Toyo Posted July 29, 2010 Posted July 29, 2010 (edited) Ωπ! Μεγάλε που τα έμαθες εσύ αυτά? Έκανες μαθήματα? Δημήτρης οχι ρε,τα διαβασα στο burn out Edited July 29, 2010 by Toyo
johnaras Posted July 29, 2010 Posted July 29, 2010 έχουμε πάλι πρόβλημα.... όταν είναι κρύο δεν πάιρνει μπροστά με τίποτα και άμα πάρει πνίγεται στο καύσιμο... Οταν ζεσταθεί (από τις μιζιές ?) και δουλέψει κρατάει ρελαντί κανονικό. Ο προγραμματιστής λέει ότι δεν είναι το πρόγραμμα και μάλλον έχει δίκιο γιατί τώρα έχει βάλει μαμά από S3 και ο μηχανικός επιμένει ότι τάχει κάνει όλα σωστά...εν ολίγοις ο ένας το μπαλάκι στον άλλον, αντε να βρείς άκρη εντωμεταξύ τα μπέκ που μούστειλε ο πανίκος για 850 cc δεν βρίσκουμε τον κωδ τους στο ιντερνετ. στο αμάξι δεν έχει αυτη τη στιγμή ιντερκούλερ και σωληνώσεις , δεν ξέρω αν αυτό επηρεάζει την κρύα εκκίνηση γιατί ζεστό δεν είχε πρόβλημα τελευταία προσπαθεια να βάλω μαμά μπέκ από s3 αν βρώ ή τα δικά μου από bfb μηπως και φταίνε τα μπέκ αν και δεν το νομίζω Μαριε επειδη ειχα και εγω θεμματα με την εκκινηση πρωτα απ'ολα για μενα κοιταξε τα μπεκ... (βεβαια το δικο μου δεν ηταν βελτιωμενο) Κρυο δεν επαιρνε και οταν επαιρνε μετα απο 4-5μιζιες μυριζε ακαυτη Αμα ζεστενοταν επαιρνε κατυεθειαν!
mariosA4 Posted July 29, 2010 Author Posted July 29, 2010 (edited) στο δικο μου, οταν ειχες αυτο το προβλημα, οφειλοταν στον αισθητηρα των εκκεντροφορων, αλλιως hall sender. Μαλιστα μερικες φορες για να παρει εμπρος, μερικοι ριχνουν ζεστο νερο πανω στον αιθητηρα και ξεκιναει αμεσως. Ο αισθητηρας βρισκεται στη τροχαλια των εκκεντροφορων(αν υπαρχει καποιος παρομοιος φυσικα) και καλο ειναι να αλλαχτει,αλλα σε μενα πρεπει να λυσεις ιμαντα εκκεντροφορων. στο δικο μου μοντελο εχει αυτη την εμφανιση http://cgi.ebay.de/H...=item4150f5b1d8 ελπίζω να είναι αυτό βασίλη και να τελειώσω...είσαι σίγουρος ότι το κάνει μόνο στην κρύα εκκίνηση ,γιατί εμένα με τις μιζιές άμα ζεσταθεί δουλεύει κανονικά το μοτέρ? το θέμα είναι ότι δεν βγάζει σφάλμα ο εγκέφαλος για κάποιον αισθητήρα και με προβληματίζει.. Edited July 29, 2010 by mariosA4
mariosA4 Posted July 29, 2010 Author Posted July 29, 2010 Μαριε επειδη ειχα και εγω θεμματα με την εκκινηση πρωτα απ'ολα για μενα κοιταξε τα μπεκ... (βεβαια το δικο μου δεν ηταν βελτιωμενο) Κρυο δεν επαιρνε και οταν επαιρνε μετα απο 4-5μιζιες μυριζε ακαυτη Αμα ζεστενοταν επαιρνε κατυεθειαν! σήμερα πήγα από κεί και τού΄δωσα μαμά μπέκ από BFB , θα δοκιμάσω και μ'αυτά να δώ μήπως βρώ άκρη... Το αμάξι όταν πάρει εμπρός κρύο βγάζει τόση κάπνα λές και πήρε φωτιά... Μια γειτόνισα κόντεψε να φέρει την πυροσβεστική
mariosA4 Posted July 29, 2010 Author Posted July 29, 2010 marie το νου σου γιατι θα μεινεις απο μιζα εχω μείνει από αμάξι ένα χρόνο λές να κολλήσω στη μίζα?
