mogolfiero Posted April 30, 2009 Posted April 30, 2009 (edited) Για χαρά και πάλι!! Όπως υποσχέθηκα θα προσπαθησω να σας περιγράψω πως "δημιούργησα" το πακέτο φωτισμού στο εσωτερικό του Α3 μου Θα βασιστώ στις οδηγίες που με βοήθησαν και εμενα, απο ενα αγγλικό φόρουμ οπου τα λέει αναλυτικότατα. Στην δικια μου εγκατασταση χρησιμοποιησα καλωδιωση ετοιμη, την αγορασα απο έναν αγγλο που έφτιαχνε Kit ετοιμο για εγκατασταση, αλλα εκατσα μετα και εφτιαξα 2 καλωδιώσεις ακομα για τις πισω πορτες μου , και τελικα ηταν ευκολη η διαδικασια! Για τις 3 καλωδιώσεις ( 1 μπροστα φωτα οδηγου-συνοδηγου + τις 2 μπροστινες πορτες πληρωσα 45 ευρώ, και για να φτιάξω και τις 2 πισω πορτες εδωσα περιπου αλλα 25 ευρώ) Το ολο θεμα σε αυτην την ιστορια δεν ειναι τα καλωδια αλλα τα φωτακια!!! Χρειαστηκα 10 φωτακια , 2 μεσα και 2x4 για τις πορτες και πληρωσα 90 ευρώ!! Εκει με πονεσε και πιο πολυ Με λίγα λογια η όλη ιστορια μου κοστισε 160 ευρώ. Καταρχήν πριν αρχίσουμε το ραβε-ξύλωνε , ενεργοποιούμε τα φώτα μεσω Vag-Com ώστε να ειμαστε σιγουροι οτι κατα την συνδεση θα τα δουμε να αναβουν. Ετσι θα ξέρουμε οτι οι συνδεσεις μας ειναι όλες σωστες!! Για τα φώτα στα ποδια οδηγου/συνοδηγου πρεπει να κάνουμε τις εξής κινήσεις: Στο Group 09 επιλέγουμε το Byte 00 και αλλαζουμε το Bit 2 στην Θέση 1. Ειναι αρκετά προφανές τι πρεπει να κανουμε, καθως υπαρχει μια επιλογη που λεει Footwell lights installed (αν θυμαμαι ακριβώς) την οποια απλα τσεκάρουμε Για τα Puddle/Warning lights τωρα -στις πορτες δηλαδη- κανουμε: Επιλέγουμε το Chasis και μετα περνάμε στις επιλογες -> 1)42 για τα ηλεκτρονικά της πορτας οδηγου 2)52 για τα ηλεκτρονικά της πορτας συνοδηγου και σε περιπτωση που έχουμε Sportback τοτε πρεπει να πειραξουμε και τις επιλογές για τις πίσω πορτες! Αφου έχουμε μπει πχ στο 42 , επιλεγουμε το Coding και ύστερα πρεπει να προσθέσουμε στον αριθμό που υπαρχει το 64 (που υποδηλωνει την υπαρξη των φωτων) Εχοντας προσθέσει +64 σε όλες τις πορτες εχουμε ξεμπερδέψει με το θέμα της κωδικοποιησης. Και τώρα αρχίζει το πανηγύρι!!! Ξηλωμαααααααααα Θα ξεκινησουμε με την τοποθετηση των εσωτερικών φωτων. Αρχικά πρεπει να κατεβασουμε το πλαστικο καλυμα κατω απο το τιμονι. Οπως και στο DIY με τα CH/LH lights που εκανα πριν μερικές μερες για να κατεβει το πλαστικο υπαρχουν 2 βιδες χαμηλα στα ποδια του οδηγου, και μια στο πλαι διπλα στην ασφαλειοθηκη. Εχοντας αφαιρεσει κα τις 3 τραβαμε το πλαστικο προς τα ΕΞΩ -ουτε προς τα πανω ουτε προς τα κατω- με προσοχη ωστε να μην σπασουν τα πιαστρακια. Υστερα μπορουμε να αποσυνδεσουμε τον διακοπτη των φώτων και να τον βαλουμε στην ακρη. Υστερα πρεπει να αφαιρεθει το ντουλαπακι του συνοδηγου. Αυτο παλι κρατιεται απο 2 βιδες χαμηλα , μια στο πλαι και 3 βιδες στο εσωτερικο. Κατα προτιμηση χρειαζονται 2 ατομα ώστε να μην μας φυγει το ντουλαπακι και σπασουμε τιποτα! Η καλωδιωση για τα footwell lights ειναι η εξης: Με λίγα λόγια ειναι 2 καλωδια (παροχη-γειωση) που ουσιαστικα γινονται 4, -2 για το καθε φωτακι-(σε οδηγο-συνοδηγο) Η