 1, 2009 (edited) Εβγαλα και εγω το κομματι κατω απο το τιμονι τελικα εχει 5βιδες 8αρες και 2 πλαστικα κλιπς Βρηκα μια υποδοχη για ρελε ελευθερο, εγραφε καπου εκει 12 εβαλα ενα καλωδιο με ετοιμη την ακρη να την βιδωσω καπου Εφαγα ομως τρελη ηττα μιας και με το vag com δεν καταφερα να ανοιξω το μενου Cent. Elect Κατι controler συνδεση απετυχε δηλαδη να το ξεχασω ε???? (παντως πακετο φωτισμου εχω, οποτε δεν ειναι μεσα στο Cent. Elect και αυτο?) Edited May 1, 2009 by johnaras
mogolfiero Posted May 1, 2009 Author Posted May 1, 2009 Παιδια τα DIY και κυριως τετοια ηλεκτρολογικα δεν ειναι απλα, οποτε θα ηθελα να επισημανω πως οτι κανει ο καθενας το κανει με δικο του ρισκο. Το συγκεκριμενο κολπακι ειναι για Α3 και οχι για Α6 οποτε θα παρακαλουσα να μην αρχισετε τις αλχημιες με δοκιμες κλπ σε αλλα μοντελα.
k_t_g Posted May 1, 2009 Posted May 1, 2009 Δεν υπάρχει πρόβλημα Αριστείδη! Είναι σαφώς διατυπωμένο στους όρους χρήσης ότι το DIY έχει συμβουλευτικό χαρακτήρα και ότι οι συγγραφείς τους δεν φέρουν καμία ευθύνη για τα αυτοκίνητα των άλλων μελών. Άλλωστε, εκτός από φίλοι, είμαστε όλοι καλοπροαίρετοι και -πάνω απ' όλα- μεγάλα παιδιά! Ο Γιάννης είναι και παλιός. Τα ξέρει πολύ καλά όλα αυτά...
johnaras Posted May 3, 2009 Posted May 3, 2009 Το συγκεκριμενο κολπακι ειναι για Α3 και οχι για Α6 οποτε θα παρακαλουσα να μην αρχισετε τις αλχημιες με δοκιμες κλπ σε αλλα μοντελα. Κατσε ρε φιλε και τωρα που το καψα ηθελα να σου ζητησω αποζημιωση Εννοειτε οτι ολα γινονται με δικο μας ρισκο ειναι δεν ειναι ιδιο το μοντελο το ρισκο υπαρχει
k_t_g Posted May 3, 2009 Posted May 3, 2009 Κατσε ρε φιλε και τωρα που το καψα ηθελα να σου ζητησω αποζημιωση Φαντάζεσαι;;; Μην το γελάς! Κάτι τέτοια οι φίλοι μας οι Αμερικ(λ)άνοι τα κάνουν κάθε μέρα! Μήνυση στους διαχειριστέ του forum ΤΩΡΑ!
ΝΙΚS3 Posted May 11, 2009 Posted May 11, 2009 το εκανα στο σ3 μου με απόλυτη επιτυχία!!! δεν εβαλα κανενα καλωδιο πουθενά απλά εκανα κωδικοποίηση με βάγκ κομ!!!! Υπόψιν εγω με το φάτσαλιφτ μοντέλο ομως όταν εκανα την κωδικοποίηση ακριβως όταν ειχα τα φωτα στο DRL αναβαν τα πορειας!!! Και εκει π εκανα λονγκ κόντινκ χέλπερ και στο μπάιτ 00 τσέκαρα ΜΟΝΟ το 7 και μετα στο DRL αναβαν μόνο τα λεντ!!! Φιλικά Νικόλας
k_t_g Posted May 11, 2009 Posted May 11, 2009 Ωραία... Μπορείς να δώσεις αναλυτικά την κωδικοποίηση για να κάνω μια δοκιμή;; Thanx!
ΝΙΚS3 Posted May 12, 2009 Posted May 12, 2009 Ωραία... Μπορείς να δώσεις αναλυτικά την κωδικοποίηση για να κάνω μια δοκιμή;; Thanx! φιλε θα το τσεκαρω σήμερα να δω ΑΚΡΙΒΩΣ τι έκανα για να μην σε πάρω στο λαιμό μου!!!!
k_t_g Posted May 12, 2009 Posted May 12, 2009 φιλε θα το τσεκαρω σήμερα να δω ΑΚΡΙΒΩΣ τι έκανα για να μην σε πάρω στο λαιμό μου!!!!Μη σου τραβήξω καμια μήνυση κι έχουμε άλλα...
ΝΙΚS3 Posted May 12, 2009 Posted May 12, 2009 Μη σου τραβήξω καμια μήνυση κι έχουμε άλλα... χαχαχα φιλε θελω να με ΜΗΝΥΣΕΙΣ ΤΩΩΩΩΩΩΡΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!! : :thumbsup:
ergenis Posted January 6, 2013 Posted January 6, 2013 Παίδες πρόβλημα. Παω να κάνω τη πατεντα με το καλώδιο και μόλις ανοίγω καπάκι τι να δώ; Τα μπλοκ ειναι A B C. Καμία σχέση με τη φωτογραφία του φίλου μας . Μοντέλο α3 1.2tsi Sline 2011. Ξέρει κανείς που πρεπει να μπει το καλώδιο σε αυτή τη περίπτωση. Δοκίμασα μόνο με vag ενεργοποίηση στην αρχη αλλα δεν δούλεψε. Απαντήσετε μου όσο πιο γρήγορα μπορείτε γιατι το έχω ανοιχτό
Akis B Posted February 17, 2021 Posted February 17, 2021 (edited) Να ρωτήσω αν είχαμε κανένα νέο, γιατί και εγώ του 2012 Α3 8ΡΑ έχω και δε μπορώ να βρω το Ε. Edited February 17, 2021 by Akis B
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now