mariosA4 Posted July 29, 2010 Author Posted July 29, 2010 (edited) το πιο ωραίο το άκουσα σήμερα το βράδυ... λέω στον παλιό προγραμματιστη να περάσει το παλιό (χιλιοπληρωμένο πρόγραμμα ) επάνω για να δώ μήπως έχει γίνει καμιά στραβή από κεί και μου ζήτησε 250 ευρώ...περαστικά ...Τόσα του έλειπαν φαίνεται του καραγκίόζη...φυσικά τον έστειλα από κεί πού'ρθε τελικά πανίκο ούτε ο ρυθμιστής πίεσης φταίει, τον αλλαξε Edited July 29, 2010 by mariosA4
A80Avant Posted July 29, 2010 Posted July 29, 2010 ναι, αυτος ο αισθητηρας φταιει οταν μονο ειναι κρυο. Απλα επειδη μιλαμε για διαφορετικα μοντελα, δεν ξερω ακριβως που ειναι και πως λειτουργει ο δικος σου. Οσο για σφαλματα, μην το ψαχνεις. Στο δικο μου σχεδον παντα οταν ειχα προβληματα με το αερομετρο πχ, ποτε δεν μου εβγαλε σφαλμα σε αυτο.
sylvester Posted July 30, 2010 Posted July 30, 2010 Μάριε καλημέρα, Απο την στιγμή που ο κινητήρας προέρχεται απο γενικό λύσιμο, Η λύση ειναι μία: ΜΑΜΑ μπέκ ΜΑΜΑ ΜΑΦ ΜΑΜΑ ΟΛΑ και ΜΑΜΑ πρόγραμμα. ΟΛΑ συνδεδεμένα πάνω στον κινητήρα και ΜΟΝΟ εαν λειτουργήσει Απροβλημάτιστα ετσι, αρχίζεις να ασχολήσαι με μπεκ - ΜΑΦ - προγραμματισμό.
mariosA4 Posted July 30, 2010 Author Posted July 30, 2010 Μάριε καλημέρα, Απο την στιγμή που ο κινητήρας προέρχεται απο γενικό λύσιμο, Η λύση ειναι μία: ΜΑΜΑ μπέκ ΜΑΜΑ ΜΑΦ ΜΑΜΑ ΟΛΑ και ΜΑΜΑ πρόγραμμα. ΟΛΑ συνδεδεμένα πάνω στον κινητήρα και ΜΟΝΟ εαν λειτουργήσει Απροβλημάτιστα ετσι, αρχίζεις να ασχολήσαι με μπεκ - ΜΑΦ - προγραμματισμό. έμπλεξα άσχημα με τα μαστόρια...ο δικός μου σκέφτεται το πως θα πάει διακοπές... αυτό που λές είναι καλή ιδέα, έχω την εντύπωση ότι δεν δουλεύει το mafless σε εμένα, μάλλον θα μριζώσω επάνω μαφ να δούμε πως θα δουλε΄ψει
Typhoon Posted August 6, 2010 Posted August 6, 2010 Αυτοι οι εγκεφαλοι εχουν ενα κακο.Ο προγραμματιστης η ξερει να ρυθμισει βενζινες η δεν ξερει και βγαζει ντουμανι απο πισω σαν να πηρε φωτια εργοστασιο πλαστικων. Δες και για σκουπιδακι στο σωληνακι που παει στον ρυθμιστη.
tasosS3 Posted August 7, 2010 Posted August 7, 2010 Με τον xxexelixis Μαριε που τελικα δεν επελεξες να σου πω οτι ειμαστε απολυτα ευχαριστημενοι με το bfb του αδερφου. Βαλαμε και προγραμμα για στρωσιμο και το αμαξι δουλευει (δουλευε) ρολοι.