λεγομενη παροχη (live feed) πρέπει να συνδεθει στην περιοχη με τις ηλεκτρικες συνδεσεις που βρισκονται χαμηλα στο αριστερο μερος της πλευρας του οδηγου. (στο ιδιο μέρος που συνδεθηκε και το καλωδιο για τα CH/LH lights) Αυτην την φορά ψαχνουμε τον Connector B. Έχει μάυρο χρώμα ο συγκεκριμενος connector. Θέλουμε το Πιν απο την καλωδιωση να το τοποθετησουμε στην θέση 7. Η συγκεκριμενη διαδικασια θελει προσοχη, καθως (δεν διακρινεται στην φωτο) όλες οι συνδεσεις και οι connectors ειναι ουσιαστικα αναποδα, αρα πρεπει να σκύψουμε καλα το κεφαλι και να κοιταξουμε προς τα πανω. Ειναι δυσκολο να γινει περιγραφη στο τι εννοω, αν καποιος αφαιρεσει το πλαστικο του τιμονιου και κοιταξει καταλαβαινει αμεσως. Ο καθε connector γράφει την σειρα των Pin. Ψάχνουμε το 7o pin και τοποθετουμε το καλωδιο. Την γειωση μπορουμε να την πιασουμε απλα σε μια βιδα (στην φωτο μπορειτε να δειτε οτι η γειωση μου ειχε δαχτυλιδι, οποτε την επιασα σε μια βιδα διπλα στις ασφάλειες!) Εχοντας ηδη ενεργοποιησει μεσω Vag-Com τα φώτα θα πρεπει ακουμπώντας την γέιωση να αναψουν! Για να περασουμε τα καλώδιο στην πλευρά του συνοδηγου, μπορουμε να χρησιμοποιησουμε ενα χοντρο σύρμα και να οδηγήσουμε το καλώδιο πισω απο την κεντρική κονσόλα μεχρι να βγει απο την πλευρά του συνοδηγου. Εγώ ειχα αφαιρεσει το στερεοφωνικο για καλύτερη προσβαση, αλλα μπορει να γινει και χωρις! Ελπιζω μεχρι στιγμής να πηγαινουν όλα καλα Αυτο ήταν η διαδικασια τοποθετησης των footwell lights! Προχωράμε στην τοποθετηση των φώτων στις πορτες Για το κατεβασμα των πλαστικων σε καθε πόρτα, δεν μπορώ να σας πω παρα πολλα καθως δεν ειχα τα "κοτσια" να τις κατεβασω μονος μου και πηγα σε εναν φιλο φανοποιο και το έκανε αυτος. Δεν ειναι καποια τρομερη διαδικασια, 2-3 βιδουλες πρεπει να αφαιρεθουν και μετα με προσοχη τραβαμε το πλαστικο προς τα έξω. Αποσυνδέουμε τους connectors της πορτας και την βαζουμε στο πλαι. Αφαιρουμε και το άσπρο υφασμα που προστατευει το εσωτερικο της πορτας και αρχίζουμε την συνδεση. Στα καινουρια Α3, απο 2007 μοντελα και πάνω η συνδεση ειναι : Pin 18 το Live Feed, και Pin 19 η γείωση. Σε παλιότερα μοντέλα η συνδεση γινοταν στο Pin 1 και η γειωση στο Pin 2. Δυστυχως για σας και ευτυχως για μενα το δικο μου μοντελο ειναι 2008 και χρησιμοποιησα τα Pin 18-19, καθως αν καποιος πρεπει να συνδεσει στα 1-2 υπαρχει μια διαδικασια στο θέμα της γειωσης (πρεπει να τραβηχτει η γειωση απο το κεντρικο κλειδωμα και να πατησει εκει πανω) Απο την στιγμη που δεν χρειαστηκε να κανω κατι τετοιο δεν μπορω δυστυχως να σας δωσω παραπανω οδηγιες. Τα 2 πινς πρεπει να συνδεθουν στον συγκεκριμένο connector Για τις πισω πορτες η συνδεση ειναι Pin 1-2, Live feed και γειωση αντιστοιχα, χωρις ομως προβληματα, καθως τα pins ειναι αδεια. Τωρα σχετικα με τα φωτακια, ολοι εμεις που δεν εχουμε το εσωτερικο πακετο φωτισμου, στα πλαινα της καθε πορτας εχουμε κατι κοκκινα reflectors ενω στο κατω μερος της πορτας υπαρχει μεν ο σχεδιασμος της τρυπας για το φωτακι , αλλα η τρυπα ειναι