mariosA4 Posted August 7, 2010 Author Posted August 7, 2010 Αυτοι οι εγκεφαλοι εχουν ενα κακο.Ο προγραμματιστης η ξερει να ρυθμισει βενζινες η δεν ξερει και βγαζει ντουμανι απο πισω σαν να πηρε φωτια εργοστασιο πλαστικων. Δες και για σκουπιδακι στο σωληνακι που παει στον ρυθμιστη. δεν έχω νεότερα απ'το ...μαστόρι τον ψάχνω με το δίκανο... Οταν πήρε εμπρός κάποια στιγμή (απότι μου'παν δεν ήμουν μπροστά)δεν είχε πρόβλημα κρατούσε ρελαντί και δεν πέταγε άκαυτη. Την επόμένη πάλι τα ίδια... Μού χει μπέι η ιδέα του συανγερμού επειδή ήταν σταματημένο κοντά ένα χρόνο και έξω στην υγρασία μήπως έχει γίνει καμιά ανάποδη εκεί. Θα το ψάξουμε και για σκουπιδάκι αν και οι γραμμές είναι καινούργιες
mariosA4 Posted August 7, 2010 Author Posted August 7, 2010 Με τον xxexelixis Μαριε που τελικα δεν επελεξες να σου πω οτι ειμαστε απολυτα ευχαριστημενοι με το bfb του αδερφου. Βαλαμε και προγραμμα για στρωσιμο και το αμαξι δουλευει (δουλευε) ρολοι. τάσο μπορεί να έχεις δίκιο, αν φταίει το πρόγραμμα δεν θα κολλήσω νάνέβω. Απλώς όταν είχαμε συζητήσει στην αρχή ήθελε να μου στείλει κονσέρβα για στρώσιμο χωρίς να κατέβει Αθήνα και απαιτούσε (τότε τουλαχιστον )συγκεκριμένα μπέκ(630) και μάφ από S3 225 ps γιαυτό και δεν προχώρησα ..
tasosS3 Posted August 7, 2010 Posted August 7, 2010 Ναι γνωριζω οτι ζηταει καποια πραγματα αναλογα το αμαξι. Εμεις φοραμε αυτα ακριβως που ανεφερες.
Giannis20vt Posted August 8, 2010 Posted August 8, 2010 Α ρε Μαρινε εμπλεξες.... θα σε περιμενω πάνω μου φαίνεται.
mariosA4 Posted August 8, 2010 Author Posted August 8, 2010 (edited) Α ρε Μαρινε εμπλεξες.... θα σε περιμενω πάνω μου φαίνεται. δεν είμαι σίγουρος από τι έχω μπλέξει Γιάννη ,μηχανικό ή προγραμματιστή . Μάλλονο μηχανικός φταίει ,μακάρι νάταν μόνο το πρόγραμμα θα το λύναμε γρήγορα. Το πρόγραμμα που έχω βάλει τώρα είναι ίδιο με του Δημήτρη με το eliminator και επιστρεφόμενα ,δεν βλέπω το λόγο γιατί να μην δουλεύει σε μένα. Το θέμα είναι ότι δεν παίρνει μπρός φίλε και το λαμόγιο ο μηχανικός είναι σε διακοπές και δεν σηκωνει ούτε τηλ..... ας έρθω επάνω αν είναι να ξεμπερδέψουμε Edited August 8, 2010 by mariosA4
mariosA4 Posted August 8, 2010 Author Posted August 8, 2010 Ναι γνωριζω οτι ζηταει καποια πραγματα αναλογα το αμαξι. Εμεις φοραμε αυτα ακριβως που ανεφερες. αυτό που σούγραψα τάσο ,έχει έτοιμη κονσέρβα με αυτά επάνω και επέμενε να τα βάλω και γώ για να μην ψάχνεται ,δεν είναι πατάτας? Ασχετα απ'αυτό είναι ίσως ο μόνος που ξέρει να φτιάχνει τον δύστροπο εγκέφαλο των Α4 Β6 & 7 με τον BFB, οπότε αν δεν βρώ άκρη τελικά θ'ανηφορήσω
mariosA4 Posted September 5, 2010 Author Posted September 5, 2010 επειτα από καιρό έχουμε update το πρόβλημα βρέθηκε τελικά από εμένα(!!!!) και ήταν η αντλία βενζίνης( η bosch 005) η οπόια στην κρύα εκκίνηση πλημμύριζε το κινήτηρα με καύσιμο, τού είπα από την αρχή να βάλει τη μαμά αντλία και δεν με άκουσε με αποτέλεσμα να γυρίσει μαμά όλο το αυτοκίνητο + εκκεντροφόρους για να πάρει μπροστά.. τέλος πάντων ότι έγινε έγινε να δούμε από δω και μπρός πως θα πάμε. Παραγγειλα κι'ένα 5πμαρο ρυθμιστή πίεσης για την επιστρεφόμενη μπεκιέρα του Β5 που έχω πάνω, για να φτιάξουμε και το τελικό πρόγραμμα με τσ παιδια και να το βγάλω για στρωσιμο
andrewcyp Posted September 5, 2010 Posted September 5, 2010 επειτα από καιρό έχουμε update το πρόβλημα βρέθηκε τελικά από εμένα(!!!!) και ήταν η αντλία βενζίνης( η bosch 005) η οπόια στην κρύα εκκίνηση πλημμύριζε το κινήτηρα με καύσιμο, τού είπα από την αρχή να βάλει τη μαμά αντλία και δεν με άκουσε με αποτέλεσμα να γυρίσει μαμά όλο το αυτοκίνητο + εκκεντροφόρους για να πάρει μπροστά.. τέλος πάντων ότι έγινε έγινε να δούμε από δω και μπρός πως θα πάμε. Παραγγειλα κι'ένα 5πμαρο ρυθμιστή πίεσης για την επιστρεφόμενη μπεκιέρα του Β5 που έχω πάνω, για να φτιάξουμε και το τελικό πρόγραμμα με τσ παιδια και να το βγάλω για στρωσιμο αμήν και πότε φίλε...αμήν και πότε...