κλειστη. Mε λιγα λογια για το κοκκινο φώς , απλα βγάζουμε το reflector και τοποθετουμε το καινουριο. Για τα λευκα φωτακια στο κατω μέρος πρεπει να ανοιξουμε τρυπα ωστε να χωρεσει το φως. Όσο βαρβαρο και αν ακουγεται το πλαστικο ειναι αρκετεα μαλακο και κοβεται πολυ ευκολα, μεχρι και εγω που το ειχα λυπηθει στην αρχη εντυπωσιαστηκα με το ποσο ευκολα εγινε το τρυπημα και η τοποθετηση! Φυσικα για το τρυπημα χρησιμοποιηθηκε το πασιγνωστο και πολυ αγαπητο σε ολους Dremmel Η τοποθετηση ειναι ετοιμη. Συνδεουμε παλι το πλαστικο της καθε πορτας και το πιέζουμε στην θεση του. Βιδώνουμε και ειμαστε ετοιμοι! Η διαδικασια πανω κατω ειναι αυτη ελπιζω να ημουν κατατοπιστικος, για οποιεσδηποτε αποριες ευχαριστως να σας βοηθησω! Φωτος κατα την τοποθετηση δεν εβγαλα , γιαυτο και σας παραθετω μερικές απο το αγγλικό φορουμ. Για το τελικο αποτελεσμα θα συμπληρώσω καποιες συντομα!! Πηγη φωτογραφιών: http://www.audi-sport.net/vb/showthread.php?t=58244 http://www.audi-sport.net/vb/showthread.php?t=58215 Σε περιπτωση που καποιος επιθυμει να κανει την τοποθετηση, συνιστώ ανεπιφυλακτα τις καλωδιωσεις που χρησιμοποιησα εγω! Τις φτιαχνει ενας τυπάς απο Αγγλια , η ποιοτητα ειναι σαν ΟΕΜ και σε θεμα κόστους ειναι πολυ καλα. Οι καλωδιώσεις που έφτιαξα για τις πισω πορτες μου, μου κοστισαν λιγο παραπανω απο όσο μου είχε προτινει αυτος να μου τις πουλησει! Οποτε για οποιοδηποτε ενδιαφέρον feel free to ask! Edited April 30, 2009 by mogolfiero 1
mogolfiero Posted April 30, 2009 Author Posted April 30, 2009 (edited) Λίγες φώτο ακομα με το τελικό αποτέλεσμα απο τον RobinA3 (ο δημιουργος των καλωδιώσεων) Οι δικές μου θα αργήσουν λιγακι! Edited May 1, 2009 by mogolfiero
lekoS3 Posted May 1, 2009 Posted May 1, 2009 Ευγε!!! Χαρα στο κουραγιο, την υπομονη και στο μερακι σου!!! Μπραβο!
k_t_g Posted May 1, 2009 Posted May 1, 2009 Μπράβο υπομονή!!! Πολύ καλώδιο και πολύ δουλειά αλλά τέλειο αποτέλεσμα. Σε ευχαριστούμε για την προσφορά σου στο DIY!
sermike75 Posted May 29, 2009 Posted May 29, 2009 Τέλειος... Να συμπληρώσω και εγώ ότι για την τοποθέτηση των φώτων στις μπροστινές πόρτες σε Α4 Β6 η διαδικασία είναι παρόμοια. Η μόνη ουσιαστική διαφορά είναι οτι τόσο στην πόρτα του οδηγού όσο και στου συνοδηγού τα Pin που χρειάζονται απο την 32pin γκρί φύσα για την παροχή ρεύματος είναι τα εξής: Pin 13 (+) και Pin 21 (-).
sermike75 Posted May 29, 2009 Posted May 29, 2009 Επίσης, αν οι controllers των θυρών είναι slave (δηλαδή δεν είναι ξεχωριστοί) δεν χρειάζονται κωδικοποίηση. Απλά είναι θέμα καλωδίωσης για να ενεργοποιηθούν τα φώτα.
bs3 Posted November 2, 2010 Posted November 2, 2010 πολυ καλο... κι επειδη σκεφτομαι να το κανω κι εγω η αφαιρεση του καλυματος της πορτας ειναι δυσκολη υποθεση? Γνωριζετε κανενα diy που να χει τα βηματα της αφαιρεσης του καλυματος της πορτας για Α3?
Velos Posted November 2, 2010 Posted November 2, 2010 Μπράβο σου φίλε μου πραγματικά πάρα πολύ καλό το DIY σου
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now