mariosA4 Posted September 5, 2010 Author Posted September 5, 2010 αμήν και πότε φίλε...αμήν και πότε... δεν λές τίποτα αντρέα , δεν υπάρχει περίπτωση να μην τη πατήσεις σε μετατροπές.. Μου κάνει εντύπωση πάντως πως δεν δουλεύει όμως η συγκεκριμένη αντλία με τον μαμά ρυθμιστή πίεσης. Προφανώς στέλνει πάνω από 5 bar στο ρελαντί και πνίγεται . Να δώ αν φτιάξει με τον aftermarket ρυθμιστή που παράγγειλα φίλε. το πήρες το τούρμπο πίσω τελικά?
andrewcyp Posted September 5, 2010 Posted September 5, 2010 δεν λές τίποτα αντρέα , δεν υπάρχει περίπτωση να μην τη πατήσεις σε μετατροπές.. Μου κάνει εντύπωση πάντως πως δεν δουλεύει όμως η συγκεκριμένη αντλία με τον μαμά ρυθμιστή πίεσης. Προφανώς στέλνει πάνω από 5 bar στο ρελαντί και πνίγεται . Να δώ αν φτιάξει με τον aftermarket ρυθμιστή που παράγγειλα φίλε. το πήρες το τούρμπο πίσω τελικά? είναι τρίμπαρος ο μαμα ρυθμιστής?η 3.5?? πρέπει να ναι όπως το είπες..το πνίγει επειδή στέλνει πολλή βενζίνη στο ρελαντί...δεν μπορεί να φτιαχτεί με πρόγραμμα αυτό ώσπου να ρθει ο ρυθμιστής? εγώ είμαι στην αναμονή για το τούρμπο... να ρθει,να μπεί και βλέπουμε.. μου ζήτησε το αμάξι ένα παιδί και σκεύτομαι να το δώσω...
Aristos Posted September 5, 2010 Posted September 5, 2010 επειτα από καιρό έχουμε update το πρόβλημα βρέθηκε τελικά από εμένα(!!!!) και ήταν η αντλία βενζίνης( η bosch 005) η οπόια στην κρύα εκκίνηση πλημμύριζε το κινήτηρα με καύσιμο, τού είπα από την αρχή να βάλει τη μαμά αντλία και δεν με άκουσε με αποτέλεσμα να γυρίσει μαμά όλο το αυτοκίνητο + εκκεντροφόρους για να πάρει μπροστά.. τέλος πάντων ότι έγινε έγινε να δούμε από δω και μπρός πως θα πάμε. Παραγγειλα κι'ένα 5πμαρο ρυθμιστή πίεσης για την επιστρεφόμενη μπεκιέρα του Β5 που έχω πάνω, για να φτιάξουμε και το τελικό πρόγραμμα με τσ παιδια και να το βγάλω για στρωσιμο Τελικά πρέπει να γίνουμε μηχανικοί... 1
andrewcyp Posted September 5, 2010 Posted September 5, 2010 Τελικά πρέπει να γίνουμε μηχανικοί... με τους μηχανικούς-μαστόρους που μπλέξαμε και μπλέκουμε ήταν επόμενο και ίσως να είναι και η μόνη λύση... 1
mariosA4 Posted September 5, 2010 Author Posted September 5, 2010 (edited) το πρόβλημα με τους μηχανικούς είναι ότι δεν ενδιαφέρονται να μάθουν για τεχνικα χαρακτηριστικά ,ή βελτιώσεις οπότε δεν μπορούν να εξακριβώσουν τυχόν προβλήματα εν τη γεννέση τους.. εμείς όμως που αναγκαζόμαστε να τους πληρώσουμε χρυσάφι θέλοντας και μη μαθαίνουμε.. τόσο διάβασμα που'χω ρίξει τελευταία ούτε στην εξεταστική δεν τό'κανα... Edited September 5, 2010 by mariosA4
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now